Klantenservice
Levering

Lida Koogje

Heel goed

Jan Groos

Mooie site, zoekfunctie kan beter.

J.W. Van OLST

De overtrekken zien er in het echt het zelfde uit.

Hartelijk dank voor het achterlaten van de review.
Wat fijn om te lezen dat de dekbedovertrekken naar verwachting zijn. We wensen je er heel veel plezier mee!
Vriendelijke...

Marrie De Vreeze

Fijn

Carla Kaijser

Behulpzame telefoniste vrijdagmiddag 7 jan. 2022

Hartelijk dank voor het achterlaten van de review.
We zijn blij om te lezen dat je telefonisch goed geholpen bent. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kan je altijd contact met ons opnemen. We wensen je veel plezier met het behouden artikel!

Mariëlle Brouwer

Pakket niet geleverd door foutje in adres. Wel goed netjes een sorry ontvangen.

Daan Koopman

Super tevreden met twee mooie dekbedhoezen

P.J. Hupkes-Leurink

Mooi overzicht. Snelle levering. Alleen zagen we net na de bestelling dat het Halle Rose overtrek bij Covers and Sheetz niet 59,95 maar € 50,96 kost. Scheelt toch 9 euro!

Hartelijk dank voor het achterlaten van de review.
Het kan voorkomen dat onze artikelen ergens anders goedkoper aangeboden worden. Het is wettelijk vastgesteld, dat wij geen prijsafspraken mogen maken met andere winkels of webshops die onze artikelen aanbieden.
We hopen dat het dekbedovertrek naar wens is en wensen je er veel plezier mee!

John Schäffers

Snelle levering. Heldere website. Product is mooi maar mindere kwaliteit stof dan verwacht.