ENGIE

S. Klunder

Prima tarieven. Uitstekende app.

Hoi,
Bedankt voor het delen van jouw review en wat leuk dat je gebruik maakt van de ENGIE app!
Ik wens je een prettige dag toe.

Rodel

Prima contact goede gesprekspartners

Afspraken iets nauwkeuriger verwerken

Hoi,
Wat fijn dat je goed contact met ons hebt gehad. Bedankt voor het delen van jouw review.
Ik wens je een fijne dag toe!

Joris

Klantvriendelijk en transparant

Zou ik niet weten

Hallo Joris,
Bedankt voor het delen van je goede ervaringen met ENGIE!
Ik wens je een prettige dag toe.

Fred de vries

Netjes te woord gestaan aan de foon.

Heb ik niet

Hi Fred,
Bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service!
Ik wens je nog een fijne dag en alvast een prettig weekend!
Pauline - ENGIE Webcare

Dick Poelstra

Fouten worden naar tevredenheid opgelost

Sneller reageren op vragen via mail

Hi Dick,
Hi Dick,
Bedankt voor het delen van jouw goede ervaringen met ENGIE! We doen uiteraard altijd ons best om iedereen zo snel mogelijk te beantwoorden maar in drukkere perioden kan dit langer duren dan normaal. Je kan natuurlijk ook altijd via één van onze Social media kanalen contact opnemen of met ons bellen :-)
Ik wens je een prettige dag vandaag!

Bert

Gewoon heel tevreden

Ik zou het niet weten.

Hoi Bert,
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met ENGIE. Bedankt voor het delen van jouw review!
Ik wens je een prettige dag toe vandaag.

Anke

Ik ben nu voor de derde keer gebeld door callcentermedewerkers die stellen dat ik in het verleden een contract met Engie heb gehad. Ik heb nooit een contract met Engie gehad, heb steeds gevraagd of... Ik ben nu voor de derde keer gebeld door callcentermedewerkers die stellen dat ik in het verleden een contract met Engie heb gehad. Ik heb nooit een contract met Engie gehad, heb steeds gevraagd of mijn nummer uit het bestand kan worden gehaald en ben het nu echt zat.

Ga met een goed marketingbureau in zee. Nog beter: doe het zelf!

Hoi Anke,
Hoi Anke,
Wat vervelend om te lezen dat je telkens benaderd wordt door een tussenpartij die aangeeft dat je al eens eerder klant bent geweest bij ENGIE en je hierdoor gebeld kan worden. Zonder gegevens kunnen wij helaas niets voor je betekenen hierin.
Wellicht kan je ons nog gegevens toe mailen via socialmedia.nl@engie.com zodat we kunnen nakijken of jouw telefoonnummer ergens bekend is bij ons. Ik raad je in ieder geval aan om het telefoonnummer te blokkeren via jouw provider zodra ze met nummerweergave bellen. Helaas wordt dit nooit helemaal water dicht. Sorry voor dit ongemak!

De Visser

Accuraat, via de app up to date informatie over het gebruik

Hallo,
Wat leuk om te lezen dat je gebruik maakt van onze ENGIE app en fijn dat je hier ook tevreden over bent. Bedankt voor het delen van jouw ervaringen met ons :-)
Ik wens je een...
Hallo,
Ik wens je een prettige middag toe!

H. van der Vooren

Snelle terugkoppeling na een mail.
De website werkt prima, het is even zoeken om het eigen gebruik (zonnepanelen) goed in te voeren, maar daarna werkt het prima

Helaas heeft de telefonische consultatie minder gewerkt. Er werden verkeerde gegevens ingevuld, termijn bedrag verhoogd zonder toelichting en te vaak teruggebeld, terwijl op een mail van mij aan de... Helaas heeft de telefonische consultatie minder gewerkt. Er werden verkeerde gegevens ingevuld, termijn bedrag verhoogd zonder toelichting en te vaak teruggebeld, terwijl op een mail van mij aan de tussenpersoon niet gereageerd werd

Hoi,
Bedankt voor het delen van je goede ervaringen met ENGIE en fijn om te zien dat je tevreden bent met ons.
Hoi,
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je tijdens het verkoopgesprek minder goede ervaringen hebt gehad en wat spijtig dat zij niet meer op jouw e-mail hebben gereageerd. Hopelijk is alles nu duidelijk gemaakt door onze eigen klantenservice. Indien er toch nog vragen zijn dan horen we het natuurlijk graag van je :-)
Ik wens je een prettige middag verder!

timmer

Geen negatieve ervaring

Hoi,
Bedankt voor je review en fijn dat je goede ervaringen met ENGIE hebt. We vragen ons af of er toch nog iets beter had gekund gezien je ons een 5 van 10 score hebt gegeven. Indien dit het geval is horen we het graag via socialmedia.nl@engie.com.
Mocht dit een fout zijn geweest, ik heb je een verzoek gestuurd om je review te herzien. Uiteraard kan het ook zijn dat dit gewoon de juiste score is voor jouw gevoel. Dan hoef je ook niet op het verzoek in te gaan :-)