Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Kris Vanhoof

Fantastisch: beter dan de foto

Colin Kousbroek

Goed hoor . Sjieke verpakking alle hoezen zitten ook nog eens mooi in een speciale hoes.

Leanne Lobbezoo

Jullie hebben ontzettend mooie artikelen. Maar momenteel is de website een beetje leeg, veel artikelen zijn op en niet meer leverbaar, daar duidt ik op het badtextiel. Gelukkig geeft jullie... Jullie hebben ontzettend mooie artikelen. Maar momenteel is de website een beetje leeg, veel artikelen zijn op en niet meer leverbaar, daar duidt ik op het badtextiel. Gelukkig geeft jullie klantenservice aan dat er voor de winter een nieuwe lijn komt, dat is fijn!

Verder had ik een badhanddoek besteld die niet leverbaar was, bleek achteraf. Nadat deze niet in de (openstaande doos!!) bij levering zat en contact heb gehad met de klantenservice, bleek deze wel in de webshop te staan, maar toch niet leverbaar te zijn..

Dus het was niet zo dat het artikel verloren was in de open doos, die door de DHL ietswat weer wat dichtgeplakt.

Mvg, Leanne

Reactie ESSENZA HOME:

Bedankt voor je feedback! We waarderen je input en zullen deze gebruiken om onze webshop en klantenservice verder te verbeteren.

Antoinette Janssen

Geweldig, kwaliteit prima!

Jeanine vanWingerden

Makkelijk te bestellen. Prachtig product. Er zijn hoogwaardige materialen vervaardigd In mijn bestelling zit superzachte katoen en wol, twee hele mooie natuurlijke producten.

Monique Kuijer

Watertanden...

marie Vandyck

Schitterend, alles op tijd en mooie kwaliteit !!

Bettie Steenbeek

Goed verpakt mooi kleed

Niels Den Boer

Goed. Ik mis alleen passende hoeslakens bij de dekbedovertrek.