Resultaat
Medewerkers
Prijs/kwaliteit verhouding
Responstijd

Reynaers Aluminium B.V.

Positief. Zeer gestructureerde aanpak, denken mee om er een zo goed mogelijke video van te maken. Projectmatig en binnen deadline.

Professionele benadering met fraai eindresultaat

Beter

Het zijn leuke filmpjes met leuke details

Nylish Jagroep / DPD Nederland B.V.

We zijn uiterst tevreden met de diensten van Ennimate en willen graag onze waardering uitspreken voor het fantastische animatiefilmpje dat ze voor ons hebben geproduceerd. Het team bij Ennimate... We zijn uiterst tevreden met de diensten van Ennimate en willen graag onze waardering uitspreken voor het fantastische animatiefilmpje dat ze voor ons hebben geproduceerd. Het team bij Ennimate heeft niet alleen een hoogwaardig visueel product afgeleverd, maar ze hebben ook onze boodschap op een indrukwekkende manier weten over te brengen.

Britt

Fijne ervaring, korte lijntjes, en ook direct een eerste goede opzet, met nog wat kleine aanpassingen. Levering was mede daardoor heel snel.

Karin Van Dijk- van der Zande GLOBELANDER

Snel, duidelijk en vriendelijk. Blij met het resultaat voor Globelander!

PSAttent

Zoals gewoonlijk zeer snel, accuraat en goed

Jobcompany Group

Vlotte samenwerking / helder en processmatig

Gemeente Elburg

Voor de gemeente Elburg heeft Ennimate een animatie gemaakt van het Beleidsplan Sociaal Domein. De afstemming is telefonisch en digitaal waarbij de dienstverlening vriendelijk en correct is. Als... Voor de gemeente Elburg heeft Ennimate een animatie gemaakt van het Beleidsplan Sociaal Domein. De afstemming is telefonisch en digitaal waarbij de dienstverlening vriendelijk en correct is. Als opdrachtgever is het mogelijk om uit verschillende voorbeelden te kiezen en zijn de mogelijkheden duidelijk weergegeven. Ennimate is in staat om in een korte periode een treffende en frisse animatie op te leveren.