ENGIE

emh siteur

Ik voel me bedrogen

waarom hoor ik niets meer van die Sam die alles zogenaamd geregeld heeft??

Dirk

Klantencontact is goed bereikbaar, deskundig en vriendelijk.

Het zou handig zijn als de bij een aanbieding, offerte of contract genoemde gegevens herkenbaar in het hele traject gemakkelijk zijn terug te vinden. Dat voorkomt onnodige vragen.

Hi Dirk,
Bedankt voor je mooie woorden! We zijn toevallig momenteel bezig dit proces te verbeteren! Fijn dat je hiervoor met ons mee wil denken.
Pauline -...

Gerrit van Vugt

Na drie jaar Engie energie onderzocht ik alternatieven naast verlenging contract.

Nee, eigenlijk niet. Een enkel foutje tijdens het proces werd snel opgelost door Engie

Hi Gerrit,
Bedankt voor je feedback! Wat fijn dat we je tot zover in ieder geval goed hebben kunnen helpen! :-)

Tom van den Berg

Professioneel, (nog) geen klachten. Website is overzichtelijk, kan eenvoudig de zaken vinden waar ik op dat moment naar zoek.

Ik zou het zo niet weten. Misschien duidelijk laten zien hoe groen Engie daadwerkelijk is, waar komt de groene energie vandaag. En laat weten dat Engie afstand neemt van bijvoorbeeld kolen en andere... Ik zou het zo niet weten. Misschien duidelijk laten zien hoe groen Engie daadwerkelijk is, waar komt de groene energie vandaag. En laat weten dat Engie afstand neemt van bijvoorbeeld kolen en andere vervuilende energieopwekkers. Wat doet het bedrijf allemaal om echt duurzaam te zijn.

Hi Tom,
Hi Tom,
Bedankt voor je feedback! Fijn dat alles tot zover in ieder geval goed verloopt. Op onze website is deze informatie wel geplaatst maar blijkbaar kan dit duidelijker. Bedankt dat je ons hier op attendeert! We nemen het mee voor verbeteringen.

Tijmensen

Goed callcenter

Ook een verbruiksoverzicht van het voortschrijdend verbruik in de loop van het jaar, in getallen.

Hallo,
Bedankt voor je feedback en je tips! We nemen het mee om het voor de toekomst te kunnen verbeteren! :-)

Piet

Betrouwbare maatschappij met goede service

Hoi Piet,
Bedankt voor het delen van je ervaringen met ENGIE en fijn om te zien dat je onze service ook goed vindt.
Ik wens je nog een prettige middag verder vandaag!

Dirk

Prima leverancier

Nvt

Hi Dirk,
Bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!

A.esschendal

Zeer goede ervaring

Hallo,
Bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de ervaring die je met ons hebt!

C.Salomons

Tevreden

Maandelijkse overzichten beter kunne vinden

Hi,
Wat fijn dat je tevreden bent met ENGIE, bedankt voor het delen van je review.
Hi,
Wat fijn dat je tevreden bent met ENGIE, bedankt voor het delen van je review.
De maandelijkse energie rapporten kan je altijd gemakkelijk en snel terug vinden via MijnENGIE via energieverbruik > maandelijkse energie rapporten. Uiteraard ontvang je ze ook elke maand tussen de 15e en 18e per e-mail van ons :-)
Ik wens je een prettige middag verder!

E.Scherbeyn

Op zich had/heb ik goede ervaringen met jullie. Alleen tijdens verlengen werden de condities in het aanbod in een week gewijzigd. Daarover telefonisch contact gehad en via gaslicht verlengd. Ik vind... Op zich had/heb ik goede ervaringen met jullie. Alleen tijdens verlengen werden de condities in het aanbod in een week gewijzigd. Daarover telefonisch contact gehad en via gaslicht verlengd. Ik vind dit vreemd.

Zie bovenstaand u mag mij hierover bellen: 0623431738

Hoi,
Bedankt voor het delen van je ervaringen met ENGIE en leuk om te zien dat je alsnog wel voor ENGIE gekozen hebt voor de komende 3 jaren.
Ik kan mij goed voorstellen dat het wat vreemd...
Hoi,
Ik kan mij goed voorstellen dat het wat vreemd overkomt als het afgesproken aanbod ineens gewijzigd wordt. Een aanbod die in de maand januari wordt verzonden is op basis van de tarieven van die maand en tot het einde van de maand te accorderen. Als dit zelfde aanbod in februari geopend wordt gelden de tarieven van de maand februari. Hierdoor kan er een klein verschil in zitten omdat de tarieven in principe elke maand net iets anders kunnen zijn.
Hopelijk is het je wat duidelijker waardoor de wijziging plaats heeft gevonden.
Ik wens je een prettige middag verder!