ENGIE

Was prima wat energie betreft.
Slechter in jullie voorstel om je huis energiezuiniger te maken.
Was prima wat energie betreft.
Slechter in jullie voorstel om je huis energiezuiniger te maken.
Ik heb gebeld, moest naar n site. Het voorstel van jullie klopte niet met ons ‘koude’ huis.
Heb nooit meer antwoord op mijn e-mail gekregen.
Later met jullie medewerkster rondom wel/ niet contract verlengen, dit voorgelegd. Toen bleek dat jullie de service, die ik zocht, niet konden leveren. Jammer.

Als ik n voorstel krijg, ga dan uit van wat ik verbruikt heb, i.p.v. wat het gemiddelde verbruik is.
Dat schept verkeerde verwachtingen

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het is natuurlijk jammer om te lezen dat wij u niet volledig hebben kunnen helpen. Graag kijken we nog even mee in uw gegevens wat betreft... Goedemiddag, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het is natuurlijk jammer om te lezen dat wij u niet volledig hebben kunnen helpen. Graag kijken we nog even mee in uw gegevens wat betreft het energiezuiniger maken van uw woning. Zou u ons uw klantnummer of postcode en huisnummer willen sturen per e-mail? Dit mag naar socialmedia.nl@engie.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Slecht

Wil annuleren en is eindelijk gelukt

ET

Walgelijke telefonische misleidende colportage

Cursus fatsoenlijk handelen voor alle telefonische verkopers en zeer wel mogelijk ook het bedrijf zelf

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Wat vervelend om te lezen dat u op een onprettige manier benaderd bent. Wij kijken dit graag voor u na. Wilt u ons per e-mail uw postcode en huisnummer toesturen? Als u weet met... Goedemiddag, Wat vervelend om te lezen dat u op een onprettige manier benaderd bent. Wij kijken dit graag voor u na. Wilt u ons per e-mail uw postcode en huisnummer toesturen? Als u weet met welke partij u gesproken heeft horen wij dit ook graag. U kan dit mailen naar socialmedia.nl@engie.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Alles volgens afspraak

ga door, verlagen prijs mag natuurlijk altijd

Goedemiddag,

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ENGIE! Ik wil u een prettige dag toewensen.

J.H van der Well

De systemen van Engie zijn onbetrouwbaar. De Termijnbedragcheck, die als precies wordt beschreven, geeft een afwijking van meer dan 30% op slechts 3 dagen voor de jaarafrekening.
Na een...
Na een verbruik van € 1200,- per jaar geeft Engie voor de komende 12 maanden een maandtermijn aan van € 90,- Zo kun je na 12 maanden tenminste flink bijbetalen.

Ik zou de helpdeskmedewerkers een opleiding binnen Engie geven zodat zij in de beantwoording van vragen tenminste een beetje slim overkomen.

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Het is natuurlijk niet fijn dat u via onze termijnbedrag check een ander bedrag ziet staan dat u daadwerkelijk op de jaarafrekening ontvangt. Echter geven wij wel altijd aan dat dit... Goedemiddag, Het is natuurlijk niet fijn dat u via onze termijnbedrag check een ander bedrag ziet staan dat u daadwerkelijk op de jaarafrekening ontvangt. Echter geven wij wel altijd aan dat dit een inschatting is en hier geen rechten aan ontleend kunnen worden. Het bedrag uit de check en uw jaarafrekening zullen dus nooit 100% overeenkomen. We willen wel graag even met u meekijken naar de berekening van uw nieuwe termijnbedrag. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u straks bij de volgende jaarafrekening een hoog bedrag dient bij te betalen. Wilt u ons daarom een e-mail sturen met uw klantnummer of postcode en huisnummer? Dit mag naar socialmedia.nl@engie.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Dordregter

Alles prima verzorgd vanaf begin

Goedemiddag,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ENGIE! Ik wens u alvast een prettig weekend toe.

De boer

Tevreden

Ik zou niet weten wat

Goedemiddag,

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Ik wens u een prettig weekend alvast.

Vriendelijk En behulpzaam

Goedemiddag,

Fijn dat u uw positieve ervaring deelt! Dat vinden wij leuk om te zien. :-)

Ik wil u alvast een prettig weekend toewensen.

Charnella - ENGIE Webcare

Ik had een groepscontract dat nog 2 jaar liep. Engie was bereid dit tussentijds om te zetten naar een eenjarig contact met lagere tarieven.

Geen, alles werkt prima.

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, Bedankt voor het delen van uw positieve reactie! Dat vinden wij leuk om te zien. :-) Wij willen u een prettige dag toewensen vandaag. Met vriendelijke groet, Charnella -... Goedemorgen, Bedankt voor het delen van uw positieve reactie! Dat vinden wij leuk om te zien. :-) Wij willen u een prettige dag toewensen vandaag. Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Roelof Benthem

Redelijk

Ik denk dat het raadzaam is dat de medewerkers de mensen die ze aan de lijn krijgen niet behandelen alsof ze er zelf niets van begrijpen. Ben tevreden over het product niet over de service

Reactie ENGIE:

Goedemorgen Roelof, Fijn om te lezen dat u over ons product tevreden bent. Minder fijn natuurlijk dat u niet prettig te woord bent gestaan. Is er contact geweest met ENGIE of met een... Goedemorgen Roelof, Fijn om te lezen dat u over ons product tevreden bent. Minder fijn natuurlijk dat u niet prettig te woord bent gestaan. Is er contact geweest met ENGIE of met een tussenpartij? Wij maken hier graag een melding van. Wilt u ons hiervoor een e-mail sturen via socialmedia.nl@engie.com met uw klantgegevens? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare