ESNW

Betten

Hoog service niveau, vriendelijke medewerkers. Goed advies over nieuwe energie mogelijkheden?

Ron .R.A .Portier.

Goed en snel!

J.Bosma

Goede vriendelijke en ervaren monteurs Kortom TOP !

M. Wellner

Een professioneel en goed bedrijf. Jammer is dat de monteur ongevraagd in de badkamer naar het toilet ging, met zijn werkschoenen op de badmat stond en daar zijn handen waste en afdroogde aan... Een professioneel en goed bedrijf. Jammer is dat de monteur ongevraagd in de badkamer naar het toilet ging, met zijn werkschoenen op de badmat stond en daar zijn handen waste en afdroogde aan handdoeken die daar niet voor waren. Kan echt niet in deze, of andere, tijd.

Reactie ESNW:

Beste heer Wellner,
Fijn dat uw algemene indruk en ervaring met ESNW positief is!
Des te vervelender om te horen dat het bezoek toch niet helemaal zoals gewenst is verlopen.
Wij hebben...
Beste heer Wellner,
Fijn dat uw algemene indruk en ervaring met ESNW positief is!
Wij hebben de kwestie intern doorgezet naar de juiste afdeling, zij zullen dit opnemen met de monteur en u nog telefonisch benaderen om situatie te bespreken.
Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan horen wij dat uiteraard graag!
Het team van ESNW

V Speijbroeck

Vakkundig

Verduin

Goede service vakkundig netjes

Zijdewind

Vrijdagmorgen 2 april ging ik half 8u naar beneden en zag dat er een storing was code ic. Om 8 u meteen doorgebeld er werd eerlijk meegedeeld dat er een monteur langs zou komen maar op welk tijdstip... Vrijdagmorgen 2 april ging ik half 8u naar beneden en zag dat er een storing was code ic. Om 8 u meteen doorgebeld er werd eerlijk meegedeeld dat er een monteur langs zou komen maar op welk tijdstip wist men niet. Wij hebben tot half drie in de middag in de kou gezeten toen kwam de monteur hij ging vakbekwaam aan de slag en heeft de warmtewisselaar gereinigd en klaar was de klus om drie uur. Het zou toch prettig zijn geweest als deze kleine storing eerder op de dag zou zijn verholpen dat kun je volgens mij als een spoedklus makkelijk inplannen. Wij waren verkleumd maar zijn verder tevreden.

mark

De organisatie heeft geen duidelijke werkorder en weten van elkaar niet af. De monteurs zijn zeer laag geschoold en ze komen de afspraken niet na. Bovendien geeft leidinggevende de klant de schuld.... De organisatie heeft geen duidelijke werkorder en weten van elkaar niet af. De monteurs zijn zeer laag geschoold en ze komen de afspraken niet na. Bovendien geeft leidinggevende de klant de schuld. Het is een heel vermoeiend bedrijf om zaken mee te doen. Bij dit bedrijf is de klant duidelijk geen koning.