120 reviews
Write a review

98% of the customers recommend this company.

Sharon Nijland

Good

Charlotte Peerenboom

Het is een super snelle service en de producten zijn geweldig. Ik heb 2 paar oorbellen besteld en passen als gegoten.

Reply Essentialistics:

Hi Charlotte,
Fijn om te horen dat je tevreden bent. Heel erg bedankt voor je review!
Liefs,
Suzanne
Essentialistics

Simone Grothe

Snelle service. Erg leuk dat er een persoonlijk geschreven briefje bij de bestelling zat. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Ann Verschaeren

Very positive, quick service, good quality!

Jill Rorijs

Snelle verzending, mooie producten.

Linda van Dijk

Very good

Eline Heijt

Ik heb er 2 kettingen en een armband besteld, alleen dat is al een week geleden en ik heb nog steeds niks binnen. Voor de rest ben ik wel enthousiast over de kettingen ook al heb ik ze nog niet... Ik heb er 2 kettingen en een armband besteld, alleen dat is al een week geleden en ik heb nog steeds niks binnen. Voor de rest ben ik wel enthousiast over de kettingen ook al heb ik ze nog niet gezien alleen de levering is langzaam, dat is wel jammer.

Reply Essentialistics:

Hi Eline,
Hi Eline,
Wat vervelend dat de kettingen er nog niet zijn! Helaas is het momenteel erg druk bij PostNL door de vele online bestellingen sinds het Coronavirus. Daarom duurt de levering wat langer dan normaal. Mocht je volgende week nog steeds niets hebben ontvangen, neem dan zeker even contact op met onze klantenservice.
Ik hoop dat het er snel is!
Liefs,
Suzanne
Essentialistics

Marysia

Fijne en snelle service, goede prijs-kwaliteit verhouding en mooi aanbod!

Robin Hendriks

Really good! Sweet card, fast delivery!

Anouk

Great,fast and personal