ENGIE

T. Elzinga-de Vries

Alleen maar positieve ervaringen, zowel voor mijn vragen, meedenken, vriendelijk, alle tijd aan de klant besteden ook al is het druk.

Ik kan niets bedenken.

Yvonne Griezel

ENGIE is gewoon beregoed, Het mooie ervan is dat je hun kan bellen en bij alle andere moet dat met een 0900 nummer of "Kijk maar even of de site". Engie is is er altijd voor jou, ik ben blij met ze,... ENGIE is gewoon beregoed, Het mooie ervan is dat je hun kan bellen en bij alle andere moet dat met een 0900 nummer of "Kijk maar even of de site". Engie is is er altijd voor jou, ik ben blij met ze, en de app werkt perfect altijd...ga jij overstappen, kies voor ENGIE You can't go wrong!!

Zeer tevreden

Liever contact via mail ipv per telefoon

Jasper Bruinekool

Naar aanlijding van een goede review die ik heb achter gelaten na het sluiten van een goed tegenaanbod op iemand die mij wou oversluiten krijg ik geheel onverwacht als dank een presentje thuis... Naar aanlijding van een goede review die ik heb achter gelaten na het sluiten van een goed tegenaanbod op iemand die mij wou oversluiten krijg ik geheel onverwacht als dank een presentje thuis gestuurd. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt en dat maakt dat ik alleen maar meer achter mijn keuze sta.

Het zou makkelijk zijn geweest als ik dit bericht als antwoord op mijn eerdere review kon plaatsen, maar ik kon zo gauw niet vinden of dat kan of niet.

Uitstekend

M.Sap

Top

nvt

Tevreden over de prijs en nooit geen klachten over gehad

Goed en duidelijk

Schrap de cadeaus

A Dekker

Echt heel vriendelijke dames gesproken met een duidelijke en fijne stem en ook heel fijn om mee te praten!

Nvt

Ervaring is moeilijk te zeggen maar ben tevreden

Die heb ik niet