133 reviews
Write a review

98% of the customers recommend this company.

Tandaradei Mainz - Nina Bräunig

Top! Etwas feiner und zierlicher als anderer Edelstahlschmuck

21 Luxury

Heel erg leuk merk, super mooie kwaliteit. Blij om een verkooppunt te zijn van jullie producten!

Nienke - Hip!

Helemaal happy met de verkoop van dit mooie sieraad!! Bij Hip! In Leende loopt het super!

Diede

Ik heb nou ongeveer een jaar sieraden van essentialistic en ze zijn nog steeds mooi!

En vooral ook super goedkoop:)

Tirza

Erg blij met mijn ring. De goude kleur blijft! Dun twist- ringetje is helaas vrij snel gebroken

Vanderhaegen accessoires

Blij met jullie collectie...! Top!

Femlie

Het is een prachtig merk! Ik verkoop het in mijn winkel en iedere klant loopt naar buiten met een glimlach!

Lekker & Leuk

Wij verkopen met veel plezier de sieraden van Essentialistics. De sieraden zijn van goede kwaliteit en zijn tijdloos, waardoor onze klanten altijd graag bij ons komen shoppen voor weer een nieuw... Wij verkopen met veel plezier de sieraden van Essentialistics. De sieraden zijn van goede kwaliteit en zijn tijdloos, waardoor onze klanten altijd graag bij ons komen shoppen voor weer een nieuw item. Bestellingen worden snel verzonden en je wordt als b2b goed op de hoogte gehouden van je Backorder. Ook is het contact met de klantenservice altijd heel fijn en wordt er goed met je meegedacht.

Rock paper scissors

Studio 217

Essentialistics is al jaren klant bij mijn fotostudio voor packshots. De sieraden zijn heel stevig, dus goede kwaliteit en met mooie details. Suzanne, de eigenaresse, is een onwijs fijn persoon om... Essentialistics is al jaren klant bij mijn fotostudio voor packshots. De sieraden zijn heel stevig, dus goede kwaliteit en met mooie details. Suzanne, de eigenaresse, is een onwijs fijn persoon om mee samen te werken en de communicatielijnen zijn kort.