ENGIE

2006 beoordelingen

Je aankoop wordt beschermd

2006 Reviews

a. Jolmers

Tot op heden goede ervaring ik ben net overgestapt

komt misschien nog

Yvonne van Dam

Het gesprek aan de telefoon is prima.

Verbeterpunten: 2 punten die ik ervaren heb: ik heb vorig jaar oktober iemand van jullie aan de telefoon gehad over mijn contract. ik heb nu voor 1 jaar een contract en als ik die voor 3 jaar vast zou zetten zou me dat € 20,00 in de maand schelen.
Ze zou me het toesturen via de mail zodat ik het nog eens na kon lezen. Nooit meer wat vernomen.

2. Ik ben verhuisd en heb voor het opleveren van mijn oude woning geen mail van jullie ontvangen om de meterstanden te kunnen doorgeven. Ik heb zelf met jullie contact gezocht via de telefoon.
Dit heb ik ook aan de medewerkster aan de telefoon doorgegeven.

H.de Jonge

Nog niet veel te informeren. Sinds januari bekend bij u.

Zie boven

j pluis

IK VIND HET ERG VROEG OM ALS JE NET KLANT BENT DAN AL TE SPREKEN OVER DE ERVARING

C Bruin

Heb in ieder geval geen klachten

Veninga

De overgang naar Engie is geruisloos en soepel verlopen zonder klachten.

Tot nu toe nog niet.

f.hendriks

Ik ben wat ouder dus ik heb ervaringen zat mee gemaakt met energy bedrijven , ik heb er veel gehad maar steeds liep het tot een slecht eind. niets en dan ook niets klopte. tot dat ik engie probeerde...

tot nu vind ik het perfect. houden zo.

R. de Groot

Prima ervaring. De eindafrekening na opgaaf van de meterstanden bij verhuizing was na 1 dag al binnen. Top

r van bochove

Er werd in ieder geval gevraagd naar de actuele meterstanden

correct weergegeven en betaling ook keurig op tijd volgens afspraak

S. Aukema

Telefonisch contact: goede bereikbaarheid en er wordt snel opgenomen. medewerkster was vriendelijk, behulpzaam en duidelijk in haar antwoord. Mijn engie is overzichtelijk en makkelijk te hanteren.