ENGIE

particulier

Goedkoop en betrouwbaar service goed wat wil je nog meer

zijn er niet

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)
Niesje - Webcare

Peter

Goede ervaringen met Engie

Niet wachten op afzeggingen maar zelf met aanbiedingen komen bij veranderde energie prijs

Goedemiddag Peter,
Bedankt voor het delen van uw review en tip. Dit nemen we zeker mee voor in de toekomst.

vos norder

nee

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw review. U geeft aan dat alles prima is en u heeft geen verbeterpunten. Toch zijn wij wel benieuwd waarom u een 6 geeft. Kunnen wij u wellicht nog ergens bij helpen of te woord staan dan mag u ons een e-mail sturen met uw gegevens.
Dit kan naar socialmedia.nl@engie.com. We horen het dan graag van u!

Riethorst

Prettig en efficient en zeer behulpzaam

misschien iets meer persoonlijke betrokkenheid maar dat is een klein detail over het algemeen zeer goed!

Goedemiddag,
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met ENGIE. Uw tip zullen wij zeker meenemen.

W. Bouwknegt

Al jarenlang, inclusief naamswijzigingen, mijn energieleverancier.

De prijs voor de energie mag wel wat meer concurreren met de andere energieleveranciers

Goedemiddag,
Wat leuk om te zien en te lezen dat u zo tevreden bent met ENGIE. Wij vinden het ook erg prettig dat u een trouwe klant bij ons bent.
Charnella -...

D. Krikke

Positief en negatief

bereikbaarheid

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw review. U geeft aan dat u een beetje in het midden zit van tevreden en niet tevreden. Ook geeft u bereikbaarheid aan als verbeterpunt. Zou u uw review willen toelichten? Wellicht kunnen wij u nog ergens bij helpen?
U mag dan een e-mail sturen met uw gegevens naar socialmedia.nl@engie.com. Wij horen dan graag van u!

Koelemij

Super

Niets

Goedemiddag,
Bedankt voor uw positieve feedback! Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over ons!
Ik wens u nog een fijne dag!
Pauline - ENGIE Webcare

Y,de Lange

Goed, helder, vriendelijk.

Goedemorgen,
Bedankt voor de positieve feedback! Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over ons! :-).
Pauline - ENGIE Webcare

A.M. Baldee

Het duurde wel lang voordat ik iemand aan de lijn kreeg, maar toen werd ik zeer vriendelijk en te woord gestaan door een van de medewerkers.

de wacht tijd voor de telefoon korter maken.

Goedemorgen,
Wat fijn dat u ondanks de langere wachttijd toch tevreden bent met hoe u te woord bent gestaan en geholpen bent. Ook wij hadden natuurlijk liever kortere wachttijden gehad maar op dit moment is het erg druk daar klanten nu meer tijd hebben om contact met ons op te nemen.
We blijven uiteraard ons best doen om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Mocht het u de volgende keer weer te lang duren dan kan u misschien ook een terugbel verzoek inplannen via onze website of contact opnemen via een van onze social media kanalen. :-)

Bangma

Tevreden zijn met hun medewerking

Klanten regelmatig zelf benaderen indien energieprijzen flink dalen

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review. Ik kan mij voorstellen dat u graag op de hoogte wordt gesteld van een eventuele tarief wijziging en dan voornamelijk een daling hierin. Wij nemen uw verbeterpunt dan ook zeker mee voor in de toekomst.