ESNW

ESNW Ook benieuwd naar feedback over de webshop ESNW? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company80
8.3/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen ESNW met 8.3/10. Gebaseerd op 80 ervaringen.

ESNW 1 beoordeling

Algemene ervaring al jarenlang goed. in dit geval om heel veel redenen slecht.

Piet filmer

Mijn hulp vraag is niet goed afgehandeld, ik had een e38 storing en deze kon ik zelf niet resetten omdat het ver in het menu zit waar ik geen enkele toegang toe heb, de monteur ook niet deze moest bellen voor hulp, na 60 minuten werkte mijn ketel weer wat eigenlijk binnen 10 minuten verholpen kon zijn, nu is mij isens thermostaat nog van slag deze heeft geen contact met de ketel, ik had ook nog gevraagd om de ketel opnieuw in te stellen omdat ik de ketel zelf heb opgehangen en deze nog in fabrieksinstellingen staat, dit is niet gedaan gelukkig! door deze monteur.

Goed (8/10)
Score voor ESNW:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Test van webvalue.

Onacceptabel (1/10)
Wietske Rodenhuis

Reactie ESNW:

Geachte mevrouw Rodenhuis,

Wat vervelend om te horen dat uw ervaringen met ons bedrijf zo tegen zijn gevallen. Uiteraard vinden wij dat net zo vervelend als u.

In onze beleving hebben wij het probleem in ons laatste contact met u kunnen verhelpen, maar mochten er toch nog zaken zijn die u graag met onze teamleider bespreekt om onze toekomstige dienstverlening weer als positief te kunnen ervaren dan staan wij u natuurlijk graag te woord.

In dat geval kunt u ons bereiken op telefoonnummer: 072-5123134.

Energie Service Noord West

Score voor ESNW:0.5/5

Een greep uit mijn negatieve ervaringen met esnw uit de afgelopen 8 jaar: monteur maakt lichtschakelaar kapot, monteur vervangt expansievat en 3 maanden later is deze weer kapot, monteur knip radiator-ombouw kapot om de radiator te kunnen ontluchten (er was gewoon een klepje ingebouwd om erbij te kunnen) terwijl het een zelfontluchtend systeem is, monteur weigert de trap op te klimmen en gaat onverrichter zake weer weg... vandaag liet een ingeplande afspraak lang op zich wachten, na nabellen blijkt de afspraak geannuleerd. ik kan me serieus niet heugen dat iets wel in 1x goed is gegaan met deze lui. excuses links en rechts, maar ik ben het nu toch echt wel zat. ook schijnt het onmogelijk voor esnw te zijn om op de dag zelf aan te geven hoe laat ze er precies zijn > je krijgt een mail dat ze 'onderweg zijn', en vervolgens kan het of 2 seconden zijn voor dat ze aanbellen, of nog 30 minuten duren. ik zou zeggen: licht de hele werkwijze van jullie bedrijf door, neem beter monteurs aan en doe iets aan jullie klantvriendelijkheid. wat een afschuwelijk bedrijf!.

Damink

We hebben nog nooit zo'n vakkundige uitgebreide monteur gehad. zeer correct en werkelijk alles heeft hij heel precies keurig doorgelopen. walther uit egmond aan zee we hopen dat je de bestelde onderdelen voor de lekkage ook weer komt instaleren. top. familie damink.

ESNW 1 beoordeling

Wij hebben alleen zeer positieve ervaringen. vakmensen die ook goed kunnen communiceren..
ook over het bedrijf dat via esnw onze nieuwe cv-ketel installeerde zijn we zeer te spreken.

Goed (8/10)
Score voor ESNW:4/5

Prima en bijna altijd snelle service!.

P.R. Senff

Algemeen goed, als er wat is komen ze snel en helpen snel. op een keer is het hele moederbord van de cv ketel vervangen en sindsdien is het gedurende de gehele winter daarop een constant probleem geweest om de woning goed te verwarmen. de ketel reageerde gewoon niet goed meer. heb niet meer gereclameerd, was ook moe van de vele reparaties aan de ketel en omdat die al 13 jaar oud was besloten tot algehele vervanging. dat is dus enkele maanden geleden gebeurd.

Bedrijfsinformatie

Service bij storing, onderhoudsabonnementen en cv-ketel verkoop & verhuur.

Bel 24/7. Binnen 4 uur bij u vanuit 4 locaties met 100 auto's!
Adres
James Wattstraat 29