ESNW

M. Klitsie

Nadat voor de 2de maal een monteur de ketel met fout melding 4a heeft bekeken geeft de ketel nog steeds dezelfde foutmelding.
Daarnaast staan op de werkbon werkzaamheden die totaal niet...

Reactie ESNW:

Geachte heer Klitsie,

Bedankt voor uw feedback, op deze wijze helpt u ons met het verbeteren van onze service.

Wij hebben u inmiddels ook per e-mail benaderd over deze kwestie. Helaas kan de 4A storing waar u problemen mee heeft meerdere oorzaken hebben. De monteur heeft geconstateerd dat een onderdeel vast zat en dit hersteld. Bij herhaling van deze storing heeft de monteur genoteerd dat dit onderdeel én het expansievat vervangen moest worden.

Dit staat ook zo op de werkbon vermeld, dat dit bij herhaling dient te gebeuren en niet dat dit al is gebeurd. Wij begrijpen de verwarring echter zeker en bieden u onze excuses voor het misverstand.

In uw e-mail hebben wij helaas niks gezien over aanhoudende klachten, als u deze nog steeds ervaart dan horen wij dat graag. Uiteraard zullen wij spoedig langskomen om deze alsnog te verhelpen.

Wij horen graag van u!

Energie Service Noord West

Kenter

Een zeer goede monteur heb nog niet meegemaakt dat mijn gijzer zo is goed is nagekeken top!

Kuil

Het zou prettig zijn als de tijd van de afspraak iets nauwkeuriger kan worden aangegeven. Nu zit je om 08.00 te wachten terwijl de monteur pas om 12.15 komt.

M. Lensink

Zeer vakkundige medewerker. Wist na herstel alles heel duidelijk uit te leggen en te tekenen.

Henk Borst

Had een service abonnement voor de CV ketel, all in contract voorrijden arbeidsloon, materiaal kosten niet inbegrepen.
Maar men rekende voor de onderdelen zeker 11/2 keer de aanschafprijs, heb...

Reactie ESNW:

Geachte heer Borst,

Bedankt voor het bekend maken van uw kwestie bij Energie Service Noord West.

Wij vinden het erg spijtig dat u uw abonnement uit onvrede heeft opgezegd, ik zie dat deze inmiddels al per 18-05-2019 is beëindigd. Wij begrijpen dat de prijzen voor onze onderdelen niet overeenkomen met online prijs stunters en groothandels, wanneer u uw onderdelen daar besteld heeft u echter geen garantie en geen service van het plaatsen.

Uit uw onderhoudsgeschiedenis blijkt dat uw inderdaad heeft gekozen voor een abonnement waarbij wij eens per 2 jaar langs komen voor het reguliere onderhoud. In principe zouden wij begin 2018 langskomen voor het onderhoud, u heeft echter een jaar eerder al gebeld dat uw toestel aangaf een servicebeurt nodig te hebben. Volgens contract een jaar te vroeg echter hebben wij dit voor u direct een jaar naar voren gehaald en zijn op 20-02-2017 al bij u langs geweest.

Vervolgens zijn wij op 16-04-2019 weer langs geweest, door uitloop van een drukke winter inderdaad wat later als gewenst. Het onderhoud is echter wel uitgevoerd.

Wij vinden het nogmaals erg jammer dat u heeft opgezegd, mochten wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan horen wij dat graag.

Deze reactie hebben wij u tevens per e-mail toegestuurd.

Energie Service Noord West

Henny van Haren

Beleefd en correct. Vakkundig en behulpzaam. Een keurige man niets op aan te merken.