ENGIE

Bosua

Mijn app om dagelijks mijn verbruik in te zien . Is na een jaar een paar maanden geleden ineens gestopt 2 keer contact opgenomen maar jullie hebben er niets mee gedaan .

Zorg maar eens dat de app werkt dat je dagelijks je verbruik kan inzien . Ik heb het een jaar gehad een paar maanden geleden is het ineens gestopt heb er 2 keer contact over gehad . Maar er is niets... Zorg maar eens dat de app werkt dat je dagelijks je verbruik kan inzien . Ik heb het een jaar gehad een paar maanden geleden is het ineens gestopt heb er 2 keer contact over gehad . Maar er is niets mee gedaan .

Bronsema

Als je je als klant meld na eindeloze telefoontjes. Heb ik het idee zo die is binnen!

Probeer eens iets menselijker te zijn en geef meer uitleg, altijd maar vragen
daar krijg je geen antwoord op.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw review. Het lijkt er op dat uw review gericht is aan de tussenpartij die u benaderd heeft voor een contract bij ENGIE. Ik zie namelijk dat u nog niet eerder contact met onze eigen klantenservice heeft gehad.
U kan uw feedback dan het beste geven aan de partij die u benaderd heeft. Mochten wij u nog ergens bij kunnen helpen dan mag u ons mailen via socialmedia.nl@engie.com met uw klantgegevens.

H.Hartman.

Goed.

Heb geen.

Goedemorgen,
Wat leuk om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE. Bedankt voor het delen van uw review!

P.ten Kate

De enigste ervaring die wij hebben is dat bij een eventueel contact alles snel en correct wordt afgehandeld.

Goedemorgen,
Wat fijn om te lezen dat uw ervaringen tot nu erg goed zijn met ENGIE. Leuk om terug te zien!

H.J. de Ruiter

Geen problemen

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen met ENGIE. Fijn om dit terug te zien!

I.Jellema

Verlenging ging prettig. huidige mail negatief wegens volhardend gebruik van de naam van mijn partner ipv mijn naam.

Voor de zoveelste keer: mijn man –geregistreerd partner- Jan Charpentier is in april 2018 gestorven. Als geregistreerd partner behield ik mijn eigen naam: I.J.Jellema. Gas en licht en huis staan nu... Voor de zoveelste keer: mijn man –geregistreerd partner- Jan Charpentier is in april 2018 gestorven. Als geregistreerd partner behield ik mijn eigen naam: I.J.Jellema. Gas en licht en huis staan nu dus op: I.J. Jellema.
Heb dit bij de verlenging van het contract met ebngie opnieuw laten veranderen. ACH!!!! SNAPPEN JULLIE NIET DAT DIT PIJNLIJK IS?

Ine Jellema, boos en verdrietig en ongeduldig wordend.

Goedemorgen Ine,
Bedankt voor het delen van uw ervaringen met ENGIE en uiteraard fijn dat u opnieuw voor ENGIE gekozen heeft.
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat u telkens...
Goedemorgen Ine,
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat u telkens geconfronteerd wordt met de naam van Dhr. Charpentier door ons. Dit is natuurlijk ook niet onze bedoeling geweest.
Ik zie dat mijn collega er inmiddels voor gezorgd heeft dat het huidige contract op naam van u zelf is komen te staan en met uw eigen gegevens.
Ik wil u nog een prettige dag verder wensen!

Lies

Ik ben heel tevreden met ENGIE.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons!

Mw. Schouten

Ik ben tevreden over de gang van zaken tot nu en ook het telefonisch contact verloopt prettig bij vragen over de rekening.

Ga zo door

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service!

visser

De ervaring is goed

overweegt u eens of klanten feedback geven fijn vinden uitgaande van het principe 'geen bericht is goed bericht'

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en natuurlijk bedankt voor uw tip!
Pauline -...

Holtrop

Klant naar tevredenheid

geen tips

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons.