Hoe heeft u de vakman ervaren gedurende het traject.
9.8/10
Geef aan hoe tevreden u bent over de geleverde kwaliteit

Jan Sander

Aankoop en plaatsing wasmachine.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Uitstekende service zowel bij de inspectie, als bij de plaatsing van de wasmachine. Goede uitleg over de werking van de programma's. Binnenkort doen we weer graag zaken met ESR voor een... Uitstekende service zowel bij de inspectie, als bij de plaatsing van de wasmachine. Goede uitleg over de werking van de programma's. Binnenkort doen we weer graag zaken met ESR voor een vaatwasmachine.

Elrick Ho

Reparatie vaatwasser, de machine waste niet meer. De monteur heeft diagnose gesteld, en heeft d.m.v. een paar knopjes drukken het probleem in recordtijd verholpen.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

De monteur was er bijna voor tijd, vriendelijk, gerricht om op zijn werk. Hij heeft zelfs uitleg gegeven over wat er gedaan moest worden en hoe wij de machine het beste kunnen onderhouden.

Dick

Reparatie wasmachine: Pomp maakte herrie en pompte niet goed meer, Monteur heeft oude pomp verwijderd en nieuwe geplaatst

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Goede uitleg en installatie ; werking werd door monteur en klant gecontroleerd op goede werking voordat hij weer wegging.

a verschuren

Reparatie heteluchtoven

snelle afhandeling goede uitleg

Nicola Goodwin

Water verwijdered van het bodem van het apparaat, seal van pomp vervangen,

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Monteur was snel (qua werk en mijn urgent verzoek), ervaaren en super klant gericht. Heel erg aardig en snel mijn probleem opgelost, met uitleg van ieder stap zodat ik wist precies wat het probleem... Monteur was snel (qua werk en mijn urgent verzoek), ervaaren en super klant gericht. Heel erg aardig en snel mijn probleem opgelost, met uitleg van ieder stap zodat ik wist precies wat het probleem was. Uitstekend service, heel blij. Zal zeker voldende keer bellen.

Dennis

Reparatie vaatwasser. De vaatwasser pompte het water niet meer af. De monteur heeft dit vakkundig opgelost.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Fijne monteur die verstand heeft van zijn vak.

Robert

Een nieuwe wasmachine en droger gekocht. Snelle en perfecte service.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Er was een uitgebreide uitleg hoe de machines werken. Erg prettig, hierdoor hoefde ik niet de hele handleiding door te spitten.

Visser

Gewoon goede service ,. En vriendelijk

Dode muis uit fornuis verwijderd en kortsluiting verholpen.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Mooi op tijd, snelle afhandeling, vriendelijke monteur.

Rik

Reparatie wasmachine. Stoppen sloegen door. Verwarmingselement vervangen.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Snelle service, binnen anderhalve werkdag probleem verholpen.