ENGIE

Zeer tevreden

Liever contact via mail ipv per telefoon

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ENGIE! U geeft aan dat u liever per e-mail contact heeft en niet telefonisch. Dit is uiteraard mogelijk. U kan bij vragen een... Goedemorgen, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ENGIE! U geeft aan dat u liever per e-mail contact heeft en niet telefonisch. Dit is uiteraard mogelijk. U kan bij vragen een e-mail sturen naar socialmedia.nl@engie.com. Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

j leenhouwers

Goede uitleg gegeven voor een nieuw contract

hebben we niet

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, Ik zie dat u ons een e-mail heeft gestuurd waarin u laat weten wel tevreden te zijn met ons. Dat is uiteraard erg fijn om te lezen, bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet,... Goedemorgen, Ik zie dat u ons een e-mail heeft gestuurd waarin u laat weten wel tevreden te zijn met ons. Dat is uiteraard erg fijn om te lezen, bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Jasper Bruinekool

Naar aanlijding van een goede review die ik heb achter gelaten na het sluiten van een goed tegenaanbod op iemand die mij wou oversluiten krijg ik geheel onverwacht als dank een presentje thuis... Naar aanlijding van een goede review die ik heb achter gelaten na het sluiten van een goed tegenaanbod op iemand die mij wou oversluiten krijg ik geheel onverwacht als dank een presentje thuis gestuurd. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt en dat maakt dat ik alleen maar meer achter mijn keuze sta.

Het zou makkelijk zijn geweest als ik dit bericht als antwoord op mijn eerdere review kon plaatsen, maar ik kon zo gauw niet vinden of dat kan of niet.

Reactie ENGIE:

Goedemorgen Jasper, Wat fijn dat u het cadeautje in goede orde heeft ontvangen en wederom bedankt voor uw positieve reactie! Ik wil u een prettige dag wensen vandaag :-) Met vriendelijke... Goedemorgen Jasper, Wat fijn dat u het cadeautje in goede orde heeft ontvangen en wederom bedankt voor uw positieve reactie! Ik wil u een prettige dag wensen vandaag :-) Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Uitstekend

Goedemorgen,

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Ik wil u een prettige dag wensen vandaag.

a.michiels3@chello.nl

Ik herhaal we worden door verschillende bedrijven benadert en er worden gouden bergen beloofd .ik vindt dat dit niet steeds mag.

EErlijk zijn met de klanten als bedrijf te eerlijk te informeren met het bekend maken van het telefoon nummer waar jullie de klanten mee bellen!

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Wat vervelend om te lezen dat u vaak benaderd wordt met loze beloftes. Is dit ook bij uw aanmelding via ENGIE het geval geweest? Als er iets niet klopt dan horen wij dit natuurlijk... Goedemiddag, Wat vervelend om te lezen dat u vaak benaderd wordt met loze beloftes. Is dit ook bij uw aanmelding via ENGIE het geval geweest? Als er iets niet klopt dan horen wij dit natuurlijk graag zodat we dit kunnen nagaan. Zou u ons anders een e-mail willen sturen met uw klantgegevens? Dit kan via socialmedia.nl@engie.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

M.Sap

Top

nvt

Goedemorgen,

Bedankt voor uw positieve review! Ik wil u een prettige dag verder wensen.

Charnella - ENGIE Webcare

Tevreden over de prijs en nooit geen klachten over gehad

Goedemorgen,

Wat fijn dat u uw positieve ervaring deelt met ENGIE! Daar worden wij blij van :-)
Ik wil u een prettige dag toe wensen.

Goed en duidelijk

Schrap de cadeaus

Goedemorgen,

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ENGIE! Ik wil u een prettige dag wensen.

A Dekker

Echt heel vriendelijke dames gesproken met een duidelijke en fijne stem en ook heel fijn om mee te praten!

Nvt

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, Wat leuk om te lezen dat u een prettige ervaring heeft gehad met verschillende collega's. Ik wil u een prettige dag toe wensen vandaag! Met vriendelijke groet, Charnella -... Goedemorgen, Wat leuk om te lezen dat u een prettige ervaring heeft gehad met verschillende collega's. Ik wil u een prettige dag toe wensen vandaag! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Ervaring is moeilijk te zeggen maar ben tevreden

Die heb ik niet

Goedemorgen,

Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE! Ik wil u een prettige dag toewensen.