Air Liquide

Met veel enthousiasme wordt de training over gedragen aan de cursisten. Je kent het wel een ergonomie training pfff. Maar deze niet door de interactie zit je er meteen in. Een absolute aanrader en... Met veel enthousiasme wordt de training over gedragen aan de cursisten. Je kent het wel een ergonomie training pfff. Maar deze niet door de interactie zit je er meteen in. Een absolute aanrader en absoluut niet saai.

Santema

Op een humoristische wijze is met veel praktijkvoorbeelden de ergotraining gegeven. Door middel van oefeningen in de praktijk veel geleerd over een goede werkhouding.

Janneke

"Onlangs heb ik de training ergocoach in de zorg via Ergomotion gevolgd. Omdat ik niet als verpleegkundige aan het bed sta maar werk als operatieassistent werd er samen met mij gekeken naar de knelpunten waar ik binnen ons bedrijf tegenaan loop. Het is dus een cursus waarbij vooral gekeken wordt naar de situaties (door middel van praktijksituaties, foto's, filmpjes) die voor de studenten passend zijn en samen met ons wordt er ook gericht aan een oplossing gewerkt. Ik heb vele handvatten gekregen over hoe ik de functie van ergocoach vorm kan geven binnen onze kliniek. Ik raadt de cursus zeker aan bij alle zorgmedewerkers."

OC de Twijn

Wij hebben op onze school voor leerlingen met lichamelijke beperking een werkgroep: Tillen op de Twijn.
In 2019 de eerste training gehad van Ergomotion, om onze collega’s op het goede til-pad te houden/ krijgen.
Net weer een opfriscursus gehad.
Nu durven we het weer aan om met onze collega’s aan de slag te gaan met goed tillen, staan, lopen, zitten, schuiven, duwen, reiken!
De kennis was na 2 jaar Corona wat weggezakt, want je kunt geen tiltraining geven op 1,5 m afstand… Fijn dat Nicole ons kent en ons met goede tips weer zelfvertrouwen geeft.
Een aanrader!

Niki van Criteo BV

Goede health check met Nicole en waardevolle documentatie achteraf. Volgend jaar weer!

Kennemer Theater

De online cursus ergocoach gevolgd. Dit was leuk en erg leerzaam.
De online cursus ergocoach gevolgd. Dit was leuk en erg leerzaam.
De docent geeft duidelijke uitleg een maakt de cursus erg interactief. Normaal ben ik niet zo van de online cursussen, maar dit was een prettige ervaring. Veel geleerd tijdens de cursus en ook goede handvatten gekregen hoe dit toe te passen in de praktijk.

Olssen

Leuke leerzame cursus

Leuke leerzame cursus

Leuke interactieve cursus. Nieuwe inzichten opgedaan die mij helpen in mijn functie als preventiemedewerker. Beeldschermwerk is wat mij betreft een onderschat risico. Deze cursus geeft nieuwe inzichten. Ik zag in mijn observaties terug wat in de cursus aan bod kwam. Leuk om daadwerkelijk in de praktijk terug te zien was het belang van observatie namelijk hoe de houding van een medewerker alles zegt over de werksituatie waarin de medewerker zich bevindt. Hier kun je als ergocoach weer op acteren. Aanrader!

Air Liquide Industrie B.V. Rozenburg

Uitstekende Ergocoach training ontvangen, fijne interactie en voldoende ondersteunende middelen en heerlijke lunch.
En dat alles Covid-19 proof in goede sfeer!!

J de Koning

Cursus: Ergocoach Beeldschermwerkplek
Duur: één dag
Cursus: Ergocoach Beeldschermwerkplek
Duur: één dag
Ervaring: Een cursus welke zeker een toegevoegde waarde is voor bijv. preventiemedewerkers en/of facilitaire teams bij het analyseren en adviseren van personeel bij het inrichten en/of aanpassen van de thuiswerkplek.
Professionele aanpak en een prettige sfeer.

Edwards

Excellent workshop working from home