Je aankoop wordt beschermd

Levering heeft 3 weken geduurd

Ed Konieczek

Een goede site met duidelijke productomschrijvingen!

De zeer vlotte levering!

Yvette Samyn

Heel tevreden over de producten van van het bedrijf Ergomax

Beschrijf hier uw ervaring

De producten zijn zeker hun geld waard ,en hele goede kwaliteit .
Ik zal daar zeker nog bestellingen doen bij het bedrijf Ergomax .

Marc Van Der Haegen

Beschrijf hier uw ervaring

Prima website. Overzichtelijk, gebruiksvriendelijk. Items snel gevonden. Productinformatie volledig en duidelijk te lezen. Mooie productbeelden, die snel effectief vergroot kunnen worden weergegeven. Prijsniveau zeer competitief. Registratie en afrekening vlot en juist. De producten werden veilig verpakt en dadelijk verzonden. De levering gebeurde door PostNL de volgende morgen. Ik besef dat 10/10 de perfectie betekent, maar volgens mij zit Ergomax er vlak bij. Dus toch 10/10 en hartelijk bedankt voor jullie superservice!

R. Galama

Ik ben zeer tevreden over het online bestellen bij Ergomax. Er is ruime keuze uit natuurlijke producten met waardoor je zelf je lichaam kan laten herstellen

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle bezorging, goede producten die snel werken zonder slechte ingrediënten die wel in reguliere medicatie worden gebruikt

Tessa

Super service, veel 'know-how' van de werking van de aangeboden producten en de combinatie ervan, waardevol advies omtrent supplementen & het bevorderen van gezondheid.

Beschrijf hier uw ervaring

Kennis van de werking van aangeboden supplementen, direct concreet advies beschikbaar via chat of telefoon.

Jan Sprzagala

Tot nu toe waren er geen problemen. Snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Ergomax biedt producten die zeldzaam zijn in deze compilatie.
Goede categorieën voor sorteren (doelgroepen, merken, indicaties).
Speciale producten (niet iedereen heeft het).

BMVS

Leveringen altijd netjes (op tijd en in nette verpakking).

Beschrijf hier uw ervaring

De stiptheid en kwaliteit zijn top. I.p.v. een gratis pen bij iedere bestelling zou ik graag vaker geen verzendkosten betalen (bijv. gratis vanaf een lager bedrag of als je vaker bestelt).

H. Bos

Overzichtelijke website , vlotte levering

Beschrijf hier uw ervaring

ja. Produkt voldoet aan de verwachtingen . Prijs is redelijk.

Karolina

I have only good things to say. I appreciate their care and the time they invest into me. It does not matter if I did orders in few euros or orders in hundreds euros, everyone is cared for.

Beschrijf hier uw ervaring

I have used most of the products I use. I like that they care about timing of my shipping so my products do not spoil.