Ruth Wysmans

Correcte bestelling, snelle verzending

Renske

Bestelling in goede orde ontvangen. Beschadigt supersnel, behang is zelf ontzettend dun, wordt snel week bij het lijmen, bobbels blijven komen, een slecht eindresultaat. Staat niet in verhouding met... Bestelling in goede orde ontvangen. Beschadigt supersnel, behang is zelf ontzettend dun, wordt snel week bij het lijmen, bobbels blijven komen, een slecht eindresultaat. Staat niet in verhouding met de prijs van het behang. Spijt van de aankoop.

Goedemorgen,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over het behang.
Goedemorgen,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over het behang.
Zou je ons een mail willen sturen met daarin je ordernummer? Wij willen graag voor je kijken of er iets mis is met het behang en kijken of we een oplossing voor je kunnen vinden.

Melissa Nettekoven

Top

Lucas van Manen

Bestelling was eerst niet goed doorgekomen, na een aantal weken gemaild. Kreeg het behang toen wel binnen. Alleen de opdruk viel behoorlijk tegen niet te vergelijken met de foto’s online; lijkt wel... Bestelling was eerst niet goed doorgekomen, na een aantal weken gemaild. Kreeg het behang toen wel binnen. Alleen de opdruk viel behoorlijk tegen niet te vergelijken met de foto’s online; lijkt wel 10x uit vergroot.

Goedemiddag,
Het spijt ons dat het fotobehang tegenvalt.
Goedemiddag,
Het spijt ons dat het fotobehang tegenvalt.
Uiteraard doen wij erg ons best om het behang zo goed en duidelijk mogelijk op de website te laten zien. Daarom laten wij ook foto's zien in een ingerichte ruimte zodat je de ware grote kan bekijken.
Mocht je je bestelling niet willen houden dan mag je deze natuurlijk naar ons terugsturen.

Zofia Szwed

Uitstekend.

H Nieborg

Correct en snelle levering

Tiny van den Broek

Redelijk

Goedemiddag,
Helaas komt het een hele enkele keer voor dat de rollen ietsje korter zijn dan 10 meter. Onze excuses hiervoor!
Gelukkig had je deze melding bij ons gemaakt zodat wij (uiteraard...
Goedemiddag,
Gelukkig had je deze melding bij ons gemaakt zodat wij (uiteraard gratis) een extra nieuwe rol naar je wilde opsturen. Je gaf ons de volgende dag bericht dat dat niet nodig was omdat jullie het gelukkig konden oplossen. Uiteraard willen wij je nog steeds een gratis rol toesturen.
Als je dit toch zou willen dan mag je ons natuurlijk een mailtje sturen zodat wij dit als nog voor je kunnen regelen.

Marielle Janssen

Het panter behang is geweldig . Zeer tevreden over het behang