ENGIE

ENGIE Ook benieuwd naar feedback over de webshop ENGIE? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1528
8.5/10
Uitstekend (10/10)
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen ENGIE met 8.5/10. Gebaseerd op 1528 ervaringen.

Anka Henrij
Anka Henrij

Geen idee

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik heb geen problemen met engie. het eerder jaar kreeg ik geld terug en het tweede jaar moest ik bijbetalen. ik heb een contract van drie jaar.

Otto slob
Otto slob

ga zo door

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Gaat lekker .ik heb nog geen problemen .bevalt nog steeds.

zorge
Matig (5/10)
zorge
Score voor ENGIE:2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik heb nog geen mening ik ben pas engie.

Peter Dietvorst
Prima (7/10)
Peter Dietvorst
Score voor ENGIE:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goed contact met medewerker.

B Hammingh
Prima (7/10)
B Hammingh

Grafieken en schattingen in mijn ENGIE kloppen niet

Score voor ENGIE:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik ben best tevreden over engie. de grafieken waar ik de meterstanden bijhoud laat te wensen over. als ik in het voorjaar geld terug krijg omdat we zuinig hebben aangedaan, is het toch raar dat ik er nu van uit moet gaan aan elektriciteit €30.000 tot €40.000 te moeten bij betalen. ik denk het niet. jammer dat dit niet is te herstellen in mijn engie.

M v Kempen
M v Kempen

nee

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ben nog niet zolang bij angie maar ben tevreden.

J.A.F.M. van Dijk
Onvoldoende (4/10)
J.A.F.M. van Dijk

Duidelijkheid/vastigheid over mijn maandelijkse/jaarlijkse (geschatte ) energiekosten !!

Score voor ENGIE:2/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mijn ervaring is te kort om ervaring(en) te kunnen delen !.
let echter wel op een van mijn laatste antwoorden op deze enquete waarin ik aangaf een zeer aantrekkelijk aanbod te hebben ontvangen van essent met 30% korting op stroom leverantie voor 3 jaar ! ik moet dus maar afwachten of uw vertegenwoordiger, die mij vertelde dat overstap naar engie mij een maandelijkse besparing zou opleveren van eur 120,- naar eur 95,- = dus eur 25,- per maand, dit gaat waarmaken !! ben benieuwd en beslis dus in een later stadium over mijn keuze van voortzetten van energie leverantie !! met vriendelijke groet, j.a.f.m. van dijk.

B.Arends
Zeer goed (9/10)
B.Arends

nee

Score voor ENGIE:4.5/5

Nee.

George

Toen engie nog electrabel heette maakte ik de switch na jaaaarenlang via delta voorzien te zijn geweest. reden : financieel voordeel. !!.
elk jaar start er weer een "ratrace" waarbij ca. 1,25 miljoen huishoudens switchen, als jullie nu zorgen dat jullie huidige klanten altijd de meest voordelige tarieven krijgen dan hebben zij hiervoor geen reden.

Goed (8/10)

dan heten we zo dan weer zo

Score voor ENGIE:4/5

Geen klachten.

Bedrijfsinformatie

ENGIE maakt de energie van morgen vandaag al voor u beschikbaar. Energie die mooi is voor de wereld én mooi voor u.

Wij vinden het vanzelfsprekend om duidelijke afspraken met u te maken en deze op tijd en juist na te komen. Bent u niet tevreden? Dan zoeken wij graag samen met u een oplossing.

Hieronder vindt u onze contactgegevens.
Adres
Postbus 554