Bolks

Na jaren trouwe klant te zijn geweest wordt je na een 3 jarig contract geconfronteerd met een “kale” gasprijs van €2,21. Waar je in de kennissenkring hoort dat zij ongeveer op €1,04 zitten bij... Na jaren trouwe klant te zijn geweest wordt je na een 3 jarig contract geconfronteerd met een “kale” gasprijs van €2,21. Waar je in de kennissenkring hoort dat zij ongeveer op €1,04 zitten bij concurrenten. Zelfs nieuwe klanten krijgen bij ENGIE een beter aanbod. Een schandalige behandeling.

Trouwe klanten een eerlijk aanbod doen!

Peter Wassink

Ben op dit moment als klant (afgelopen 4 jaar) en net voor 1 jaar verlengd, absoluut niet tevreden!!! Dit betreft de verhoging van de elektraprojzen van 22 naar 66 cent, maar vooral de... Ben op dit moment als klant (afgelopen 4 jaar) en net voor 1 jaar verlengd, absoluut niet tevreden!!! Dit betreft de verhoging van de elektraprojzen van 22 naar 66 cent, maar vooral de puinhoop/chaos op de Engie app!!

Ik volg zeer nauwgezet de app in verband met de aanschaf van zonnepanelen. De data op de app zijn de afgelopen week/dagen een chaos geworden. Mijn oude gegevens van het afgelopen contract van 3... Ik volg zeer nauwgezet de app in verband met de aanschaf van zonnepanelen. De data op de app zijn de afgelopen week/dagen een chaos geworden. Mijn oude gegevens van het afgelopen contract van 3 jaren zijn totaal verdwenen. Er is geen touw meer aan vast te knopen en dit gebeurt allemaal zonder enige communicatie van jullie uit.en krijg ik eindelijk iemand aan de lijn dan kan mij niet worden uitgelegd hoe eea komt. Ik heb al eens eerder mijn review gegeven, maar geen enkele reactie gekregen!!!! Zeer amateuristisch!!

Faro

Ben zeer teleurgesteld in Engie.

ben betrouwbaar en kom de afspraken na

Dhr. Gio Keulen

Ik kom niet meer in mijn account, lastig. Na drie telefoontjes met de klantenservice de afgelopen 2 weken is het nog steeds niet gelukt. Ik krijg steeds het advies 24 uur te wachten en het dan... Ik kom niet meer in mijn account, lastig. Na drie telefoontjes met de klantenservice de afgelopen 2 weken is het nog steeds niet gelukt. Ik krijg steeds het advies 24 uur te wachten en het dan nogmaals te proberen met een nieuw tijdelijk wachtwoord. Het werkt voor geen meter. Het is misgegaan nadat ik van Engie een aanbod kreeg voor een nieuw contract vanaf 1april 2022. Dat wilde ik natuurlijk zien. Het zou te vinden zijn bij MijnEngie. Ja, ja… de zaak liep gruwelijk en blijkbaar onherstelbaar vast. Jammer tot dat moment was ik enthousiast over de duidelijkheid en de info m.b.t. mijn verbruik. De gegevens kreeg ik zeer actueel binnen vis de app die nu dus blijkbaar niet meer te gebruiken is. Terzijde, ik ben geen “nitwit” op digitaal gebied!

Stel iemand aan die raad weet met vastlopende accounts in de app.

Caroline Voortman

ENGIE komt helaas niet gemaakte afspraken na

Beter contact met klantenservice via mail. Telefonisch niet goed te bereiken

Paul van Leeuwen

Prima communicatie en heldere app om mee te werken

Nvt

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE, onze ENGIE app en de communicatie, en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Ik wens je voor nu nog een hele...
Goedemorgen,
Ik wens je voor nu nog een hele mooie dag toe!

S.Hopman

Kreeg prima en duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Zou het niet weten

Goedemorgen.
Bedankt voor het delen van uw review. Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Ik wens je voor nu nog een mooie...
Goedemorgen.
Ik wens je voor nu nog een mooie dag toe!

Jaap

Positief

Hallo Jaap,
Dank je wel voor het delen van deze mooie review. Fijn dat je positief over ons bent en ons aanbeveelt aan anderen!
Ik wens je een mooie dag.
Lisa van ENGIE

Hans Braal

Na een aantal jaar met plezier klant te zijn geweest heb ik zojuist besloten om mijn energie van een andere leverancier te gaan betrekken. Ik heb begrip voor de huidige situatie op de energiemarkt,... Na een aantal jaar met plezier klant te zijn geweest heb ik zojuist besloten om mijn energie van een andere leverancier te gaan betrekken. Ik heb begrip voor de huidige situatie op de energiemarkt, ook al pakt dat voor mij behoorlijk ongunstig uit. Heb van ENGIE een voorstel gekregen dat echt nergens op slaat. Niet zozeer vanwege de gehanteerde tariefstelling, maar wel omdat het gebruikte inschatting van mijn verbruik helemaal onzin is, veel te laag. En dat resulteert natuurlijk in een relatief goed uitziend maandbedrag. ENGIE kan na een 'drie jaar vast contract' ongetwijfeld heel goed mijn reële verbruik inschatten (en bovendien wordt het per dag bijgehouden...). Je wordt echt besodemieterd als je niet uitkijkt. Heb nu bij een van de meest gerenommeerde leveranciers in NL een aanbieding gekregen die maar liefst 25% lager ligt dan het aanbod van ENGIE. Uiteraard wel berekend aan de hand van de juiste verbruiksgegevens...

Wees gewoon eerlijk naar bestaande en toekomstige klanten.

T. Bouman

Recht door zee. Duidelijk aanbod.

Goedemiddag,
Ik wens u voor nu nog een energieke...
Goedemiddag,
Ik wens u voor nu nog een energieke dag toe!