ENGIE

F.M. van Motman

Goede en snelle service en goed bereikbaar

Nadat ik mijn contract verlengd had, werd ik door twee verschillende mensen, namens Engie, gebeld met de mededeling dat ik een fantastische aanbieding zou krijgen wanneer ik mijn contract zou... Nadat ik mijn contract verlengd had, werd ik door twee verschillende mensen, namens Engie, gebeld met de mededeling dat ik een fantastische aanbieding zou krijgen wanneer ik mijn contract zou verlengen. Jullie hebben dus mijn naam en telefoonnummer aan een (agressief) wervingsbureau door gegeven. Niet goed!

Schakel geen gehaaide telefonische verkopers in. Zeker niet nadat er al een contract is afgesloten.
Vraag: welke bijzondere aanbiedingen hadden deze mensen dan in petto? Dat wil ik dan wel eens weten...

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Het is uiteraard niet fijn als u gebeld wordt voor een verlenging net nadat u de verlenging verwerkt heeft via MIJNENGIE. ENGIE werkt met meerdere tussenbedrijven samen waardoor u... Goedemiddag, Het is uiteraard niet fijn als u gebeld wordt voor een verlenging net nadat u de verlenging verwerkt heeft via MIJNENGIE. ENGIE werkt met meerdere tussenbedrijven samen waardoor u door een externe partij gebeld kan worden voor een contract. Uw gegevens bij ENGIE zijn uiteraard ook alleen voor ENGIE bestemd. Mocht u door andere partijen benaderd worden dan is hier wellicht een keer eerder contact mee geweest of zijn de gegevens bij een andere leverancier bekend. Indien u hier niet meer door benaderd wilt worden raad ik u aan u aan te melden via het bel-me-niet register. Ik kan uiteraard zo niet inzien welke aanbieding zij voor u klaar hadden liggen. Uw contract verlenging die via MIJNENGIE is geregeld heeft wel zeer voordelige tarieven die niet lager aangeboden kunnen worden via ENGIE. Wellicht was de verlenging daarom nog niet bekend of belden zij voor een andere leverancier dan ENGIE. Indien u hier nog vragen over heeft dan mag u deze altijd per e-mail stellen aan ons. Als u weet hoe het tussenbedrijf heeft kan u dit ook vermelden in uw e-mail. Ons e-mail adres is socialmedia.nl@engie.com. Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Jeffrey van der burg

Van der burg

Menselijler worden en niet 250 euro van mensen aftroggelen

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback ik kijk graag met u mee wat er gebeurd is. Zou u ons via de e-mail uw gegevens kunnen sturen. Dit mag naar: socialmedia.nl@engie.com. Bij voorbaat dank!... Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback ik kijk graag met u mee wat er gebeurd is. Zou u ons via de e-mail uw gegevens kunnen sturen. Dit mag naar: socialmedia.nl@engie.com. Bij voorbaat dank! Met vriendelijke groet, Pauline- ENGIE Webcare

Veel beloofd om over te stappen, daarna geen enkel contact meer

Beter communiceren

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Zou u mij in een e-mail kunnen toelichten wat u bedoelt met beloftes bij uw overstap? Wij ontvangen graag uw gegevens op: socialmedia.nl@engie.com. Bij... Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Zou u mij in een e-mail kunnen toelichten wat u bedoelt met beloftes bij uw overstap? Wij ontvangen graag uw gegevens op: socialmedia.nl@engie.com. Bij voorbaat dank! Met vriendelijke groet, Pauline - ENGIE Webcare

Lindeman

Aangegeven bij Engie dat mijn 3 jarig contract afloopt.
Er wordt geen enkel moeite genomen om mijn mail te beantwoorden en een volgende deal af te sluiten.
Daarbij komt dat gezien de...
Aangegeven bij Engie dat mijn 3 jarig contract afloopt.
Daarbij komt dat gezien de huidige markt, zijn zeer zeker niet de goedkoopste zijn.
Op deze manier van werken zal voor mij de overstap niet moeilijk meer zijn.

verbeter het klantcontact aan het einde van de looptijd van het contract

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Ik kijk graag met u mee in uw gegevens. Zo kan ik kijken wat ik op dit moment wellicht voor u kan doen. Zou u mij uw gegevens willen sturen via:... Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Ik kijk graag met u mee in uw gegevens. Zo kan ik kijken wat ik op dit moment wellicht voor u kan doen. Zou u mij uw gegevens willen sturen via: socialmedia.nl@engie.com. Bij voorbaat dank! Met vriendelijke groet, Pauline - ENGIE Webcare

A. Wessel

Goed klantvriendelijk

kan ik niet bedenken

Goedemiddag,

Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons. We hopen op een lange en goede samenwerking!

Pauline - ENGIE Webcare

Prima ervaring , duidelijke en heldere communicatie

opgewekt voor elkaar wordt nog steeds niet goed gepresenteerd.
en kennis retail is niet goed op de hoogte

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Zou u de verbeterpunten willen toelichten in een e-mail aan ons zodat wij hier naar kunnen kijken. Dit kunt u sturen naar: socialmedia.nl@engie.com. Alvast... Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Zou u de verbeterpunten willen toelichten in een e-mail aan ons zodat wij hier naar kunnen kijken. Dit kunt u sturen naar: socialmedia.nl@engie.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Pauline - ENGIE Webcare

Margasants@hotmail.nl

Goedemiddag,

Bedankt voor de positieve feedback! Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over ons!

Pauline - ENGIE Webcare

Mensen pas op! Engie belde mij via een extern bedrijf bleek achteraf en beweerde dat ze de goedkoopste zijn. Na wat huiswerk blijkt niks is minder waar en nu blijkt dat ik de overstapboete ooo nog... Mensen pas op! Engie belde mij via een extern bedrijf bleek achteraf en beweerde dat ze de goedkoopste zijn. Na wat huiswerk blijkt niks is minder waar en nu blijkt dat ik de overstapboete ooo nog zelf moet betalen.(€250) mensen die geen zaken met dit bedrijf!

Lieg niet en kom je toezeggingen na

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Wat vervelend om te lezen dat u zo een ervaring met ons heeft! Zou u ons uw gegevens willen sturen naar: socialmedia.nl@engie.com zodat we eens kunnen kijken wat er gebeurd is en... Goedemiddag, Wat vervelend om te lezen dat u zo een ervaring met ons heeft! Zou u ons uw gegevens willen sturen naar: socialmedia.nl@engie.com zodat we eens kunnen kijken wat er gebeurd is en wat we voor u kunnen doen? We horen graag van u! Met vriendelijke groet, Pauline - ENGIE Webcare

j.de groot

Goede service

Goedemiddag,

Bedankt voor uw feedback! Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze service.