ENGIE

Verheul

Goede service

N.v.t

Hallo,
Wat fijn dat je tevreden bent met ENGIE. Bedankt voor het delen van je review!
Ik wens je een prettige dag verder.

Bastiaantje van Loon

Energie wat betreft levering en verzorging en administratieve afhandeling, de berichten per mail over het energieverbruik etc. alles prima. Website-toegang voor mijn Mac is voor verbetering vatbaar.

Website-toegang zeer slecht. Kan alleen inloggen met mijn Opera-browser op de Mac terwijl ik de laatste Safari gebruik. De caption-bescherming werkt namelijk en dan blokkeert de site bij het... Website-toegang zeer slecht. Kan alleen inloggen met mijn Opera-browser op de Mac terwijl ik de laatste Safari gebruik. De caption-bescherming werkt namelijk en dan blokkeert de site bij het inloggen. En als het al werkt op Opera moet ik een vergrootglas erbij halen omdat je niets kan zien, en de plaatjes slaan nergens op omdat het amerikaanse afbeeldingen zijn. Daar erger ik mij iedere keer aan. Dus erger ik mij iedere keer aan Engie. Ik ben geen computeranafalbeet, dus daar ligt het niet aan. De app op de iPad met IOs 9 kan ik niet meer gebruiken want die werkt niet meer op mijn inmiddels oude maar nog goed werkende iPad. Dat was een zeer fijne app.

Hoi,
Bedankt voor het delen van je ervaringen met ENGIE! Fijn dat de belangrijkste zaken omtrent de energielevering en gegevens hiervan naar wens zijn.
Ik kan mij goed voorstellen dat het...
Hoi,
Ik kan mij goed voorstellen dat het frustrerend is dat je via de Mac computer niet een goed werkende website van ENGIE te zien krijgt. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet weet of onze website afdeling hiervan af weet. Uiteraard ga ik dit wel noteren in jouw klantgegevens. Wil je mij hiervoor je klantgegevens mailen? Dit kan via socialmedia.nl@engie.com
Wat vervelend overigens dat de App niet meer goed werkt op jouw Ipad. Er zijn afgelopen jaar wat updates geweest waardoor de app helaas niet meer op alle apparaten werkt. Er is namelijk ook een vereiste in minimale software update. Mijn excuses voor het ongemak hierin!

J.W. Kregel

Geen problemen met Engie

Ik heb het vernieuwde contract van Gas en Elektra apart moeten afsluiten. Ik heb een Email over het nieuwe contract ontvangen waarin het alleen over gas gaat.
Krijg ik nu ook nog een Email...
Krijg ik nu ook nog een Email over het afgesloten elektriciteitscontract?

Hallo John,
Bedankt voor het delen van je review met ENGIE!
Hallo John,
Bedankt voor het delen van je review met ENGIE!
Zou je omtrent je vraag contact willen opnemen met onze klantenservice via 088 444 66 66. Ik zie namelijk dat alleen de verlenging voor gas ontvangen is bij ons. Elektriciteit is nog niet verlengt, vandaar dat je hier nog geen bevestiging voor gehad hebt. We helpen je bij contact graag verder zodat dit goed geregeld wordt. Alvast bedankt!

M de Weijer

Geen klachten en lekker om bij te houden wat je verbruikt met de app

Geen punten

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Leuk om te lezen dat je zo bewust met energieverbruik bezig bent in de MijnENGEI omgeving. Bedankt hiervoor!
Hartelijke groet,

Mandy

Agressieve telefonische verkoop

De medewerker was behoorlijk asociaal aan de telefoon. Mij in de rede vallen, terwijl ik aan het praten ben. Mij in de rede vallen en dan tegen mij zeggen dat ik moet luisteren naar zijn verhaal en... De medewerker was behoorlijk asociaal aan de telefoon. Mij in de rede vallen, terwijl ik aan het praten ben. Mij in de rede vallen en dan tegen mij zeggen dat ik moet luisteren naar zijn verhaal en hem laten uitpraten. Als ik zeg dat ik iets niet wil dan wil ik dat ook niet. Dan niet door zeiken en zeuren dat ik het wel moet doen. Jullie hoeven mij echt niet meer te bellen. Ik ben echt heel boos dat jullie op deze manier nieuwe klanten werven. Te schandalig! Mijn man is ook benaderd en die heeft precies hetzelfde meegemaakt. Geef jullie telefonische verkoopmedewerkers een goede communicatie training.

Hi Mandy,
Hi Mandy,
Ik schrik een beetje van je bericht! Zo horen de verkopers natuurlijk niet met mensen om te gaan. Zou je ons hierover willen bellen? Wij kunnen dan een officiële klacht maken over de tussenpartij en dus in dit geval over de verkoper. Zo kunnen we er voor zorgen dat dit soort dingen in de toekomst tegen worden gegaan. Van mijn kant in ieder geval excuses dat je zo behandeld bent! Als je ons wil bellen wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 08:00 en 18:00 op 088-4446666. Nogmaals excuses en ik hoop dat je even met ons wil bellen om de klacht te realiseren.

prive adres

Ik ben prima geholpen met het afsluiten van mijn energie contract!!

Fijn dat jullie alvast een berekening hadden gemaakt voor mij.

Hallo,
Bedankt voor je feedback! Fijn om te lezen dat we je naar wens hebben kunnen helpen met je energie contract.
Pauline...

Lans

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Hartelijke groet,

Zerjun

Dramatisch

Nog steeds verwikkeld in een conflict over een te hoge rekening

Goedemiddag,
Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat er nog steeds onduidelijkheid bij je is over je betalingen en facturen.
Ik zie dat er op 17 februari een e-mail aan je is...
Goedemiddag,
Ik zie dat er op 17 februari een e-mail aan je is verstuurd betreft je klacht. Op deze e-mail hebben wij helaas nog geen reactie van je mogen ontvangen. Om de situatie samen met je op te lossen wil ik je dan ook graag verzoeken om alsnog op deze e-mail te reageren.
Ik hoop je hiermee voor nu naar tevredenheid te hebben geïnformeerd. Wij horen graag van je!

G.J.L Piek

Valt mij tegen betreffende klantenbinding

als men vroegtijdig zijn contract verlengd, moeten jullie indien dit gunstig is voor de klant, de oude contractdata aanhouden.

Hallo,
Bedankt voor je feedback! Ik zie dat er inmiddels telefonisch uitleg over is geweest en dat wij je beter hadden mogen misschien wel moeten voorlichten over de situatie, Bedank dat je dit bij ons hebt gemeld! We gaan hier natuurlijk zeker wat mee doen!
Ik wens je nog een fijne dag!

geert reijnen

Geen problemen

weet niet

Hi Geert,
Bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!
Ik wens je nog een fijne dag!