Resultaat
Medewerkers
Prijs/kwaliteit verhouding
Responstijd

We zijn erg tevreden met de uitleganimatie die Ennimate voor ons heeft gemaakt. We zijn een organisatie voor onderwijs en kinderopvang en bewonderen de manier waarop ons verhaal omgezet in... We zijn erg tevreden met de uitleganimatie die Ennimate voor ons heeft gemaakt. We zijn een organisatie voor onderwijs en kinderopvang en bewonderen de manier waarop ons verhaal omgezet in begrijpelijk beeld voor onze gehele doelgroep. Fijne communicatie, duidelijke werkwijze en zeer betaalbaar.

graag anoniem

Zeer tevreden met onze opgeleverde animatie. Het was een behoorlijk complex vraagstuk; een heel protocol werd uitgelegd in ons filmpje. Schakelen met Ennimate werkt laagdrempelig en fijn en ze... Zeer tevreden met onze opgeleverde animatie. Het was een behoorlijk complex vraagstuk; een heel protocol werd uitgelegd in ons filmpje. Schakelen met Ennimate werkt laagdrempelig en fijn en ze werken zeer secuur. Aanrader om met deze club samen te werken!

BFN Schadeherstel

Als bedrijf zijn we erg verast met het eindresultaat en de snelheid waarmee de animatie is gemaakt.

In goede samenwerking hebben we een mooi resultaat behaald. Wij zijn ervan overtuigd dat dit ook voor de laatste animaties opgaat.

Prima prijs-/kwaliteitverhouding, vlotte werkwijze.

Ik ben heel tevreden over deze eerste samenwerking.
Ennimate denk samen met zijn klant, en zoekt naar een gepaste oplossing, op maat, om de noden te beantwoorden. Zeer flexibel in hun aanbod.

Prima service! Leveren goede kwaliteit in korte tijd.

Ennimate heeft ons uitgebreide verhaal op een knappe, korte en bondige manier goed uitgewerkt in zowel tekst als beeld. Daarnaast een goede service en snelle responstijd.