ENGIE

B.Benschop

Redelijk gunstige tarief

Goedemorgen,
Bedankt voor uw positieve feedback! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service!
Pauline - ENGIE...

jeroen kappert

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)
Niesje - Webcare

Albert

Engie is voor een vertrouwde energie leverancier, goede prijs en makkelijk te bereiken. Elke maand een energierapport over de vorige maand. Ik heb nog geen andere leverancier gevonden die... Engie is voor een vertrouwde energie leverancier, goede prijs en makkelijk te bereiken. Elke maand een energierapport over de vorige maand. Ik heb nog geen andere leverancier gevonden die voordeliger is, zal ook moeilijk gaan om onder de kosten van Engie te komen en zou het lukken, dan is het een centen kwestie.

Voor mij is het prima

Goedemiddag Albert,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE als uw energieleverancier! Dat vinden wij erg leuk en uiteraard zijn wij ook blij met u als klant van ons.
Hartelijke...
Goedemiddag Albert,

Appelhof

nvt

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review met ENGIE!

Nijenhuis Antiekservice

Meer dan 50 jaar de energieleverancier van ons(eerder Rendo)

100% goed

Goedemorgen!
Bedankt voor het delen van uw positieve review en wat mooi dat u al zolang klant bij ons bent! Dat wordt natuurlijk zeer gewaardeerd.
Charnella - ENGIE...
Goedemorgen!

Helderman

Aanbiedingen via callcentrums ook voor clientendie al een lopend contract hebben

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review en uw tip!
Ik wens u een prettige dag toe vandaag.

Ronald Schotte

Na een kort telefonisch contact werd ik door een medewerker keurig te woord gestaan en geef hem daarvoor ook alle lof voor.

In dit geval géén.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service!
Ik wens u nog een hele fijne dag!
Pauline -...
Goedemiddag,
Ik wens u nog een hele fijne dag!

mwae

Hele goede en ook snelle klantenservice. Je wordt teruggebeld volgens afspraak. Ze denken met je mee en geven je de tijd. Ben al jaren bij Engie en dit bevalt prima.

Goedemiddag,
Bedankt voor de positieve feedback! Wat leuk om te lezen hoe tevreden u met ons bent! We hopen nog lang met u samen te kunnen werken! :-)
ik wens u nog een fijne dag!
Met...
Goedemiddag,
ik wens u nog een fijne dag!

C de Regt

Heel goed .lief begripvol en geduldig

De website!! Ik kom er niet in want hij accepteert mn nieuwe Imail niet . Van alles geprobeerd HET GAAT NIET .

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u over ons zo tevreden bent maar wat vervelend om te lezen dat u de website niet meer in komt. Zou u ons uw gegevens toe willen sturen naar socialmedia.nl@engie.com dan kijken we graag met u mee of we u hiermee kunnen helpen!

Guitjens

Betrouwbaar en overzichtelijk

Tarieven iets verlagen

Goedemorgen,
Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te lezen dat u tevreden bent!