Resultaat
Medewerkers
Prijs/kwaliteit verhouding
Responstijd

Gemakkelijk proces en goede ondersteuning door Ennimate. Niet veel opties voor animatiestijl, maar een zeer bruikbare uitlegvideo.

Stichting Brede Welzijnsinstelling Woensdrecht

Mijn ervaring van Ennimate is dat ze doen wat ze zeggen en prachtige producten afleveren tegen een marktconforme prijs. Kwaliteit-prijsverhouding is goed!

THOR gemeente Amsterdam

Erg tevreden over dit bedrijf

Strong & Slim

Prettig samengewerkt, al mijn punten die ik naar voren bracht zijn verwerkt in de animatie

Fenneke van der Scheer

Prettige samenwerking, met een mooi eindresultaat.

Heel prettige samenwerking en zeer praktisch concept met feedback per stap in het proces met een korte doorlooptijd. Onze wensen en feedback werden goed opgepakt wat heeft geresulteerd in een mooi... Heel prettige samenwerking en zeer praktisch concept met feedback per stap in het proces met een korte doorlooptijd. Onze wensen en feedback werden goed opgepakt wat heeft geresulteerd in een mooi en eigen eindresultaat.

Gemeente Molenlanden

Wederom een geweldige samenwerking met Ennimate!

Erg vriendelijk en behulpzaam. Al het contact verliep via de mail, dus daar was ik wat sceptisch over. Echt zijn er voldoende mogelijkheden om de input aan te leveren en het werk te voorzien van... Erg vriendelijk en behulpzaam. Al het contact verliep via de mail, dus daar was ik wat sceptisch over. Echt zijn er voldoende mogelijkheden om de input aan te leveren en het werk te voorzien van feedback. De animatie is erg leuk geworden voor een mooie prijs.