Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

C.J. Prosman

Essenza home geeft het goede adres , maar DHL verandert dit.
Essenza home geeft het goede adres , maar DHL verandert dit.
Mijn adres is Winterdijk 8 met als toevoeging 75.DHL maakt ervan Winterdijk 8 75 en dan is het adres niet juist. Ik kan nog niets zeggen over de kwaliteit van het toegezondene.
Essenza heeft mijn klacht opgelost,
maar DHL volhardde om nogmaals het adres fout te vermelden.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je feedback! Wat vervelend dat het adres niet goed doorkomt bij DHL. Mocht het nu weer mislopen, neem dan gelijk contact met ons op! Dan kijken we hoe we dit zo spoedig mogelijk... Hartelijk dank voor je feedback! Wat vervelend dat het adres niet goed doorkomt bij DHL. Mocht het nu weer mislopen, neem dan gelijk contact met ons op! Dan kijken we hoe we dit zo spoedig mogelijk kunnen oplossen.

Quoc Hoang

Snel bezorgd binnen 24 uur

E P

Prima ,mooie stoffen

AG transport van Middendorp

Was goed alleen pakket volgen klopte niet

Irene Pastijn

Slecht. Hoorde pas s'avonds dat een artikel niet leverbaar was.(tafelkleed)
De bijpassende servetten werden wel gestuurd! Heb je dan niets aan.
Alleen extra werk en teleurstelling. Slecht. Hoorde pas s'avonds dat een artikel niet leverbaar was.(tafelkleed)
De bijpassende servetten werden wel gestuurd! Heb je dan niets aan.
Alleen extra werk en teleurstelling.
Geen excuus!

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je feedback!
Hartelijk dank voor je feedback!
Heel vervelend inderdaad dat er een verschil was tussen de voorraad in ons systeem en wat er daadwerkelijk in het magazijn lag. We begrijpen de teleurstelling. Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Dimphy Koeken

Goed alleen bezorgd op verkeerd adres is niet jullie fout adres was goed op de sticker

Sharize Mohabiersing

Perfect! De levering was super snel!! Kwaliteit van de producten zijn boven verwachting. Echte aanrader, ga hier nogmaals een aankoop doen.

Yasemin Celik

Geweldig!