Ergo2Go

Inge

Mijn eerste ervaring met Ergo2Go is prima. Een minicute muis gekocht. Ik gebruik hem nu enkele weken en het is echt een verademing ten opzichte van de traditionele muizen.
En supersnel...

J v M

Voorheen erg veel last van mijn pols gehad. Ongeveer een jaar geleden een ergonomische muis besteld, dit hielp meteen en sindsdien geen last meer gehad. Na een klein jaar werkte de rechter muisknop...

Joris

Overzichtelijke website met erg veel informatie die helpt om tot de juiste productselectie te kunnen kopen. Ik heb ook het gevoel dat ik eerlijk advies lees en geen commercieel verkooppraatje om de...

I. van de Pol

Dit is mijn eerste ervaring met Ergo2go. Goede prijs en snelle levering. Prima dus!

M

Er is altijd goede uitleg gegeven over zithouding, juiste hardware (muis & toetsenbord) en type stoel.
Er wordt goed geluisterd naar je en mee gedacht wat het passende apparatuur is voor jou.

A

Goed advies. To the point.

Peter

Eerste levring van ergonomisch toetsenbord was een linkshandige muis. Dit is heel netjes snel hersteld na telefonisch contact.

Leo

Niet nodig.
Als het niet bevalt dan bestel ik nooit meer bij jullie.
Voorlopig hebben jullie als pluspunt dat je snel levert en met GLS werkt i.p.v. PostNL.
Want daar heb ik...