Ergo2Go

WVS

Ik maak inmiddels een aantal weken gebruik van de voetpedaal. Had ik dat maar eerder geweten! Het scheelt heel veel pijnklachten in mijn hand. Ben er dus erg tevreden over.

Dank je...

Dank je wel.

bosch

Goed, fijne duidelijke uitleg

A. Groenendijk

Onze RollerMousePro3 ging na een half jaar stuk. Teruggestuurd waarna probleem door Ergo2Go keurig en snel is opgelost. Helemaal tevreden!

Ibis Amsterdam Centre Stopera

Helemaal top!

Gemeente Capelle a/d IJssel

Ik heb er enorm veel baat bij, ik merkte echt dat mijn klachten na een paar dagen lichtjes afnamen. De afgelopen 2 weken kon ik met een leen laptop gebruik maken van de Mousetrapper Alpha.
Ik ben kortom dus enorm tevreden met het toetsenboord. Morgen wordt er geregeld dat ik permanent een laptop krijg zodat ik verder met het toetsenboord aan de slag kan. En me pols verder kan herstellen.

vrouw34

Professionele levering na kundig telefonisch advies.

Claudi

Zeer behulpzaam om het goed product te krijgen
Positief. Ondanks dat ik het product heb teruggestuurd, hebt ik hele goed ervaringen met de klantenservice

Laura

Super en heel vriendelijk met een.leuk kaartje erbij ! Voorbeeld voor veel andere shops !!

Dennis Verweij

Goed advies op basis van klachten. Klachten waren snel weg. Optische ergonomische muis ging helaas na aantal maanden kapot. Is zonder al te veel gedoe vervangen.