ENGIE

n.v.t.

Wij zijn heel blij met jullie en vooral dat de prijs het zelfde blijft.Heel attent was dit bericht.
Wij wensen jullie een heel goed 2022 toe.

het kan in mijn ogen niet beter

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Wanneer u een nieuwe energieovereenkomst aangaat, zal er nagenoeg altijd...
Goedemiddag,
Wanneer u een nieuwe energieovereenkomst aangaat, zal er nagenoeg altijd sprake zijn van een andere energietarieven. Hier zou u na behoefte dan ook nog even naar kunnen kijken. Mocht u hier nog vragen over hebben dan horen wij dit graag. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 18:00 uur bereikbaar op telefoonnummer 088 - 444 66 66. Wij zijn ook via chat, whatsapp, socialmedia en via mail op klantenservice.nl@engie.com te bereiken.
Wij wensen u ook een gezond en energiek 2022 toe!

W. Klok

Wij zijn best tevreden over jullie, maar de bereikbaarheid om vragen te beantwoorden over ons verlengingsvoorstel was een dieptepunt.
totaal geen contact met jullie te krijgen, daarom maar...
totaal geen contact met jullie te krijgen, daarom maar uiteindelijk akkoord gegaan met jullie verlenging,s voorstel.

als vaste klant wat meer service verwacht, zitten nu met een veel te hoog energie contract

Erik

Prima service

Niet van toepassing

J.v.d.Molen

Vriendelijk accuraat behulpzaamn.vt.

Neen

ENGIE

Duidelijkheid tot welke datum een contract aanbieding geldig is. Voorwaarden contract gelijk bij die aanbieding gevoegd.

Jaarafrekening per 01 januari van enig kalenderjaar elektronisch toezenden opdat dan de via zonnepanelen terug geleverde KWH voor de cliënt die aan het einde van iedere maand die standen noteert dit... Jaarafrekening per 01 januari van enig kalenderjaar elektronisch toezenden opdat dan de via zonnepanelen terug geleverde KWH voor de cliënt die aan het einde van iedere maand die standen noteert dit eenvoudig kan controleren.

Goedemiddag.
Goedemiddag.
Bedankt voor het delen van je review. Wat fijn om te zien dat u de duidelijkheid over de geldigheid van aanbiedingen heeft gekregen. Bedankt voor het delen van uw tevredenheid over ENGIE!

van Mameren

Heb weinig ervaring want het werkt tot nu toe altijd

Weet ik niet

S.A. Ermstrang

Goede ervaring! Heel duidelijke app
Je wordt per dag op de hoogte gehouden van je verbruik. Heb het contract voor 3 jaar bijzonder voordelig kunnen verlengen.

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en de ENGIE app, en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Ik wens je voor nu nog een fijne dag...
Goedemorgen,
Ik wens je voor nu nog een fijne dag toe!

Tom

Slechte ervaring n.a.v. het verlengen van een contract.

Door fouten bij Engie, heb ik nu een hogere maandelijkse kosten, dan dat mij aangeboden werd. Door Engie wordt een belachelijke tegemoetkoming geboden. Dat er fouten worden gemaakt is tot daar aan... Door fouten bij Engie, heb ik nu een hogere maandelijkse kosten, dan dat mij aangeboden werd. Door Engie wordt een belachelijke tegemoetkoming geboden. Dat er fouten worden gemaakt is tot daar aan toe. Zorg dan wel dat je dit herstelt. De klant kan hier immers niets aan doen.

Dag Tom,
Dank je wel voor het delen van je review. Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je geen goeie ervaring hebt gehad met het verlengen van je energiecontract bij ENGIE.
Ik zie...
Dag Tom,
Ik zie dat je dit al hebt besproken met één van onze medewerkers. Helaas kan ik niets anders voor je doen dan al met je is besproken. Natuurlijk zijn wij nog steeds bereid om je de tegemoetkoming toe te sturen.
Wanneer je deze tegemoetkoming alsnog wenst te ontvangen mag je ons een mailtje sturen naar socialmedia.nl@engie.com onder vermelding van je adresgegevens.
Ik wens je een fijne jaarwisseling!
Lisa van ENGIE

Sloven

Fijn duidelijk en geef je een betrouwbare indruk

Goedemorgen,
Ik wens je voor nu nog een energieke dag toe!
Goedemorgen,
Ik wens je voor nu nog een energieke dag toe!

van den Berg

Mijn energiecontract bij ENGIE van 3jr vast eindigde in december 2021. In augustus 2021 ontving ik via de mail een aanbod voor de verlenging van mijn contract met opties voor variabel, 1jr vast of... Mijn energiecontract bij ENGIE van 3jr vast eindigde in december 2021. In augustus 2021 ontving ik via de mail een aanbod voor de verlenging van mijn contract met opties voor variabel, 1jr vast of 3jr vast. In vergelijk met andere leveranciers bleken het concurrerende tarieven. Maar de tarieven waren wel hoger als mijn aflopende contract gezien de onzekerheid op de energiemarkt. De opzet van de App van ENGIE maakt het makkelijk om je energiecontract te beheren.

De opzet van de mailberichten meer laten aansluiten op de inhoud van de App.

Goedemiddag,
Fijn om te vernemen dat je je kan vinden in je...
Goedemiddag,
Fijn om te vernemen dat je je kan vinden in je enegieovereenmkomst!
Bedankt voor je feedback omtrent de correspondentie aan te laten sluiten bij de ENGIE app. WIj doen onze uiterste best om onze correspondentie aan te laten sluiten bij de gegevens in de ENGIE app. Echter omdat niet al onze klanten gebruik maken van de ENGIE app is dit soms niet haalbaar. Uiteraard blijven wij ook hier vooruitstrevend in en hopen wij onze correspondentie naar tevredenheid van al onze klanten te versturen.
Ik wil je voor nu nog een mooie dag toewensen!