ENGIE

Phemia

Prettig bedrijf alles duidelijk en helder ben al jaren klant

Niet echt misschien eens iets voor klanten die al jaren klant zijn

Reactie ENGIE:

Goedemiddag Phemia, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met ENGIE en wij zijn natuurlijk ook blij met u als trouwe klant! Uw tip wordt dan ook zeker meegenomen. PS: Houdt uw brievenbus... Goedemiddag Phemia, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met ENGIE en wij zijn natuurlijk ook blij met u als trouwe klant! Uw tip wordt dan ook zeker meegenomen. PS: Houdt uw brievenbus in de gaten de komende dagen :-) Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

c dale

Ze staan je altijd goed te woord

nee

Goedemiddag,

Bedankt voor het delen van uw positieve review! Ik wens u een prettige dag toe vandaag.

Charnella - ENGIE Webcare

I. Pechler

Verwarrend

na een telefonisch contact over verlenging kreeg ik een email met een algemeen aanbod, de email met het verlengingsaanbod heb ik hierdoor gemist. Ik was in verwarring en heb nu twee contracten cq... na een telefonisch contact over verlenging kreeg ik een email met een algemeen aanbod, de email met het verlengingsaanbod heb ik hierdoor gemist. Ik was in verwarring en heb nu twee contracten cq verplichtingen?
nog geen reactie op mijn email hierover gezien.

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Ik zie dat er reeds telefonisch contact is geweest met mijn collega en uw e-mail ook beantwoord is. Ervan uitgaande dat uw vragen hiermee beantwoord zijn wil ik u een prettige dag... Goedemiddag, Ik zie dat er reeds telefonisch contact is geweest met mijn collega en uw e-mail ook beantwoord is. Ervan uitgaande dat uw vragen hiermee beantwoord zijn wil ik u een prettige dag toe wensen! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Was altijd prima, maar dit jaar hopeloos.

Zeven dagen na het verlengen van mijn contract via een e-mail aanbieding (de bevestiging had ik al gekregen) word ik na 4 dagen alsnog gebeld of ik mijn contract wil verlengen. Misschien kan er... Zeven dagen na het verlengen van mijn contract via een e-mail aanbieding (de bevestiging had ik al gekregen) word ik na 4 dagen alsnog gebeld of ik mijn contract wil verlengen. Misschien kan er eerst even gekeken worden of het contract al verlengd is?
En als er dan een foutje staat in de contractbevestiging, waarom heb ik dan na 17 dagen nog steeds geen aangepast contract opgestuurd gekregen; ook niet na het sturen van een mail (waar ik geen antwoord op gekregen heb)?
Dit kan toch wel beter!!

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Als eerst natuurlijk hartstikke fijn dat u opnieuw voor ENGIE gekozen heeft. Ik kan mij goed voorstellen dat als u onlangs verlengd heeft en enkele dagen erna opnieuw gebeld wordt... Goedemiddag, Als eerst natuurlijk hartstikke fijn dat u opnieuw voor ENGIE gekozen heeft. Ik kan mij goed voorstellen dat als u onlangs verlengd heeft en enkele dagen erna opnieuw gebeld wordt voor een verlenging dit een beetje gek over komt. Het kan zijn dat uw verlenging nog niet volledig verwerkt was waardoor een tussenpartij nog niet kan inzien dat u al verlengd heeft. Inmiddels is alles volledig verwerkt en is ook de juiste bevestiging naar u toegestuurd op 20 februari 2020. Had u deze inmiddels ontvangen? Zo niet, dan kan u ons een e-mail sturen via socialmedia.nl@engie.com zodat wij hem opnieuw kunnen verzenden. Ik wil u dan nog een prettige dag verder wensen! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

E.Hoogendorp

App. is goed, kontrakt verleging verliep uitstekend.

app. konstant op peil houden en niet een paar dagen later

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ENGIE! We zijn erg blij dat u weer opnieuw voor ENGIE gekozen heeft. :-) Uiteraard ook hartelijk bedankt voor uw tip. Heeft u... Goedemiddag, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ENGIE! We zijn erg blij dat u weer opnieuw voor ENGIE gekozen heeft. :-) Uiteraard ook hartelijk bedankt voor uw tip. Heeft u zich al ingeschreven voor onze Dongle via de App? Hiermee kan u eventueel een Dongle ontvangen waardoor u het realtime verbruik kan inzien via MIJNENGIE. Indien u hier nog vragen over heeft kan u een e-mail sturen met uw klantgegevens naar socialmedia.nl@engie.com. Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Ramon Jansen

Uitstekende service tegen redelijke prijs

Persoonlijk ontvang ik graag nog steeds een brief. En, ook via mail, een overzicht en vergelijkingen met andere leveranciers zodat ik nog meer overtuigd word om bij Engie te blijven. Met daarbij ook... Persoonlijk ontvang ik graag nog steeds een brief. En, ook via mail, een overzicht en vergelijkingen met andere leveranciers zodat ik nog meer overtuigd word om bij Engie te blijven. Met daarbij ook bijvoorbeeld een voorbeeld wat een gemiddeld gezin NLD verbruikt..

Reactie ENGIE:

Goedemiddag Ramon, Fijn dat u tevreden bent met onze service en uiteraard ook bedankt voor de tip! Ik lees dat u graag per e-mail en post informatie wilt ontvangen. Helaas is het op dit moment... Goedemiddag Ramon, Fijn dat u tevreden bent met onze service en uiteraard ook bedankt voor de tip! Ik lees dat u graag per e-mail en post informatie wilt ontvangen. Helaas is het op dit moment alleen mogelijk om een van de twee te kiezen. Wel kan u uw verbruik vergelijken met een gemiddeld huishouden die overeenkomt in type woning en aantal personen in het huishouden. Dit kan via MIJNENGIE in onze ENGIE app of via het maandelijks energierapport wat wij u toesturen. Overigens is deze ook te vinden in MIJNENGIE. Als u hier niet uitkomt dan helpen wij u graag hierbij. U kan ons dan een e-mail sturen met uw klantgegevens via socialmedia.nl@engie.com. Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Erik van Batenburg

Redelijk goedkoop

Goedemiddag Erik,

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ENGIE! Ik wil u een prettige dag verder wensen.

Charnella - ENGIE Webcare

Van der hulst

Zeer drama om telefonisch contact te krijgen gemiddeld 1uur gewacht op diverse dagen geprobeerd toen via app kreeg ik continue zelfde antwoord doe dan geen app aanbieden . Drama

Wat dat betreft alles is beter dan dit

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Wat vervelend dat u niet gelijk contact met ons heeft kunnen krijgen. Dit komt helaas door drukte maar wij proberen iedereen natuurlijk zo snel en zo goed mogelijk te helpen. Ik zie... Goedemiddag, Wat vervelend dat u niet gelijk contact met ons heeft kunnen krijgen. Dit komt helaas door drukte maar wij proberen iedereen natuurlijk zo snel en zo goed mogelijk te helpen. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest via onze Whatsapp afdeling. Wat leuk om te zien dat u toch weer opnieuw voor ENGIE heeft gekozen! :-) Indien er nog vragen zijn horen wij dit graag. U mag ons ook altijd een e-mail sturen via socialmedia.nl@engie.com. Ik wil u nog een prettige dag verder wensen! P.S. Houdt uw brievenbus in de gaten de komende dagen voor een klein presentje. Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

T. Elzinga-de Vries

Alleen maar positieve ervaringen, zowel voor mijn vragen, meedenken, vriendelijk, alle tijd aan de klant besteden ook al is het druk.

Ik kan niets bedenken.

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE! Dat vinden wij erg prettig om te zien. Ik wil u nog een prettige middag wensen! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE... Goedemiddag, Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE! Dat vinden wij erg prettig om te zien. Ik wil u nog een prettige middag wensen! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Yvonne Griezel

ENGIE is gewoon beregoed, Het mooie ervan is dat je hun kan bellen en bij alle andere moet dat met een 0900 nummer of "Kijk maar even of de site". Engie is is er altijd voor jou, ik ben blij met ze,... ENGIE is gewoon beregoed, Het mooie ervan is dat je hun kan bellen en bij alle andere moet dat met een 0900 nummer of "Kijk maar even of de site". Engie is is er altijd voor jou, ik ben blij met ze, en de app werkt perfect altijd...ga jij overstappen, kies voor ENGIE You can't go wrong!!

Reactie ENGIE:

Goedemorgen Yvonne, Wat leuk om te zien dat u uw goede ervaringen met ENGIE deelt. Wij zijn natuurlijk ook blij met u als klant van ons en hopen dat dit nog lang zo mag blijven! Ik wil u een... Goedemorgen Yvonne, Wat leuk om te zien dat u uw goede ervaringen met ENGIE deelt. Wij zijn natuurlijk ook blij met u als klant van ons en hopen dat dit nog lang zo mag blijven! Ik wil u een prettige dag wensen vandaag. P.S. Binnekort komt er een klein presentje uw kant op, houdt uw brievenbus/deurbel in de gaten. :-) Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare