ENGIE

van Schalkwijk

Heel goed

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u uw positieve ervaring met ENGIE deelt. Bedankt daarvoor!

J,N van derPlas

Goede service

x

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review. Dat vinden wij erg leuk om te zien!

Martijn Mulder

Gewoon goed

Had een iets strakker aanbod gehad, prijzen ligger t.o.v. Mijn vorige contract. Noem ik niet een verlengaanbod. Ben niet geswitched maar loyaliteitsgevoel daalt, helemaal nu met lage energietarieven

Goedemorgen Martijn,
Goedemorgen Martijn,
Bedankt voor het delen van uw review. We vinden het uiteraard erg fijn om te zien dat u opnieuw voor ENGIE heeft gekozen. We proberen dan ook altijd de meest voordelige tarieven aan te bieden, echter soms kan het toch voorkomen dat dit niet altijd het geval is in vergelijking met andere leveranciers. We nemen uw verbeterpunt in ieder geval wel mee.

A hogeboom

Heel goed

Goedemiddag,
Bedankt voor uw positieve review! Ik wens u een prettige dag verder.

Haverkamp

Prima!

In uw aanbod vermeldt u vergoeding overstappen tot Max €125, dit zou voor klanten die verlengen als bonus moeten worden aangeboden want zit niet in tarief bij verlengen verrekend wat klantenservice... In uw aanbod vermeldt u vergoeding overstappen tot Max €125, dit zou voor klanten die verlengen als bonus moeten worden aangeboden want zit niet in tarief bij verlengen verrekend wat klantenservice aangeeft, op deze manier voorkomt u overstappen van uw klantje die ergens anders heengaan omdat er een overstappremie wordt aangeboden , tarieven zijn nl niet zo heel erg verschillend.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Als ik u goed begrepen heb, dan zou u de opzegkostenvergoeding bij een verleningsaanbod graag als cadeaupremie aangeboden krijgen. Dit om klanten te behouden.
Dit is een mooie gedachte waar u ook zeker een punt heeft. Echter hebben wij gekozen om in plaats van een cadeaupremie de tarieven zo scherp mogelijk aan te kunnen bieden. Zo blijven wij transparant naar de klant en blijkt een eventuele cadeaupremie later geen sigaar uit eigen doos. Een cadeaupremie klinkt vaak aantrekkelijk en voordelig maar blijkt dit in de praktijk niet altijd te zijn
Ik wil u bedanken voor het meedenken en Ik wil u nog een prettige dag verder wensen :-)

van Erp

Goed en vriendelijk

Kortere wachttijd klantenservice

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)

C Hendrickx

Correct geholpen

Initiatief nemen om contractverlenging aan te bieden via email, dit is persoonlijk maar ook vrijblijvend.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Als ik u goed begrepen heb, dan geeft u aan graag een verlengingsvoorstel via de e-mail wensen te ontvangen.
Wanneer een overeenkomst aflopende is, brengen wij onze klanten hier dan ook per mail van op de hoogte, tevens geven wij dan ook per e-mail aan dat er een verleningsaanbod klaarstaat in de mijnENGIE omgeving. Misschien dat deze e-mail terecht is gekomen in het mapje met ongewenste post in uw inbox. Dit zou u nog eens na kunnen kijken.Als u verder nog vragen heeft omtrent de contractverlenging, dan horen wij dit graag, wij staan van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 en 18:00 uur voor u klaar om u te helpen met al uw vragen. Voor nu wil ik u een prettige dag wensen :-)

Tijs Verdoorn

Goede begeleiding gehad bij het verlengen van het contract.

Ga zo door

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wens u nog een prettige dag toe! :-)

Azzie

De vrouwelijke medewerker die mij heeft geholpen was zeer kundig en vriendelijk. Dacht mee en kwam met goede voorstellen. Een dikke 10

C v Elteren

Ik wordt hier altijd netjes en korrekt behandeld.

Als je belt duurt het erg lang voor je contact hebt!

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review. Dit vinden wij erg leuk om te zien! Op het moment is het drukker dan normaal dus wachttijden zijn inderdaad iets langer. Mijn excuses hiervoor!
U mag ons natuurlijk ook altijd een e-mail sturen via socialmedia.nl@engie.com of contact opnemen via één van onze social media kanalen.
Ik wil u een prettig dag wensen en alvast een fijn weekend!