Bellamy Edit Studio

Goede ervaringen, snelle hulp (telefonisch of via app/chat).

handig als je 2 accounts (bijvoorbeeld zakelijk en privé) kunt koppelen; switchen binnen de app/online account. Nu moet ik uit- en inloggen.

Goedemorgen,
Hartelijk bedankt voor het delen van jouw review en de mooie beoordeling! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service.
Wij kunnen het ons goed voorstellen...
Goedemorgen,
Wij kunnen het ons goed voorstellen dat je al jouw gegevens in één oogopslag kunt zien, op dit moment kan dat alleen wanneer beide contracten onder hetzelfde klantnummer staan. Hiervoor moeten alle gegevens gelijk aan elkaar zijn. Vaak is dit niet het geval wanneer het om een zakelijk en prive contract gaat. Wij zullen jouw feedback zeker meenemen, hartelijk dank hiervoor!
Een mooie dag gewenst.
Susan- ENGIE Webcare

Franc Savelkouls St.Anna Gesticht

Snel afsluiten contract, maar erg lastig om gegevens te veranderen zoals e-mailadres!

betere toegankelijkheid / verandering eigen gegevens

Goedemorgen Franc,
Goedemorgen Franc,
Bedankt voor het delen van jouw review. Ik kan mij voorstellen dat je graag jouw juiste contactgegevens bij ons in het systeem hebt staan. Ik heb geprobeerd je hierover te bellen maar ik kon je helaas niet bereiken.
Je kunt je contactgegevens aanpassen via MijnENGIE bij mijn gegevens. Als dit niet lukt dan mag je ons bellen of benaderen via live-chat en dan kunnen wij het voor je aanpassen. Excuses voor het ongemak!

H.Postma-Kampman

Het contract met Engie verlengd met een jaar vaste maandtarief.

het zou wat makkelijker zijn het telefoonnr.van u ook te kunnen vinden op internet.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE! Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!
Je geeft aan dat je het...
Goedemiddag,
Je geeft aan dat je het telefoonnummer van onze klantenservice niet goed hebt kunnen vinden op het internet. Ik voorzie je dan ook graag van het telefoonnummer van onze klantenservice. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 - 17.00 uur bereikbaar op telefoonnummer 088 -444 66 66.
Voor nu wens ik je nog een mooie dag toe!
Niesje - ENGIE webcare

Guus Heisterkamp

Niet

Goedemorgen,
Voor nu wens ik je nog een...
Goedemorgen,
Voor nu wens ik je nog een mooie dag toe!
Niesje - ENGIE webcare

Wennmachers, irene

Perfect

Goedemiddag,
Bedankt voor deze mooie review! We worden ontzettend blij van je mooie beoordeling. Fijn dat je ons ook aanbeveelt aan anderen.

G.P.C. Heun

Deze keer wisselend positief en ook negatief. Ik wacht nog steeds op een bericht of ik als oud werkenemer van EPON / Electrabel in aan merking kom voor het personeels tarief. Ik was werkzaam bij... Deze keer wisselend positief en ook negatief. Ik wacht nog steeds op een bericht of ik als oud werkenemer van EPON / Electrabel in aan merking kom voor het personeels tarief. Ik was werkzaam bij EPON onderhoudsbedrijf en heb zelfs een aantal maanden voor het bedrijf in Indonesie gewerkt. Ik ben een gepensioneerde medewerker van Electrabel.

Zie bovengenoemde opmerking. Vind ik teleurstellend dat ik nog geen reactie heb ontvangen. Daarom heb ik lang getwijfeld of ik mijn contract wel zou verlengen bij ENGIE

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van deze review. Goed dat je aangeeft dat je nog wacht op een reactie wat betreft jouw personeelsaanbod. Ik lees dat dit door een andere afdeling goedgekeurd moet worden, wij van de klantenservice kunnen dit niet zelf.
Ik ga een bericht sturen naar de betreffende afdeling met het verzoek om jouw aanvraag zo snel mogelijk te beoordelen en je van een terugkoppeling te voorzien. Excuses voor het ongemak.
Ik wens je een fijne dag!

nvt

nvt

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van deze review! We zijn blij met deze mooie beoordeling.
Ik wens je een fijne dag!

particulier

Al 3 jaar tevreden klant heb net weer verlengt voor een jaar

Ga zo door

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! We waarderen het enorm dat je al drie jaar klant bij ons bent en dat je zojuist weer hebt verlengd. Fijn dat je tevreden bent en bedankt voor het vertrouwen in ENGIE!
Ik wens je een mooie dag.

Ton van Bree

Heldere communicatie, prima app om gebruik te volgen (en bij te sturen), inzichtelijke rapportages over het gebruik en informatieve nieuwsbrief. Proactieve opstelling naar een volgende... Heldere communicatie, prima app om gebruik te volgen (en bij te sturen), inzichtelijke rapportages over het gebruik en informatieve nieuwsbrief. Proactieve opstelling naar een volgende contractperioden: heel plezierig. Helder contract. Overall het idee bij Engie ‘goed te zitten’. Kortom: een zeer positieve ervaring.

Het gaat in mijn ervaring nu wel heel goed. Ik zie niet direct een verbeterpunt.

Goedemorgen Ton,
Bedankt voor het delen van jouw review en positieve beoordeling! Het is goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en app, daar worden wij blij van. :)
Een...
Goedemorgen Ton,
Een mooie dag gewenst!
Susan- ENGIE Webcare

prive

geen idee

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van jouw review. Mochten we je ergens mee kunnen helpen dan horen wij het graag!