ENGIE

Lies

Ik ben heel tevreden met ENGIE.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons!

Mw. Schouten

Ik ben tevreden over de gang van zaken tot nu en ook het telefonisch contact verloopt prettig bij vragen over de rekening.

Ga zo door

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service!

visser

De ervaring is goed

overweegt u eens of klanten feedback geven fijn vinden uitgaande van het principe 'geen bericht is goed bericht'

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en natuurlijk bedankt voor uw tip!
Pauline -...

Holtrop

Klant naar tevredenheid

geen tips

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons.

S.R. Wijma

Uw app om dagelijks je energie verbruik te zien vind ik waardevol.

Uw assistentie die automatisch antwoord geeft vind ik geen succes.
Bij een vraag werd ik verwezen naar de voorwaarden, maar stond niets over in. Dus dat was een misser.

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Wat fijn dat u zo tevreden bent over ons. Ik begrijp dat de virtuele assistent u naar de verkeerde plek heeft gestuurd. Ik hoop dat wanneer dit gebeurd u alsnog contact met ons opneemt zodat wij u hierbij verder kunnen helpen.

Jan Schutte

We hebben niet zo veel contact, maar de contacten die er zijn, zijn best wel goed. De facturen zijn duidelijk. Wat minder vind ik het aanbod van nieuwe contracten. Er wordt veel gebeld en de inhoud... We hebben niet zo veel contact, maar de contacten die er zijn, zijn best wel goed. De facturen zijn duidelijk. Wat minder vind ik het aanbod van nieuwe contracten. Er wordt veel gebeld en de inhoud van het contract is veel onduidelijker. Het voorschot bedrag wordt genoemd als het nieuwe bedrag, maar dat wordt later verrekend.

Offerte voor nieuw contract moet iet meer ingaan op de tarieven van Engie , incl/excl en de bijkomende belastingen

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! In al onze aanbiedingen kunt u alle tarieven inclusief en exclusief terug vinden. Mocht u hier de volgende keer wat hulp bij wensen dan horen wij dat uiteraard graag. Wij zullen deze dan volledig samen met u doornemen. Goed dat u dit bij ons aangeeft.

J.C.J. van der Ham

Goed over over zichtelijk.

is het mogelijk om totale kosten per mand er bij te zetten.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Fijn dat u tevreden bent over onze service. Om antwoord te krijgen op uw vraag kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan via telefoon/e-mail/WhatsApp/Facebook of live chat.

Nel Hutten

Over het algemeen goede ervaring met ENGIE.Graag zou ik het maandbedrag lager krijgen.Graag tips.

De prijs van gas erg duur!!

Goedemiddag Nel,
Goedemiddag Nel,
Bedankt voor het delen van uw ervaringen met ENGIE en wat fijn om te lezen dat u graag tips zou willen ontvangen om te kijken of u kan besparen zodat u per maand minder kan betalen.
Heeft u al eens een kijkje op onze website genomen? Hier kan u al veel informatie en adviezen vinden. Wilt u liever persoonlijk contact, dan mag u ons bellen via 088 - 444 6630 op werkdagen tussen 08.00-16.30 uur. Dit is onze afdeling Energie advies en zij helpen u graag.
Ik wens u een prettige dag verder!
Hartelijke groet,
Charnella - ENGIE Webcare

Jan Paul Thomas

Gas is te duur

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! We waarderen het dat u met ons mee probeert te denken!

Rodenhuis

Ze zijn niet zelfstandig ze werken meteen met geschatte meterstanden met 150kuub te veel en 1000kwh in het hoog tarief alleen al. ik heb mijn rekening geblokkeerd. nooit in zee gaan met deze... Ze zijn niet zelfstandig ze werken meteen met geschatte meterstanden met 150kuub te veel en 1000kwh in het hoog tarief alleen al. ik heb mijn rekening geblokkeerd. nooit in zee gaan met deze oplichters en dreigen meteen met deurwaarders. neem altijd eerst contact met de klant die kan het beste oordelen over de meterstanden.

overleg met de klant.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Ik zie dat u gisteren contact met onze klantenservice heeft gezocht waarbij het wordt uitgezocht wat de juiste meterstand is. Ik vraag u dan ook vriendelijk dit proces af te wachten zodat alles wellicht netjes hersteld kan worden als dat nodig is. Ik vind het jammer om te lezen dat u zo een naar gevoel bij ons heeft. Mocht ik hier iets in kunnen betekenen hoor ik het graag. In dat geval mag u dit sturen naar: socialmedia.nl@engie.com Alvast bedankt!