ENGIE

Timmer

Geen klachten

weet ik niet

boekhandel G&J Brinkman vof

mijn engie is een ramp kan niet in het systeem komen, dus geen btw faktuur inzien

J Boswerger

Goede
Communicatie.

J.bos

Weet ik niet

Laat mij zien dat jullie de goedkoopst en zijn
Wij wat oudere mensen hebben dat niet meer zo in de gaten
Wij vertrouwen er op dat het goed zit

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. Ik zie dat u enkele maanden geleden uw contract heeft vast gelegd voor de komende 3 jaar tegen zeer scherpe tarieven. U heeft op dit moment dan ook de laagste tarieven en vastrecht kosten die ENGIE kan bieden op het moment. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! :-)

Maurer

ENGIE heeft NIET, zoals beloofd, zelf de boete van onze vorige leverancier over genomen! Wij hebben de boete van 280 Euro betaald, en verwachten dat ENGIE dit bedrag aan ons overmaakt !!!!

ENGIE heeft herhaaldelijk mijn zelfgekozen wachtwoord geweigerd. en nu heb ik geen zin meer om in te loggen. Dat moet eenvoudiger worden.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback. U geeft aan dat u de boete van uw vorige leverancier zelf heeft moeten betalen. Dit klopt, een boetevergoeding wordt namelijk altijd achteraf aan u uitgekeerd. Helaas zie ik hier nog geen aanvraag voor. Als u de volledige eindafrekening upload via MijnENGIE of mailt naar socialmedia.nl@engie.com kunnen wij dit voor u verwerken.
U geeft als verbeterpunt dat wij uw zelf gekozen wachtwoord weigeren. Houdt u zich aan alle eisen die gesteld worden bij het bedenken van een wachtwoord? Wij helpen u hier anders graag bij. U kan hiervoor een e-mail sturen met uw klantgegevens naar socialmedia.nl@engie.com.

J. Lammers

Is een prima bedrijf, maar in de app wordt al meerdere maanden gecommuniceerd over de beschikbaarheid van de dongle. Deze is tijdelijk niet voorradig. Hwb contact gehad met de klantenservice en deze... Is een prima bedrijf, maar in de app wordt al meerdere maanden gecommuniceerd over de beschikbaarheid van de dongle. Deze is tijdelijk niet voorradig. Hwb contact gehad met de klantenservice en deze heeft geen leverdatum. De communicatie hierover in de app klopt dus niet. Wordt deze nog wel leverbaar, kun je jezelf afvragen. Het is dus misleidend voor toekomstige klanten.

Wijzig de communicatie in de app.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback en wat leuk dat u eventueel interesse heeft in de Dongle zodat u realtime inzicht krijgt in uw verbruik. We kunnen ons voorstellen dat klanten eventueel denken dat de Dongle op dit moment beschikbaar is. Echter zodra er een aanvraag gedaan wordt, komt er een melding in beeld dat deze nog niet beschikbaar is.
Uiteraard nemen wij uw feedback wel mee voor wellicht een verandering in de berichtgeving en fijn om te lezen dat u ENGIE verder een prima bedrijf vindt.

P Basten

De start was erg ongelukkig, we hebben een flinke boete moeten betalen om over te stappen naar Engie, was toch handiger geweest als we op voorhand geweten hadden dat we deze boete moesten betalen.

duidelijkheid gevolgen van overstap naar andere energieleverancier, ik heb nog vooraf gevraagd hoe het met de boete zat, daarop heb ik enkel als antwoord gekregen dat die meestal door de nieuwe... duidelijkheid gevolgen van overstap naar andere energieleverancier, ik heb nog vooraf gevraagd hoe het met de boete zat, daarop heb ik enkel als antwoord gekregen dat die meestal door de nieuwe leverancier betaald wordt, in ons geval niet dus. (ja dat zit me nog steeds dwars en ik wil nooit meer gebeld worden voor een nog betere aanbieding)

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw review en wat vervelend om te lezen dat u op voorhand niet helemaal op de hoogte was van de boetevergoeding. Ik zie dat mijn collega u geprobeerd heeft te bellen maar dit helaas niet gelukt is.
Wij adviseren altijd om de voorwaarden van het contract goed door te nemen zodat u weet waar u aan toe bent en eventueel indien gewenst nog altijd gebruik kan maken van de 14 dagen bedenktijd.
Inmiddels is er reeds een boetevergoeding van € 250,00 aan u uitgekeerd. Indien u hier nog vragen over heeft mag u ons altijd benaderen via socialmedia.nl@engie.com. Wij willen u vragen uw klantgegevens in de mail te vermelden.

Simon

Absolute Cheats. Do NOT sign any contract more than 1 year.
Absolute Cheats. Do NOT sign any contract more than 1 year.
They call me to change contract from Essent, because they are so much cheaper. Only to find out they locked me into something that was no good for me. I made this clear on the phone, was assured everything was fine. 6 months later. Nope. 400 euro fine plus paying the fine of my previous energy company that I had to switch out of to be an Engie customer. What a bunch of crap.

Be honest with your customers!

Good afternoon Simon,
Good afternoon Simon,
How unfortunate to read that your switch to ENGIE was not like you expected and that you have to pay a penalty. We would like to take a look in your account to see what happened. Please, send us an e-mail with your client details to socialmedia.nl@engie.com.
Thanks in advance!
Kind regards,

Otter

Ben zeer teleurgesteld en boos,Ben overgestapt ,omdat ik bij Engie veel goedkoper uit zou zijn als bij Green Choise ,wat bleek uiteindelijk was ik duurder uit ? ik moest mijn maand bedrag ophogen... Ben zeer teleurgesteld en boos,Ben overgestapt ,omdat ik bij Engie veel goedkoper uit zou zijn als bij Green Choise ,wat bleek uiteindelijk was ik duurder uit ? ik moest mijn maand bedrag ophogen ,kwam ik uiteindelijk duurder uit!!Bleek dat jullie mijn maandbedrag veel lager hadden ingeschat!!!!vind ik fraude ,wie kan je nog vertrouwen!!!??

Eerlijk zijn ,en niet op deze manier klanten bedonderen!!!

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review en wat vervelend om te lezen dat uw aanmelding niet helemaal op de correcte manier is verlopen. Mijn collega heeft u eergisteren proberen te bellen maar kreeg helaas geen gehoor. Graag delen wij nog onze bevindingen met u en hebben wij een aantal mogelijkheden hierin.
Wilt u contact met ons opnemen via 088 444 66 66. Dit kan op werkdagen tussen 08.00-18.00 uur. Wij hopen snel van u te horen en alvast bedankt!

Masseling

Bedrijf doet wat het moet doen en doet dat uitstekend

Geen idee

Goedemiddag,
Bedankt voor uw positieve review en het delen van uw ervaringen met ENGIE!