ENGIE

Winkel

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Ik wens je voor nu nog een energieke dag toe!
Hartelijke groet,...
Goedemorgen,
Ik wens je voor nu nog een energieke dag toe!
Niesje

Engie

Prachtig bedrijf met mooi personeel. Die met je mee denken en praten, werd erg goed geholpen en met veel goede uitleg bedankt, lieve mensen gr c schot
Verzonden

Heb ik al aan gegeven een dikke 10
Verzonden

Goedemorgen,
Wat ontzettend leuk om dit mooie compliment in ontvangst te mogen nemen....
Goedemorgen,
Wat ontzettend leuk om dit mooie compliment in ontvangst te mogen nemen. Bedankt hiervoor!
Ik wens je voor nu nog een mooie dag toe!
Niesje

LA

Onbekwaam personeel: zowel juridisch als boekhoudkundig

Bekwaam personeel zoeken

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van jouw review. We vinden het erg jammer om te lezen dat je ons personeel onbekwaam vindt. Graag gaan we met je hierover in gesprek want wij staan altijd open voor verbetering.
Kan je contact met ons opnemen per e-mail? We ontvangen graag je adresgegevens en/of telefoonnummer. Je mag deze informatie + jouw review sturen naar socialmedia.nl@engie.com
Alvast bedankt en ik wens je een fijne dag.

Meijburg

Eerlijke service

Niet dat ik weet

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van deze mooie review!
Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van deze mooie review!
ENGIE staat voor eerlijkheid en transparantie dus het is heel fijn dat dit door jou als klant gemerkt wordt. :) Ik wens je een fijne dag!

De Graaf-van Arkel

Heel goed geholpen door medewerker aan de telefoon. Meteen verbinding en snel mijn vraag afgehandeld

Nee hoor

Goedemorgen,
Dank je wel voor je mooie review! We zijn erg blij om te lezen dat je een fijn gesprek hebt gehad met één van onze collega's. We zullen dit mooie compliment doorgeven!
Een...
Goedemorgen,
Een hele fijne dag gewenst. :)

Jutte

Niet eerlijk bij aanbieden nieuw contract

Eerlijk zijn

Roel van etten

Prima duidelijke service. Probleemloos

Geen, dit vol blijven houden

Hi Roel,
Dank je wel voor het delen van deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. :)
Ik wens je een hele fijne dag.

c schot

VERANDERD PER ONGELUK DOOR DIE SMERIGE TELEFOON GESPREKKEN VAN besparen kan ,nou nooit doen hoor ze verpruttsen de hele afspaken enz dus blijf bij wie je zeker kan zijn van je zaken en dat is wel... VERANDERD PER ONGELUK DOOR DIE SMERIGE TELEFOON GESPREKKEN VAN besparen kan ,nou nooit doen hoor ze verpruttsen de hele afspaken enz dus blijf bij wie je zeker kan zijn van je zaken en dat is wel engie ,waar ik bij was en diie lui van die praatjes door de telefoon je gek praten en jij met de ellende zit ik heb het mee gemaakt en een hersenbloeding ervaan overgehouden ,maar ik ga en kan =gelukkig weer terug naar engie endaar word ik heel erg goed opgevangen en begeleid ,dat is erg belangrijk zeker als je er alleen voor staat helpen ze jou erg goed bedankt ,engie !! gr c schot

ja miss ik zit dit wekend zonder wifi,en kan niet communiceren nu ,dus miss in t wekend ook een soort van hulp bieden ,geenbetaling kan ik nu doen !!

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van deze mooie review. We zijn erg blij om te lezen dat je weer terug bent als klant bij ENGIE!
Wanneer je onze hulp weer eens nodig hebt zijn wij...
Goedemorgen,
Wanneer je onze hulp weer eens nodig hebt zijn wij hier voor jou.
Ik wens je een fijne dag!

F. Verschoor

Zeer matig

Wachttijden van 8 dagen op een simpele vraag en dan uiteindelijk een antwoord dat niet blijkt te kloppen

R van Rijn

Nooit geen problemen gehad en ik had een goede deal met hun gedaan een contract voor 3 jaar nu weer een contract aangegaan voor 3jaar, wat minder gunstig maar komt door de gestegen energieprijzen

ik zou zeggen: ga zo lekker door!