Eefting

Als nabestaande mag ik het contract beëindigen maar het bedrag wat teveel is betaald wordt niet naar mij overgemaakt. Hiervoor moet ik via een notaris aangeven dat ik erfgenaam ben? Snap dat er... Als nabestaande mag ik het contract beëindigen maar het bedrag wat teveel is betaald wordt niet naar mij overgemaakt. Hiervoor moet ik via een notaris aangeven dat ik erfgenaam ben? Snap dat er secure moet worden omgegaan maar toch. Het gaat om een klein bedrag en het antwoord was eigenlijk of u regelt een verklaring (denk aan notariskosten) of u laat het zitten. Maw dan heeft enige gewoon gratis en voor niets geld gekregen van mijn overleden moeder.

Doe hier wat mee zou ik zeggen, ik erger me hier kapot aan

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review. Allereerst wil ik je condoleren met het verlies van je moeder. Ik wens jou en de nabestaanden hier dan ook veel sterte toe.
Over deze...
Goedemorgen,
Over deze situatie heb ik je tweemaal telefonisch proberen te bereiken om deze situatie met je door te nemen. Helaas is dit niet gelukt. Ik zie dat deze situatie inmiddels is afgehandeld. Mocht je hier toch nog vragen over hebben dan mag je telefonisch contact met ons opnemen op telefoonnummer 088 - 444 66 66. Je mag hierin eventueel vragen om doorverbonden te worden met mij.
Ik wil je voor nu vast een heel goed weekend toewensen!

Peter

Ik doe hier meestal niet aan mee.
Ik doe hier meestal niet aan mee.
Maar ik had deze week telefonisch contact over de verhogingen en de nieuwe aanbieding. Op de site stonden heel veel getalletjes terwijl de essentie zit in dat je eigenlijk 3 keuzes hebt:
1. stoppen
2. kiezen voor een jaar vast
3. door laten lopen waardoor steeds half jaar vast.
Jullie medewerker had veel geduld en samen kwamen we tot deze eenvoudige conclusie; prettig.
De bedragen (veel getalletjes) doen er eigenlijk niet toe; tenzij je die wilt vergelijken met andere aanbieders. Maar dan moet je snel en gericht handelen. Blijft beetje gokken.

Nu wel hopen dat jullie het hoofd boven water kunnen houden (wat voor de kleinere aanbieders moeilijker is); succes

Zoals ik eigenlijk al schreef: te veel cijfertjes op de site.
Misschien wel een eenvoudige versie met, als gewenst en meer op de achtergrond, extra details.

En ik vind de de...
Zoals ik eigenlijk al schreef: te veel cijfertjes op de site.

En ik vind de de tabellen (met de balken van 2 jaar naast elkaar) niet echt overzichtelijk. Je zou eigelijk in een oogopslag moet kunnen zien wat de je verbruik is geweest (in verhouding met..)

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Je hoef je over ons absoluut geen zorgen te maken. Wij zijn een groot en...
Goedemiddag,
Je hoef je over ons absoluut geen zorgen te maken. Wij zijn een groot en gezond bedrijf met een sterke rug. Wij kijken dan ook uit naar nog een lange samenwerking met je.
Dank je wel voor het geven van je feedback op de weergave van jouw energieverbruik. Ik kan me voorstellen dat al die getallen wat verwarrend kunnen zijn. Wij doen natuurlijk onze uiterste best om zoveel mogelijk aan iedereen zijn uiteenlopende voorkeur te voldoen al zullen we hierin nooit iedereen tevreden kunnen stellen.
Op jouw maandelijkse energierapporten zie je gelijk bovenaan wat jouw energieverbruik die betreffende maand is geweest en wat de verbruikskosten hiervan zijn geweest met daarbij het verschil van het energieverbruik van die betreffende maand een jaar daarvoor. Hopelijk bied dit jou dan ook enige uitkomst!
Voor nu wens ik je vast een goed weekend toe!

Rini

Men heeft mij niet uit kunnen leggen waarom bij de Jaarkosten van € 2417,--, een Maandkosten van € 248,-- worden berekend.

Stel de medewerkers beter op de hoogte van de opbouw en uitleg van een aanbieding.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review. Ik kan me voorstellen dat er misschien wat ongenoegen heerst wanneer je geen antwoord op jouw vraag hebt mogen krijgen. Wij bieden dan ook excuses aan voor het ongemak dat je in dit contactmoment hebt ervaren.
Na het telefonisch contact dat ik met je hebt gehad doet het mij dan ook deugd te horen dat jouw vraag inmiddels wel beantwoord is.
Ik wens je voor nu een mooi weekend toe!

Theo

Engie werkt samen met onbetrouwbare partijen die lage lopende contracten oversluiten naar hogere tarieven. Dit doen ze door het verbruik te halveren. Terwijl duidelijk telefonisch gemeld wordt dat... Engie werkt samen met onbetrouwbare partijen die lage lopende contracten oversluiten naar hogere tarieven. Dit doen ze door het verbruik te halveren. Terwijl duidelijk telefonisch gemeld wordt dat dit verbruik door de persoon die belt is gecheckt.

Deze review gaat meer over het bedrog van de samenwerkende partij. Echter hierop kan invloed uitgeoefend worden.

Pas op voor energie belbedrijven

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review. Hier heb ik reeds telefonisch contact met je over gehad. Ik vind het fijn dat we dit telefonisch op hebben kunnen lossen.
Ik wil je voor...
Goedemiddag,
Ik wil je voor nu nog een mooie dag toewensen!

van den Band

Was tot nu toe oke, echter nu eindafrekning ineens bizare prijzen

Hou bij afrekening gewoon de normale tarieven aan

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review. Ik kan me voorstellen dat je vraagtekens hebt wanneer je eindafrekening hoger uitvalt dan je had verwacht. Wij zouden hierin dan ook graag eens met je mee willen kijken wat de oorzaak hiervan is. Ik heb je hiervoor tweemaal geprobeerd telefonisch te bereiken. Dat is helaas niet gelukt. Ik wil je daarom vragen om hiervoor telefonisch contact met ons op te nemen op telefoonnummer 088 - 444 66 66. Wij hopen wat van je te horen!

Voogsgeerd

Ben al 12 jaar klant bij de Engie en dat bevalt goed.

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat je al zo lang tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt voor jouw loyaliteit!
Wij kijken dan ook uit naar nog meer jaren van...
Goedemiddag,
Wij kijken dan ook uit naar nog meer jaren van samenwerking met jou!
Voor nu wens ik je vast een goed weekend toe!

Jan

Fraudulent calls

Don’t work with fraudulent callcenters

Good afternoon,
Thank you for sharing your review.
Good afternoon,
Thank you for sharing your review.
If i understand it correctly your were inapropiatly approached for an energycontract with us. I would like to be in contact with you to talk over what happend and to provide you with the right service you may expect of us. Can you send us your review and your customer number or adress and telephone number to socialmedia.nl@engi.com? We hope to hear from you.
For now i would like to wish you a nice day!
Kind regards,

E Nagel

Goed tevreden over het nu bijna aflopend 3 jarig contract. Goede app zodat je steeds op de hoogte blijft van je verbruik.
Nu wil ik op internet kijken wat hun variabele tarieven ze hanteren...
Nu wil ik op internet kijken wat hun variabele tarieven ze hanteren krijg ik de melding dat mijn adres niet bestaat en ook via de mail wil engie geen antwoord geven, moet maar afwachten. Moet dus maar overstappen. Vraag me af waarom ENGIE niet zuiniger is op hun klanten.

Geef duidelijkheid aan bestaande klanten en doe het niet voorkomen dat het adres waar jullie 3 jaar hebben geleverd niet bestaat..

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van de review. Excuses voor de late reactie helaas konden wij vanwege de drukte niet eerder een reactie geven.
Goed om te horen dat je tevreden bent...
Goedemiddag,
Goed om te horen dat je tevreden bent over je overeenkomst en de ENGIE app. Je geeft aan dat je ontevredenheid vooral zit in de website welke jouw woonadres niet kon vinden voor het nagaan van de variabele energietarieven. Ook geef je aan dat jouw e-mail geen reactie mocht krijgen. Het kan soms even duren voordat je een reactie krijgt maar doorgaans beantwoorden wij al onze klantvragen op alle mogelijke kanalen. Heb je deze e-mail ook gestuurd naar klantenservice.nl@engie.com? Dit zou je dan ook nog even kunnen controleren. Ook met het oog op de toekomst zodat we elkaar niet nog eens mislopen op deze manier.
Bij aflopende overeenkomsten stellen wij onze klanten hiervan op de hoogte, evenals het klaar staan van een nieuw verlengingsvoorstel in de persoonlijke mijnENGIE omgeving. Had je hier ten tijde van het aflopen van jouw overeenkomst ook naar gekeken?
Wanneer je nog vragen of onduidelijkheden hebt mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Dit kan telefonisch op telefoonnummer 088-444 66 66. Via mail op klantenservice.nl@engie.com of via whatsapp of social media en de chat.
Ik wens je voor nu nog een mooie zonnige namiddag toe!

Mevr. Angèle Kuypers-Hinoul

Ok

Het is niet mogelijk om een Belgische postcode in te vullen

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van jouw review.Gezien je e-mailadres eindigt op .be en je als verbeterpunt noemt dat je op dit moment geen Belgisch adres in kan voeren, vermoed ik dat je deze review richt naar ENGIE België. Helaas heb je deze nu geplaatst op de pagina van ENGIE Nederland. Dit geeft gelijk de reden waarom het niet mogelijk is geweest een Belgisch leveradres aan te leveren. Ik wil je hiervoor dan ook verwijzen naar ENGIE in Belgie via onderstaande link.
Ik wens je voor nu nog een energieke dag toe!

KU Leuven

Telefonisch contact: onvriendelijk, arrogant, betweterig

leidt personeel klantvriendelijk op