Ergo2Go

Gaby Bijl

Een fijne organisatie waarbij snel en goed geholpen wordt. Er wordt tijd vrijgemaakt voor persoonlijk advies en de verzending was de volgende werkdag op locatie.

Bestelling geplaatst zoals gewoonlijk, zoals steeds vlotte service en snelle levering. Contact met de klantendienst is ook steeds in orde, altijd zeer vriendelijk

JF de Boer/VU Universiteit

Ja

Ervaring is prima, bestelproces was eenvoudig, nog even achteraan gebeld in verband met een onduidelijk aspect, maar meteen te woord gestaan en verholpen.

Van de twee keer dat ik bij jullie ben geweest heb ik elke keer heel goed advies gekregen en kwam ik elke keer met het juiste product thuis om gezond te kunnen werken. Ik werd beide keren goed... Van de twee keer dat ik bij jullie ben geweest heb ik elke keer heel goed advies gekregen en kwam ik elke keer met het juiste product thuis om gezond te kunnen werken. Ik werd beide keren goed geholpen, er werd de tijd genomen bij de afspraken en kon alles uitproberen wat erg fijn is. Ook is jullie levertijd erg snel wat ook zeer fijn is.
Al met al heb ik een zeer goeie ervaring bij jullie gehad en zou ik zeker terug komen als ik weer ergonomisch apparatuur nodig heb en Raad ik jullie ook echt aan bij mijn collega's, vrienden en familie.

Rotta bv

Persoonlijk advies en fijne service!

Sint Franciscus

Ik ben zeer tevreden. Snel en prettig geholpen.

Scholengemeenschap St Jozef

Ja

Fres

Goed advies gekregen bij het instellen van een ergonomische bureaustoel