Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Anja van der Zanden

Medewerkers zeer behulpzaam en klantvriendelijk. De site werkt fantastisch, zeer gemakkelijk ook voor een leek.
Daarnaast is het goede kwaliteit. Alles word ook zeer goed verpakt, en ook zeer...

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review!

Wat leuk om te horen dat je zo positief bent over Essenza Home!
Heb je, je al aangemeld voor onze nieuwsbrief? Hiervoor krijg je namelijk 7,50 euro korting op je aankoop, in de nieuwsbrief vermelden we ook altijd onze acties dus dan ben je in het vervolg ook gelijk op de hoogte van eventuele kortingacties, sales of winacties!

Tineke Willems - Kooter

De eerste keer webshop bezocht ,direct enthousiast ,dekbed oververtrekken en trui gekocht .
Heb geen Instagram ,maar wil op deze manier wel kans maken op 50,- euro shoptegoed.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review!

Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over de site!
Helaas is het niet mogelijk om met deze actie mee te doen als je geen Instagram hebt.
Gelukkig houden wij vaker acties. Als wij een actie houden staat die altijd vermeld in onze nieuwsbrief, misschien dat er binnenkort wel een leuke actie tussen zit waar je geen Instagram voor nodig hebt!

Petra

Mijn ervaring is alleen maar positief.Snelle levering en goede kwaliteit.

M.Edelman

Super aardige klantenservice!🤗

Snelle levering en goed verpakt.

Stevens Rina

Essenza is gemakkelijk te bedienen en aan te kopen !! ik koop voornamelijk pip en vind het een top artikel !!!

Heb inmiddels drie keer iets besteld bij Essenza Home. Ik heb geen enkele klacht.
De bestelde artikelen voldoen prima.

Tevreden klant

Soepele en correcte afhandeling van mijn bestelling.

Er was een artikel niet leverbaar. Hier is snel over gecommuniceerd en het geld is meteen teruggestort.