Tim

Perfect geleverd :)

Snel en goed contact via Whatsapp

Iets meer informatie op de website

De Werkkamer Vromgeving en Communicatie

Prettig en persoonlijk

De service, de snelheid en de persooonlijke benadering

Frank

Onlangs kocht ik het Conset zit-sta tafel/bureau (501-29). Mijn voornaamste zorg was de stabiliteit van het bureau in de sta-modus. Je moet immers ook een beetje kunnen leunen zonder de tafel te... Onlangs kocht ik het Conset zit-sta tafel/bureau (501-29). Mijn voornaamste zorg was de stabiliteit van het bureau in de sta-modus. Je moet immers ook een beetje kunnen leunen zonder de tafel te verschuiven of te laten kantelen. In mijn kleine behuizing staat het bureau strak tussen diverse andere objecten (kastje, muur, stelling), zodat bij een geringe verschuiving onderdelen met elkaar in botsing kunnen komen bij het op en neer bewegen van het blad. De motor is sterk en de schade kan dan aanzienlijk zijn.

Maar dit bureau is oerdegelijk en uiterst stabiel. De poten staan bovendien vrij ver naar achteren, waardoor onder het blad meer ruimte onstaat. Hierdoor minder kans op stoten tegen het onderstel, maar het maakt de tafel ook slanker dan op grond van zoveel degelijkheid kan worden verwacht. De tafel is makkelijk in elkaar te zetten, hoewel de beschrijving niet geweldig is. Bekijk de onderdelen eerst goed, want dan is montage met (of zonder) de beschrijving een fluitje van een cent. Zeer tevreden over! Goede investering!

Bedrijf toont zich betrokken bij hun producten, inclusief afhandeling na aankoop. Ik werd keurig gebeld toen informatie over de bezorging bekend werd. Komt allemaal betrouwbaar over.

Track and trace ontbreekt. Wel is er een globale indicatie van bezorging. Wat er gebeurt als je niet thuis bent? Dat zal ongetwijfeld goed worden opgelost, maar ik vond het toch wat lastig om... Track and trace ontbreekt. Wel is er een globale indicatie van bezorging. Wat er gebeurt als je niet thuis bent? Dat zal ongetwijfeld goed worden opgelost, maar ik vond het toch wat lastig om hierover niet wat meer controle te hebben. Ik werd overigens door de bezorger netjes opgebeld toen hij voor dichte deur stond en ik was gelukkig vlak in de buurt. Een continu bereikbaar afgiftepunt (wat ik niet heb) had ik wel prettig gevonden, of uiteraard een afspraak met de bezorger of track and trace.

J. van de Graaf

Zeer klantvriendelijk, en snelle feedback op offerte en gestelde vragen. Heeft verder een goede aftersales (ook na plaatsen bestelling en ontvangen product, navraag van dit bedrijf of alles goed... Zeer klantvriendelijk, en snelle feedback op offerte en gestelde vragen. Heeft verder een goede aftersales (ook na plaatsen bestelling en ontvangen product, navraag van dit bedrijf of alles goed geleverd is).

Erg snelle response op e-mails, meestal antwoord binnen 1 hooguit 2 dagen.

Goede producten en vooral goede service. De verkoper heeft verstand van zaken en denkt goed mee.

Kennis van de verkoper. Veel inhoudelijke kennis van ergonomische werkplekken.

Geen verbeterpunten.

Snelle levering en het product voldeed aan mijn verwachting

De leveringsmethode beviel erg goed. De shop vind ik erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk ingericht.

Geen verbeterpunten.

MeMo2

Onze ervaring met het bedrijf is heel positief. Erg behulpzaam en erg vriendelijk zijn we geholpen.

Snelle en correcte levering!

Nee geen verbeterpunten tot nu toe

D.

Mijn rug voelt weer als vanouds!

Duidelijk en overzichtelijke producten indeling, transparante manier van bestellen en contact zoeken.

Noble Heart

Erg blij met de nieuwe werkomgeving. Het is fijn werken!

Heldere website en goede service. Bestelling verliep gewoonweg prima, zoals het hoort.

Zo snel geen verbeterpunten...

Fijne producten en goede service en advies

Toegankelijk, servicegericht en goede uitleg over de producten. actief meedenken over oplossingen.