ENGIE

Monica

Ik hen geen overstapper maar zo blij dat ik die medewerker in huis liet komen om alles uit te leggen. Ging allemaal heel professioneel. Ik zit nu ruim een jaar bij engie en het is veel goedkoper en... Ik hen geen overstapper maar zo blij dat ik die medewerker in huis liet komen om alles uit te leggen. Ging allemaal heel professioneel. Ik zit nu ruim een jaar bij engie en het is veel goedkoper en goede service. Erg tevreden

S.Nijdam

Naar mijn mening scherpe tarieven gas/licht, driejarig contract. Zelf voor Engie gekozen na vergelijk. Nadien weinig contact met Engie terwijl andere aanbieders me plat bellen en constant de... Naar mijn mening scherpe tarieven gas/licht, driejarig contract. Zelf voor Engie gekozen na vergelijk. Nadien weinig contact met Engie terwijl andere aanbieders me plat bellen en constant de tarieven willen vergelijken en van mening zijn dat ik goedkoper uit kan zijn.

De eigen klant beter informeren en in feite beschermen tegen andere partijen/bureaus die de zaak willen openbreken. Automatische overboeking verliep stroef, ik heb er zelf constant moeten zitten (Engie/Rabo-bank).

Frans Bertus

Telefonisch contact opnemen met ENGIE is problematisch. Laatste keer heb ik meer dan 46 minuten in de wacht gestaan.
Ik vind het jammer dat ENGIE niet de mogelijkheid biedt om exact ná 1 jaar...
Ik vind het jammer dat ENGIE niet de mogelijkheid biedt om exact ná 1 jaar afname van gas en electra, handmatig de meterstanden door te geven. In mijn geval was dat week 46. Nu wordt mijn verbruik niet meer goed vergelijkbaar omdat de standen worden opgenomen in week 50. Dat scheelt in het huidige verbruiksjaar ca. 300 m³ aan gas en kWh's. Oftewel mijn verrekende jaarverbruik zal nu over 13 maanden gaan.

Maak de opname van het verbruik per klant gemakkelijker door een vaste week vast te stellen of door tijdig de doorgiftecode ter beschikking van de klant te stellen.

G. v.Biesen

Bas Bakermans

Duidelijke weergave op de site en vergelijkings
site

Leon

Prima een geleuter,boter bij de vis,wat ze afspreken doen ze ook.

Alle oplossingen voor duurzame energie zij gericht op huiseigenaren,geen flatbewoners

Theo Mundi

Dit jaar weet ik of ze hun belofte van de beloofde bonus nakomen.

nvt

F.P.in `t Hout

Geen problemen

G.M. de Loos - Beukelman

Tot nu toe positief en betrouwbaar

luukSportmassage

Betrouwbare leverancier met goede prijs/kwaliteitsverhouding

nu niet