ENGIE

Hubrecht Duijker

Agressieve telefoon verkoper.

Stuur eerst een offerte per e-mail, en heb dan pas telefonisch overleg.

Hi Hubrecht,
Hi Hubrecht,
Wat vervelend dat je een nare ervaring hebt gehad met een salespartij. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik adviseer je jouw klacht bij de betreffende tussenpartij neer te leggen. Overigens zijn we natuurlijk wel blij dat je met een mooi aanbod hebt kunnen verlengen bij ENGIE! :-) Dit waarderen wij enorm.
Ik wens je een fijne dag toe!

Henk

Vervelend

Het bellen om een nieuwe klant te krijgen minder agressief en bij minder aandacht de haak op de telefoon gooien daarvan krijg je geen nieuwe klanten

Hoi Henk,
Hoi Henk,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het lijkt er echter op dat jouw review bij de tussenpartij hoort die jou gebeld heeft en niet ENGIE. Je kan het beste dan ook je ongenoegen uiten bij hen.
Mocht je geïnteresseerd zijn in een aanbod op maat dan kan je altijd rechtstreeks met onze klantenservice bellen of een berekening maken op onze website :-)

Van daalen

Uitstekend

Prima medewerkers

Hoi,
Hartelijk dank voor het delen van je goede ervaringen met ENGIE en bedankt voor het compliment over onze klantenservice!
Ik wens je een prettige dag toe!

Muller

Geen problemen en goede app met actuele energieverbruik informatie en vergelijkingsmateriaal.

1e Tijdens de offerte periode om mijn contract te verlengen steeg de prijs. Dat vind ik vreemd.
2e Ik werd gebeld door een “bemiddelaar “ die zei namens ENGIE te bellen met een voorstel terwijl ik mijn contract al verlengd had. Die bemiddelaar beschikte over mijn NAW en verbruik gegevens . Hoe kan dat ?!!

Hoi,
Bedankt voor het delen van jouw review en fijn dat je de ENGIE app in goed gebruik hebt :-)
Hoi,
Je geeft aan dat de prijs tijdens het verlengen gestegen is. Ik kan mij voorstellen dat je dit vreemd vindt. ENGIE kan elke 1e van de maand andere tarieven hebben, het zou dus hiermee te maken kunnen hebben.
Verder geef je aan dat je benaderd bent door iemand die aangaf vanuit ENGIE te bellen, hoewel je toen al een verlenging had geregeld. Het kan zijn dat de verlenging wellicht nog niet volledig verwerkt was en hierdoor niet bekend bij de betreffende tussenpartij. Ook kan het zijn dat er toch vanuit een andere leverancier gebeld is. De gegevens halen zij uit eventueel eerdere contacten bij wellicht een leverancier waar je klant bent geweest of het kan zijn dat je al eens eerder door deze betreffende partij bent benaderd. Het is in dit soort gevallen altijd goed om navraag te doen bij de persoon die je aan de telefoon hebt zodat het e.e.a. duidelijk gemaakt kan worden.
Mochten er toch nog vragen zijn dan kan je contact opnemen met onze klantenservice.
Ik wens je via hier een prettige dag verder!

R. Kraus

Ik ben heel tevreden over de service, wat jullie verlenen, b.v. de maandelijkse verbruik en op de hoogte brengen van belangrijke NIEUWS...en dat jullie echter in ALLES betrouwbaar zijn...ik heb een... Ik ben heel tevreden over de service, wat jullie verlenen, b.v. de maandelijkse verbruik en op de hoogte brengen van belangrijke NIEUWS...en dat jullie echter in ALLES betrouwbaar zijn...ik heb een Buurvrouw, die is al jaren bij JULLIE en nog steeds heel erg tevreden over ENzgIE...

Heb ik niet...ik vind het goed zo!!!

Hallo,
Bedankt voor het delen van jouw goede ervaringen met ENGIE en fijn om te lezen dat jij en jouw buurvrouw tevreden zijn met ons. Hopelijk kan onze samenwerking ook voor de komende jaren nog voortgezet worden :-)
Ik wens je een prettige dag toe vandaag!

Boersma

100% positief

Hi,
Bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden met ons bent en je net weer voor 3 jaar verlengd hebt! We zijn blij met klanten zoals jij!
Ik wens je nog een fijne...
Hi,
Ik wens je nog een fijne dag!
Pauline - ENGIE Webcare

Campfens

Goed aanspreekpunt en heldere uitleg

Hi,
Hartelijk bedankt voor het delen van jouw review! Fijn om te zien dat je tevreden lijkt te zijn met ons. :-)
Ik wens je een prettige dag vandaag!

Hein Dekker

Mijn ervaring met ENGIE is uitstekend

Gewoon jullie zelf blijven

Hallo Hein,
Bedankt voor jouw mooie compliment en het delen van jouw review. Fijn dat je goede ervaringen met ons hebt :-)
Ik wens je een prettige dag vandaag!

A. Havermans

Op april 2018 een 3 jarig contract afgesloten.
De afgelopen jaren zonder enig probleem klant bij Engie.

Het aanbod om mijn contract te verlengen was niet bepaald lucratief.
Het aanbod om mijn contract te verlengen was niet bepaald lucratief.
Nadat ik kenbaar maakte bij andere energiebedrijven onder gunstigere vooraarden terecht te kunnen, werd het aanbod bijgesteld.
Jammer dat niet uit eigener beweging het meest gunstige aanbod werd gedaan.

Hallo,
Wat fijn om te lezen dat je de afgelopen 3 jaren tevreden klant bent geweest van ENGIE! Ik kan mij voorstellen dat je graag gelijk een goed aanbod had ontvangen, gelukkig heb je nu alsnog een mooie verlenging bij ENGIE gedaan. We zijn dan ook blij dat je de komende 3 jaren weer voor ENGIE hebt gekozen!
Ik wens je een fijne dag toe!

AL

Alles loopt zoals afgesproken

Gewoon doorgaan

Hoi,
Bedankt voor het delen van je ervaringen met ENGIE en fijn om te zien dat je tevreden met ons bent.
Ik wens je een prettige dag!