ESSENZA HOME

ESSENZA HOME Ook benieuwd naar feedback over de webshop ESSENZA HOME? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company768
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen ESSENZA HOME met 8.8/10. Gebaseerd op 768 ervaringen.
Levering
Kwaliteit van het artikel
Klantenservice

Score voor ESSENZA HOME:4.5/5
Zou u ESSENZA HOME aanbevelen?Ja

Heel tevreden over het product en de levering.

Voldoende (6/10)
Score voor ESSENZA HOME:3/5

Goed hoor.

Goed (8/10)
Score voor ESSENZA HOME:4/5

Goed.

ESSENZA HOME 1 beoordeling

De kwaliteit is prima, het aanbod ook, maar de levering ging fout en dat bij de eerste keer dat ik bestelde..
ik ben dus een beetje sceptisch..

M. van Gompel
Prima (7/10)
M. van Gompel

Reactie ESSENZA HOME:

Goededag,

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Ik lees dat u de Lorenz oyster heeft gekocht. Een erg mooi overtrek! Dit overtrek is gemaakt van katoen perkal. Dit is een andere stof dan waar veel ESSENZA overtrekken van worden gemaakt, namelijk katoen satijn. Katoen satijn is een stuk strijkvriendelijker dan perkal, daar heeft u dus helemaal gelijk in. Het zit 'm dus in de stof. Wij raden aan om het beddengoed zo recht mogelijk uit te hangen om te laten drogen. Dan trekt de stof recht.

Veel plezier met uw nieuwe beddengoed.

Groeten,

Team ESSENZA HOME

Score voor ESSENZA HOME:3.5/5
Zou u ESSENZA HOME aanbevelen?Ja

Fijne website, mooie produkten. snelle levering. mooie dekbedovertrekken ontvangen. helaas waren de overtrekken niet geheel als verwacht. gehoopt dat de overtrekken direct na wassen en drogen het bed op konden, maar dat is geenszins het geval. de overtrekken lorenz oyster moeten echt eerst gestreken worden. dit is de eerste keer dat we dat meemaken van essenza overtrekken. we gebruiken al jaren overtrekken van essenza, die altijd direct na de droger weer de bedden op gaan. altijd prachtige kwaliteit en blijft langdurig mooi.

MBB
MBB
Zou u ESSENZA HOME aanbevelen?Ja

Snel bezorgd en de kwaliteit die ik hoopte te ontvangen.

Zou u ESSENZA HOME aanbevelen?Ja

Eerste bestelling. snelle levering. alles prima .

Jeanine Beerens
Matig (5/10)
Jeanine Beerens

Reactie ESSENZA HOME:

Goededag,

Wat fijn dat u een review heeft geschreven. Ik lees dat de hoeslakens niet goed passen? Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u altijd contact met ons opnemen via webstore@essenzahome.nl. Dan zoeken we samen naar een oplossing. Ook als het artikel al in gebruik is genomen!

Groeten,

Team ESSENZA HOME

Score voor ESSENZA HOME:2.5/5
Zou u ESSENZA HOME aanbevelen?Nee

Dekbedovertrek is goed..
de hoeslakens zijn echt veel te groot. iedere morgen is het weer een rommeltje in mijn bed. en ja.....ik heb echt de goede maat besteld hoor..
hier heb ik echt spijt van. eens maar nooit meer hoeslakens van essenza.

Denise van steenpaal

Slecht, dekbed pipstudio besteld .. alleen de tas die je hierbij kreeg gekregen .. donderdag hierover gemaild .. zou in orde worden gemaakt en zaterdag zou deze geleden worden.. nu maandag nog niets gehad... best teleurgesteld en hopelijk komt hij nog wel!!.

Top !.

Bedrijfsinformatie

De mooiste dekbedovertrekken, badlakens en woonaccessoires shop je online bij ESSENZA HOME. Met diverse topmerken als ESSENZA, Marc O'Polo, Esprit en Pip Studio.
Adres
Industrieweg Noord 12