ENGIE

H. Boes

Hopelijk krijg ik de opzegboete die ik Vattenfall betaalde snel van u
Met vr.gr.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons!
De uitbetaling van de boetevergoeding vindt plaats 12 weken na de start levering :-).
Ik wens u...
Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons!

mariska otten

Zo doorgaan

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons!

m van delft

Zeer goede ervaring nooit geen problemen gehad

Goedemorgen,
Bedankt voor uw positieve feedback! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met ons en onze service!
Met vriendelijke groet,...

Erik Overduin

Goede en snelle service met afgewogen advies

mogelijkheid om in de adviesroute recente wijzigingen - zoals ht plaatsen van zonnepanelen - in te voeren en mee te laten wegen.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Fijn dat u zo tevreden bent en met ons mee wil denken! Ik zet uw tip door!
Pauline -...

Bruseker

Overzichtelijke info via Mijn Engie.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service!

I. Redeker-Berendsen

Alles online is niet altijd prettig.

Nee niet echt

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik kan me goed voorstellen dat u niet altijd alles online wenst te regelen. U mag met uw vragen dan ook altijd onze klantenservice bellen. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 8:00 uur tot 18:00 uur bereikbaar. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)
Niesje - Webcare

Rigter

Duidelijke informatieverstrekking en helder maandverbruik

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)
Niesje - Webcare

Pjw boelens

Bedrijf is goed!

Weet niet!

marjan boezaard

Ik heb enige tijd geleden in coma gelegen en dat laat helaas zijn sporen wel na.
Maar engie nam de tijd voor me en vonden het geen probleem om het meerdere keren uit te leggen.
Dat noem ik...
Dat noem ik menselijk.

ga zo door

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Ik hoop dat het inmiddels een stuk beter met u gaat. Fijn dat we u menselijk hebben kunnen helpen.
Met vriendelijke...

Kok

OK

1. beschikbaar komen van de dongel voor inzage actuele energieverbruik.
1. beschikbaar komen van de dongel voor inzage actuele energieverbruik.
2. Bij (onverklaarbaar) uitslaan van de stop in de meterkast waarop de omvormers van de zonnepanelen zijn aangesloten, vlotte melding van uw kant naar de klant dat er geen teruggave van enenergie plaats vindt. Dan zou het zijn voorkomen dat de hele maand mei en de halve maand juli dit ongemerkt heeft plaats gevonden voordat ik het zelf had ontdekt! :(

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Ik kan me goed voorstellen dat de Dongle vervelend is. Wij balen er zelf ook flink van dat deze zo vertraagd is. Zodra deze weer beschikbaar is zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Voor wat betreft uw meter vinden wij het inderdaad heel vervelend. Ik ga hier eens kijken of wij dit in de toekomst kunnen veranderen. Daar we wel rekening moeten houden met het feit dat de meter niet onze eigendom is maar uw netbeheerder. Maar wie niet waagt wie niet wint wellicht kunnen we dit in de toekomst samen met de netbeheerder verbeteren.