Bennie Bergman

Teruggave was eerst € 685 na de €190 gestort gekregen op de rekening ging mijn teruggave in eens terug naar €489 ra ra hoe kan dat.

Rob

Die 190 euro uiterlijk op 1 december uitbetalen , die afspraak komen ze niet na.

Doen wat je zegt

Wil Game

Geen extreem negatieve ervaringen.

Hallo Wil,
Dank je wel voor het delen van deze review. Wat fijn om te lezen dat je geen extreem negatieve ervaringen met ons hebt.
Ik wens je een fijne dag!

Jan Burgers

Zeer tevreden klant

Nvt

Hallo Jan,
Dank je wel voor het delen van deze review. Wat ontzettend fijn dat je zeer tevreden bent met ons als leverancier.
Wij waarderen jou natuurlijk ook enorm als onze klant!
Ik...
Hallo Jan,
Wij waarderen jou natuurlijk ook enorm als onze klant!
Ik wens je een prettige dag.

de Koning

Eigenlijk alleen maar positieve ervaringen

Goedemorgen Klaas,
Goedemorgen Klaas,
Dank je wel voor het delen van deze mooie review! Wat fijn dat je tot nu toe alleen maar positieve ervaringen hebt met ENGIE. Hopelijk blijft dat ook zo, daar doen wij in ieder geval ons best voor!
Ik wens je een mooie dag,

Stokkink

Had een goed contract bij enci word gebeld door een bedrijf dat ze binnen kort failliet gingen moest met spoed overstappen na dgb met zelfde voorwaarden
Ben nu 1 maand verder betaald het...
Ben nu 1 maand verder betaald het dubbele bij de dgb

DUS WIL GRAAG TERUG

Niks

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review! Fijn om te vernemen dat je zo tevreden over ENGIE bent.
Goedemiddag,
Je geeft aan dat je bent overgestapt naar een andere energieleverancier waarbij je verteld zou zijn dat wij failliet zouden gaan. Uiteraard is dit onjuiste informatie. Wij zijn een grote sterke organisatie met een sterke ruggengraat. Wij zijn van plan nog heel lang rechtop te blijven staan.
Ik zou graag het gesprek eens met je voeren over hoe het gesprek precies is gegaan betreffende je overstap. Wanneer jou onjuiste of misleidende informatie is verteld zouden we dit dan ook graag uit willen zetten. Tevens is de vraag of jouw aanmelding wel rechtmatig is verlopen.
Zou je hiervoor jouw klantnummer en/of adresgegevens dat je bij ons hebt gehad en jouw telefoonnummer willen e-mailen naar socialmedia.nl@engie.com? Wij horen graag van je!
Voor nu wens ik je nog een mooie middag!
Hartelijke groet,
Niesje - ENGIE webcare

M. van den Bout

Ik ben altijd een tevreden klant geweest van dit bedrijf. Totdat mijn contract verlengd moest worden. Ik heb een verlengaanbod op 12 september geaccepteerd. Helaas is de registratie ergens in het... Ik ben altijd een tevreden klant geweest van dit bedrijf. Totdat mijn contract verlengd moest worden. Ik heb een verlengaanbod op 12 september geaccepteerd. Helaas is de registratie ergens in het netwerk verdwenen. Wat ik mezelf kan verwijten is het feit dat ik niet alert genoeg ben geweest of ik wel een bevestiging van het verlengaanbod ontvangen heb. Op 29 september wordt ik geconfronteerd met mijn nieuwe tarieven. Die zijn voor gas € 2,00 hoger dan mijn verlengaanbod en voor electrisch ongeveer 1,5 keer zo hoog. De reactie die je krijgt wanneer je daarop reageert is: Helaas de tarieven kunnen niet aangepast worden. Dan ben je al meer dan 10 jaar klant. Ik vind dit wel heel jammer.

Controle of vaste klanten wel gereageerd hebben op een verlengaanbod. Desnoods nogmaals een herinnering sturen dat het contract verlengd moet worden.

Evers

Ik betaal nu 185 euro per maand, nu moet ik vanaf 1 nov 883 per maand gaan betalen, Dit kan toch niet waar zijn. Hoe moet ik dit gaan betalen. Te belachelijk voor woorden. Hoe helpen we Nederland... Ik betaal nu 185 euro per maand, nu moet ik vanaf 1 nov 883 per maand gaan betalen, Dit kan toch niet waar zijn. Hoe moet ik dit gaan betalen. Te belachelijk voor woorden. Hoe helpen we Nederland naar zijn donder, nou op deze manier.

Hou a.u.b. op met deze onzin. Ik kan dit niet betalen.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review! Ik kan me heel goed voorstellen dat je schrikt van de huidige hoge energieprijzen. Gelukkig kunnen wij deze nog steeds scherp concurrerend conform de energiemarkt aanbieden. Dat neemt niet weg dat de hoge energieprijzen in deze roerige tijden op de energiemarkt voor veel mensen onbetaalbaar zijn.
Ook hierin proberen wij zo goed mogelijk mee te denken. Wij werken hiervoor dan ook samen met geldfit. Zij kijken belangeloos en gratis mee naar iedere individuele situatie om hier zo goed mogelijke sturing te kunnen geven in de financiële situatie. Je zou hiervoor dan ook eens een kijkje kunnen nemen op de website www.geldfit.nl voor een indruk of door telefonisch contact met hen op te nemen op telefoonnummer 0800 - 8115. Dit kan eventueel ook anoniem.
Ik hoop dat je dit wellicht de hulp kan bieden. Voor nu wil ik je nog een hele fijne middag wensen!
Hartelijke groet,
Niesje - ENGIE webcare

Frank

In de eerste twee kwartalen van 2022 zag Engie zijn omzet met 72 procent stijgen tot 43,2 miljard euro. De bedrijfswinst (ebit) steeg met 75 procent tot 5,3 miljard euro en de brutowinst (ebitda)... In de eerste twee kwartalen van 2022 zag Engie zijn omzet met 72 procent stijgen tot 43,2 miljard euro. De bedrijfswinst (ebit) steeg met 75 procent tot 5,3 miljard euro en de brutowinst (ebitda) met 44 procent tot 7,5 miljard euro.

bovenstaande zegt denk ik genoeg en de klanten een brief sturen dat ze alles verhogen en je kunt het zelf niet meer verladen. je bent geen baas meer over je eigen geld

Batol.al

Ik heb slechte ervaringen bij Engie, ze hebben de maandelijkse voorschot drie keer verdubbeld, termijnbedrag verhoogd van € 146,- naar € 421,-. Na een lange discussie hebben het naar €.378,-. Ik heb slechte ervaringen bij Engie, ze hebben de maandelijkse voorschot drie keer verdubbeld, termijnbedrag verhoogd van € 146,- naar € 421,-. Na een lange discussie hebben het naar €.378,-.

Wij hebben vast contract tot maart 2023, in het contact ook vast bedrag genoteerd van €.146,-. De verhoging is een schatting van de provider. Ik heb meerdere malen gebeld en uitgelegd dat ik niet eens ben met hun beslissing, alsnog willen ze dit niet corrigeren.

Hun schatting heeft niet te maken met ons maandelijks verbruik, maar heeft met winter periode te maken, ze hebben ook voorstel (u kunt alvast een bedrag betalen als voorschot van €1000) en bij eind rekening wordt berekend.

Klantenservice

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor je feedback! Ik zie dat je inmiddels nadat je meermaals contact met ons hebt gehad hierover wel tot een akkoord met ons bent gekomen voor een termijnbedrag. Ik hoop dat je na dit laatste contact je mening over ons wellicht iets is veranderd in positieve zin.
Ik wen je nog een fijne dag!
Pauline - ENGIE Webcare