ESNW

1938

Word vriendelijk te woord gestaan ,goede berichtgeving

. De Looper-Bood

Monteur neemt het niet zo nauw met invullen werkbon met name de werktijd en reistijd.
Reistijd 10min?stond hier 50min van tevoren geparkeerd(kan, mogelijk zijn lunch tijd geweest zijn)

Schoonheidsstudio 072

De administratie is een puinhoop. Ik maakte gebruik in de zomer van een actie. Zij kwamen pas later , omdat ze geen plek hadden. Toen zr eenmaal kwamen bleek ineens de actie niet meer te gelden....

Reactie ESNW:

Beste heer en/of mevrouw,

Wat spijtig dat u deze afspraak zo heeft ervaren.

Wij zien dat er eind augustus een afspraak is gemaakt voor oktober waarbij er niemand aanwezig was om te tekenen voor de abonnementskaart. U heeft toen gebruik gemaakt van onze actie waarbij u € 70,00 betaalt voor het eerste onderhoud, waar de voorrijkosten en 60 minuten arbeidsloon bij inbegrepen zitten. Onderdelen worden wel apart berekend, maar dat is u ook verteld bij het maken van de afspraak.

U heeft voor de eerste afspraak niks hoeven betalen ondanks dat er niemand aanwezig was met de autorisatie om voor akkoord te tekenen. Er is een nieuwe afspraak gemaakt voor in december, hierbij is het onderhoud uitgevoerd volgens de actievoorwaarden waar u in augustus van op de hoogte bent gebracht.

De factuur die u heeft ontvangen is niet hoger als waar u zelf voor heeft gekozen in augustus, er is ook geen wijziging in actie geweest of sprake van een actie die niet meer geldt. Wij bieden namelijk nog steeds dezelfde actie aan.

U heeft tevens omdat u een nieuwe klant bent de actie ontvangen waarbij u de eerste 3 maanden geen abonnementsgeld betaalt, uw betaalde abonnement gaat pas per begin maart 2019 lopen.

Nogmaals wij vinden het erg jammer dat u de kwestie zo heeft ervaren, maar er is geen sprake van de hoge kosten waar wij u niet van op de hoogte hebben gebracht.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons telefonisch per 072-5123134 of per e-mail op kwaliteit@esnw.nl bereiken.

Energie Service Noord West

Geja Baltus-Langeberg

Service om 19 gebeld goede uitleg gehad moest daarna toch monteur komen prima geholpen

Snelle en uitstekende service geleverd en wel op zondagavond.

J.A.P. van den Berg

Keurige monteur, duidelijk in uitleg en netjes. Zoals ik altijd gewend ben van ENW

ten Raa

Ik heb een servicecontract incl. nachtservice. Ik heb vannacht 5 keer moeten bellen, en bleef steeds lang aan de lijn. De eerste keren werd niet eens opgenomen. De laatste keer werd gezegd dat er...

ten Raa

Ik moest vannacht vijf keer bellen. De eerste keren werd niet opgenomen. Uiteindelijk werd ik doorgeschoven naar de dagdienst en kon niet gezegd worden hoe laat die komt. De waarde van een...

Roeland Maier

Positief. Ik heb nog nooit een enquête gedaan die al ingevuld was... beetje bizar. Toch een minpuntje voor ESNW...