Klantenservice

Marianne Feldmann

Arnoud van Aalst

Goede kwaliteit, onbetrouwbare levering

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je feedback. Onze excuses dat er vertraging is ontstaan en het pakket 1 dag te laat is geleverd. We geven het door aan onze vervoerder en hopelijk zullen de leveringen in de... Hartelijk dank voor je feedback. Onze excuses dat er vertraging is ontstaan en het pakket 1 dag te laat is geleverd. We geven het door aan onze vervoerder en hopelijk zullen de leveringen in de toekomst op tijd zijn.

Danielle Hollander

Henk Ouwendijk

Prima, alleen vinden jullie een plastic zak een elegante verpakking?

Annette Hooghwerff

Snelle service, snelle levering van het gewenste product. Heel blij mee!

Marion Maas

Bijzonder goede ervaring. De zaak in Bunnik heeft een prettige sfeer. Ook de website met de inspirerende teksten en detailfoto's zijn op een prettige manier informatief en klantgericht.

Nancy

Snel geleverd en mooie kwaliteit.

M. De Boer

Levering was goed. Servies ziet er mooi uit. Maar een diner bord is na 1x gebruik al beschadigd (lichte zwarte krassen die er ook niet uitgaan na vaatwasser) bij het gebruik van een mes bij een... Levering was goed. Servies ziet er mooi uit. Maar een diner bord is na 1x gebruik al beschadigd (lichte zwarte krassen die er ook niet uitgaan na vaatwasser) bij het gebruik van een mes bij een broodje doorsnijden. Echt super slechte kwaliteit. En koop dit nooit meer.

Anna Gardebroek

Prima ervaring. Snelle levering

Karin Emmens

Dekbed was zeker niet zoals omschreven in de bijbehorende tekst. In plaats van beige/zand/taupe was het best pittig geel/oranje caramel.