Resultaat
Medewerkers
Prijs/kwaliteit verhouding
Responstijd

Knap hoe ze onze boodschap en ons bedrijf in woord en beeld wisten te vangen!

Goede ervaring, snelle reactie!

Olga Stein, Sligro Food Group

Mijn ervaring met Ennimate is positief. Ik had op korte termijn een specifieke animatie nodig. Dit heeft Ennimate direct opgepakt en alle wensen hebben zij kunnen leveren. In het vervolg zou het... Mijn ervaring met Ennimate is positief. Ik had op korte termijn een specifieke animatie nodig. Dit heeft Ennimate direct opgepakt en alle wensen hebben zij kunnen leveren. In het vervolg zou het goed zijn om het stappenplan goed te doorleven met elkaar, zodat we goed weten wat wanneer van wie verwacht kan worden. Maar verder dan dat een positieve ervaring.

Universiteit Leiden

Ontzettend snelle reactie, goede follow-up, vriendelijke medewerkers

Reynaers Aluminium B.V.

Positief. Zeer gestructureerde aanpak, denken mee om er een zo goed mogelijke video van te maken. Projectmatig en binnen deadline.

Professionele benadering met fraai eindresultaat

Beter

Het zijn leuke filmpjes met leuke details

Nylish Jagroep / DPD Nederland B.V.

We zijn uiterst tevreden met de diensten van Ennimate en willen graag onze waardering uitspreken voor het fantastische animatiefilmpje dat ze voor ons hebben geproduceerd. Het team bij Ennimate... We zijn uiterst tevreden met de diensten van Ennimate en willen graag onze waardering uitspreken voor het fantastische animatiefilmpje dat ze voor ons hebben geproduceerd. Het team bij Ennimate heeft niet alleen een hoogwaardig visueel product afgeleverd, maar ze hebben ook onze boodschap op een indrukwekkende manier weten over te brengen.

Britt

Fijne ervaring, korte lijntjes, en ook direct een eerste goede opzet, met nog wat kleine aanpassingen. Levering was mede daardoor heel snel.