eResults

Communicatie

samsam.nu

Prettige samenwerking

Beschrijf hier je ervaring

Inmiddels een jarenlange samenwerking. Fijn contact en korte lijnen. Leveren goed resultaat.

FCB

Een strategische partner met vast klantteam waarbinnen de kwaliteit van werk hoog is.

Beschrijf hier je ervaring

E-results heeft naast haar kennis en kunde op het gebied van digitale marketing en het realiseren van passende content, ruimschoots voldaan aan onze behoefte van een strategische partner. We hebben... E-results heeft naast haar kennis en kunde op het gebied van digitale marketing en het realiseren van passende content, ruimschoots voldaan aan onze behoefte van een strategische partner. We hebben een duidelijke gezamenlijke visie, waarbinnen de verschillende werkzaamheden worden uitgevoerd. De kwaliteit is goed, het klantteam betrouwbaar en de communicatie helder.

Mechan Groep

Nieuwe website Mechan Next

Beschrijf hier je ervaring

Vanuit de vraag voor een nieuwe website kwamen we terecht bij E-result. Samen met onze collega's maakten we een briefing waar de site aan moest voldoen en wat de inhoud van de site moest zijn. In... Vanuit de vraag voor een nieuwe website kwamen we terecht bij E-result. Samen met onze collega's maakten we een briefing waar de site aan moest voldoen en wat de inhoud van de site moest zijn. In een brainstormsessie werden de punten besproken en kwam E-result met een mooi design en een contentplanning. Het resultaat is volledig naar onze wens. Daarbij was de samenwerking met E-result altijd prettig, ze werken snel, de communicatie is helder en de flexibiliteit wordt enorm door ons gewaardeerd. De offerte voor een volgende site voor een van onze andere bedrijven ligt al klaar!

Edwin Ammerlaan, SURF

Betrouwbaar en deskundig

Beschrijf hier je ervaring

eResults is ruim drie jaar betrokken geweest bij de technische en inhoudelijke analyses (o.a. doelgroep, bereik, impact) van onze corporate websites, inclusief adviezen ter verbetering en... eResults is ruim drie jaar betrokken geweest bij de technische en inhoudelijke analyses (o.a. doelgroep, bereik, impact) van onze corporate websites, inclusief adviezen ter verbetering en optimalisatie. We hebben de samenwerking als zeer prettig en waardevol ervaren. eResults is een bedrijf waar je op kunt bouwen; deskundig, betrouwbaar en zonder de 'blabla' die in de online marketingwereld gangbaar is.

SchouwJeWoning

Professionele organisatie die goed luistert en onze verwachtingen heeft overtroffen.

Klantgerichte en proactieve organisatie

The Arrows

Een uitmuntend resultaat in korte tijd. Geen enkele zorg meer.

Beschrijf hier je ervaring

Ik kwam bij eResults om niet alles meer zelf te doen. Zij namen het gehele proces van het ontwerpen, ontwikkelen en uitzetten van onze website over en ik heb me zelden zo comfortabel gevoelt. Ze... Ik kwam bij eResults om niet alles meer zelf te doen. Zij namen het gehele proces van het ontwerpen, ontwikkelen en uitzetten van onze website over en ik heb me zelden zo comfortabel gevoelt. Ze luisteren heel goed naar wat ik nodig heb, ontwikkelen iets wat ver boven de industrie standaard is en nemen je mee in hoe je het meeste rendement uit jouw website halen. Ik ben erg onder de indruk van hun service.

CP Nederland

Fijne samenwerking

Beschrijf hier je ervaring

E-results heeft ons geholpen bij ons verzoek om beter vindbaar te zijn als patiëntenvereniging. Aan het traject ging een leuke workshop vooraf die tot goede inzichten leidde. Zowel bij E-results om... E-results heeft ons geholpen bij ons verzoek om beter vindbaar te zijn als patiëntenvereniging. Aan het traject ging een leuke workshop vooraf die tot goede inzichten leidde. Zowel bij E-results om onze doelgroep beter te begrijpen als voor onszelf om zaken nog scherper te krijgen. De samenwerking in het hele traject verliep erg prettig.

Reactie eResults:

Bedankt voor jullie positieve feedback. Leuk om te horen. Ik vond het ook erg interessant om meer over jullie mooie organisatie te horen via de workshop. Gaaf dat we met elkaar de eerste stapjes... Bedankt voor jullie positieve feedback. Leuk om te horen. Ik vond het ook erg interessant om meer over jullie mooie organisatie te horen via de workshop. Gaaf dat we met elkaar de eerste stapjes naar betere vindbaarheid hebben kunnen zetten. Op naar de volgende stappen!
Met groet, Monique Schellevis

Lekkerkerker Food

Ontwikkeling nieuwe website

Beschrijf hier je ervaring

Prettige kennismaking met Pier en Monique, met een heldere uiteenzetting en een professionele aanpak. Fijne samenwerking met Monique; denkt goed mee, klantgerichte houding en goede inhoudelijke... Prettige kennismaking met Pier en Monique, met een heldere uiteenzetting en een professionele aanpak. Fijne samenwerking met Monique; denkt goed mee, klantgerichte houding en goede inhoudelijke kennis. Uiteindelijk een heel mooi eindresultaat neergezet waar we nu gezamenlijk verder op kunnen gaan bouwen. We zijn tot dusver erg tevreden!

Reactie eResults:

Bedankt voor jullie positieve review! We hebben met elkaar een hele mooie site neergezet. Hier mogen jullie met recht trots op zijn! Naast een volgende stap op het gebied van jullie online... Bedankt voor jullie positieve review! We hebben met elkaar een hele mooie site neergezet. Hier mogen jullie met recht trots op zijn! Naast een volgende stap op het gebied van jullie online performance, hebben we ook gewerkt aan een stukje gebruiksvriendelijkheid en beheersbaarheid voor jullie zelf. Ik kijk uit naar een vervolg van onze prettige samenwerking! Met groet Monique

CAS Quality Control

Fijne samenwerking en top resultaat

Beschrijf hier je ervaring

Als klant zijn wij trots op het resultaat van de website. Middels een traject van een aantal maanden hebben we een professionele website kunnen laten ontwikkelen. De onderlinge samenwerking was... Als klant zijn wij trots op het resultaat van de website. Middels een traject van een aantal maanden hebben we een professionele website kunnen laten ontwikkelen. De onderlinge samenwerking was hierin erg fijn met de verschillende medewerkers.

Reactie eResults:

Dank je wel. Wij vonden de samenwerking ook erg fijn!

Maqqie

Nieuwe website

Beschrijf hier je ervaring

Fijne samenwerking met korte lijnen. Resultaat is goed en sluit goed aan op onze designs.

Reactie eResults:

Bedankt voor de positieve review, het resultaat mag er ook wat ons betreft zeker zijn :-)