ENGIE

Kos

Goede service

Goedemorgen,
Ik wens je nog een energieke dag toe!

Jan van Hirtum

Alle jaren dat ik klant ben bij Engie altijd vlekkeloos verlopen.

Goedemorgen,
Wij streven dan ook naar een continuïteit van onze fijne samenwerking!...
Goedemorgen,
Wij streven dan ook naar een continuïteit van onze fijne samenwerking! Ik wens je nog een fijne dag toe!

C.L. Maijs

Duur wachttijden bij het telefoongesprek

Dat je in deze tijd lang moet wachten ivm met de vragen over de verhoogde energieprijzen is logisch. Maar dat je na een half uur er gewoon uitgegeoid wordt en dus opnieuw achter aankunt sluiten is... Dat je in deze tijd lang moet wachten ivm met de vragen over de verhoogde energieprijzen is logisch. Maar dat je na een half uur er gewoon uitgegeoid wordt en dus opnieuw achter aankunt sluiten is onacceptabel

Lucas

Goedemorgen,
Ik wens je nog een mooie dag toe!

A. van der Woude

Ben al jaren tevreden klant , maar nu ben ik nog onzeker of ik met een 3 jarig contract wel goed uit ben en heb nog vragen .Is hier bv. wel/ niet al de energie belasting verlaging in verwerkt voor... Ben al jaren tevreden klant , maar nu ben ik nog onzeker of ik met een 3 jarig contract wel goed uit ben en heb nog vragen .Is hier bv. wel/ niet al de energie belasting verlaging in verwerkt voor 1922 en de door de regering toegezegde financiele tegemoetkoming ? Dat is niet transparant.
En wat als er in 2023 en 2024 verdere verlagingen volgen ?

Via de chatbox worden mijn vragen niet goed beantwoord.

M.Jansen

Vriendelijke mensen die echt luisteren. Geen dwang gevoel. En prima aanbod. Krijg het gevoel dat ze met je meedenken.

Nvt

Goedemorgen,
Wij vinden het dan ook erg leuk om te lezen dat de grote waarde die wij...
Goedemorgen,
Wij vinden het dan ook erg leuk om te lezen dat de grote waarde die wij hechten aan de service die wij bieden goed vertolkt wordt. Wij kijken dan ook uit naar een fijne samenwerking!
Voor nu wens ik je nog een energieke dag toe!

G.Pool

Zijn tevreden over ENGIE, worden alleen super slecht geholpen bij een slecht werkende singel.

Los klachten op in een persoonlijk contact.

J.Boven

Goede antwoorden op mijn vragen. Voor en nadelen van de diverse keuzes belicht bij verlenging v/h energie contract.

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor! Fijn om te lezen dat al je vragen naar tevredenheid zijn beantwoord!
Ik...
Goedemorgen,
Ik wens je voor nu nog een energieke dag toe!

R.Kruijsman

Helder

vooruit tariefvoorstel sturen

Goedemorgen,
Je geeft als verbeterpunt aan dat je graag vooruit een tariefvoorstel...
Goedemorgen,
Je geeft als verbeterpunt aan dat je graag vooruit een tariefvoorstel ontvangt.
Drie maanden voordat een lopende overeenkomst afloopt versturen wij dan ook een nieuw verlengingsvoorstel. Wanneer je hier nog vragen over hebt dan horen wij dit graag. Je kan hiervoor contact met onze klantenservice opnemen op telefoonnummer 088 - 444 66 66. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 18:00 uur bereikbaar. Ook zijn wij via chat, whatsapp, social media en via e-mail op klantenservice.nl@engie.com te bereiken.
Ik wens je voor nu nog een mooie dag toe!

E.Kok

Prima service

Vaste klanten ook een korting geven als ze blijven

Goedemorgen,
Je geeft als verbeterpunt aan dat je als vaste klant graag een korting...
Goedemorgen,
Je geeft als verbeterpunt aan dat je als vaste klant graag een korting zou willen ontvangen.
Ik kan me voorstellen dat je je loyaliteit graag beloond of erkent ziet worden. Op dit moment bieden wij vanwege de bijzondere tijd op de energiemarkt, waarin de energieprijzen historisch gezien nog nooit zo hoog zijn geweest, geen kortingen aan. Normaal gesproken hebben wij regelmatig aanbiedingen met acties en zo ook in de vorm van een korting. Hierin proberen wij echter zo min mogelijk onderscheid te maken tussen vaste klanten en nieuwe klanten omdat wij van mening zijn dat iedereen van dezelfde aanbiedingen gebruik zou moeten kunnen maken. Dit neemt niet weg dat wij je loyaliteit ontzettend waarderen. Bedankt hiervoor!
Ik wil je voor nu nog een mooie dag toewensen!