Ergo2Go

Ergo2Go Ook benieuwd naar feedback over de webshop Ergo2Go? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company246
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Ergo2Go met 9/10. Gebaseerd op 246 ervaringen.
Ergonomische informatie op onze site

Koosje

Sinds een aantal weken gebruik ik de penclic muis r3. deze is zowel voor rechtshandigen als linkshandigen te gebruiken..
omdat ik al een aantal maanden last had van een rsi arm wilde ik deze penmuis een uitproberen. ik merk dat het voor mij een goed hulpmiddel is, heb nog steeds klachten maar wel een stuk minder. prettig in gebruik, ik moest alleen wel even wennen aan het rechts en links klikken.

hhh
Goed (8/10)
hhh
Score voor Ergo2Go:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, niets op aan te merken.

ddi
ddi

Ja zeker.

gebruiker
gebruiker
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, duidelijke informatie en snelle levering.

Fijnzinnig
Fijnzinnig
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede en duidelijke uitleg, ruime keuze en supersnelle service/levering met goede voorwaarden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb het product nog niet uit kunnen proberen, maar zeker positief over de snelle service.

GeOtje

Een klein plat toetsenbord besteld. deze voldoet helemaal naar wens. mijn polsen worden minder belast en de muis ligt nu dichterbij en dat werkt een stuk prettiger..
de beschermhoes was niet meegeleverd, maar na een telefoontje, lag deze de volgende dag al in de brievenbus!.
snelle levering en goede service!.

Movroo
Goed (8/10)
Movroo
Score voor Ergo2Go:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering en een goed werkend product.

Bedrijfsinformatie

Ergo2Go is een E-Commerce bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in ergonomie. Onze belangstelling voor deze producten is ontstaan doordat de beheerders van deze shop een ruime ervaring hebben opgebouwd in de Informatie Technologie en kantoorergonomie. De ergonomisch adviseurs van Ergo2Go hebben gemiddeld 10 jaar ervaring op dit gebied. Wij matchen indien gewenst uw wensen of klachten aan een juist advies en werkzame producten. Dit maakt Ergo2Go de ideale partner voor bedrijven en particulieren
Adres
Postbus 4074