ENGIE

Martin Steegmans

Prijzen waren goed, service en aandringen om te verlengen was waardeloos. Ik krijg nu ook een mailtje dat ik zou hebben verlengd, maar dat is niet zo.

Minder aandringen en klantgegevens noteren. Als een klant aangeeft deze week niet gebeld te willen worden moet je niet meerdere keren per dag bellen. Vervolgens wordt ik ook nog meerdere keren... Minder aandringen en klantgegevens noteren. Als een klant aangeeft deze week niet gebeld te willen worden moet je niet meerdere keren per dag bellen. Vervolgens wordt ik ook nog meerdere keren gebeld nadat ik heb aangegeven dat ik overstap en dat wordt ook nergens geregistreerd. Waardeloze service en klantenbinding.

Goedemorgen,
Bedankt voor uw review. Ik kan me goed voorstellen dat deze situatie tot uw onvrede heeft geleid. Ik wil dan ook graag benadrukken dat dit niet de manier is waarop wij onze klanten willen werven of behouden. Wij vinden het jammer dat u op deze manier bent benaderd.
Ik zou dan ook graag samen met u willen kijken waar wij in de service tekort zijn geschoten en wat wij u hierin nog aan service kunnen verelenen, die u ook van ons mag verwachten. Wij zouden u hier graag telefonisch voor willen benaderen. Met uw goedkeuring horen wij graag wanneer u hiervoor het beste telefonisch te bereiken bent! Wij horen graag van u!

Teijmant

Prettige, overzichtelijke site. Kan via app goed bijhouden wat ik dgs gebruik aan energie.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)

M.Greftenhuis

Ik heb nog geen klachten over engie

Heb ik niet

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige dag verder wensen :-)

Biersteker

Zeer,goed

Niet op dit moment

Hoff

Engie rekent opzegkosten bij een verhuizing terwijl de contractgegevens overgenomen worden. FOEI.

Deze handelswijze stoppen.

Goedemorgen,
Dank u wel voor uw review. Ik vind het spijtig om te horen, dat u ten onrechte opzegkosten in rekening zijn gebracht. Ik wil u hier dan ook onze excuses voor aanbieden. Ik hoop dat wij dit naar uw tevredenheid samen met u hebben op kunnen lossen. Wanneer dit niet het geval is dan horen wij dit uiteraard graag. Ik zou dan graag samen met u willen kijken naar een passende oplossing waarin u van service wordt voorzien die u ook van ons mag verwachten. Ik zou hier u hier graag telefonisch voor willen benaderen. Ik hoor graag van u wanneer wij u hier telefonisch over mogen benaderen!

van den Berg

Corecte vriendelijke contactpersoon met deskundige adviezen

goede klanten zelf benaderen voordat ze overgaan naar andere leverancier om te voorkomen dat veel klanten overschakelen

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review. Wij nemen uw tip zeker mee voor in de toekomst!
Charnella - ENGIE Webcare

Marcel Asbroek ten

Geen klachten. Energie is energie en je kijkt toch vooral naar de prijs.

Op de site werd een prijs genoemd va n 28 euro per maand voor een nieuw contract terwijl dat voor ons uitkwam op 33 euro uitgaande van ons huidige gebruik en situatie. Dat bedrag van 28 euro is dus... Op de site werd een prijs genoemd va n 28 euro per maand voor een nieuw contract terwijl dat voor ons uitkwam op 33 euro uitgaande van ons huidige gebruik en situatie. Dat bedrag van 28 euro is dus eigenlijk gewoon fake. Überhaupt is de inzichtelijkheid over tarieven ver te zoeken.

Goedemorgen,,
Goedemorgen,,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. U geeft aan op een ander termijnbedrag uit te komen en dat u geen duidelijke weergave van uw leveringstarieven heeft.
Uw termijnbedrag wordt berekend op basis van een doorgegeven verbruik. In de meeste gevallen wordt hier het gemiddelde jaarverbruik voor genomen. Wanneer er een ander verbruik wordt doorgegeven kan er een verschil zijn in het termijnbedrag. Op het aanbod zijn alle prijzen inclusief de leveringstarieven inzichtelijk. Als u hier nog meer informatie over wenst te ontvangen dan horen wij dit graag van u. WIj helpen u dan met alle plezier verder.
Ik wil u een prettige dag verder wensen :-)

Ligtenberg

Nvt

particulier

Goed tot zeer goed. Ben zeer tevreden.

Telefonische bereikbaarheid, vooral voor ouderen die alles nog alleen doen en regelen.

Goedemorgen,
U geeft als verbeterpunt de telefonische bereikbaarheid aan. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is om telefonisch langer te moeten wachten op drukke momenten. Natuurlijk doen wij er alles aan om onze telefonische bereikbaarheid optimaal te houden. Wanneer u niet te lang wil wachten aan de telefoon, heeft u ook de mogelijkheid tot het plaatsen van een terugbelverzoek op onze website. Wij zullen vervolgens onze uiterste best doen om u dan zo snel mogelijk telefonisch te benaderen.
Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)

heb geen bedrijf

Heb geen bedrijf

heb geen bedrijf

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. U geeft aan dat u geen bedrijf heeft. Zou u concreet uit kunnen leggen wat u precies bedoelt? Wellicht dat wij u hierin nog van service kunnen voorzien. Voor nu wil ik u een prettige dag wensen :-)