Josine Dekker

Snelle levering, teleurstellend behang.

Reactie ESTAhome:

Wat jammer dat je niet tevreden bent over ons behang! Uiteraard willen wij graag van je horen waarom het teleurstellend is.

Harriët Kers

Stalen niet zoals verwacht...ipv 1 A4 staal geheel gevuld met de gekozen print, 4 kleine prints met ook afbeeldingen waar we geen interesse in hadden. Dus nóg niet goed kunnen bekijken vanaf zo'n... Stalen niet zoals verwacht...ipv 1 A4 staal geheel gevuld met de gekozen print, 4 kleine prints met ook afbeeldingen waar we geen interesse in hadden. Dus nóg niet goed kunnen bekijken vanaf zo'n kleine afbeelding...... daardoor nu twijfel wel of niet tot bestellen over te gaan...

Reactie ESTAhome:

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over het staal van het fotobehang. Wij versturen van fotobehang een algemeen A4 staal waarop je de kwaliteit en kleuren van ons fotobehang kunt... Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over het staal van het fotobehang. Wij versturen van fotobehang een algemeen A4 staal waarop je de kwaliteit en kleuren van ons fotobehang kunt bekijken. De door jou gekozen print wordt niet op het proefstaal weergegeven. Dit geven wij ook aan op de website wanneer je je bestelling hebt geplaatst. Misschien heb je dat over het hoofd gezien?

Petra.barendrecht@ziggo.nl

Besteld : little bandits behang, bergen mintkleur. Enorme teleurstelling.. duur behang, geen enkele prijs/kwaliteitsverhouding. Wat mij betreft : niet doen !

Merel Vesseur

Snelle service

Diet Kraaijvanger

Heb op 14 oktober een bestelling gedaan, het is nu 23 oktober en nog niets ontvangen, levering bestelling duurt lang. Mooie site met veel keus, goed overzichtelijk met duidelijke uitleg .

Julia Postma

Klantvriendelyk. Betrouwbaar

Brigitte Van den Bergh

Ok

Renee van Geest

Super! Snelle levering, duidelijke website.

Sanne

Behangstalen zijn mooi maar niet allemaal ontvangen, maar wel voor betaald.