AplusIx IT Consulting & Interim BV

Top, ontzettend snelle levering, goede voorlichting en product is perfect.

Niet alleen mooie bureaustoel maar zorgt ook inderdaad voor actieve zit.

Nail Care Castricum

Kundig en snel!

Snelle levering en gedegen advies.

Meer kleuren van de stoelen. Niet veel keus in de kleuren.

Holland Noord Projects B.V.

Perfect

directe lijn

niet

Synergetics BV

Uitstekend

Zeer persoonlijke aandacht en voldoende tijd

Moest even zoeken en iemand vragen omdat ik het huisnummer niet kon vinden

PBe

Persoonlijk gebeld om nog even te adviseren, top gedaan

Oplossingsgericht

persoonlijke benadering

weinig kleurkeuze op voorraad

Tim

Perfect geleverd :)

Snel en goed contact via Whatsapp

Iets meer informatie op de website

De Werkkamer Vromgeving en Communicatie

Prettig en persoonlijk

De service, de snelheid en de persooonlijke benadering

Frank

Onlangs kocht ik het Conset zit-sta tafel/bureau (501-29). Mijn voornaamste zorg was de stabiliteit van het bureau in de sta-modus. Je moet immers ook een beetje kunnen leunen zonder de tafel te... Onlangs kocht ik het Conset zit-sta tafel/bureau (501-29). Mijn voornaamste zorg was de stabiliteit van het bureau in de sta-modus. Je moet immers ook een beetje kunnen leunen zonder de tafel te verschuiven of te laten kantelen. In mijn kleine behuizing staat het bureau strak tussen diverse andere objecten (kastje, muur, stelling), zodat bij een geringe verschuiving onderdelen met elkaar in botsing kunnen komen bij het op en neer bewegen van het blad. De motor is sterk en de schade kan dan aanzienlijk zijn.

Maar dit bureau is oerdegelijk en uiterst stabiel. De poten staan bovendien vrij ver naar achteren, waardoor onder het blad meer ruimte onstaat. Hierdoor minder kans op stoten tegen het onderstel, maar het maakt de tafel ook slanker dan op grond van zoveel degelijkheid kan worden verwacht. De tafel is makkelijk in elkaar te zetten, hoewel de beschrijving niet geweldig is. Bekijk de onderdelen eerst goed, want dan is montage met (of zonder) de beschrijving een fluitje van een cent. Zeer tevreden over! Goede investering!

Bedrijf toont zich betrokken bij hun producten, inclusief afhandeling na aankoop. Ik werd keurig gebeld toen informatie over de bezorging bekend werd. Komt allemaal betrouwbaar over.

Track and trace ontbreekt. Wel is er een globale indicatie van bezorging. Wat er gebeurt als je niet thuis bent? Dat zal ongetwijfeld goed worden opgelost, maar ik vond het toch wat lastig om... Track and trace ontbreekt. Wel is er een globale indicatie van bezorging. Wat er gebeurt als je niet thuis bent? Dat zal ongetwijfeld goed worden opgelost, maar ik vond het toch wat lastig om hierover niet wat meer controle te hebben. Ik werd overigens door de bezorger netjes opgebeld toen hij voor dichte deur stond en ik was gelukkig vlak in de buurt. Een continu bereikbaar afgiftepunt (wat ik niet heb) had ik wel prettig gevonden, of uiteraard een afspraak met de bezorger of track and trace.