ENGIE

WAMM van den Heuvel

Eerst goed maar nu niet meer.
Gebeld met klantenservice: moest 579 bij betalen op mijn jaarafrekening. Vond dit veel dus even de overzichten geraadpleegd. Stroom in okt. nov. 2017 was veel...

Goed vastleggen tijdens gesprek waar iemand over en wie er belt. Ik werkte zelf bij een klantenservice en deed dit al tijdens het gesprek. Wordt het gesprek verbroken per ongeluk laat die medewerker dan terugbellen. Zij heeft mijn nummer gecontroleerd.
En scheep de klant niet af met een stom antwoord zoals beschreven. Zoek voor beide een oplossing. Dit sloeg nergens op.
Zo heb je het gevoel dat de slimme meter heilig is. Wat daar op staat klopt en jullie hebben het laatste woord.
En het advies altijd bellen werkt niet. Dan kun je ook niet zien wat er gebeurt is de afgelopen maand. Je voelt je niet serieus genomen.
Gelukkig zijn er andere leveranciers genoeg want zo lang het goed gaat prima maar bij klachten afschepen. Nee dank je.

MJW van den Einden

Waardeloos. Vragen die je stelt worden compleet genegeerd en blijven volledig onbeantwoord. En dat met een contractverlenging voor de deur. Je moet maar durven!

Helpdesk volledig op de schop nemen.

C. Barské

Goed en service gericht bedrijf.

C.M. Knuppe

Engie is een betrouwbare leverancier

J. v.d. Vooren.

Te kort abonnee.

Nee.

w.solowjee

Hartstikke goed

Schoonhoven W.J.T.

Zeer positief

Mars

Prima leverancier met zeer goede open informatie en voorlichting

Pommer L.M.F.E.

Telefonisch contact is perfect

Wessels

Alles waar ze voor staan klopt en ze komen hun afspraken na