Hoe heeft u de vakman ervaren gedurende het traject.
Geef aan hoe tevreden u bent over de geleverde kwaliteit

Christel

Reparatie vaatwasser, vervangen vaatwasser

Jeltema

Klep magnetron was handvat los gaan zitten. Pelgrim deed heel moeilijk er moest een monteur komen. ESR ingeschakeld en klep was zo los en twee schroefjes zo weer vastgezet. Goed advies gegeven voor... Klep magnetron was handvat los gaan zitten. Pelgrim deed heel moeilijk er moest een monteur komen. ESR ingeschakeld en klep was zo los en twee schroefjes zo weer vastgezet. Goed advies gegeven voor de toekomst.....

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Monteur gaf duidelijk aan dat hij niet zeker wist hoe de ovendeur vast zat, maar na enig onderzoek had hij hem zo gefixt. Gaf aan dat Pelgrim dit ook wel telefonisch kon afdoen.

R.Valkhof

Verwarmings element vervangen, de vaatwasser meegenomen en de volgende dag weer geplaatst . Prima snel gereageerd.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Keurig gebeld dat hij iets later was. Prima gecommuniceerd.

Beste heer/mevrouw Valk,
Dank voor uw positieve review, mocht er in de toekomst nog iets defect gaan vernemen wij het graag.
P. Remmers, Esrwitgoed.nl

Reparatie oven. Gasfornuis werkte, maar de oven niet.

Beste heer/mevrouw,
Dank voor uw positieve review, ook voor de zakelijke markt ( makelaars etc.) staan wij klaar en bieden we het complete service pakket aan voor reparaties van al het witgoed...
Beste heer/mevrouw,
Dank voor uw positieve review, ook voor de zakelijke markt ( makelaars etc.) staan wij klaar en bieden we het complete service pakket aan voor reparaties van al het witgoed !
mvg Pieter,

Bob Kop

De monteur heeft de vaatwasser gemaakt d.m.v. pomp vervangen

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

supersnelle service, via de whats app een bevestiging. Vertrouwelijk

Beste heer Kop,
Dank voor uw beoordeling, ik hoop dat u nog lang van uw vaatwasser gebruik mag maken !
mvg Pieter,

Reparatie wasdroger: droogde niet

Beste heer/mevrouw,
Dank voor uw positieve review, zelfs in de warme zomer kan een droger onmisbaar zijn, blij dat we u hebben kunnen helpen.
mvg Pieter

Tuinebreijer

Magneetje uit pomp [wasautomaat] verwijderd!

snelle afhandeling

Beste heer en mevrouw Tuinebreijer,
Dank voor het vertrouwen, u kunt bij ons altijd terecht voor al uw witgoed !
mvg Pieter
Witgoed service in 't Westland !

C.Mugge

Wasmachine kapot. Snelle en eerlijke diagnose.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Monteur was op tijd, zeer vriendelijk en eerlijk.

Sandra

Reparatie vaatwasser. Lekkage aan achterzijde geconstateerd. Wand was nat. Afvoerslang bleek op meerdere plaatsen gescheurd. Reparatie is vlot en vakkundig uitgevoerd.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Monteur kwam op afgesproken tijd en ook 2e keer voor de eigenlijke reparatie kwam hij precies op tijd. Duidelijke uitleg over waar het vandaan kwam en duidelijke uitleg over de kosten.

Wasdroger droigde niet,en wasmachine stondcop storing f21

Vriendelijk, snel, netjes