ESTAhome

Liselore D

Website werkt prima. Weinig communicatie over levering van behang. Veel variatie in behang. Helaas voldoet behang niet aan verwachtingen. Drie verschilde soorten behang besteld, waarvan één erg... Website werkt prima. Weinig communicatie over levering van behang. Veel variatie in behang. Helaas voldoet behang niet aan verwachtingen. Drie verschilde soorten behang besteld, waarvan één erg mooi, maar hierin zaten helaas wel vier ‘vlekken’ op één van de rollen. In het andere behang zat een print fout: de lijnen aan de linkerzijde van het behang en aan de rechter zijde van het behang verschilde in dikte waardoor de print niet mooi overloopt en alle nader goed zichtbaar zijn. In het laatste, gouden behang, zaten geen fouten echter is deze erg kwetsbaar, de gouden kleur laat snel los en het behang is heel erg moeilijk mooi aan te brengen.

Reactie ESTAhome:

Goedemiddag,
Dank je wel voor je bericht.
Goedemiddag,
Dank je wel voor je bericht.
Uiteraard begrijpen wij dat wanneer er vlekken en een printfout in het behang zitten dat het behang niet aan je verwachtingen voldoet! Natuurlijk hoort dat niet zo te zijn.
Zou je ons hierover alsjeblieft een mail willen sturen? Wij willen dit natuurlijk goed voor je oplossen.
Onze excuses voor het ongemak.
ESTAhome

Hilde boelen

Bedrijf goed, behang echt een tegenvaller echt een hele andere kleur in t echt.

Judith

Prima service, goed advies, vlotte levering.

miranda Jonker

Prima bedrijf

Margriet Weijgertse

Marjo Broertjes

Leuk behang van goede kwaliteit

Nathalie

Nette levering en zeer op tijd.

Jan-Willem Jeronimus

Prima, snelle levering

Raymond Erwich

Top bedrijf goede kailitieit behang assortiment top ruime keuze en aparte en top service van bezorg tot retour nemen