Boutkan

Alleen maar goede ervaring

?

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van deze mooie review. We zijn erg blij om te lezen dat je alleen maar goede ervaringen met ons hebt.
Bedankt voor je vertrouwen in ENGIE en ik wens...
Goedemorgen,
Bedankt voor je vertrouwen in ENGIE en ik wens je een mooie dag!

Ivana

Top

Hallo Ivana,
Dank je wel voor het delen van jouw mooie review! Wat fijn dat je tevreden bent en ons ook aanbeveelt aan anderen. Dank voor je vertrouwen!
Ik wens je een fijne dag.
Lisa...
Hallo Ivana,
Ik wens je een fijne dag.

van Laarhoven

Dag Jos,
Dank je wel voor het delen van deze mooie review! Fijn om te lezen dat je onze service als goed ervaart.

Bart

Mijn stroomverbruik is extreem hoog in mijn nieuwbouwwoning. Een verbruik van 114 KWH per dag tegen 80 euro kosten resulteert in een totaalverbruik van meer dan 2000 euro per maand. Dit is niet... Mijn stroomverbruik is extreem hoog in mijn nieuwbouwwoning. Een verbruik van 114 KWH per dag tegen 80 euro kosten resulteert in een totaalverbruik van meer dan 2000 euro per maand. Dit is niet betaalbaar. Na meerderere keren telefonisch contact met Engie was de oplossing: zoek het zelf maar uit. Erg bijzonder om zo behandeld te worden.

Ben transparant over de kosten van het energiegebruik
Help klanten met vragen

Bil

?

Goedemiddag,
Dank je wel voor het delen van deze mooie review! Wat fijn dat je tevreden over ons bent en ons aanbeveelt aan anderen.
Ik wens je een mooie, energieke dag toe.
Lisa van...
Goedemiddag,
Ik wens je een mooie, energieke dag toe.

F. van Heesewijk

Zeer slechte inschatting gemaakt om gas op tijd in te kopen.

Het gaat er bij mij niet in dat je een prijs vehoging doorvoerd van 407 euro per maand.
Ik betaald 158 euro nu dus 565.
De derectie heeft zitten slapen of hebben nu een nieuwe wagen...
Ik betaald 158 euro nu dus 565.
De derectie heeft zitten slapen of hebben nu een nieuwe wagen gekocht.
Ik zie bij andere energie bedrijven prijzen tussen de 285 en 325 euro met het zelfde verbruik.

VdP.H

Wil een Naams verandering aanvragen ivm een overlijden.
tegen een pc spreken (schrijven) krijg niet het gewenste antwoord op mijn vraag.
staat er een telefoon nr op die niet eens bestaat.

jullie zijn nog altijd met mensen bezig, en dit word volledig over het hoofd gezien.

C.F. Eikelenstam

Was uiterst tevreden over Engie (fantastische App) totdat mijn 3-jarig contract per per 15/1/22 afliep. Daar waar andere gerenommeerde leveranciers de vaste klanten middels “schappelijke variabele... Was uiterst tevreden over Engie (fantastische App) totdat mijn 3-jarig contract per per 15/1/22 afliep. Daar waar andere gerenommeerde leveranciers de vaste klanten middels “schappelijke variabele tarieven” enigszins ontzien komt Engie met torenhoge variabele tarieven op de proppen. Derhalve was ik wel genoodzaakt om over te stappen. Wel wrang dat ik tijdens dit proces van Engie een mail kreeg dat de tarieven bij wijze van uitzondering per 1 febr. aanzienlijk worden verlaagd. Mosterd na de maaltijd voor mij en vermoedelijk vele anderen die om dezelfde reden zijn overgestapt. Toch geef ik Engie het voordeel van de twijfel en kan ik ze wel aanbevelen aangezien ik vermoed dat dit een opzichzelfstaande 1-malige miskleun is geweest.

Betere communicatie met de vaste klanten als een vast contract afloopt.

Beste meneer Eikelenstam,
Beste meneer Eikelenstam,
Dank je wel voor het delen van jouw review. Wat jammer om te lezen dat je bent overgestapt vlak voordat wij het nieuws deelden dat je tarieven zouden dalen! Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit voor jou mosterd na de maaltijd is.
Ik heb geprobeerd om je nog even te bellen zodat we het toch op een goede manier konden afsluiten. Helaas was het telefoonnummer wat bij ons bekend is, niet in gebruik.
Natuurlijk vinden wij het ontzettend vervelend dat wij in januari eerst hogere tarieven aan moesten bieden. Dit heeft alles te maken met het moment van inkopen van energie. De tarieven lagen toen bij de inkoop ook ontzettend hoog. Daardoor waren we erg blij dat we dit later toch konden verlagen.
Fijn dat je ons wel aanbeveelt ondanks bovenstaande! Wij hopen dat we je in de toekomst nog eens terug mogen verwelkomen met een mooi scherp aanbod. Weet wel dat je onze app kan blijven gebruiken als niet klant. :)

P. Ouwehand

Afgelopen 3 jaar goed en zakelijk, geen poespas

Nu vooral de energieprijzen, die zijn erg hoog vergeleken bij andere aanbieders

Beste meneer Ouwehand,
Hartelijk dank voor het delen van deze mooie review! Wat fijn dat je de afgelopen drie jaar tevreden klant bent geweest bij ENGIE.
We zijn ons ervan bewust dat de...
Beste meneer Ouwehand,
We zijn ons ervan bewust dat de energietarieven erg hoog zijn op dit moment. Hopelijk kunnen ook wij in de toekomst weer een scherp aanbod doen.
Bedankt voor je vertrouwen in ENGIE.

G. Bremer, klantnr K01629455

Op 12 januari 2022 liep mijn 3 jarig contract af. Daarvoor had ik telefonisch contact met een medewerker en volgens haar was het beste om geen duur nieuw 1 jarig contract te nemen maar even flexibel... Op 12 januari 2022 liep mijn 3 jarig contract af. Daarvoor had ik telefonisch contact met een medewerker en volgens haar was het beste om geen duur nieuw 1 jarig contract te nemen maar even flexibel tarieven. Nu blijken jullie tarieven extreem hoog te zijn en betaal ik een absurd bedrag aan energie deze maand januari. Dit doet pijn omdat dit:
- mede op advies van Engie was
- andere leveranciers korting geven aan vaste klanten
- ik als particulier maar ook zakelijk veel vertrouwen in Engie had.
Uw zult begrijpen hoe dit voelt. Wellicht komen jullie met een oplossing?

vertel eerlijk hoe het zit, dit is het behoudt van uw bedrijf.