ENGIE

Erik Overduin

Goede en snelle service met afgewogen advies

mogelijkheid om in de adviesroute recente wijzigingen - zoals ht plaatsen van zonnepanelen - in te voeren en mee te laten wegen.

Bruseker

Overzichtelijke info via Mijn Engie.

I. Redeker-Berendsen

Alles online is niet altijd prettig.

Nee niet echt

Rigter

Duidelijke informatieverstrekking en helder maandverbruik

Pjw boelens

Bedrijf is goed!

Weet niet!

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service!

marjan boezaard

Ik heb enige tijd geleden in coma gelegen en dat laat helaas zijn sporen wel na.
Maar engie nam de tijd voor me en vonden het geen probleem om het meerdere keren uit te leggen.
Dat noem ik...
Dat noem ik menselijk.

ga zo door

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Ik hoop dat het inmiddels een stuk beter met u gaat. Fijn dat we u menselijk hebben kunnen helpen.
Met vriendelijke...

Kok

OK

1. beschikbaar komen van de dongel voor inzage actuele energieverbruik.
1. beschikbaar komen van de dongel voor inzage actuele energieverbruik.
2. Bij (onverklaarbaar) uitslaan van de stop in de meterkast waarop de omvormers van de zonnepanelen zijn aangesloten, vlotte melding van uw kant naar de klant dat er geen teruggave van enenergie plaats vindt. Dan zou het zijn voorkomen dat de hele maand mei en de halve maand juli dit ongemerkt heeft plaats gevonden voordat ik het zelf had ontdekt! :(

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Ik kan me goed voorstellen dat de Dongle vervelend is. Wij balen er zelf ook flink van dat deze zo vertraagd is. Zodra deze weer beschikbaar is zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Voor wat betreft uw meter vinden wij het inderdaad heel vervelend. Ik ga hier eens kijken of wij dit in de toekomst kunnen veranderen. Daar we wel rekening moeten houden met het feit dat de meter niet onze eigendom is maar uw netbeheerder. Maar wie niet waagt wie niet wint wellicht kunnen we dit in de toekomst samen met de netbeheerder verbeteren.

Peter

Zeer slecht, boetes op leggen voor niet geleverde energie

Betere omgang met de klant

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Zou u mij uw gegevens willen sturen per e-mail zodat ik eens met u mee kan kijken? Dit mag u sturen naar: socialmedia.nl@engie.com. Bij voorbaat dank!...

M.B.J.van der Meulen Ouwens

Als er een actie is om klanten te binden, zou het fijn zijn dat vaste klanten ook voor deze aanbiedingen in aanmerking komen.

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat u tevreden bent met ENGIE. U geeft aan als verbeterpunt dat als er een actie is u hier ook graag gebruik van wenst te maken. ENGIE heeft niet heel vaak acties lopen omdat wij graag het meest scherpe tarief willen aanbieden.
Zodra er een actie is vermelden wij deze op onze website. Vaak kunnen onze vaste klanten hier dan ook gebruik van maken. Voorwaarden is dan wel dat u in de verlengperiode van uw contract moet zitten. Houdt dit vooral in de gaten voor in de toekomst :-)
Ik wens u een prettige middag verder!
Charnella - ENGIE Webcare
Ik wens u een prettige dag verder!

Herma

oude vaste klanten ook eens een cadeau of korting te geven niet alleen aan nieuwe klanten

Goedemiddag Herma,
Goedemiddag Herma,
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen met ENGIE en uiteraard uw opmerking. ENGIE heeft niet heel vaak acties maar zodra wij deze hebben kunnen vaak ook onze vaste klanten hier gebruik van maken. Onze acties worden altijd via onze website aangeboden dus zodra u eventueel een contract verlenging mag doen kan u dit altijd eerst even checken ;-)
Ik wens u een prettige dag verder!