Reviews

8.9 / 10
7732 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Klantenservice
8.8/10
Kwaliteit van het artikel
9/10
Levering
9/10

7732 Reviews

Liudmila Shakhova

10/10

Ik ben blij met aankoop


Monique van Doorn-Laeyendecker

10/10

Super fijne kwaliteit van het stof ! Voelt heerlijk aan je lijf


Sef Engels

10/10

Correct, snel, mooi product en we zijn er blij mee.


Michel Mirjavanmard

10/10

Duidelijke website, alles gewoon goed en snel thuis. Dik tevreden dus. Klanten service heb ik ook maar 5 Sterren gegeven, maar daar heb ik geen ervaring mee. Maar als de levering en de kwaliteit... Duidelijke website, alles gewoon goed en snel thuis. Dik tevreden dus. Klanten service heb ik ook maar 5 Sterren gegeven, maar daar heb ik geen ervaring mee. Maar als de levering en de kwaliteit goed zijn dan zal de klantenservice vast wel goed zijn...


Ineke Verhoef

10/10

Positieve ervaring, met een goede keus.


Laura

7/10

Snelle en fijne levering. Wel wat pluisjes en losse draden op het dekbed.


Houda Jabbar

1/10

Pakket niet ontvangen! Track&trace geeft aan dat pakket naar retour afzender gaat terwijl wij gewoon thuis waren. Ik had het pakket zaterdag verwacht. Vrijdag besteld en zou volgende dag bezorgd... Pakket niet ontvangen! Track&trace geeft aan dat pakket naar retour afzender gaat terwijl wij gewoon thuis waren. Ik had het pakket zaterdag verwacht. Vrijdag besteld en zou volgende dag bezorgd worden, het is inmiddels woensdag en het pakket gaat retour. Hoe kan dit? Onderstaande kan ik dus niet beoordelen.

Reactie ESSENZA HOME:

Excuses voor het ongemak! Je pakket is onverwacht retour gekomen, we zoeken uit waarom. Goed nieuws: we hebben je bestelling opnieuw verzonden, verwachte levering is morgen. Bedankt voor je geduld!


Lies van de Geest

2/10

Donderdagavond besteld, kan op mijn mail nog niet zien wanneer mijn bestelling bezorgd wordt. Voor 12 uur besteld volgende dag in huis.

Reactie ESSENZA HOME:

Bedankt voor je review! Vanwege de paasdagen was ons magazijn op vrijdag en maandag gesloten, waardoor je bestelling dinsdag ochtend is verstuurd. Gelukkig wordt volgens de track en trace je... Bedankt voor je review! Vanwege de paasdagen was ons magazijn op vrijdag en maandag gesloten, waardoor je bestelling dinsdag ochtend is verstuurd. Gelukkig wordt volgens de track en trace je bestelling vanavond bezorgd! Onze excuses voor het ongemak.


Canon Medical Systems Europe BV FM

7/10

Prima, makkelijk bestellen via de webshop