Resultaat
Medewerkers
Prijs/kwaliteit verhouding
Responstijd

Was fijn samenwerken met Ennimate, de communicatie verliep goed en er was voldoende mogelijkheid tot wijziging zodat het eindresultaat erg goed is geworden.

I share at work

De medewerkers reageren altijd snel en zijn flexibel.
Het animatie filmpje is super mooi geworden!

Advizius

Mooi, vlot en eenvoudig. Goed script ontvangen nav input.

The Green Brand Factory

Wij wilden als bedrijf een keertje een animatiefilmpje laten maken. Na speuren via Google leek Ennimate ons een goeie partner.
Na een belletje en een stukje uitleg werd ik eigenlijk wel...
Na een belletje en een stukje uitleg werd ik eigenlijk wel enthousiast. Opvallend was ook de relatief scherpe prijsstelling tov concurrenten. Toen begreep ik dat nog niet, later wel. Het proces van A tot Z is gewoon heel erg goed geautomatiseerd. En als je dat proces als bedrijf hebt staan verspeel je ook geen onnodige tijd en kan een scherp tarief volgen.

Be-Responsible

Vriendelijk, professioneel en meedenkend

MHL Nederland

Heel goed en professioneel

We zijn goed meegenomen in het animatie project door Ennimate. Door de tussentijdse review momenten was er genoeg tijd en ruimte voor input van onze kant en zodoende hebben we een mooi eindresultaat... We zijn goed meegenomen in het animatie project door Ennimate. Door de tussentijdse review momenten was er genoeg tijd en ruimte voor input van onze kant en zodoende hebben we een mooi eindresultaat neer gezet.

Nannings Metaalhandel B.V.

Ennimate is een bedrijf dat fijn is om samen mee te werken. Ze staan open voor wijzigingen en verlenen een goede dienst omtrent vragen.