ESTAhome

Sanne Saterdag

Heel goed - het papier en de lijm waren van goede kwaliteit.

Sandra Hagenaars

Behangstaaltjes besteld waaronder ook 5 van fotobehang. Kreeg ik 5 dezelfde staaltjes van een willekeurige afbeelding. Blijkt dit nog te kloppen ook. En dat terwijl er best veel voor gevraagd wordt.... Behangstaaltjes besteld waaronder ook 5 van fotobehang. Kreeg ik 5 dezelfde staaltjes van een willekeurige afbeelding. Blijkt dit nog te kloppen ook. En dat terwijl er best veel voor gevraagd wordt. Ze gingen ze niet omruilen/crediteren, contact was ook niet vriendelijk. Uiteindelijk heb ik ze zelf gewezen op wat op hun site staat: bestellingen mogen retour, zonder gedoe. Dus de gehele bestelling van staaljes retour gedaan. Maar de service was ver te zoeken.

Reactie ESTAhome:

Goedemiddag Sandra,
Wat vervelend dat je niet vriendelijk geholpen bent. Onze excuses hiervoor!
Goedemiddag Sandra,
Wat vervelend dat je niet vriendelijk geholpen bent. Onze excuses hiervoor!
Wij geven op de website aan dat een A4 proefstaal van ESTAhome fotobehang een algemeen proefstaal is waarop je de kwaliteit en kleuren van materiaal kunt bekijken en dat de door jou gekozen print niet zal worden weergegeven op het staal.
Uiteraard mag je de stalen naar ons terugsturen!
ESTAhome

Sanne

Product besteld, product geleverd, product is perfect. Werkt mooi.

Ina 't Jong

Mooi behang gekocht maar informatie die ik kreeg klopte niet.

Hannie Leenen

Prima levering, houden zo!

Chantal

Snelle levering en mooi behang

Ma Bulkens

Mooi behang

Nicole

Zeer goed en snel

Marieke de Vries

Top! Super vriendelijk personeel. Werd goed geholpen. Ben enorm blij met het behang!!