A.F.G. Lucas e/o E.T.M.Lucas-Bos

Correcte informatie en vertrouwelijk gevoel

Cokky Bronsgeest

Geen problemen

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE! Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!

S. Dorlas

Zeer goed

Geen, ik ben zeer tevreden

Gerrit Willems Particulier.

Al jarenlang afnemer Gas en tot nu toe bevalt dit goed

Prijs wordt bewust hoog gehouden

Je geeft aan dat de...
Goedemorgen,
Je geeft aan dat de energieprijzen bewust hoog aan worden gehouden. ENGIE stemt de energieprijzen af op de energiemarkt. De energiewereld is continu in beweging en de prijzen bewegen hierin mee. Ik kan me voorstellen dat je de hoogste voordeel wenst te halen uit je energiekosten. Wij blijven dan ook graag met je meekijken naar het meest voordelige energiecontract voor jou. Je mag onze klantenservice hier dan ook altijd voor benaderen. WIj zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur bereikbaar op telefoonnummer 088 - 444 66 66. Ook zou je eens een kijkje kunnen nemen op onze website. www.engie.nl voor grote en kleine bespaartips op jouw energieverbruik. Natuurlijk staat ook hiervoor onze klantenservice voor je klaar om je te voorzien van tips en trucs om zoveel mogelijk voordeel te halen uit jouw energieafname.

Gerda Simonse van Laar

Prima service alle tijd voor clienten

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je positieve leuke review. En dat twee keer! :) Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE! Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!

Revergen

Zeer betrouwbaar bedrijf wie waar die voor staat

T. Nieland

Zeer positief

Goedemorgen,
Hartelijk bedankt voor het delen van jouw review en positieve beoordeling! We zijn blij om te vernemen dat je tevreden bent over ENGIE.
Hartelijke...

Verwoerd

Prima, we worden van alles duidelijk op de hoogte gehouden

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review en positieve beoordeling! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze communicatie.
Hartelijke...

Lia van Domburg

Duidelijke antwoorden op mijn vragen over het aanbod om mijn contract te verlengen.
Overzichtelijke site van mijn ENGIE over mijn verbruik.

Voor mij niet

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met jouw overeenkomst bij ENGIE en jouw mijnENGIE omgeving! Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!

Rob Visser

Kan met gegevens niet inloggen, dus slechtz

Zie boven

Goedemorgen Rob,
Hartelijk bedankt voor het delen van jouw review. We hebben telefonisch contact gehad over jouw problemen met het inloggen, bedankt voor het fijne gesprek.
Mocht het...
Goedemorgen Rob,
Mocht het aanmaken van een nieuw account niet lukken dan horen wij dat natuurlijk graag!
Een fijne dag gewenst.