Obbe Bakker

Was een proefpakket. Zeer snel en goed ontvangen.

Maartje

Behang werd laat geleverd. Telefoontje gaf aan dat het niet op voorraad was geweest en de volgende dag verzonden zou worden, wat niet gebeurde. Na een mailtje een paar dagen later hoorde ik dat er... Behang werd laat geleverd. Telefoontje gaf aan dat het niet op voorraad was geweest en de volgende dag verzonden zou worden, wat niet gebeurde. Na een mailtje een paar dagen later hoorde ik dat er iets mis was gegaan met het verwerken van mijn bestelling. Verwarrend, zulke tegenstrijdige informatie!

Reactie ESTAhome:

Goedemorgen Maartje,
Het spijt ons dat de informatie die gegevens is verwarrend is geweest. Onze excuses hiervoor!
Natuurlijk hopen wij dat je bestelling naar wens is en dat je er veel...
Goedemorgen Maartje,
Natuurlijk hopen wij dat je bestelling naar wens is en dat je er veel plezier van zult hebben.

Karin Kampmeijer

Makkelijk bestelproces, groot aanbod

Davey

Ben niet tevreden over de kwaliteit van het behang.

Reactie ESTAhome:

Goedenavond,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het behang.
Goedenavond,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het behang.
Zou je ons alsjeblieft een mailtje willen sturen waarin je aangeeft wat er precies niet goed is? Ons mailadres is hallo@estahome.nl. Wij willen graag voor je kijken of er iets mis is met het behang.
Wij helpen je graag verder!

Lara

Nog niks ontvangen...

Marit de Visser

Snelle service en met leuke kortingsbon

Ceven

De levering duurt heel lang je moest er zelf steeds achter aan bellen je kreeg steeds iets anders te horen
De behang komt niet overrreen met 3D en wat je ook doet je ziet steeds banen het wordt niet een geheel ben er absolut niet blij mee ga het afhalen en het was ook nog duur

Simone van Maurik

Zeer vriendelijke klantenservice en niks is teveel