G de Leede

Slechte verbinding met telefoon

nee

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE! Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!
Je geeft aan dat je...
Goedemiddag,
Je geeft aan dat je telefonisch slechte verbinding hebt ervaren. Het kan natuurlijk zijn dat je ons op een druk moment hebt getroffen waardoor de wachttijd wat is opgelopen. In de ENGIE app kan je dan ook zien wat de telefonische wachttijd is en er eventueel voor kiezen ons via de chat te benaderen of ons te bellen op een rustiger moment. Excuses voor het ongemak dat je hiervan hebt gehad!

Kappert

Positieve ervaring

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van jouw review. Goed om te lezen dat je een positieve ervaring hebt met ons! En fijn dat je ons aanbeveelt aan anderen.
Ik wens je een fijne dag....
Goedemiddag,
Ik wens je een fijne dag.

J.A.E. Hamelink

Beste energiebedrijf ooit! Zo klantgericht, zo meedenkend met de klant bij mijn eerste contact inmiddels 4 jaar geleden. Kijken ook naar je persoonlijke situatie (ben alleenstaand en werkend) wat... Beste energiebedrijf ooit! Zo klantgericht, zo meedenkend met de klant bij mijn eerste contact inmiddels 4 jaar geleden. Kijken ook naar je persoonlijke situatie (ben alleenstaand en werkend) wat het beste bij je past. Altijd een goed passend contract gehad, eerst voor drie jaar, toen met de energiecrisis een contract voor een jaar en nu weer een jaarcontract wat waarschijnlijk ook weer goed bij mijn situatie past. Heel erg tevreden en zou iedereen aanraden klant van Engie te worden!

Geen!

V.Milosevic

Gewoon Geweldig

Blijf AUB zo vriendelijk

Goedemorgen,
Goedemorgen,

J. Wolters

Heel fijn, dat ik iedere maand een verzicht krijg van mijn verbruik.

Ik zou niet weten wat.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE en je maandelijkse energieoverzichten! Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!

Anton Tinga

Korte lijntjes en geen ingewikkelde, omslachtige verhalen

A. van der Kaaij

Goede ervaringen

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! We vinden het fijn om te lezen dat je goede ervaringen met ons hebt en dat je ons aanbeveelt aan anderen. We zullen ons best doen om dit zo te houden. Mocht je toch eens feedback voor ons hebben, laat het gerust weten.
Ik wens je een fijne dag!

C.B. Ruijterman

Ben zeer tevreden over de Engie . Na mijn 3 jarig contract heb ik besloten om niet over te stappen naar een andere energie maatschappij. De dames van de klantenservice van Engie hebben mij... Ben zeer tevreden over de Engie . Na mijn 3 jarig contract heb ik besloten om niet over te stappen naar een andere energie maatschappij. De dames van de klantenservice van Engie hebben mij vriendelijk en deskundig geholpen om mijn contract te verlengen .
hartelijke dank, met vriendelijke groet , C.lara Ruijterman

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE en onze klantenservice! Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!
Voor...

Tahapary

Goede informatie over je gebruik

moeilijk om in te loggen als je een ander contract hebt gehad

V. Smit

Wat ik geweldig vind, is dat je hier iemand aan de telefoon krijgt, die met je meedenkt, adviezen en een oplossing
geeft.

Nee, ik ben zeer tevreden. Blijf bereikbaar en ook in de toekomst de mogelijkheid bieden telefonisch contact te krijgen als klant.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van jouw review! We worden altijd ontzettend blij als we dit soort mooie woorden lezen. Fijn dat je zo tevreden bent over onze klantenservice en medewerkers. We vinden het belangrijk om iedereen zo goed mogelijk te woord te staan.
Ik wens je nog een mooie dag.