J.Winters

Goed, normaal zoals het hoort. Heb goed gevoel bij Engie.Beter dan al die cowboys op de markt.....

nvt

Goedemorgen,
Bedankt voor je review en de mooie woorden! Mocht er in de toekomst wel iets zijn neem dan gerust contact op met onze klantenservice :-).
Ik wens je nog een fijne dag!...

Ans Eldering

Je krijgt maandelijks een duidelijk een verbruik overzicht.
en er zijn weinig tot geen storingen bij hun ,wat je wel eens leest bij andere energieleveranciers en goede prijzen.

Misschien telefonische bereikbaar heid voor mensen die niet zo vaardig zijn met de computer.

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en dienstverlening. Wij zijn op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 telefonisch bereikbaar op 088-4446666 :-).

E.A.Buzeman-Bellinga

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van jouw review! We zijn blij te vernemen dat je tevreden bent met ENGIE.
Een mooie dag gewenst.
Susan- ENGIE Webcare

Pisters

Goede app en bereikbare klantenservice

Weinig tot niets....

Goedemiddag,
Hartelijk bedankt voor het delen van jouw review en positieve beoordeling. Wat leuk om te vernemen dat je zo tevreden bent met onze service en dat je ons aanbeveelt bij anderen. Dankjewel daarvoor!
Een mooie dag gewenst.
Susan- ENGIE Webcare

Pereboom

Ik ben laatst telefonisch benaderd. Dat is niet prettig. De app met verbruik is vaak niet up to date. Verder goede communicatie

Geen telefonische benadering

Goedemiddag,
Bedankt voor je review! Indien je wordt gebeld door onze partners voor een nieuwe overeenkomst kan je het beste aangeven gebruik te willen maken van het recht van verzet. Ik zal dit ook bij ons in het systeem instellen.

prima

Fijn bedrijf/geen poespas.

graag een meer jaars contract.net zoals ik begonnen ben.b.v. 3 jaar

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en dienstverlening! Wij hopen in de toekomst ook weer meerjarige contracten aan te kunnen bieden. Ik geef je feedback daarom intern door.

jeanne

Alles duidelijk op papier en als er iets is kun je hun goed bereiken en geven goed advies.

Ga zo door met jullie klantvriendelijkheid

Goedemiddag,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!

A.L.M. Hendriks-Packbier

Ik heb nooit problemen met Engie,

Ik kan niks bedenken

Goedemiddag,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service en dienstverlening!

Rene

Altijd goed en vriendelijk geholpen

Prima zo

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE! Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!
Voor nu wens ik je nog een...
Goedemorgen,
Voor nu wens ik je nog een mooie dag toe!
Niesje - ENGIE webcare

engie

iets meer duidlijkheid over huidige gebruik

Goedemorgen,
Je geeft aan behoefte te...
Goedemorgen,
Je geeft aan behoefte te hebben aan iets meer duidelijkheid over je energieverbruik. Natuurlijk kijken we hierin graag met je mee. Je mag hiervoor onze klantenservice benaderen op telefoonnummer 088 - 444 6666, via de mail op klantenservice.nl@engie.com of via de chat. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 - 17.00 uur bereikbaar.
Voor nu wens ik je nog een mooie dag toe!
Niesje - ENGIE webcare