ENGIE

Reinders, C.

Goede, betrouwbare informatie en snelle, correcte afwikkeling van overeenkomsten

n.v.t.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review.
Ik wens u een prettige dag toe!

J m de Waard

Klantenservice fijn geholpen, en een prettig telefoongesprek met dame van Engie!

Niet

Goedemiddag,
Bedankt voor uw positieve feedback! Wat leuk om te lezen dat u het zo prettig heeft ervaren! Ik zal mijn collega uw compliment doorgeven!
Met...

Daniel Geysendorpher Eigenaar/demataxi

Zeer tevreden goede service vriendelijke behulpzame mensen. Ik zit hier prima en kan iedereen aanraden hier naar toe over te stappen

Niets

Goedemiddag,
Bedankt voor uw positieve feedback! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons! We hopen op een nog lange even zo goede samenwerking! :-)
Ik wens u nog een fijne dag!...

Hermans

Goede en vriendelijke informatie

Letten op details bij het aanbieden contract wat betreft de verschillende onderdelen van de totale gasprijs per m3

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw review en het geven van een tip. Dit nemen wij zeker mee voor in de toekomst!

r.vader

Prima leverancier

niet kunnen ontdekken

Goedemorgen,
Hartelijk bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen met ENGIE. Dat vinden wij natuurlijk erg leuk om te zien.

A. van de Laar

Vriendelijke medewerkers die constructief meedenken

Er was een verschil tussen aanbod via de app en via telefoon. Sowieso raar dat dit kan maar waarom niet standaard inzicht bij medewerkers in app aanbod

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review en wat fijn dat u opnieuw voor ENGIE heeft gekozen. Uw verbeterpunt nemen wij uiteraard mee.
Ik wens u een prettig weekend...
Goedemiddag,
Ik wens u een prettig weekend toe!
Hartelijke groet,

Engelenheks

Prima, erg vriendelijke meneer aan de telefoon

neen

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u onze service als prettig heeft ervaren!

Pieter

Goedemorgen,
Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service!

Lindy van der Meulen-Redmond

Beter weten dat u een vrouw aan de telefoon had! en niet haar echtgenoot!

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Ik begrijp dat er telefonisch iets niet helemaal goed is gegaan. Zou u mij uw gegevens willen sturen per e-mail zodat ik u een kleinigheidje kan sturen als excuus? Deze gegevens mag u sturen naar: socialmedia.nl@engie.com.

Sjef van den Boom

Prima geholpen!

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat wij u goed hebben kunnen helpen!