ENGIE

Klaas Brongers

Goede service met een eerlijk advies.

Qua prijs zouden jullie beter met jullie conculega's mee kunnen gaan.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service.
Ik wens u nog een fijne dag!
Pauline - ENGIE Webcare

Luuk Bobeldijk

Uiterst professioneel

Verbintenis met klant

Goedemiddag,
Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met ons.We nemen uw tip mee om de dienst in de toekomst nog beter te maken! :-)
Ik wens u nog een fijne...
Goedemiddag,
Ik wens u nog een fijne dag!
Pauline - ENGIE Webcare

Dick Vos de Mooij

Ben al een aantal jaren klant bij Engie en ondanks enkele andere aanbieders blijf ik bij deze energieleverancier.

Blijf zoals U bent

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige dag verder wensen :-)

arakeljan

Overzichtelijk, duidelijk

gepensioneerd Engie West Nederlandd medewerker

Heldere aanbieding voor contractverlenging

enerverbruik berekenen met graaddagen methodiek; geeft een reeel beeld van gasverbruik in relatie tot de buiten temperatuur

jac.wilke

Correct enkundig

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review!

Noordzij

Erg goed

Kan me zo niks bedenken

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat u uw positieve ervaring met ENGIE deelt!

Marijnen

Op zich goede ervaring, maar deze mail vraagt mij om feedback omdat ze blij zijn dat wij ons contract hebben verlengd!! Dit is juist niet het geval. Per 1 juni a.s. stappen wij over naar andere... Op zich goede ervaring, maar deze mail vraagt mij om feedback omdat ze blij zijn dat wij ons contract hebben verlengd!! Dit is juist niet het geval. Per 1 juni a.s. stappen wij over naar andere energie leverancier.

Geen...behalve opmerking hierboven

Goedemiddag,
Bedankt voor uw positieve review. Het is uiteraard erg jammer dat u overstapt maar wij respecteren uw keuze. Het kan zijn dat uw overstap nog niet volledig is doorgegeven door uw nieuwe energieleverancier. Vandaar dat u dit bericht krijgt omtrent een verlenging.
Wij verwachten enkele dagen voor uw overstap bericht te ontvangen van uw nieuwe leverancier zodat dit netjes geregeld kan worden. Mijn excuses voor de verwarring!

T.snelleman

Is best oke

Ik zie geen punten voor verbetering

Henk Benjamins