Resultaat
Prijs/kwaliteit verhouding
Responstijd

Meer afstemming / 0verleg was wenselijk

Reactie Ennimate Uitleganimaties:

Uw wens met betrekking tot meer overleg/afstemming verbaast ons enigszins. Bij aanvang van het project bent u bij ons op kantoor geweest en hebben we uw wensen en de eerste opzet van de animatie uitgebreid besproken. Vervolgens is bij elke stap in het traject telefonisch overleg met u geweest, gevolgd door diverse concepten per mail waarop u vervolgens weer feedback kon geven. Veel meer afstemming dan dat is naar onze mening niet mogelijk. We zijn niettemin blij te vernemen dat u zeer positief bent over het eindresultaat

Wij hebben een animatie laten maken. De prijzen zijn beduidend lager dan bij andere aanbieders. De communicatie loopt voornamelijk via mail. Dit gaat vlot en verrassend eenvoudig. We zijn blij met...

Claudia Hilgers, Bibliotheek Zoetermeer

Zeer goede vertaling van onze boodschap in een beknopte animatie en snelle doorlooptijd.

Vlot en accuraat!

Marketing bureau

Wederom door Ennimate Uitleganimaties een animatie laten ontwikkelen. De samenwerking verloopt erg prettig.

ICT

Duidelijk traject waarin je bij vragen altijd vlot respons krijgt. Er werd pro-actief met ons meegedacht. Dit heeft geleid tot een fraaie animatie.

Aorta Vastgoedsturing

Duidelijke communicatie, snelle levering

Voor de eerste keer een uitleganimatie laten maken. We zijn erg te spreken over de werkwijze en vriendelijkheid van Ennimate!