OC de Twijn

Wij hebben op onze school voor leerlingen met lichamelijke beperking een werkgroep: Tillen op de Twijn.
In 2019 de eerste training gehad van Ergomotion, om onze collega’s op het goede til-pad te houden/ krijgen.
Net weer een opfriscursus gehad.
Nu durven we het weer aan om met onze collega’s aan de slag te gaan met goed tillen, staan, lopen, zitten, schuiven, duwen, reiken!
De kennis was na 2 jaar Corona wat weggezakt, want je kunt geen tiltraining geven op 1,5 m afstand… Fijn dat Nicole ons kent en ons met goede tips weer zelfvertrouwen geeft.
Een aanrader!

Niki van Criteo BV

Goede health check met Nicole en waardevolle documentatie achteraf. Volgend jaar weer!

Kennemer Theater

De online cursus ergocoach gevolgd. Dit was leuk en erg leerzaam.
De online cursus ergocoach gevolgd. Dit was leuk en erg leerzaam.
De docent geeft duidelijke uitleg een maakt de cursus erg interactief. Normaal ben ik niet zo van de online cursussen, maar dit was een prettige ervaring. Veel geleerd tijdens de cursus en ook goede handvatten gekregen hoe dit toe te passen in de praktijk.

Olssen

Leuke leerzame cursus

Leuke leerzame cursus

Leuke interactieve cursus. Nieuwe inzichten opgedaan die mij helpen in mijn functie als preventiemedewerker. Beeldschermwerk is wat mij betreft een onderschat risico. Deze cursus geeft nieuwe inzichten. Ik zag in mijn observaties terug wat in de cursus aan bod kwam. Leuk om daadwerkelijk in de praktijk terug te zien was het belang van observatie namelijk hoe de houding van een medewerker alles zegt over de werksituatie waarin de medewerker zich bevindt. Hier kun je als ergocoach weer op acteren. Aanrader!

Air Liquide Industrie B.V. Rozenburg

Uitstekende Ergocoach training ontvangen, fijne interactie en voldoende ondersteunende middelen en heerlijke lunch.
En dat alles Covid-19 proof in goede sfeer!!

J de Koning

Cursus: Ergocoach Beeldschermwerkplek
Duur: één dag
Cursus: Ergocoach Beeldschermwerkplek
Duur: één dag
Ervaring: Een cursus welke zeker een toegevoegde waarde is voor bijv. preventiemedewerkers en/of facilitaire teams bij het analyseren en adviseren van personeel bij het inrichten en/of aanpassen van de thuiswerkplek.
Professionele aanpak en een prettige sfeer.

Edwards

Excellent workshop working from home

Prettige samenwerking met professioneel team. Geven goede trainings/workshops en goede adviezen.

Nuttige training, toegesneden op de behoefte van de deelnemers

Mirjam Hoffman- Germes

Het was zeer prettig en leerzaam