ESNW

Dijkstra

Prima. Vriendelijke monteur.

P. Kolkman

De monteur heeft zonder overleg water gepakt in mijn badkamer. Daarvoor heeft hij een auto bakje van mij zoontje gebruikt die op zolder lag. Vervolgens ook nog zomaar een handdoekje gepakt. Ik vind... De monteur heeft zonder overleg water gepakt in mijn badkamer. Daarvoor heeft hij een auto bakje van mij zoontje gebruikt die op zolder lag. Vervolgens ook nog zomaar een handdoekje gepakt. Ik vind dat dit een overleg moet gaan. Ik vind het eigenlijk onbeschoft dat deze monteur dit zomaar doet. Hij heeft niets te zoeken in mijn badkamer. Hij had beneden een emmer water kunnen pakken. Als klap op de vuurpijl kreeg ik de mededeling dat mijn putje in de badkamer verstopt zat. En ik verzeker u dat dit niet zo was voordat hij kwam.

R.Messink

Prima telefonisch contact met de storingslijn.En een zeer sympathieke en beleefde monteur.

Betten

Hoog service niveau, vriendelijke medewerkers. Goed advies over nieuwe energie mogelijkheden?

Ron .R.A .Portier.

Goed en snel!

J.Bosma

Goede vriendelijke en ervaren monteurs Kortom TOP !

M. Wellner

Een professioneel en goed bedrijf. Jammer is dat de monteur ongevraagd in de badkamer naar het toilet ging, met zijn werkschoenen op de badmat stond en daar zijn handen waste en afdroogde aan... Een professioneel en goed bedrijf. Jammer is dat de monteur ongevraagd in de badkamer naar het toilet ging, met zijn werkschoenen op de badmat stond en daar zijn handen waste en afdroogde aan handdoeken die daar niet voor waren. Kan echt niet in deze, of andere, tijd.

Reactie ESNW:

Beste heer Wellner,
Fijn dat uw algemene indruk en ervaring met ESNW positief is!
Des te vervelender om te horen dat het bezoek toch niet helemaal zoals gewenst is verlopen.
Wij hebben...
Beste heer Wellner,
Fijn dat uw algemene indruk en ervaring met ESNW positief is!
Wij hebben de kwestie intern doorgezet naar de juiste afdeling, zij zullen dit opnemen met de monteur en u nog telefonisch benaderen om situatie te bespreken.
Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan horen wij dat uiteraard graag!
Het team van ESNW

V Speijbroeck