ENGIE

Braas

Mijn ervaring is alleen maar positief

Heb ik niet

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een mooie dag verder wensen :-)

Jansen Sophia

Prima behandeling en vriendelijk en deskundig

Misschien wat meer reclame maken hoewel ik we een beetje gek wordt van teveel van andere

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Het is natuurlijk belangrijk om reclame te maken dit doen wij ook zeker maar gelukkig nog niet zodat u er gek van wordt!
Pauine - ENGIE Webcare

J. van Dongen

Hanan

Ben dik tevreden

Geen verbeterpunten de app is ook zo fijn super gewoon!!!

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige dag verder wensen :-)

A Woudstra

Geen klachten,één keer per jaar meterstanden doorgeven en de afrekening en klaar.

Aangezien dat ik medewerker van Engie noord ben hebben we geen inzicht wat de medewerkers korting is.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Wanneer u inzicht wil krijgen in het personeelsaanbod van ENGIE dan verwijs ik u graag door naar onze website via onderstaande link.
Ik wil u een prettige dag verder wensen :-)

John

Doet wat het moet doen

Wachttijd aan de telefoon is veel te lang

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Ik begrijp dat de wachttijd de afgelopen tijd veel te lang is geweest. We doen ons uiterste best iedereen zo snel mogelijk te helpen en gelukkig zien we daar nu wel verbetering! Fijn dat u ondanks dat u lang moest wachten u wel tevreden bent met ons!
Pauline ENGIE - Webcare

coenen

Tevreden met service; als die al nodig was; goed informatie over wijzigingen. Bij aflopen van contract op tijd reminder en nieuw aanbod

dossier bijhouden. We hadden via mail een aanbod gekregen voor verlenging en dit geaccepteerd. 2 dagen later werden we gebeld ivm een aanbod voor verlenging of we hierop wilden ingaan. De informatie... dossier bijhouden. We hadden via mail een aanbod gekregen voor verlenging en dit geaccepteerd. 2 dagen later werden we gebeld ivm een aanbod voor verlenging of we hierop wilden ingaan. De informatie dat we verlengd hadden was duidelijk niet in systeem gezet bij ons klantendossier want anders waren we niet gebeld toch?

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Daar lijkt inderdaad iets niet goed te gaan ik ga dit melden om het in de toekomst te verbeteren.
Met vriendelijke...

Jansen

Alleen een uitgebreid gesprek gehad om mij als klant binnen te krijgen, verder geen contact gehad.

Ik heb 150 euro aan Vattenfall betaald, ben benieuwd wanneer ik dit bedrag kan terug verwachten.

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Goed dat u aangeeft na het verkoop gesprek contact met ons te hebben gemist. Zou u mij uw gegevens per e-mail kunnen sturen dan kijk ik graag met u mee naar de boetevergoeding. Deze e-mail kunt u sturen naar: socialmedia.nl@engie.com. Ik hoor graag van u!

Trees Lentjes

Ik ben tevreden maar komen afspraken niet na

Ik zou mijn boete van 250 euro binnen 7 weken terug krijgen en die heb ik nog steeds niet ontvangen

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Ik kijk graag met u mee naar de boetevergoeding. Zou u mij uw gegevens willen sturen naar: socialmedia.nl@engie.com? Bij voorbaat dank!
Met...

Martin Scherpenborg

Telemarketing was dwingend, website was prima

Telemarketing minder dwingend

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Ik begrijp dat de verkoper erg dwingend is geweest. Goed dat u dit bij ons meld. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Zou u mij uw gegevens willen toesturen naar socialmedia.nl@engie.com? Dan plaats ik graag een klacht bij de tussenpartij om dit kenbaar te maken. Bij voorbaat dank!