Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Astrid Speelman

Snelle verzending. Helaas via DHL retourneren moet met uitgeprinte barcode.....QR code kan wel zonder uitprinten bij retourneren worden uitgelezen. Die kreeg ik niet en moest speciaal barcode laten... Snelle verzending. Helaas via DHL retourneren moet met uitgeprinte barcode.....QR code kan wel zonder uitprinten bij retourneren worden uitgelezen. Die kreeg ik niet en moest speciaal barcode laten uitprinten.

Koppius

Buitengewone service, waarvoor heel veel dank!

Henny De Kuyper

Kwalitaieve hoeslaken voor topper en super snel geleverd.

Martha

Phaedra Sahara Sun overtrek gekocht met bijpassend hoeslaken. Prachtig, en ziet er zomers uit. In eerste instantie daarom gekocht, maar het voelt ook nog eens heerlijk koel en zijdezacht aan! Een... Phaedra Sahara Sun overtrek gekocht met bijpassend hoeslaken. Prachtig, en ziet er zomers uit. In eerste instantie daarom gekocht, maar het voelt ook nog eens heerlijk koel en zijdezacht aan! Een aanrader!

Con Nannes

Mooie stof, helder van kleur, Goede kwaliteit. Slaapt ook erg lekker, heerlijk koel.

Karin Korsten

👍🏻

Tine

Prima kwaliteit, trage levering via bPost

W

Lauren rolkussen(indigo blauw)= te matig product is eindconclusie. Verpakking kan echt veel kleiner=duurzamer. Leveringsinfo te misleidend; niet volgende werkdag (woe 14:07 besteld, is pas za 16:11... Lauren rolkussen(indigo blauw)= te matig product is eindconclusie. Verpakking kan echt veel kleiner=duurzamer. Leveringsinfo te misleidend; niet volgende werkdag (woe 14:07 besteld, is pas za 16:11 bezorgd) ! Productinfo misleidend; 22x50 is 19hoog/52 cm (nieuw uit verpakking/meerdere metingen). Binnenvulling is veel te zacht, geeft echt te weinig steun als kussen; het zakt te veel in. Na gebruik komt vorm pas langzaam terug. Onvoldoende stijvig en onvoldoende inhoud in totaal als vulling. Hoes is wat flets, de glans is niet mooi chique. De vleug goud in bloemen conform beschrijving zie je nauwelijks. Prijs/kwal is matig (vind ik ook adhv saleprijs). De stijlvolle look valt tegen helaas.
(klantenservice onbekend= 3* sterren als middeling)

Hans Schoemaker

Bestelling kwam te laat voor de verjaardag terwijl mij was belooft dat het wr pp tijd was .
Er was 1 mok stuk foto van gehaald.
En wat ik duur vond is de verpakking ik had 2 doosjes en er...
Er was 1 mok stuk foto van gehaald.
En wat ik duur vond is de verpakking ik had 2 doosjes en er was er 1 ingepakt voor de 10 euro extra had ik verwacht dat alles ingepakt was

Kitty Hogeveen-van de Wall

Mooi dekbed, bij ontvangst, eerst gewassen. Maar wat een stank kwam er vanaf toen ik het uit de wasmachine haalde. Na lekker drogen in het zonnetje was de geur verdwenen