ENGIE

M.J. Koenders

Klantvriendelijk, goed bereikbaar.

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ENGIE! Indien wij u nog ergens bij kunnen helpen mag u een e-mail sturen met uw klantgegevens en vraag naar... Goedemiddag, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ENGIE! Indien wij u nog ergens bij kunnen helpen mag u een e-mail sturen met uw klantgegevens en vraag naar socialmedia.nl@engie.com. Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

P. Jonkman

Goed geen klachten

Geen, ik zou het niet weten

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ENGIE! Daar worden wij natuurlijk ook gelukkig van. Indien u ergens nog vragen over heeft mag u ons altijd een e-mail sturen met uw... Goedemiddag, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ENGIE! Daar worden wij natuurlijk ook gelukkig van. Indien u ergens nog vragen over heeft mag u ons altijd een e-mail sturen met uw klantgegevens naar socialmedia.nl@engie.com. Ik wens u een prettige dag toe! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Wim Rommel

Onze HOOG/LAAG stroommeter van Liander vertoonde een ernstig mankement; LAAG tarief bleef geblokkeerd, zodat onze stroomrekening via "alleen HOOGtarief-registratie ca. €125 te hoog dreigde te... Onze HOOG/LAAG stroommeter van Liander vertoonde een ernstig mankement; LAAG tarief bleef geblokkeerd, zodat onze stroomrekening via "alleen HOOGtarief-registratie ca. €125 te hoog dreigde te worden. Voorbeeldig eerlijk attendeerde ENGIE ons op de fout. In voorgaande jaren was de verbruiksverhouding bij ons 60% laag versus 40% hoogtarief. Voorbeeldig klantvriendelijk werd onze rekening daardoor ook nu binnen 3 uur herzien naar ons normale 60%-laag/40%-hoog verbruik. Bovendien regelde Engie niet alleen een "Slimme" nieuwe meter, maar hebben we tevens een best wel voordelig 3jarig energie-contract bij ENGIE weten te regelen. Heel veel rompslomp bespaard! Goed zo!

Slimme meter hebben wij intussen. Nu nog advies m.b.t. een slimme thermostaat, incl. reviews.
[ incl. Portable Tel. application - reviews, uiteraard.

Reactie ENGIE:

Goedemorgen Wim, wat mooi om te zien dat u deze positieve ervaring bij ENGIE heeft achter gelaten voor ons. Hartelijk bedankt hiervoor! Ik zie dat u nog aangeeft graag advies te willen ontvangen... Goedemorgen Wim, wat mooi om te zien dat u deze positieve ervaring bij ENGIE heeft achter gelaten voor ons. Hartelijk bedankt hiervoor! Ik zie dat u nog aangeeft graag advies te willen ontvangen over een eventuele slimme thermostaat. Wij helpen u daarin graag mee. Wilt u ons een e-mail sturen met uw postcode, huisnummer en vraag naar socialmedia.nl@engie.com? Alvast bedankt en een prettig weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

A.de.Groot

Zeer goed e vriendelijk bedrijf

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring met ENGIE. Wij vinden dit natuurlijk erg leuk om terug te zien. Als u nog vragen heeft voor ons dan mag u een e-mail sturen met uw... Goedemorgen, dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring met ENGIE. Wij vinden dit natuurlijk erg leuk om terug te zien. Als u nog vragen heeft voor ons dan mag u een e-mail sturen met uw postcode en huisnummer naar socialmedia.nl@engie.com. Wij wensen u een prettig weekend toe! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Eric

Alles prima voor elkaar. Echter contract verlenging niet aan te bevelen om veel hogere energie kosten te voorkomen. Jammer om daardoor over te moeten stappen. Service prima

Probeer de klant ook te binden aan je bedrijf. Kunnen we samen optrekken voor een beter milieu.

Reactie ENGIE:

Goedemorgen Eric, ook wij vinden het jammer om te lezen dat u wellicht hierdoor gaat overstappen. Uiteraard wel fijn om te horen dat u voor de rest tevreden bent over onze service. We kijken graag... Goedemorgen Eric, ook wij vinden het jammer om te lezen dat u wellicht hierdoor gaat overstappen. Uiteraard wel fijn om te horen dat u voor de rest tevreden bent over onze service. We kijken graag nog eens met u mee naar de mogelijkheden voor een contract verlenging. Wilt u ons dan een e-mail sturen met uw postcode en huisnummer? Dit kan naar socialmedia.nl@engie.com. Wij kijken uit naar uw reactie en alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

H.van Iperen Kersbergen

weet niet

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen met ENGIE! Als wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan horen wij dit graag. U kan ons dan een e-mail sturen met uw klantnummer... Goedemorgen, bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen met ENGIE! Als wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan horen wij dit graag. U kan ons dan een e-mail sturen met uw klantnummer en/of postcode+huisnummer naar socialmedia.nl@engie.com. Een prettig weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Niet bereikbaar

bereikbaarheid

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, wat vervelend om te lezen dat u ons niet kan bereiken. Graag helpen wij u verder om al uw vragen te beantwoorden. Zou u ons een e-mail willen sturen met uw postcode, huisnummer en vraag... Goedemorgen, wat vervelend om te lezen dat u ons niet kan bereiken. Graag helpen wij u verder om al uw vragen te beantwoorden. Zou u ons een e-mail willen sturen met uw postcode, huisnummer en vraag naar socialmedia.nl@engie.com? Alvast bedankt voor uw moeite! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Henk Tebberman

Prima energieleverancier! Website en app werken erg goed, waardoor alles altijd direct inzichtelijk is.

Trouwe klanten standaard belonen met een lager tarief, of een staffelkorting gerelateerd aan het aantal jaren dat men klant is.

F. Horstman

Ze beloven de boete te zullen betalen maar later krijg ik een mail waar in staat dat er maar een deel vergoed wordt.

Als je iets beloofd moet je het na komen.

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, het is uiteraard niet de bedoeling dat u iets beloofd wordt en het daarna niet nagekomen wordt. Ik heb daarom even uw gegevens erbij gepakt en zie dat wij voor u de volledige boete... Goedemorgen, het is uiteraard niet de bedoeling dat u iets beloofd wordt en het daarna niet nagekomen wordt. Ik heb daarom even uw gegevens erbij gepakt en zie dat wij voor u de volledige boete vergoeden die uw vorige leverancier in rekening heeft gebracht vanwege het overstappen. Een deel van het totaal bedrag vergoeden wij inderdaad niet omdat dit voor uw eigen verbruik is geweest. Mocht u hier nog vragen of opmerkingen over hebben dan ontvangen wij graag een e-mail van u via socialmedia.nl@engie.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

TEMPELMAN

Niet

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, Allereerst bedankt voor uw review die u heeft achter gelaten, dit helpt ons om onze diensten te verbeteren. U geeft aan dat u geen verbeterpunten heeft voor ons en dat u de... Goedemorgen, Allereerst bedankt voor uw review die u heeft achter gelaten, dit helpt ons om onze diensten te verbeteren. U geeft aan dat u geen verbeterpunten heeft voor ons en dat u de overstap naar ENGIE als goed heeft ervaren. Natuurlijk zien wij graag de hoogst mogelijke score. Kan u aangeven waar wij u mee kunnen helpen zodat u een betere score geeft aan ons? Zo ja, kan u dan uw vraag en gegevens mailen naar socialmedia.nl@engie.com Hartelijke groet, Leon - ENGIE Webcare