Hoe heeft u de vakman ervaren gedurende het traject.
Geef aan hoe tevreden u bent over de geleverde kwaliteit

J.GORT

Nieuwe rubberring in de vaatwasser gemonteerd

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Het ging allemaal prima en netjes

De afvoerleiding was verstopt, doorgespoeld en er zat wat in, zodat het water afvoeren niet goed werkt

Nee

Meurs

De monteur heeft een diagnose van het defect van onze droger gegeven. Daarbij ook uitvoerig laten zien waar het aan lag en waar het geluid vandaan kwam. Kosten reparatie zouden rond de 250 euro... De monteur heeft een diagnose van het defect van onze droger gegeven. Daarbij ook uitvoerig laten zien waar het aan lag en waar het geluid vandaan kwam. Kosten reparatie zouden rond de 250 euro zijn. Wij hebben gekozen om een nieuwe aan te schaffen.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Nette monteur die keurig op tijd volgens afspraak voor de deur stond. Heeft uitvoerig de tijd genomen om ons zelf het probleem te laten zien.

Bj Meurs

Koolborstels vervangen

Diagnose vaatwasser en installatie vervangende vaatwasser.

H. Wildemast

Pluizenrooster gereinigd. Had invloed op de droogtijd.

Verlichting magnetron bleef constant branden.

Snelle afhandeling.

Chantal

De wasmachine pakte geen water. Ik had zelf de slang al losgekoppeld en het filter schoongemaakt maar dat was het niet. De monteur had het snel gezien. Met de wasmachine is niets mis maar het... De wasmachine pakte geen water. Ik had zelf de slang al losgekoppeld en het filter schoongemaakt maar dat was het niet. De monteur had het snel gezien. Met de wasmachine is niets mis maar het kraantje was kapot.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Monteur was snel en vriendelijk.

Reparatie wasmachine. De trommel maakte heel veel herrie!
De monteur was op tijd, stelde de juiste diagnose en had het snel verholpen.

Tessa

Onze droger had kuren. Meneer had van tevoren al onderzoek gedaan naar het probleem en wist eigenlijk gelijk wat er aan de hand was. Meneer was vriendelijk en heeft het probleem snel en vakkundig... Onze droger had kuren. Meneer had van tevoren al onderzoek gedaan naar het probleem en wist eigenlijk gelijk wat er aan de hand was. Meneer was vriendelijk en heeft het probleem snel en vakkundig opgelost.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Zeer klantvriendelijk, werkt snel.