Resultaat
Medewerkers
Prijs/kwaliteit verhouding
Responstijd

Dirk Hendriks Makelaardij

Een zeer prettige ervaring met een professioneel bedrijf, kundig en snel. Ik zal dit Ennimate aan anderen aanbevelen.

Frank van Iersel - Deynique Cosmetica

Mijn ervaringen met Ennimate zijn bijzonder prettig, afspraken worden nagekomen en het resultaat is zoals verwacht.

IMMOIQ

Ik ben altijd skeptisch als het gaat om een internetaanbieder, maar met Enimate was ik aangenaam verrast. Alles is perfect verlopen en ik heb nu een uitleganimatie op mijn site staan, die al zorgde...

Gemeente Hilvarenbeek

Ennimate maakt waar wat ze belooft: een soepel en snel proces met een goed eindresultaat!

Van Hoeckel

Goed, reageren snel, leveren leuke animaties!

Henk Mensink

Onlangs hebben wij een tweetal animatiefilmpjes voor onze website en onze Facebook site laten produceren door Enimate. We zijn uitermate tevreden over het resultaat, zeker ook omdat er op snelle...

Huis vol Compassie - Robert Collee

Effectieve en professionele begeleiding met ruimte voor persoonlijk en maatwerk product. Prima kennismaking met een voor ons onbekende media tool.

Debbie Alders, Manager Innovatie & Business Development bij CRM Partners

We hadden op zeer korte termijn een animatie nodig voor een intern event. Ennimate was in staat snel te schaken en onze ideeën op de gewenste manier vorm te geven in een animatie.

VMG Makelaars Tilburg

Positief, 2 filmpjes laten maken