ENGIE

Peter Rolvink

Heel tevreden al meer als 6 jaar lid

Geen verbeterpunten ik ben gewoon tevreden

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)

H.Boks

Contact teveel digitaal, ik kom nu eenmaal uit een andere tijd, ik ben bijna 86 jaar.

mondeling telefonisch contact 033-4941135 of mobiel 06 21224886

Goedemorgen,
Dank u wel voor uw review. Ik heb u zojuist telefonisch proberen te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Ik kan me voorstellen dat het uw voorkeur heeft om telefonisch of via de post uw energiezaken te regelen. Deze mogelijkheid is er dan ook.
Voor al uw vragen en verzoeken omtrent uw energiezaken mag u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 088 - 444 66 66. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 uur en 18:00 uur bereikbaar.
Wanneer u ons iets wil toesturen dan mag dit via de mail naar klantenservice.nl@engie.com of via de post naar
Engie Nederland Retail bv
Postbus 10087
8000 GB Zwolle.
Ik zou u nog willen adviseren om uw persoonlijke gegevens zoals uw telefoonnummer niet publiekelijk te delen op het internet.
Wanneer u nog vragen heeft dan horen wij dit graag, anders wens ik u voor nu een mooie dag toe!
Hartelijke groet,

Blount

Prima telefonische uitleg gehad.
Goede prijs /kwaliteit verhouding.

Luhen

Goede adviseur en klantenservice

WJM Mes

Nvt

Nvt

Vluggen

Het stoort mij dat ik niet het hele jaar door mijn maandtarief kan aanpassen!

Zie bovenstaande

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw review!
Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw review!
U geeft aan dat u het storend vindt dat uw termijnbedrag niet tussentijds is aan te passen. Ik informeer u dan ook graag dat dit wel degelijk mogelijk is. Uw termijnbedrag heeft u dan ook niet vaststaan voor de looptijd van uw overeenkomst.
U kan uw termijnbedrag in uw MijnENGIE omgeving wijzigen naar het door uw gewenste bedrag. Wanneer u deze te laag zou afstemmen dan loopt u het risico dat u moet gaan bijbetalen op uw jaarafrekening. Ik zou u dan ook willen adviseren om vooraf een termijnbedragcheck te doen in uw MijnENGIE omgeving, om te kijken wat het advies rondom uw termijnbedrag is.
Natuurlijk zijn wij ook altijd meer dan bereid om op uw verzoek uw termijnbedrag te wijzigen. Hiervoor mag u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 088 - 444 66 66. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 uur en 18:00 uur bereikbaar. Ook mag u dit via mail verzoeken. U mag uw verzoek dan richten aan klantenservice.nl@engie.com.
Wij vinden het jammer dat u ons niet aanbeveelt. Ik zou u dan ook graag telefonisch willen benaderen om uw ongenoegen bij u weg te nemen. Wellicht kunnen wij u nog van service voorzien. Zou u hiervoor uw klantgegevens en/of telefoonnummer willen sturen naar socialmedia.nl@engie.com? Bij voorbaat dank!
Ik wil u voor nu nog een mooie dag toewensen!

Weerink

Zeer tevreden.

geen.

de weerd

Prima energie leverancier

carlo van den broek

Fijne leverancier en zeer duidelijk.

weet zo snel niets.

Goedemorgen Carlo,
Wat fijn dat u zo tevreden bent met ENGIE. Bedankt voor het delen van uw review!
Hartelijke groet,
Charnella - ENGIE Webcare

M. Dekkers

Oppassen geblazen

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Ik begrijp dat er iets is voorgevallen waardoor u niet tevreden bent over ons. Kunt u mij uw gegevens sturen naar: socialmedia.nl@engie.com en hierbij ook vast uitleggen wat er gebeurd is? Dan kijk ik graag mee of ik iets voor u kan betekenen.
Bij voorbaat dank!
Pauline - ENGIE Webcare