ENGIE

Michelle

Waardeloos bedrijf. Je komt nooit terecht bij de klantenservice als je belt. En ze laten je fikse bedragen betalen en dan nog een eindafrekening te sturen. Ze liegen en bedriegen je

Bedrijf sluiten

C

Na 19 minuten in de wacht te hebben gestaan, de verbinding verbroken. Zonde van mijn tijd en geld om zo belachelijk lang te moeten wachten zeg.
Ik belde omdat ik als klant binnen gehaald ben...
Ik belde omdat ik als klant binnen gehaald ben en ze met mij een termijn bedrag hebben voorgesteld op basis van mijn verbruik gegevens. Nu ik klant ben, blijkt het dat ik mijn termijn bedrag gewoon moet verdubbelen om te kunnen gebruiken wat ik gebruik aan stroom en gas. Ik voel me enorm aan het lijntje gehouden om als klant binnen te komen. Kan wel zeggen dat ik me een beetje bedonderd voel eigenlijk.

Kortere wachttijden aan de telefoon want na 19 minuten nog niemand gesproken te hebben is wel schandalig.
Open en transparant zijn naar klanten over wat ze moeten gaan betalen. Niet eerst een vette worst voor houden om ze als klant binnen te halen.

A J

HEEL SLECHT,na te zijn ingelocht en eindelijk het telefoon nummer heb ,dan nog weer voor kies nummers en nu al 20 min in de wacht. dat noemen ze klanten service .maand geleden ook gebeld precies het... HEEL SLECHT,na te zijn ingelocht en eindelijk het telefoon nummer heb ,dan nog weer voor kies nummers en nu al 20 min in de wacht. dat noemen ze klanten service .maand geleden ook gebeld precies het zelfde.

Wanneer je eindelijk iemand aan de lijn krijgt ,en afspraken maakt moeten deze ook na gekomen worden

remon

Waardeloos

site is 1 grote drama inloggen als je al ingelogd bent. terugbelverzoek word opgehangen.
bellen met ze ! na 22 minuten heb ik de hoop opgegeven

Nidheesh Manu

I finally waited and reached customer care after a long wait, then I asked asked,"Hi do you speak English?".

The Executive said "No I don't speak english"and put the phone down.

Well for starters you can teach your customer care execs not to be rude.

Mervin livingstone

Leve Electrabel.
engie heeft alle trouwe klanten van Electrabel overgenomen, maar zij hebben niet de bekwaamheid gehanteerd, dat ik gewend was van Electrabel
Ik krijg ze niet aan de...
Leve Electrabel.
Ik krijg ze niet aan de telefoon, en op de site is er een zogenaamde virtuele assistent die maar twee regels ken.
Jaar afrekening is een scam, ik kreeg mijn teveel betaalde termijnbedrag van Electrabel binnen 3 werkdage op mijn rekening gestort.
engie wil het niet storten en ik moet 3 maanden wachten, terwijl ik iedere maand trou mijn rekening betaal. Ik heb het gehad met ze

De hele bedrijf sluiten

WAMM van den Heuvel

Eerst goed maar nu niet meer.
Eerst goed maar nu niet meer.
Gebeld met klantenservice: moest 579 bij betalen op mijn jaarafrekening. Vond dit veel dus even de overzichten geraadpleegd. Stroom in okt. nov. 2017 was veel meer maar dat was door ons verklaarbaar. Wat schetst onze verbazing. In Jan . Febr. hadden we veel verbruikt 890 kWh en 493 m3 gas . Kan kloppen als je thuis bent in de winter maar we waren van de 8 weken 6 weken op vakantie. Aan stroom meer verbruikt dan de maanden dat we thuis waren in mei en juni.
We hadden de verwarming op 15 staan en 6 spaarlampen aan. Ook in maart april dubbel zoveel verbruikt aan stroom als normaal het hele jaar door??? vreemd. Gebeld met de klantenservice. De eerste dame snapte het niet hoe het kon ging het aan een collega vragen enz... Toen werd de verbinding verbroken. Dat kan. Weer gebeld. Kreeg een andere mevrouw aan de telefoon. De eerste mevrouw had niks vastgelegd. Al vreemd toch. Hele verhaal nog eens verteld. Zegt ze: Ja mevrouw wij kunnen niet zien wat er in die 6 weken dat u op vakantie was gebeurt is in uw huis dus..........Wat een stom antwoord. Zegt ze nog als u voortaan via de app bijhoudt wat de standen zijn en u ziet een vreemd gebruik dan meteen bellen. Dat wil ik best doen maar dan kan het antwoord nooit anders zijn dan nu : wij kunnen niet zien wat er in uw huis gebeurt is. Of het nu een maand geleden of een jaar geleden is. Ik ben niet blij met deze "klantenservice" . Maar er zijn genoeg andere energieleveranciers .

Goed vastleggen tijdens gesprek waar iemand over en wie er belt. Ik werkte zelf bij een klantenservice en deed dit al tijdens het gesprek. Wordt het gesprek verbroken per ongeluk laat die medewerker dan terugbellen. Zij heeft mijn nummer gecontroleerd.
En scheep de klant niet af met een stom antwoord zoals beschreven. Zoek voor beide een oplossing. Dit sloeg nergens op.
Zo heb je het gevoel dat de slimme meter heilig is. Wat daar op staat klopt en jullie hebben het laatste woord.
En het advies altijd bellen werkt niet. Dan kun je ook niet zien wat er gebeurt is de afgelopen maand. Je voelt je niet serieus genomen.
Gelukkig zijn er andere leveranciers genoeg want zo lang het goed gaat prima maar bij klachten afschepen. Nee dank je.

MJW van den Einden

Waardeloos. Vragen die je stelt worden compleet genegeerd en blijven volledig onbeantwoord. En dat met een contractverlenging voor de deur. Je moet maar durven!

Helpdesk volledig op de schop nemen.

C. Barské

Goed en service gericht bedrijf.

C.M. Knuppe

Engie is een betrouwbare leverancier