ENGIE

Diaa

meer interessante aanbieding als een klant verlangt zijn contract bij jullie.

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Je geeft aan dat je graag meer interessante aanbiedingen als vaste klant...
Goedemorgen,
Je geeft aan dat je graag meer interessante aanbiedingen als vaste klant zou willen krijgen. De energiemarkt is altijd in beweging en iedere maand zijn er weer andere aanbiedingen op een energiecontract. Uiteraard doen wij onze vaste klanten als zowel nieuwe klanten de meest scherpe aanbieding van dat moment, op een energieovereenkomst.
Niesje,

Patrick

EEN RAMP

KLANTENSERVICE BESTAAT NIET

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review. Wat vervelend om te lezen dat je geen goede ervaring met onze klantenservice hebt gehad .
Wij zouden graag met je meekijken wat hierin...
Goedemorgen,
Wij zouden graag met je meekijken wat hierin niet naar je tevredenheid is gegaan. Zou je hiervoor je klantnummer en/of adresgegevens willen e-mailen naar socialmedia.nl@engie.com? Wij horen graag van je!

A.E de Olde

Nooit geen probleme

Nvt

van der Vliet Leo

Goed! Maar… ik denk dat jullie samen met alle andere energie bedrijven een punt bij de overheid moeten maken om de gas belasting te verlagen

Zie boven

Goedemorgen,
Ik kan me voorstellen dat je de overheidsheffingen op je energieverbruik...
Goedemorgen,
Ik kan me voorstellen dat je de overheidsheffingen op je energieverbruik aan de hoge kant vindt. De overheid heeft dit zo besloten, om mensen bewuster te maken van de hoeveelheid energieverbruik. Hoe lager je energieverbruik hoe lager de overheidsheffingen dan ook zullen zijn. Hier kunnen wij en andere energieleveranciers dan ook weinig tegenin brengen.
Je zou eens kunnen kijken hoe je (nog meer) kan besparen op je energieverbruik. Hiervoor wil ik je graag verwijzen naar onze website via onderstaande link.
Wanneer je hier verder over geïnformeerd wil worden, mag je contact opnemen met onze klantenservice.

Joyce Smient

Positief goed gevoel

S. Bakker

Positief

John Mordang

Positief, Op alle vlakken, condities, communicatie, website, overzichten (digitaal)

Geef bij nieuwe condities ( contracten) aan waar de verschillen zitten t,o.v. aflopend contract, nu moet je als cliënt op zoek naar de verschillen.

Goedemorgen,
Wanneer je huidige overeenkomst aflopende is dan wordt je hier...
Goedemorgen,
Wanneer je huidige overeenkomst aflopende is dan wordt je hier schriftelijk per e-mail over geïnformeerd, met het bericht dat er een verlengingsvoorstel voor je klaar staat in je mijnENGIE omgeving.
Ik kan me voorstellen dat het wat verwarrend kan zijn omdat er natuurlijk heel veel kostenposten worden weergegeven. Mocht je dit graag telefonisch willen bespreken dan kan je na deze e-mail contact opnemen met onze klantenservice zodat wij de verschillen met je door kunnen nemen.
Hierbij wordt vooral de aandacht gelegd op de leveringstarieven voor gas en elektriciteit (exclusief belastingen en btw) en de vaste leveringskosten. Dit omdat dit de enige kostenposten zijn waarop energieleveranciers onderling concurreren. Alle overige kosten zijn bij alle energieleveranciers gelijk.
Ik hoop je hiermee dan ook iets meer duidelijkheid te hebben kunnen geven. Wanneer je hier nog vragen over hebt mag je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je dan graag verder!

J.rosbergen

Werken met criminele en oplichters

Ophouden met deze oplichters

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review.
Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review.
Wat vervelend om te lezen dat je geen positieve ervaring met onze service hebt gehad. Wij zouden graag eens met je mee willen kijken wat hierin niet naar je tevredenheid is gegaan. Wellicht kunnen wij hierin alsnog de service bieden die je van ons mag verwachten.

Sampers

Gewoon tevreden

Geen idee

G.C. van IJzendoorn

Sneller gegevens in kunnen zien van vorige dag