ESNW

A. Glas

Eenvoudig een afspraak wijzigen via de website wordt genoemd. Maar helaas is dat niet zo. Er maar wordt 1 datum voorgesteld. Telefonisch zijn er meer mogelijkheden. De website aanpassen en via... Eenvoudig een afspraak wijzigen via de website wordt genoemd. Maar helaas is dat niet zo. Er maar wordt 1 datum voorgesteld. Telefonisch zijn er meer mogelijkheden. De website aanpassen en via een kalender mogelijkheden aanbieden zou veel klantvriendelijker zijn

Margo van de Geer

Monteur maakt per ongeluk onderdeel stuk en klant draait op voor nieuwe CV-ketel. Slecht bereikbaar via telefoon en na herhaaldelijk mailen eindelijk teruggebeld. Was niet in de gelegenheid om op te... Monteur maakt per ongeluk onderdeel stuk en klant draait op voor nieuwe CV-ketel. Slecht bereikbaar via telefoon en na herhaaldelijk mailen eindelijk teruggebeld. Was niet in de gelegenheid om op te nemen dus na aantal dagen zelf weer geprobeerd contact te zoeken. Werd toen te woord gestaan door een uiterst onvriendelijke medewerker van de klantenservice die het ook niet nodig vond dat ik werd teruggebeld door de teamleider. Zonde van de jaren abonnementsgeld

M. van de Geer

Er is slecht contact te krijgen. Ik heb 2 keer gemaild en ben toen 1 keer teruggebeld. Aangezien ik niet kon opnemen heb ik na een aantal dagen zelf maar weer contact gezocht want er wordt niet... Er is slecht contact te krijgen. Ik heb 2 keer gemaild en ben toen 1 keer teruggebeld. Aangezien ik niet kon opnemen heb ik na een aantal dagen zelf maar weer contact gezocht want er wordt niet nogmaals getracht contact te krijgen. Personeel van de klantenservice was erg onvriendelijk. Er is mij beloofd dat ik teruggebeld zou worden maar ook dat is nooit meer gebeurd.

M.Bos

Was heel tevreden met deze man en wil deze graag terug op de volgende afspraken

Nathalie Lauwers

Ik ben echt zeer tevreden met de service had vandaag de monteur Mark en deze monteur wist heel veel over zijn vak!
En voor het eerst wel dat iemand echt de tijd heeft genomen en alles goed...
En voor het eerst wel dat iemand echt de tijd heeft genomen en alles goed heeft uitgelegd !!! Super !!

Julian Campfens

Monteur zou komen voor onderhoud cv en mechanische ventilatie. Onderdelen voor mv waren er niet dus moet nog een x afspraak maken. Al maanden van te voren afspraak en al weken van te voren... Monteur zou komen voor onderhoud cv en mechanische ventilatie. Onderdelen voor mv waren er niet dus moet nog een x afspraak maken. Al maanden van te voren afspraak en al weken van te voren onderdelen binnen begreep ik