Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Kitty Aalbers

Het duurde wel even voordat ik op de website alles, wat ik wilde hebben, bij elkaar gezocht had. Makkelijker zou zijn om alles van hetzelfde dessin bij elkaar te zetten.

Margriet van der Woerd

Zeer goed!

Astrid Danen

Geweldig

ELS Achtereekte

Luiza Nalguieva

Heel goed

J.G. van Dam

Inmiddels mijn derde dekbedovertrek gekocht.
Essenza Minte.
Wat een fijne dekbedovertrekken zijn dit.
Stof voelt heerlijk aan en er onder slapen is een ware belevenis.

Y.

Een paar maanden geleden heb ik via Smulders textiel 2 stuks ESSENZA Jersey hoeslakens in de kleur Dusty green gekocht. Ondanks dat de hoeslakens grotendeels uit katoen bestaan, kunnen ze niet in de... Een paar maanden geleden heb ik via Smulders textiel 2 stuks ESSENZA Jersey hoeslakens in de kleur Dusty green gekocht. Ondanks dat de hoeslakens grotendeels uit katoen bestaan, kunnen ze niet in de wasdroger gedroogd worden. Ze worden er lelijk van, met veel geel-witte vlekken. De kwaliteit van deze jersey hoeslakens is slecht.
De hoeslakens heb ik telkens samen met mijn dekbedovertrek in de wasmachine gewassen met een wasmiddel voor gekleurde was. Daarna droog ik het dekbedovertrek samen met de hoeslakens in de wasdroger, op een wat lagere temperatuur. Mijn dekbedovertrek blijft er prima uitzien, maar de hoeslaken zijn lelijk met al die vlekken.
Ik durf deze jersey hoeslakens nooit meer te kopen. Het is zonde van mijn geld.