ENGIE

A.c.Smaal

Waarom een lager aanbod, cadeau als ik overstap?

CHJ.Bodewes

Het gaat goed

Mee zoeken naar de voordelige zijde van de kosten!

Mw. Links

Redelijk.

Het zou heel fijn zijn als je ook de terug geleverde energie van zonnepanelen kunt invullen zodat je echt weet waar je aan toe bent met de eindafrekening per jaar.

Robert Joustra

Vriendelijke service maar beleid kan beter

Makkelijk om energie af te sluiten. Goede website en app alleen het beleid om boetes op te leggen bij de verkoop van je huis is zacht gezegd niet echt klantvriendelijk, of je moet daar vooraf heel... Makkelijk om energie af te sluiten. Goede website en app alleen het beleid om boetes op te leggen bij de verkoop van je huis is zacht gezegd niet echt klantvriendelijk, of je moet daar vooraf heel erg duidelijk over zijn en dat niet wegmoffelen in de kleine lettertjes! Beter is om mij als klant bijvoorbeeld in te zetten om de nieuwe bewoner over te halen ook klant bij Engie te worden en dan geen boete op te leggen. In mijn geval is het ook nog zo dat dit huis leeg stond en ik met mijn partner op mijn woonadres ook al klant bij Engie ben. Ook daar zou je rekening mee kunnen houden. Kortom, als je je wilt onderscheiden van de andere energiemaatschappijen en klantvriendelijk wil zijn, dan zou ik dat beleid aanpassen.

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback! Ik begrijp dat u bij de verhuizing ook weer klant bent geworden bij ENGIE? Zou u ons een e-mail willen sturen met uw gegevens zodat ik met u mee kan kijken... Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback! Ik begrijp dat u bij de verhuizing ook weer klant bent geworden bij ENGIE? Zou u ons een e-mail willen sturen met uw gegevens zodat ik met u mee kan kijken wat er gebeurd is en of wij iets voor u kunnen betekenen? Deze e-mail mag u sturen naar: socialmedia.nl@engie.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Pauline - ENGIE Webcare

Paradis

Nog arroganter sinds broodheren in Parijs wonen.

Ipv op een aangetekend schrijven correct te reageren, geen represailles nemen door te volharden in de boodschap.

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, Dank u wel voor uw review. Ik begrijp van u dat u onvrede heeft omtrent de geboden service. Dat vind ik jammer om te horen. Ik zou dan ook graag eens met u mee willen kijken om te... Goedemorgen, Dank u wel voor uw review. Ik begrijp van u dat u onvrede heeft omtrent de geboden service. Dat vind ik jammer om te horen. Ik zou dan ook graag eens met u mee willen kijken om te zien of wij u hierin nog van service kunnen voorzien. Zou u hiervoor uw klantnummer en/of adresgegevens kunnen sturen naar socialmedia.nl@engie.com? Bij voorbaat dank! Met vriendelijke groet, Niesje - Webcare

Remmerts

Prima energiebedrijf en klantenservice

duw klanten geen dubbeltarief door de strot bij een vervanging door "slimme" meter

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. U geeft uw onvrede weer of het standaard ingestelde dubbeltarief bij het krijgen van een slimme... Goedemorgen, Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. U geeft uw onvrede weer of het standaard ingestelde dubbeltarief bij het krijgen van een slimme meter. Het klopt dan ook dat bij het krijgen van een slimme meter, deze standaard staat ingesteld op het dubbele tarief. U heeft nog steeds de keuze uit dubbel tarief of enkel tarief. Dit is dan ook een administratieve handeling wat u zelf eenvoudig kan wijzigen in uw MijnENGIE omgeving of wij op uw verzoek met alle plezier voor u aanpassen. In het tweede geval horen wij dan ook graag van u! Voor nu wil ik u een prettige dag verder wensen :-) Met vriendelijke groet, Niesje - Webcare

ruts

Geen problemen

Goedemorgen,

Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige dag wensen :-)

Niesje - Webcare

A Dozeman

Prima bedrijf

worden de laatste tijd vaak gebeld door andere bedrijven die zeggen dat we goedkoper kunnen . Dan vrag hoe ze dat weten en dan wordt er gezegd dat jullie alles doorgeven. Dit willen we niet .... worden de laatste tijd vaak gebeld door andere bedrijven die zeggen dat we goedkoper kunnen . Dan vrag hoe ze dat weten en dan wordt er gezegd dat jullie alles doorgeven. Dit willen we niet . niemand hoeft te weten hoe en wat wij verbruiken . kunnen jullie hier rekening mee houden.
Fam. Dozeman

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. U vraagt of wij uw verbruik niet aan derden willen verstrekken. Hier informeer ik u graag over.... Goedemorgen, Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. U vraagt of wij uw verbruik niet aan derden willen verstrekken. Hier informeer ik u graag over. Het gemiddeld jaarverbruik, ook wel bekend als het standaardjaarverbruik, wordt in een centraal register bijgehouden van iedere aansluiting in Nederland. Dit is met toestemming van de klant, toegankelijk voor alle leveranciers. Helaas hebben wij hier verder geen invloed op. Ik wil u een prettige dag verder wensen :-) Met vriendelijke groet, Niesje - Webcare

Vincent

Slechte ervaring

Doen wat je beloofd en gemaakte fouten erkennen en herstellen!

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, Dank u wel voor uw review. Als ik het goed begrijp dan zouden volgens u, beloftes niet zijn nagekomen en zijn er wat problemen geweest omtrent uw leveringsovereenkomst. Dit vind ik... Goedemorgen, Dank u wel voor uw review. Als ik het goed begrijp dan zouden volgens u, beloftes niet zijn nagekomen en zijn er wat problemen geweest omtrent uw leveringsovereenkomst. Dit vind ik jammer om te lezen. Ik zou dan ook graag even met u mee willen kijken om te zien waarin wij u nog van service kunnen voorzien. Zou u hiervoor uw klantnummer en/of postcode en huisnummer willen mailen naar socialmedia.nl@engie.com. Ik kijk het graag allemaal even voor u na! Bij voorbaat dank! Met vriendelijke groet, Niesje - Webcare

Ruud van Rooij

ENGIE is een Goede en duurzame leverancier

Via uw con-collega's worden wij bestookt met het verzoek over te sluiten. Engie zou zijn trouwe klanten beter moeten belonen.

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Hoewel ik begrijp dat u wil dat trouwe klanten worden beloond vinden wij dat trouwe klanten net als nieuwe klanten behandeld moeten worden. Wanneer wij... Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Hoewel ik begrijp dat u wil dat trouwe klanten worden beloond vinden wij dat trouwe klanten net als nieuwe klanten behandeld moeten worden. Wanneer wij nieuwe klanten immers cadeautjes aan zouden bieden en trouwe klanten niet is dit niet eerlijk. Wij hebben eerlijkheid erg hoog staan. Ik wens u nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Pauline - ENGIE Webcare