Resultaat
Medewerkers
Prijs/kwaliteit verhouding
Responstijd

Wilfried Nielen - Osiris Advies bv

Top prestatie en beter dan verwacht. Dat is pas echt de klant centraal stellen. Chapeau

Vlcounseling ruud van Lent

Met elkaar hebben wij ingewikkelde materie overzichtelijk gemaakt.

Willem Bontrup

Visdeal

Xiphos

Goed en snel opgepakt en filmpjes zijn helemaal naar wens.

Sligro Food Group

Ennimate hanteert een helder stapsgewijs proces bij het maken van een animatie. Daardoor structureren zij ook voor mij als klant heel duidelijk de benodigde input. Er worden per fase op een heldere... Ennimate hanteert een helder stapsgewijs proces bij het maken van een animatie. Daardoor structureren zij ook voor mij als klant heel duidelijk de benodigde input. Er worden per fase op een heldere wijze verschillende keuzes (ruim, maar ook overzichtelijk) voorgelegd. Ennimate volgt iedere fase snel op, toont zich flexibel in het aanpassen obv de feedback en is committed om een goed eindprodukt af te leveren.

Metalent

Ennimate is duidelijk en praktisch in hun samenwerking. Eindresultaat mag er zeker zijn!

Compleye

Zeer tevreden met het filmpje dat we hebben laten maken door Ennimate. Binnen budget en binnen de tijd opgeleverd.

Ennimate heeft een duidelijke uitleganimatie voor ons gemaakt. We zijn zeer tevreden met het mooie eindresultaat en de prima samenwerking!