Resultaat
Medewerkers
Prijs/kwaliteit verhouding
Responstijd

Goede en snelle animaties voor een schappelijke prijs

BPZ

Een mooi concept met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Het is erg fijn communiceren en acties worden snel opgepakt. Houdt wel even rekening met alle bijkomende extra's zoals, achtergrondmuziek,... Een mooi concept met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Het is erg fijn communiceren en acties worden snel opgepakt. Houdt wel even rekening met alle bijkomende extra's zoals, achtergrondmuziek, ondertiteling, etc.

Pro Finance BV

Net zolang doorgaan totdat de klant tevreden is.

Crito bv Balans- en Adviesbureau

Wij hebben naar volle tevredenheid twee uitleganimaties door Ennimate laten maken. Het proces verliep zeer overzichtelijk en in een snel tempo. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en in iedere... Wij hebben naar volle tevredenheid twee uitleganimaties door Ennimate laten maken. Het proces verliep zeer overzichtelijk en in een snel tempo. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en in iedere fase van het traject was er de mogelijkheid om input te geven of correcties uit te laten voeren.
Met het eindproduct zijn we meer dan tevreden. Complimenten!

Katwijkse Reddingsbrigade

Goede samenwerking voor het maken van de animaties voor de Katwijkse Reddingsbrigade. De voorlichting is duidelijk in beeld gebracht en draagt daardoor bij aan het doel van de reddingsbrigade.

Snelle reacties. Goede suggesties voor het storyboard. Tekst in één keer goed ingesproken (Martijn). Filmpje helemaal naar wens. Aanrader.