ENGIE

Dijkgraaf

Ik ben gebeld door Engie en kreeg een supersnel rebbelende dame aan de telefoon die mij de indruk gaf dat de naam van mijn vorige leverancier van naam veranderd was. Ik wil geen contract met jullie... Ik ben gebeld door Engie en kreeg een supersnel rebbelende dame aan de telefoon die mij de indruk gaf dat de naam van mijn vorige leverancier van naam veranderd was. Ik wil geen contract met jullie gewoon terug naar de vorige. Ik voel mij belazerd door jullie bedrijf.

Duidelijker zijn, luisteren, niet maar door kletsen en nooit meer bellen!!!

Ann

Uiterst begripvol en goede service

Medems

Gewoon zoals het hoort

roelof van middendorp

We zitten al jaren bij engie en dat vind ik prima dat overschakelen naar een ander vind ik niks en daar komt bij dat je op den duur toch weer meer betaald en daar houden wij niet van

en zijn volgens mij geen verbeter punten

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor! Wij waarderen je loyaliteit als trouwe klant!

G

Krijg afrekening niet op tijd

Toevallig zijn jullie precies niet bereikbaar "omdat jullie de service willen verbeteren" op het moment dat ik vragen heb. Dit is voor mij net even te toevallig! Breng de service svp op een... Toevallig zijn jullie precies niet bereikbaar "omdat jullie de service willen verbeteren" op het moment dat ik vragen heb. Dit is voor mij net even te toevallig! Breng de service svp op een fatsoenlijk niveau. Onbereikbaar is niet van deze tijd!

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review. Wat een slechte timing dat net wanneer jij contact met ons op wilde nemen wij niet bereikbaar waren.
Doorgaans zijn wij dan ook van...
Goedemiddag,
Doorgaans zijn wij dan ook van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 uur en 18:00 uur bereikbaar via telefoon, e-mail, chat en social media.
Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vind dat jouw vraag hierdoor niet beantwoord kon worden. Natuurlijk kijken we nog steeds graag met je mee en beantwoorden we met alle plezier al je vragen rondom je energiezaken.
Wil je hiervoor je klantnummer en/of adresgegevens mailen naar socialmedia.nl@engie.com ? Wij horen tevens graag waarmee wij je kunnen helpen.
Wij horen graag van je!

Sonja

Vriendelijk, niet opdringerig.

Als er kadootjes zijn voor nieuwe klanten, dan graag ook iets doen voor vaste klanten.

Goedemiddag,
Wanneer je huidige overeenkomst aflopende is en je je overeenkomst mag...
Goedemiddag,
Wanneer je huidige overeenkomst aflopende is en je je overeenkomst mag verlengen mag je altijd contact met ons opnemen om van de nieuwste acties gebruik te kunnen maken!
Ik wens je voor nu nog een mooi weekend toe!

Maarten

Perfect

ENGIE app meer promoten

Goedemiddag,
Ik wens je vast een mooi weekend toe!

CL Kramer

Ben heel tevreden over dit bedrijf, ook over de afgelopen 3 jaar.

Goedemiddag,
Ik wens je voor nu vast een heel goed weekend toe!
Hartelijke...
Goedemiddag,
Ik wens je voor nu vast een heel goed weekend toe!

C

Super

Goedemorgen,

Ron Caris

Prettig, snel, efficient en voordelig

Hoi Ron,
Hartelijk dank voor het delen van jouw review. Fijn om te zien dat je tevreden bent met ENGIE!
Charnella