M. Houpt

Zeer onbeleefd alles met JE en JIJ!!

U U U U U !!!

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw review.
Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw review.
Natuurlijk kunnen wij begrijpen dat niet iedereen het prettig vindt om met je/jij aangesproken te worden. ENGIE heeft ervoor gekozen om alle communicatie wel in deze vorm te versturen, helaas kunnen we hiermee niet iedereen tevreden stellen.
Mocht u persoonlijk contact met ons hebben, dan kunt u altijd aangeven dat u het prettiger vindt om met u aangesproken te worden. Zowel telefonisch als via de livechat of e-mail. Al onze verdere algemene communicatie zal wel in de je/jij vorm blijven, dit kunnen we niet individueel aanpassen.
Onze excuses dat u dit een vervelend gevoel heeft gegeven, dit is uiteraard niet onze bedoeling.
Ik wens u een fijne dag.

W.F. Smits

Al 10 jaar tevreden klant

Geen via de app is alles wat iemand zou willen weten duidelijk

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van jouw review. We worden ontzettend blij van jouw mooie woorden! En wat mooi om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent en ook onze ENGIE-app gebruikt.
Bedankt voor het vertrouwen in ENGIE!
Ik wens je een mooie dag.

J van der Veen .

Engie bevalt ons wel.

Zou ik zo niet weten .

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van jouw review! Goed om te lezen dat we goed bevallen als jouw energieleverancier. Mocht je toch eens verbeterpunten voor ons hebben, laat het gerust weten!...
Goedemiddag,
Ik wens je een mooie dag.

Oudhof

Duidelijk

Goedemorgen,
Bedankt voor jouw mooie review! Goed om te lezen dat alles duidelijk is en fijn dat je ons aanbeveelt aan anderen.
Mocht je eens verbeterpunten voor ons hebben, laat dit dan...
Goedemorgen,
Mocht je eens verbeterpunten voor ons hebben, laat dit dan gerust weten!
Ik wens je een fijne dag.

Mooren

Over het algemeen prima.

Laatst kon ik heel lastig het telefoonnummer vinden om wat te vragen. Dat zou beter moeten kunnen.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze review! We worden erg blij van deze mooie beoordeling. Fijn dat alles over het algemeen prima is volgens jou.
Ons telefoonnummer is altijd te...
Goedemorgen,
Ons telefoonnummer is altijd te vinden op de klantenservicepagina op onze website. Ook vind je deze bij contact in de ENGIE-app. Hopelijk heb je hier iets aan voor de toekomst!
Ik wens je een fijne dag.

Klein

Ik heb hele goede ervaring met Engie alles goed duidelijk op de app je word vriendelijk te woord gestaan

geen verbetering of tips houden zo

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en over onze app.
Hartelijke groet,...

Goedemorgen,
Hartelijk bedankt voor het delen van je review en jouw positieve beoordeling. We zijn blij om te zien dat je tevreden over ons bent en dat je ons aanbeveelt bij anderen, bedankt daarvoor!

Gerda Simonse van Laar

Prima service alle tijd voor clienten

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE en onze klantenservice! Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!
Voor...
Goedemorgen,
Voor nu wens ik je nog een mooie dag toe!
Niesje - ENGIE webcare

W. Tit-Sonneveld

Goede en fijne service

Ik ben zeer tevreden

Goedemiddag,
Hartelijk bedankt voor het delen van je review en jouw positieve beoordeling. We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service!
Een mooie dag...

Annebee Hünd

Goed snelle hulp via telefoon/app/chat

handig als je 2 accounts (bijvoorbeeld zakelijk en privé) kunt koppelen; switchen binnen de app/online account. Nu moet ik uit- en inloggen.

Goedemorgen,
Hartelijk bedankt voor het delen van jouw review en de mooie beoordeling! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service.
Wij kunnen het ons goed voorstellen...
Goedemorgen,
Wij kunnen het ons goed voorstellen dat je al jouw gegevens in één oogopslag kunt zien, op dit moment kan dat alleen wanneer beide contracten onder hetzelfde klantnummer staan. Hiervoor moeten alle gegevens gelijk aan elkaar zijn. Vaak is dit niet het geval wanneer het om een zakelijk en prive contract gaat. Wij zullen jouw feedback zeker meenemen, hartelijk dank hiervoor!