ENGIE

Was eerst bij Electrabel, wat Engie is geworden. Positieve ervaringen

-nog duidelijker specificatie van de energienota en vergelijkingen met andere aanbieders laten zien over eenzelfde periode

Krikken

Bevalt prima

Gerard van Kan

In het verleden met Engie overeengekomen om tarief altijd bespreekbaar te maken ivm deal Eigen Huis (collectief}

Graag een mailtje 2 maanden vooraf afloopperiode.

F. M.

In een onbewaakt moment op werk werd ik gebeld door een medewerkster van ENGIE, wie al mijn gegevens van mijn huidige energieleverancier had. Met beloftes over een goedkoper contract liet zij mij... In een onbewaakt moment op werk werd ik gebeld door een medewerkster van ENGIE, wie al mijn gegevens van mijn huidige energieleverancier had. Met beloftes over een goedkoper contract liet zij mij zomaar overstappen naar ENGIE, zonder dat ik dat eigenlijk echt wilde. Nu ben ik ineens lid van hen. Guerillatactieken om mensen lid te maken, ik ben het er niet mee eens. Gelukkig bestaat er het recht van herroeping en ben ik gelijk weer weg hier.

Geef mensen de kans om een eigen keuze te maken

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat u een ontevreden gevoel heeft met betrekking tot uw overstap naar ENGIE. Ik heb u geprobeerd te bellen alleen krijg ik helaas geen gehoor. Wij willen... Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat u een ontevreden gevoel heeft met betrekking tot uw overstap naar ENGIE. Ik heb u geprobeerd te bellen alleen krijg ik helaas geen gehoor. Wij willen u graag verder helpen. Kan u een e-mail sturen naar socialmedia.nl@engie.com met uw gegevens en een tijdstip waarop wij het beste met u in contact kunnen komen? Alvast bedankt voor uw moeite! Hartelijke groet, Leon - ENGIE Webcare

smits schouten

Plezierig en goed in de omvang..

geen...

Reactie ENGIE:

Goedemiddag! Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over ENGIE. Ik hoop dat wij samen een langdurige relatie met elkaar kunnen aangaan! Mocht u in de toekomst vragen hebben, helpen wij u... Goedemiddag! Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over ENGIE. Ik hoop dat wij samen een langdurige relatie met elkaar kunnen aangaan! Mocht u in de toekomst vragen hebben, helpen wij u graag verder via de chat, WhatsApp of telefonisch. Ons telefoonnummer is 088-4446622. Hartelijke groet, Leon - ENGIE Webcare

Ed

Prima dienstverlener met aantrekkelijke prijzen.

meer interessante aanbiedingen (ook voor nieuwkomers) denk aan slimme thermostaat bij nieuw contract of nieuwkomer.

Vlot en vriendelijk

zou het niet weten

anonymous

Bestaande klanten ook belonen met een cadeau

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Graag kom ik met u in contact om met u mee te kijken naar uw contract wat wij voor u kunnen betekenen. Wilt u mij hiervoor uw gegevens en vraag per e-mail toesturen? Dat kan naar... Goedemiddag, Graag kom ik met u in contact om met u mee te kijken naar uw contract wat wij voor u kunnen betekenen. Wilt u mij hiervoor uw gegevens en vraag per e-mail toesturen? Dat kan naar socialmedia.nl@engie.com. Alvast bedankt voor de moeite. Hartelijke groet, Leon - ENGIE Webcare

b de graaf

Kayleigh

Begin 2018 wegens verhuizen naar een andere woning een eindafrekening van meer dan 700 euro! Terwijl ik gewoon klant bleef volgens engie had dit te maken met de seizoenen.. nog steeds vind ik dit... Begin 2018 wegens verhuizen naar een andere woning een eindafrekening van meer dan 700 euro! Terwijl ik gewoon klant bleef volgens engie had dit te maken met de seizoenen.. nog steeds vind ik dit ongelooflijk en heb ik dit nooit eerder gehoord. Ik ben nu nog steeds klant en veder ben ik wel tevreden de app is ook erg handig.

Geen absurd hoge eindafrekening omdat iemand gaat verhuizen en al helemaal niet als die gene nog steeds klant blijft

Reactie ENGIE:

Goedemiddag Kayleigh, Wat vervelend om te horen dat u in begin 2018 een hoge eindafrekening gekregen van ons. Ik heb het nog een keer voor u nagekeken. Uw eindafrekening is van 13 oktober 2017... Goedemiddag Kayleigh, Wat vervelend om te horen dat u in begin 2018 een hoge eindafrekening gekregen van ons. Ik heb het nog een keer voor u nagekeken. Uw eindafrekening is van 13 oktober 2017 tot en met 23 april 2018. Dit zijn de winterse maanden waarbij u rond de 80% van de totale jaarverbruik verbruikt. Dit is ook de reden van de hoge bijbetaling. Hier kunnen wij niets aan doen omdat het verbruik er is geweest, en uw opmerking dat u nog steeds klant bent heeft geen invloed op de hoogte van uw eindafrekening. Ik vind het mooi om te horen dat u tevreden bent over onze app. Ik adviseer u ook om de termijnbedragcheck te raadplegen met betrekking tot uw jaarafrekening. Ik wens u een fijne avond toe! Hartelijke groet, Leon - ENGIE Webcare