ENGIE

evelien

Ik ben heel vriendelijk geholpen met de overstap en verder moet ik het nog ervaren maar tot nu toe is het goed

ik zou het nog niet weten

Reactie ENGIE:

Goedemiddag Evelien, Wat leuk om te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen tijdens uw overstap. Uiteraard van harte welkom bij ENGIE! Hopelijk bevalt de rest u ook en mochten wij nog iets... Goedemiddag Evelien, Wat leuk om te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen tijdens uw overstap. Uiteraard van harte welkom bij ENGIE! Hopelijk bevalt de rest u ook en mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dit graag. U kan ons mailen via socialmedia.nl@engie.com. Ik wens u een prettige dag verder! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Zeer tevreden over de prijs en app

Had graag thuis een slimme thermostaat willen hebben van ENGIE zodat ik nog meer kan besparen

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ENGIE! Heeft u al eens een kijkje genomen op onze ENGIE Shop? Deze kan u vinden als u ingelogd bent via MIJNENGIE. U kan dan met... Goedemiddag, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ENGIE! Heeft u al eens een kijkje genomen op onze ENGIE Shop? Deze kan u vinden als u ingelogd bent via MIJNENGIE. U kan dan met korting via onze partner 50five een slimme thermostaat aanschaffen. :-) Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

tinusubels@hotmail.com

jullie zijn snel met de vragenlijst.Ben nog maar net bij jullie binnen.Hoe kan ik dan een mening geven.

Reactie ENGIE:

Goedemiddag Tinus, Ik kan mij goed voorstellen dat het nog wat vroeg is om uw mening te geven. Het kan zijn dat u een beoordelingsformulier heeft gekregen nav contact met een van onze... Goedemiddag Tinus, Ik kan mij goed voorstellen dat het nog wat vroeg is om uw mening te geven. Het kan zijn dat u een beoordelingsformulier heeft gekregen nav contact met een van onze medewerkers. U bent natuurlijk niet verplicht deze in te vullen maar wij zouden dit wel fijn vinden. Als wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn horen wij dit graag. U mag dan een e-mail sturen met uw klantgegevens via socialmedia.nl@engie.com. Ik wens u een prettige dag verder! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

A.A. Heijne

Zeer klantvriendelijk en houdt zich aan de afspraken ga zo door

Weet ik niet

Goedemiddag,

Bedankt voor het delen van uw positieve review. Daar worden wij gelukkig van! Ik wil u een prettige dag verder wensen. :-)

Goedemiddag,

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ENGIE! Ik wil u een prettige dag verder wensen.

Ton de Swart

Goede ervaringen

Op dit moment zie ik niet zo gauw verbeterpunten.

Reactie ENGIE:

Goedemiddag Ton, Fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met ENGIE en deze heeft gedeeld met ons en anderen. Ik wil u een prettige dag verder wensen! Met vriendelijke groet, Charnella -... Goedemiddag Ton, Fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met ENGIE en deze heeft gedeeld met ons en anderen. Ik wil u een prettige dag verder wensen! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Jan Vennix

Mijn ervaring met Engie is gewoon goed.

Klantenservice moeilijk telefonisch bereikbaar.

Reactie ENGIE:

Goedemiddag Jan, Bedankt voor uw positieve review en leuk dat u weer verlengd heeft bij ons voor de komende 3 jaar! Indien wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn horen wij dit graag. U kan... Goedemiddag Jan, Bedankt voor uw positieve review en leuk dat u weer verlengd heeft bij ons voor de komende 3 jaar! Indien wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn horen wij dit graag. U kan ons dan mailen via socialmedia.nl@engie.com. Ik wens u een prettige middag verder :-) Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

geory

Zeer onvriendelijk aan de telefoon en komen beloftes van contract niet aan

Afspraken nakomen

Reactie ENGIE:

Goedemiddag Geory, Wat vervelend om te lezen dat u onvriendelijk te woord bent gestaan. Wij horen graag van u wat er gebeurd is en met wie dit gesprek gevoerd is. Zou u ons uw postcode en... Goedemiddag Geory, Wat vervelend om te lezen dat u onvriendelijk te woord bent gestaan. Wij horen graag van u wat er gebeurd is en met wie dit gesprek gevoerd is. Zou u ons uw postcode en huisnummer willen toesturen per e-mail? Dit mag via socialmedia.nl@engie.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Kees Frishert

Uitstekend

Geen verbetering nodig ze zijn perfect

Goedemiddag Kees,

Bedankt voor het delen van uw positieve review! Ik wil u een prettige middag verder wensen.

Charnella - ENGIE Webcare

Altijd goed. Ik heb wel eens een ander contract getekend maar engie had altijd een beter tegenaanbod.

Geen aanmerkingen

Goedemiddag,

Fijn dat u uw positieve ervaring deelt! Ik wil u een prettige dag verder wensen :-)