Hoe heeft u de vakman ervaren gedurende het traject.
Geef aan hoe tevreden u bent over de geleverde kwaliteit

Edwin Bastian

De monteur heeft de vaatwasser gecheckt na een eerdere waterlekkage. Uit de check bleek verder geen structurele storing of lekkage.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Goede uitleg en wat bruikbare tips over het gebruik van de vaatwasser.

Nemanja

Drukknop om vaatwasser aan te zetten was ingevallen en werkte hierdoor niet meer

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

hele fijne reparateur, vaatwasser kapot en nu voor de tweede keer snel en vakkundig geholpen! Communicatie naar de klant ook als prettig ervaren.

Gerda Grondman

Raparatie was/droogcombinatie. Knop draaide door/geen display.

Betrouwbaar en vakkundig!!

R. Hoeve

Vaatwasser gaf alleen koud water.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Heb geen betalingsbewijs onvangen van de nieuwe vaatwasser. (nog steeds niet!!)
Twijfels dus over aanbevelen van dit bedrijf.

Reactie ESR witgoed:

Beste heer/mevrouw Hoeve,
Beste heer/mevrouw Hoeve,
De aanvraag van de review wordt door het systeem pas verstuurd zodra u een factuur heeft ontvangen, deze hebben wij u op 15 mei om 20:18 verstuurd, vermoedelijk moet u even in de spamfolder van uw mail cliënt kijken. Wanneer u hem dan nog niet kunt vinden horen wij het graag, dan zullen we hem nogmaals verzenden.

Wasmachine gerepareerd

Vriendelijk, kundig

Reparatie vaatwasser. De sensor is vervangen.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Monteur was mooi op tijd en werkte snel

Storing E18 (pomp) bij Siemens wasmachine (zelf gevonden op internet) Klopte ook. Monteur heeft van alles uit de pomp gehaald. ( daar zal ik mijn zoon nog op aanspreken!) Pomp werkt weer perfect.... Storing E18 (pomp) bij Siemens wasmachine (zelf gevonden op internet) Klopte ook. Monteur heeft van alles uit de pomp gehaald. ( daar zal ik mijn zoon nog op aanspreken!) Pomp werkt weer perfect. Snel opgelost voor een acceptabele prijs, dus erg blij.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Beschaafde vriendelijke monteur die ook wilde meedenken. Snelle service (dezelfde dag reparatie uitgevoerd). Zeer tevreden.

Egbert

De vaatwasser gaf aan het begin van het wasprogramma een foutmelding. De watercollector/niveauregeling is vervangen en het apparaat werkt weer. Inmiddels is onze Whirlpool vaatwasser 14 jaar dus... De vaatwasser gaf aan het begin van het wasprogramma een foutmelding. De watercollector/niveauregeling is vervangen en het apparaat werkt weer. Inmiddels is onze Whirlpool vaatwasser 14 jaar dus bijzonder dat het nog werkt.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

De monteur was netjes op tijd, plezierig in de omgang en heeft zijn werk netjes gedaan.

Reparatie vaatwasser, pomp deed het niet meer.

D J Brooshooft

Reparatie magnetron Deze was nog te repareren ,het onderdeel moest besteld worden

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Goede voorlichting door de monteur