ENGIE

H.Sondaar

Geen problemen gehad. Makkelijk geregeld allemaal

Goedemorgen,
Bedankt voor je positieve feedback! Fijn dat het allemaal prettig voelt bij ons. We zijn blij met jou als klant!
Ik wens je nog een fijne dag!
Pauline - ENGIE Webcare

Henk Grob

Prettig contact duidelijke info, klantvriendelijk

Hi Henk,
Bedankt voor je positieve feedback! :-) Wat fijn dat we je zo naar tevredenheid hebben kunnen helpen!
Ik wens je nog een fijne dag!
Pauline ENGIE Webcare

Roger Meulemans

Engie is onbereikbaar. Inloggen gaat niet want klantnummer niet juist (ben al 40 jaar klant...). Bellen gaat niet want nummer op Engie website bestaat niet. Chatten gaat niet, want systeem aanvaardt... Engie is onbereikbaar. Inloggen gaat niet want klantnummer niet juist (ben al 40 jaar klant...). Bellen gaat niet want nummer op Engie website bestaat niet. Chatten gaat niet, want systeem aanvaardt mijn GSM nummer niet (al 25 jaar zelfde nummer).

Ik zal dus best van leverancier veranderen.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend werkt wanneer het je niet lukt om contact te krijgen.
Aan het e-mailadres te zien vermoed ik...
Goedemorgen,
Aan het e-mailadres te zien vermoed ik dat dit komt omdat je klant bent bij ENGIE in België en je contact probeert op te nemen met ENGIE Nederland. Klopt dat?
Er zijn diverse kanalen waarop wij als ENGIE Nederland bereikbaar zijn. Dit kan via de chat, social media, whatsapp, e-mail en telefonisch door te bellen met onze klantenservice op telefoonnummer 088 - 444 66 66. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 18:00 uur bereikbaar.
Wanneer je wel klant bij ons bent met een leveradres in Nederland zouden wij graag je klantnummer en of adres gegevens ontvangen. Zou je deze door willen sturen naar socialmedia.nl@engie.com? Wij zouden dan graag contact met je op willen nemen om al je vragen te beantwoorden. In dat geval horen wij graag van je!
Voor nu hoop ik je wat meer duidelijkheid te hebben kunnen geven en wens ik je nog een mooie dag toe!
Hartelijke groet,
Niesje

Pengel

Het bedrijf is betrouwbaar en correct in zijn handelen. Een lage prijs in hun aanbod.

Zou ik niet weten.

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Hartelijke groet,
Niesje

Richard Overkamp

Discriminerend bedrijf. Geen zaken mee doen.

Geef klanten die al jarenlang trouwe klant zijn, dezelfde tarieven als een nieuwe klant. Na akkoord te hebben gegeven op een verlengingsvoorstel blijkt dat zowel de prijs voor elektrisch als voor... Geef klanten die al jarenlang trouwe klant zijn, dezelfde tarieven als een nieuwe klant. Na akkoord te hebben gegeven op een verlengingsvoorstel blijkt dat zowel de prijs voor elektrisch als voor gas duurder is dan wanneer ik online een voorstel opvraag.
Verschil bij mij is Euro 8,00 per maand gedurende 3 jaar.
Dan heb ik het nog niet over het feit dat nieuwe klanten ook nog eens Euro 200,-- cashback krijgen.
Ongelijke behandeling en zelfs discriminerend.

Hi Richard,
Bedankt voor het delen van je review. Ik kan mij voorstellen dat jij als bestaande klant ook graag iets tegemoet ziet bij het verlengen van je contract.
Op dit moment geldt de...
Hi Richard,
Op dit moment geldt de cashback actie alleen voor nieuwe klanten dus die kan ik je helaas niet aanbieden. Natuurlijk heb je op dit moment nog een erg mooi contract met zeer lage tarieven daar je in 2018 een mooie korting hebt gekregen.
Je kan altijd afwachten tot het einde van je contract, in dit geval december, om dan opnieuw te kijken naar de mogelijkheden voor het verlengen van jouw energie contract. Hopelijk kunnen we je tegen die tijd een mooi aanbod doen. :-)

w.l.a.j. thomas

Is oke

vind het vervelend dat je vaker word gebeld om over te stappen.
door callcenter e.d.

Hallo,
Bedankt voor het delen van je review. Ik kan mij voorstellen dat je het erg vervelend vind dat je vaak gebeld wordt met overstap aanbiedingen.
Mocht je nogmaals gebeld worden, kan...
Hallo,
Mocht je nogmaals gebeld worden, kan je een verzoek doen tot je recht van verzet. Sinds 1 juli is de wet hierin gewijzigd en zodra je het recht van verzet laat toepassen mag dat betreffende bedrijf je niet meer benaderen, totdat je zelf weer toestemming geeft. Hopelijk heb je hier iets aan voor in de toekomst!
Ik wens je in ieder geval een goed weekend toe.

Dirks

Heel goed gesprek met vertegenwoordiger. Mijn eigen berekening en benamingen van producten goed kunnen opvragen. Antwoorden begrepen.

Op de site wodt een verbeterbod aangeboden. Daar staan bedragen zonder btw op. Ook staat nergens dat dit ex btw is. Dat is erg verwarrend en kan door anderen als misleidend worden gezien. Mag dus... Op de site wodt een verbeterbod aangeboden. Daar staan bedragen zonder btw op. Ook staat nergens dat dit ex btw is. Dat is erg verwarrend en kan door anderen als misleidend worden gezien. Mag dus best duidelijker zijn.

Hoi,
Hartelijk bedankt voor het delen van je review en tip. Wat leuk overigens dat je opnieuw voor ENGIE hebt gekozen. :-)
Ik wens je vast een goed weekend toe!

Peter van Heerebeek

Ik ben al jaren klant bij Engie en ben daar ook tevreden over. Alleen over de App ben ik de laatste maanden zeer ontevreden. Vroeger was de info, voor zover ik dat kon zien, betrouwbaar. De laatste... Ik ben al jaren klant bij Engie en ben daar ook tevreden over. Alleen over de App ben ik de laatste maanden zeer ontevreden. Vroeger was de info, voor zover ik dat kon zien, betrouwbaar. De laatste maanden is daar niets meer van over. Met name het gedeelte waar je kunt zien wat je aan het eind van het jaar bij moet gaan betalen. De ene keer staat er 100 euro. Een week later meldt de App 900 euro en nu is het weer ongeveer 380 euro. In het verleden werkte de app goed. Nu niet meer helaas. Je zou toch mogen verwachten dat een grote organisatie als Engie wel een app op de juiste manier moet kunnen laten werken.

Zie boven.

Hallo Peter,
Bedankt voor je review en feedback op onze ENGIE app. Afgelopen maand hebben wij een storing gehad in onze facturatie welke ook invloed heeft gehad op de termijnbedragcheck....
Hallo Peter,
Op dit moment moeten alle problemen weer opgelost zijn waardoor de weergave weer zou moeten kloppen. Heb je hier nog vragen over dan kan je contact opnemen met onze klantenservice.
Ik wens je een prettige dag toe!

Annelies

Ik weet dit niet, daar ik via telefonisch contact begrepen had dat ik eerst een voorstel zou krijgen waar ik mee zou moeten instemmen en dan zou ik pas accoord geven. Nu dus toch een contract... Ik weet dit niet, daar ik via telefonisch contact begrepen had dat ik eerst een voorstel zou krijgen waar ik mee zou moeten instemmen en dan zou ik pas accoord geven. Nu dus toch een contract gekregen?

luisteren

Hallo Annelies,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een contract hebt gekregen terwijl je eerst een voorstel zou krijgen.
Ik zie dat je aanmelding inmiddels geannuleerd is.
Ik...
Hallo Annelies,
Ik zie dat je aanmelding inmiddels geannuleerd is.
Ik wens je een prettige dag verder!

Bendahman

Oplichters

Niet meer met tussenpersoon werken

Hallo,
Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met ENGIE. Volgens mij is je review ook gericht aan de tussenpartij en niet ENGIE rechtstreeks. Ik zie dat er inmiddels ook contact met onze klantenservice is geweest dus ga ik er van uit dat je voldoende informatie hebt.
Ik wens je een prettige dag toe!