ENGIE

K.Tuut

Overgestapt naar een andere, is goedkoper.

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Wat jammer om te lezen dat u overgestapt bent. Ik kan mij goed voorstellen dat u kiest voor het meest voordelige contract. Misschien kunnen wij in de toekomst weer iets voor u... Goedemiddag, Wat jammer om te lezen dat u overgestapt bent. Ik kan mij goed voorstellen dat u kiest voor het meest voordelige contract. Misschien kunnen wij in de toekomst weer iets voor u betekenen :-) Ik wens u een prettige dag toe! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Jansen

Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel

Goedemiddag,

Bedankt voor uw feedback! We zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent over ons.
We hopen op een lange en goede samenwerking!

Pauline- ENGIE Webcare

K. de Berg

Minder positief; Ik ben telefonisch benaderd en mij werd een maandbedrag genoemd dat een stuk lager was dan het bedrag dat ik betaalde. Mij werd uitgelegd hoe de berekening tot stand kwam.... Minder positief; Ik ben telefonisch benaderd en mij werd een maandbedrag genoemd dat een stuk lager was dan het bedrag dat ik betaalde. Mij werd uitgelegd hoe de berekening tot stand kwam. Vervolgens heb ik aangegeven dat er ten onrechte al de door mij opgewekte energie werd afgetrokken. Dit was niet zo volgens de persoon die ik aan de lijn had. Hij stuurde mij na aandringen de overeenkomst toe en daar bleek inderdaad uit dat hij het verkeerd had gedaan. Na de juiste waardes te hebben ingevuld op gaslicht.com bleek ik via hen goedkoper uit te zijn bij de leverancier Engie dan wanneer ik direct via Engie zou doen. Hierover heb ik contact gehad met een medewerker van Engie en zij heeft het mij uitgelegd hoe dit ontstaat. Ook heb ik haar aangegeven dat ik niet begrijp waarom nieuwe klanten een bespaarpakket krijgen en bestaande klanten zoals ik niet. Dit zou ik wel krijgen als ik via mijnengie mijn contract zou verlengen. Tot op heden heb ik daar niets van gezien. Kortom een lang verhaal met een minder prettige ervaring. Toch heb ik ervoor gekozen om bij Engie te blijven o.a. omdat mijn verbruikshistorie zo niet verloren gaat en ik niet direct de behoefte had om over te stappen naar een andere leverancier.

-Mensen met enige kennis aan het telefoonteam toevoegen
-Duidelijk communiceren wanneer je waarop recht hebt

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Bedankt voor uw review. U geeft aan dat er een duurder contract aangeboden is van ENGIE dan toen u zelf de gegevens heeft ingevuld via een vergelijkingswebsite. Als ik het goed... Goedemiddag, Bedankt voor uw review. U geeft aan dat er een duurder contract aangeboden is van ENGIE dan toen u zelf de gegevens heeft ingevuld via een vergelijkingswebsite. Als ik het goed begrijp komt dit deels ook doordat de verbruiken en teruglevering anders zijn ingevuld. Dat is natuurlijk niet prettig, deze moeten namelijk wel overeenkomen voor een goede vergelijking. Ik lees ook dat u graag een contract inclusief een bespaarpakket had gewild. Dit is niet alleen voor nieuwe klanten want ook bestaande klanten kunnen hier gebruik van maken. Om de gegevens er even bij te pakken van u zou ik u willen vragen een e-mail te sturen met uw klantnummer, postcode en huisnummer. Dit mag via socialmedia.nl@engie.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Slecht bereik baar via de telefoon we zijn al 45 jaar klant maar soms heb ik zoiets van het is niet meer zo als het was

Als je vraagt om iets als ze daar ook antwoord op kunnen geven en dat niet alles via de mail moet

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, Op dit moment is het inderdaad erg druk waardoor wachttijden telefonisch langer zijn als normaal. Uiteraard doen wij ons best om iedereen zo snel en zo goed mogelijk te... Goedemorgen, Op dit moment is het inderdaad erg druk waardoor wachttijden telefonisch langer zijn als normaal. Uiteraard doen wij ons best om iedereen zo snel en zo goed mogelijk te helpen. Als wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan horen wij dit graag zodat we contact met u kunnen opnemen. U mag altijd een e-mail met uw klantgegevens sturen naar socialmedia.nl@engie.com. Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Ronaldodo

Fantastisch. Goede service. Aardige mensen. Licht doet het altijd.

Goedemiddag,

Bedankt voor uw feedback! Wat fijn dat u zo tevreden bent over ons!

Pauline - ENGIE Webcare

Mevr. Meijerink

Het was goed

goede informatie

Goedemiddag,

Bedankt voor de feedback! Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over ons!

Pauline- ENGIE Webcare

Troost

Zeer goed

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! We hopen op een lange en goede samenwerking!

Pauline ENGIE Webcare

Ruud Blaauw

Aimabel en betrouwbaar zeer klantvriendelijk voordelige tarieven

Doorgaan op deze ingeslage weg

Goedemiddag,

Wat leuk om te lezen! Fijn dat u zo blij met ons bent! We hopen op een lange goede samenwerking!

Pauline - ENGIE Webcare

Goedemiddag,

Bedankt voor het delen van uw positieve review! Ik wens u een prettige middag verder.

Charnella - ENGIE Webcare

Heel tevreden

Goedemiddag,

Bedankt voor het delen van uw positieve review! Ik wil u een prettige middag verder wensen.

Charnella - ENGIE Webcare