ENGIE

Goatjeniksan

Ik heb TOTAAL géén goeds ervaring met dit bedrijf. Er is 1(!) keer iets fouts gegaan met de afschrijving en een paar weken later krijg ik een brief van Liander in de bus dat ENGIE gestopt is met... Ik heb TOTAAL géén goeds ervaring met dit bedrijf. Er is 1(!) keer iets fouts gegaan met de afschrijving en een paar weken later krijg ik een brief van Liander in de bus dat ENGIE gestopt is met leveren!

Daarna heb ik navraag gedaan en via ‘t internet onderzocht en bleek dat veel keer klanten ontevreden zijn over de gang van zaken bij o.a. de klantenservice en de afhandeling!

Mijn advies:

Sluit géén langdurig contract aan bij dit bedrijf!!!!

- Klantenservice
- omgang net de klant
- niet zo zeikerig zijn als ‘t 1 keer mis gaat bij de overschrijving

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Ik vind het erg vervelend om te lezen dat u zo ontevreden bent. Ik begrijp dat er een einde levering heeft plaats gevonden. Wij sluiten een overeenkomst met einde levering af wanneer er geen contact heeft plaats gevonden nadat wij meerdere brieven hierover hebben gestuurd. Deze worden per e-mail en per post gestuurd. Mocht u wensen dat wij hier nog eens naar kijken mag u natuurlijk altijd uw gegevens naar ons versturen. In dat geval vraag ik u uw gegevens naar onze e-mail (socialmedia.nl@engie.com) te versturen. Alvast bedankt!

P. Van Hoorn

Goedemorgen,
Bedankt voor uw positieve feedback! Wat fijn dat u zo tevreden bent over ons!

Michiel Siebgens

Ja

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service.

Abbas Deniz

Goed, helder en duidelijk.

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service!

O. H. Thio

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service.
Pauline -ENGIE Webcare

m. Blaauw

Ze hebben de goedkoopste tarieven en er zijn geen problemen. De jaarafrekening is duidelijk en je wordt tijdig gealarmeerd als je termijnbedrag te laag is.

Trouwe klanten mogen soms best wat beter gewaardeerd worden.
Nieuwe klanten krijgen een kado plus een scherp tarief en trouwe klanten alleen een scherpe tarief.

Goedemorgen,
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met ENGIE en u dit deelt met ons en anderen. Bedankt hiervoor!
U geeft aan dat trouwe klanten soms ook best een cadeau mogen...
Goedemorgen,
U geeft aan dat trouwe klanten soms ook best een cadeau mogen krijgen ipv alleen de nieuwe klanten. Ik kan mij zeker voorstellen dat dit altijd een mooi presentje is. Echter, ENGIE heeft niet vaak dergelijke acties waarbij er een geschenk zit. Hebben wij deze wel, dan geldt dit voor iedereen.
Als u ten tijde van de actie al een lopend contract heeft dan kan u dit uiteraard niet ontvangen maar mocht u ten tijde van een actie uw contract kunnen verlengen dan kan ook u gebruik maken van de actie. :-)
Hartelijke groet,
Charnella - ENGIE Webcare

marieke brandse

Oneerlijk aanbod en communicatie. proberen je kant te maken met een aanbod wat achteraf niet klopt. communiceren niet helder over het verschil tussen een opzegvergoeding en boetevergoeding. hierdoor... Oneerlijk aanbod en communicatie. proberen je kant te maken met een aanbod wat achteraf niet klopt. communiceren niet helder over het verschil tussen een opzegvergoeding en boetevergoeding. hierdoor achtergebleven met hoge kosten. In contact met klantenservice tegen een muur oplopen. Medewerkers die communiceren volgens een protocol, niet oplossingsgericht denken en handelen. helaas tegen een muur opgelopen. Voor mij geen engie meer. tevens ook lastig om je gegevens bij hen verwijderd te krijgen.

transparant communiceren over de "kleine lettertjes" Mensen die niet in het vak zitten helpen om termen goed te begrijpen. Maatschappelijke verantwoording hierin nemen. Bij klachten een maatwerk... transparant communiceren over de "kleine lettertjes" Mensen die niet in het vak zitten helpen om termen goed te begrijpen. Maatschappelijke verantwoording hierin nemen. Bij klachten een maatwerk oplossing die voor beide partijen goed voelt. Niet gewoon roepen zo is het en niet anders.

Goedemorgen,
Wat jammer om te lezen dat u zo ontevreden bent over ons. Ik heb uw gegevens erbij gezocht en zie dat het gaat om het feit dat u naast de boete een gedeelte van uw boetevergoeding terug moet betalen. Het terug betalen van de boetevergoeding gebeurd enkel bij een overstap in het eerste jaar. Deze informatie had u terug kunnen lezen in de algemene voorwaarden waarmee u akkoord bent gegaan. Dit geldt niet alleen bij ENGIE maar ook bij andere leveranciers. Hoewel ik het jammer vind dat ik op dit moment niet meer voor u kan betekenen vind ik het wel prettig u deze tip voor de toekomst mee te geven. Dit is namelijk ook het geval bij eventueel gekregen cadeautjes. Echter zoals u ziet wordt u 'slechts' €100,00 terug gevraagd terwijl wij u €200,00 hebben vergoed. Zo heeft u gelukkig toch nog iets overgehouden van de boetevergoeding.

Ik wens u nog een fijne dag en alvast een prettig weekend!

mohamad

Slecht

duidelijk met klanten

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Ik begrijp dat er een ander niet duidelijk verlopen is naar u toe. Kunt u mij per e-mail sturen wat er precies gebeurd is zodat ik met u mee kan kijken? Dit kunt u sturen naar: socialmedia.nl@engie.com. Bij voorbaat dank!

Henk Boeve

Geen problemen

nvt

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)
Niesje - Webcare

claudia

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service!