ENGIE

Jos

Zeer professioneel handelen

Meer reclame maken

Koelen

Engie is een goed bedrijf eerlijk betrouwbaar en betaalbaar en vooral groen energie

a Dudink

Wil ijchekijk iederde maand een overzicht hebben van mijn meterstand

digitale meterstand op de mail

J,a kas

Nog weinig ervaring met ENGIE

weet ik niet

T. Hoeing

Ben net 2 maanden klant heb geen negentienen ervaringen

Graag het verbruik per maand naar e-mail

Edwin Strijb

Telefonisch aangesmeerd en nog geen half uur later weer afgemeld met het betreffende formulier per mail.
Wat me nu al opvalt is dat alles braaf doorgaat terwijl er volgens de regels is...

Ben duidelijk aan de telefoon in plaats men vergeet het totale plaatje te laten zien.

Erg jammer weer.

Reactie ENGIE:

Goedemiddag Edwin,

Vervelend om te horen dat u het gevoel heeft dat er telefonisch u iets is aangesmeerd. Daarnaast geeft u aan dat alles doorloopt terwijl u zich heeft afgemeld. Ik kijk graag met u mee voor een oplossing.

Wilt u mij hiervoor uw gegevens per e-mail toesturen? Dat kan naar socialmedia.nl@engie.com.

Alvast bedankt voor de moeite.

Hartelijke groet,

Leon - ENGIE Webcare

Peter van der Ven

Dit bedrijf heeft een agressieve manier van contracten aansmeren.
Na uitdrukkelijk meerdere malen gezegd te hebben ook na een aantal vragen die gesteld worden die ook opgenomen worden als...

In ieder geval mensen goed behandelen en niet ongewilt een contract aansmeren!!!

Reactie ENGIE:

Goedemiddag Peter,

Ik vind het vervelend om te horen dat u de manier van verkoop als onprettig en agressief heeft ervaren. Dit is uiteraard niet onze bedoeling.

Inmiddels zie ik dat u contact heeft gehad met onze klantenservice om uw aanvraag te annuleren. Uiteraard betekent dat dat u niet gaat overstappen naar ENGIE.

Ik ga wel een klacht indienen aangezien dit niet de mening is hoe wij als ENGIE een potentiële klant willen benaderen.

Onze excuses voor het ongemak.

Hartelijke groet,

Leon - ENGIE Webcare

harry vanirsel

Zeer negatief, ooit al problemen gehad met onduidelijkheden rond de aansluiting van het contract. Verder na een scheiding zelf in een lastige situatie gekomen waardoor ik even niet kon betalen. Die...

piet spall

Goede contacten mbt levering zonnepanelen
goede informatievoorziening (nog voor verbetering vatbaar) ziwe verbeterpunten hieronder

bij de levering (op verzoek) van het overzicht verbruik per uur, graag de mogelijkheid geven om te salderen per dag/week/maand/jaar /en per H/L periode. Bv via een app en op de pc
- voor de verbruikte energie
- voor de teruggeleverde energie

Peter Hoornweg

Ik was klant bij Green Choice. Maar vanuit Green Choice kreeg ik vrij weinig terugkoppeling over mijn feitelijke gebruik / teruglevering.

Dit is zo veel beter bij Engie: dagelijks...