Info verloop order

Janelle Boelens /Karlijn Jansen- Relevance Learning

Super fijn bedrijf. Wij zijn alleen opzoek als bedrijf zelf dat wij bij jullie kunnen bestellen op factuur. Helaas werkt ons bedrijf niet met het achteraf betalen systeem. Wij zouden graag na het... Super fijn bedrijf. Wij zijn alleen opzoek als bedrijf zelf dat wij bij jullie kunnen bestellen op factuur. Helaas werkt ons bedrijf niet met het achteraf betalen systeem. Wij zouden graag na het plaatsen van een orde een factuur ontvangen die wij weer kunnen indienen.

Anita Tool

Mijn bestelling ging vlot en netjes

Koosje Peeters

Helaas waren niet alle enveloppen netjes afgewerkt.

Amanda

Klantvriendelijkheid: ik MOET iets invullen, heb geen contact gehda met jullie klantenservice dus heb geen idee hoe klantvriendelijk jullie zijn. wil daarom niet gelijk 5 sterren geven maar ook geen... Klantvriendelijkheid: ik MOET iets invullen, heb geen contact gehda met jullie klantenservice dus heb geen idee hoe klantvriendelijk jullie zijn. wil daarom niet gelijk 5 sterren geven maar ook geen onvoldoende?

Toen ik mijn enveloppen telde had ik er 88 ipv de 90 die ik bestelde, maar had rekening gehouden met foutjes (vooral aan mijn eigen kant met adressen schrijven) dus extra enveloppen besteld. Niks aan de hand. Verder geen problemen/kritiek; levering, informatie en snelheid was top.

Hanneke Arts

Proces rondom bestellen als zakelijke klant is nu wat omslachtig. Snelheid van de order en gemak van een snel een sample ontvangen is wel top.

D Siebelink

Top! En megasnel geleverd

Julie

Zeker aan te raden!

Robin Blackwood

My order came right away, and I can order exactly the number I want. I also like the box used to pack my order, I can reuse it in my own work.