Wilma Versteegen

Goede website en super service

Bea Ton

Super snelle levering.
Alleen de bezorger zette het bij de voordeur, ik was toevallig thuis maar ik vind dit niet normaal.

Mei Wu

Superfijn geholpen door estahome!
We zijn erg blij met het behang!

Dijkstra

Teleurstellend slechte kwaliteit wat betreft behang, (flinterdun, de gaten vielen er in en niet mee te werken, door een behanger met ruim 50 jaar ervaring). klacht werd niet serieus genomen en... Teleurstellend slechte kwaliteit wat betreft behang, (flinterdun, de gaten vielen er in en niet mee te werken, door een behanger met ruim 50 jaar ervaring). klacht werd niet serieus genomen en zodoende geen geld retour. ik raad Estahome absoluut niet aan.

Goedemorgen,
Wij vinden het zeer spijtig dit te horen! Uiteraard nemen wij klachten serieus en laten wij deze beoordelen door onze kwaliteitsmanager.
Inmiddels hebben wij veel behang...
Goedemorgen,
Inmiddels hebben wij veel behang verkocht van dezelfde kwaliteit zonder klachten. Zou je ons het ordernummer van je bestelling nog eens willen doorgeven?

Kees Van osch

Levering was snel, bij retour lang op restitutie aankoopbedrag wachten.

Goedemorgen,
Wij streven er naar om na het verwerken van je retour binnen 3 werkdagen het bedrag terug te storten naar je rekening. Uiteraard onze excuses wanneer dit niet binnen het termijn gebeurd is.
Wij hopen dat de kamer naar wens is geworden!

Chantal Claes

Super toffe collectie & vlotte service

Johan Tack

Zeer mooi behangpapier

Josine Dekker

Snelle levering, teleurstellend behang.

Reactie ESTAhome:

Wat jammer dat je niet tevreden bent over ons behang! Uiteraard willen wij graag van je horen waarom het teleurstellend is.