ENGIE

Feeldersj

Goede service en goedkoper dan andere bedrijven

Goedemiddag,
Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de service van ENGIE. Wij vinden dit erg leuk om te zien!
Charnella - ENGIE Webcare

verbeek

Goed en de website is heel duidelijk

ga zo door

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review. Dit vinden wij erg leuk om te zien!
Charnella - ENGIE Webcare

De Meubelbezorgers

2017 pand verlaten en contract met Engie opgezegd, na drie jaar nog bezig om geld terug te krijgen, wat teveel betaald is. Als je zelf maar 4 werkdagen de tijd krijgt om meterstanden door te geven... 2017 pand verlaten en contract met Engie opgezegd, na drie jaar nog bezig om geld terug te krijgen, wat teveel betaald is. Als je zelf maar 4 werkdagen de tijd krijgt om meterstanden door te geven verwacht je ook een snelle terugkoppeling , niets van dat.

problemen oplossen

Goedemiddag,
Wat vervelend dat u zich zo ongehoord voelt. Ik kijk graag met u mee wat er gebeurd is en wat wij nog voor u kunnen doen. Zou u ons een e-mail willen sturen met uw gegevens? Deze gegevens mag u sturen naar socialmedia.nl@engie.com.
Pauline - ENGIE Webcare

Gerard Wessel

Snelle en correcte verwerking

Ga zo door

Goedemiddag,
Bedankt voor uw positieve feedback! Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over ons.
Ik wens u nog een fijne dag!
Pauline - ENGIE Webcare

Azad Molai

Mijn ervaring met Engie is goed, ben altijd super beleefd geholpen door de medewerkers. Een latere betaling doen ze ook niet moeilijk om.

Kan ik niet bedenken

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)

Greet

Goede hulp en uitleg.

Lange wachttijd op telefoon gesprek

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Het is op het moment erg druk waardoor er inderdaad een wachtrij kan zijn wanneer u telefonisch contact met ons opneemt. Gelukkig zijn we op meerdere kanalen te bereiken zoals whatsapp en chat. Ook heeft u de mogelijkheid tot het plaatsen van een terugbelverzoek op onze website. Wij doen er alles aan om u dan zo spoedig mogelijk terug te bellen. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)

M. Butter

Positief. Keurig te woord gestaan en goed geholpen

Alles ok

Vergeylen

Na 20 jaar klant zeer teleurgesteld.... zonnepanelen gezet en dus ons maandelijkse voorschotten gehalveerd vorig jaar. Door de corona crisis geen opname van de meters dit jaar, dus nemen jullie maar... Na 20 jaar klant zeer teleurgesteld.... zonnepanelen gezet en dus ons maandelijkse voorschotten gehalveerd vorig jaar. Door de corona crisis geen opname van de meters dit jaar, dus nemen jullie maar het verbruik van het vorig jaar?? De taks van zonnepanelen wordt wel verrekend! Een hele hoge afrekening!! We nemen afscheid van engie na zo een oplichterij. En als je belt wordt je afgewimpeld ...

Correct blijven of je verliest zoals nu een jarenlange klant

Goedemorgen,
Bedankt voor uw review. Als ik het goed heb begrepen dan heeft er volgens u geen registratie plaatsgevonden van uw teruglevering waardoor u hoge jaarafrekening heeft ontvangen. U geeft ook aan dat u telefonisch niet de service heeft gekregen die u van ons mag verwachten. Dit vind ik jammer om te horen. Ik begrijp dat dit een hele vervelende situatie is wat ik dan ook graag eens goed voor u na zou willen kijken. Wellicht dat ik u hierin nog van service kan voorzien. Zou u hiervoor uw klantgegevens (klantnummer en/of postcode en huisnummer) willen sturen naar socialmedia.nl@engie.com. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u opnemen om het samen met u door te nemen. Ik hoor graag van u.

g.minnema

H.H. Baalman

Alles loopt, dus niet nodig gehad.