ENGIE

Guus Oomes

Correct, helder en snel.

Hi Guus,
Bedankt voor je feedback! Fijn dat je zo een tevreden gevoel hebt over ons!
Ik wens je nog een fijne dag!
Pauline - ENGIE Webcare

Simon Kopinsky

Goed maar kan beter. Altijd klantvriendelijk en vertrouwde service.

Aanbiedingen die veel neter zijn bij 3e waarbij je die afsluit om bij Engie te blijven. Transparantie/ calculatiesysteem moet incl btw en zoals de meeste enegie maatschappijen werken.

Hi Simon,
Bedankt voor het delen van je review! Fijn om te zien dat je tevreden bent met ENGIE :-)
Ik wens je een fijne dag toe.

H ter Maten

Goede ervaring

houden zo

Hi,
Dank je voor het delen van je review en fijn om te lezen dat je goede ervaringen met ons hebt!
Ik wens je een prettige dag toe :-)

Koot

Goede ervaring

Waardering tonen voor klanten die hun energiecentrale verlengen in de vorm van een financieel voordeel.

Hoi,
Hartelijk dank voor het delen van uw goede ervaringen met ENGIE! Jouw feedback nemen wij zeker mee :-)
Ik wens je een prettige dag toe.

De ruiter

Prettig

Hallo,
Bedankt voor het delen van je goede ervaringen met ENGIE!
Ik wens je een prettig weekend toe.

L. Eland

Engie stuurt de jaarafrekening in 2 fasen: eerst een voor het gas (met complete afrekening en nieuw maandbedrag) en een tijdje later voor elektra (ook weer met complete afrekening en nieuw... Engie stuurt de jaarafrekening in 2 fasen: eerst een voor het gas (met complete afrekening en nieuw maandbedrag) en een tijdje later voor elektra (ook weer met complete afrekening en nieuw maandbedrag). Erg verwarrend, want je betaalt immers 1 maandbedrag en nu lijkt het dat het er 2 zijn. Waarom niet gewoon 1 afrekening voor gas en elektra en 1 vermelding van nieuw maandbedrag. Klantenservice verbaasde zich ook en kon geen reden geven.

1 ipv 2 afrekeningen.

Hi,
Bedankt voor het delen van je review. Ik kan mij voorstellen dat het vreemd overkomt als je nu ineens per product een aparte jaarafrekening ontvangt. Uiteraard kan je er volgend jaar weer vanuit gaan dat je 1 factuur krijgt met zowel gas als elektriciteit.
Ik wens je een fijn weekend toe!

Harry

Goed bedrijf. vriendelijk personeel. handige app.

Hoi Harry,
Bedankt voor het delen van je review en wat fijn dat je gebruik maakt van onze ENGIE app!
Ik wens je een prettig weekend toe.

ENGIE

Mijn ervaring is dat ik beter eerts de kat uit de boom kan kijken want ze lullen maar een stuk er aan zo dat jen iets hoeft te doen met overstappen helemaal niets de boete ook niet die betalen wij... Mijn ervaring is dat ik beter eerts de kat uit de boom kan kijken want ze lullen maar een stuk er aan zo dat jen iets hoeft te doen met overstappen helemaal niets de boete ook niet die betalen wij ja maar puntje bij paaltje betaal je eerts zelf de boete en ken je pas na 12 weken pppffff je boete terug vragen van Engie en dat duurt nog 3 weken dus ik zou zeggen mensen laat je eigen niet misleiden met verhaaltjes het was ook net op de radio dat enegie bedrijven mensen valse informatie geven

ik zou zeggen handel de mensen sneller af met boete betalingen

Hoi,
Ik begrijp dat je niet helemaal op de hoogte was van de uitbetaaltermijn voor de boetevergoeding. Ik kan mij voorstellen dat je dit liever sneller geregeld had gezien. Echter heeft ENGIE er bewust voor gekozen om 12 weken na startdatum van jouw contract het boetebedrag terug te betalen. Dit heeft te maken met onder andere dat wij altijd een eindnota van de vorige leverancier opvragen en dit soms 6 weken kan duren en daarbij wachten wij altijd af om te zien of de eerste 2 termijnbetalingen goed verlopen.
Hopelijk geeft dit iets meer duidelijkheid over de reden waarom het niet sneller dan 12 weken wordt uitbetaald.
Ik wens je in ieder geval een prettig weekend toe!

Hase

Ja de app kan verbeterd worden. Zou graag mijn teruglevering van zonnepanelen handmatig invoern

Hallo,
Bedankt voor je feedback! Goed dat je met ons meedenkt! Ik zal je idee doorzetten naar de afdeling die hier mee bezig kan. Fijn dat je ons je idee doorgeeft zodat wij ervan mee mogen genieten!
Ik wens je nog een fijne dag!
Pauline- ENGIE Webcare

Peter Weststrate

Weinig ervaringen met dit bedrijf. toto nu toe alles oké

betere interne communicatie

Hoi Peter,
Fijn om te lezen dat tot nu toe alles goed gaat. Hopelijk blijft dit natuurlijk ook zo :-)
Ik wens je een prettige dag toe!