Klantenservice

Super service

Sonja Richel

Snel, mooi!

mhm welschen

Site kwam in mijn browser niet volledig over. Heb uiteindelijk via bellen het kunnen regelen. Verzending . Snel en goed, terugzending (helaas) ook. Geld volvende dag teruggestort. Prima vlotte... Site kwam in mijn browser niet volledig over. Heb uiteindelijk via bellen het kunnen regelen. Verzending . Snel en goed, terugzending (helaas) ook. Geld volvende dag teruggestort. Prima vlotte afhandeling. Voor herhaling vatbaar

Richard

Prima service, goed product

Yvonne Breedveld

Artikel dat ik wilde stond niet op site. Het ging om een bepaalde kleur. Zou worden aangepast nadat ik had geïnformeerd bij klantenservice.

Joyce Ozinga

Een mooi product mooie kleuren en materialen en snelle levering alleen slordig verpakt het kwam half open aan dat vond ik jammer de post of iets anders hadden de verpakking half open gemaakt.

Reactie ESSENZA HOME:

Goedemorgen,
Bedankt voor het achterlaten van de review.
Goedemorgen,
Bedankt voor het achterlaten van de review.
Wat vervelend om te lezen dat de bestelling slordig geleverd is. Onze excuses voor het ongemak. Mocht er iets mis zijn met de kimono, dan horen we dat graag via het e-mailadres: webstore@essenzahome.nl
Een hele fijne dag toegewenst!
Vriendelijke groet,
ESSENZA HOME

T.M. Blackstone

Ik ben zeer tevreden

Anil-Kumar Ramdin

Mooi beddengoed van zeer goede kwaliteit