Resultaat
Medewerkers
Prijs/kwaliteit verhouding
Responstijd

Ferry Hijbeek, Amned BV

Wij hebben de ervaring met Ennimate als zeer prettig en professioneel ervaren!

PensioenPod

Snelle levering, goed meedenken en een mooi eindproduct!

Theodoor Gilissen Bankiers

Zeer professionele, snel werkende organisatie

Helemaal super

Via een kennis bij Ennimate Uitleganimaties terecht gekomen. Top service!

Wij zijn een communicatiebureau en werken al enige tijd samen met Ennimate. We zijn erg te spreken over de aandacht die ze aan ieder project geven!

Soho

Niet alles dat we voor ogen hadden was 100% uitvoerbaar, maar Ennimate denkt goed mee en komt met leuke alternatieven. De animatie is absoluut naar tevredenheid en voor een erg betaalbaar tarief... Niet alles dat we voor ogen hadden was 100% uitvoerbaar, maar Ennimate denkt goed mee en komt met leuke alternatieven. De animatie is absoluut naar tevredenheid en voor een erg betaalbaar tarief geleverd.

Erg tevreden over de samenwerking en het eindresultaat. Zeker voor herhaling vatbaar.

Marcel Meijer / LeaseCollect

Voor het opmaken van een duidelijke animatie kwam ik via een relatie terecht bij Ennimate. Wat opvalt is de duidelijke manier van communiceren en het snel en concreet anticiperen op vragen. Het... Voor het opmaken van een duidelijke animatie kwam ik via een relatie terecht bij Ennimate. Wat opvalt is de duidelijke manier van communiceren en het snel en concreet anticiperen op vragen. Het proces is, mede door de vlotte communicatie tussen opdrachtgever en opdrachtnemer, snel tot een goed resultaat gebracht.