ENGIE

H.Tabak Zonnige-Start-UA

Goede ervaring met Engie

ook aanmelden niet alleen via email , ook schriftelijk mogelijk maken.

Wily Roelofs

Overstap was probleemloos. Ik zit nu 4 maanden bij Engie en heb verder nog geen ervaringen met afrekeningen.

G.J. Koster

Ik heb weinig tot geen ervaring met dit bedrijf. De tarieven liggen op een redelijk tot iets lager niveau vergeleken met anderen maar ik ben teleurgesteld dat er niets extras voor mij inzit....

Ik zal aan het einde van het eerste contractjaar bekijken hoe de verhoudingen liggen. Een van mijn vorige leveranciers bood mij € 250 om bij hen terug te komen, voor mij als gepensioneerde is dat aantrekkelijk

Jules van Uden

Het overstappen op Engie is geruisloos verlopen. De overstap is door mij gemaakt, omdat ze een prima prijs boden voor het gebruik van Gas en elektriciteit, hetgeen ik vaststelde op de bekende...

Nieuwe klanten een energie-brochure toesturen, waarin allerlei artikelen waar Engie mee bezig is op dit moment en hun toekomstplannen betreffende de energiebronnen.
Eventueel een welkomstbrochure met daarin in ieder geval het telefoonnummer waarop Engie te bereiken is.
Ik kon onlangs geen telefoonnummer vinden op de site's van Engie, hetgeen hinderlijk is voor nieuwkomers, die toch nog al eens een vraag willen stellen zonder direct gebruik te maken van de virtuele assistent

Arjan Kneppers

Ze helpen heel erg snel

S. van der Wal

Waardeloos. Bij overstap nu al het 4e contract gekregen. Fout na fout wordt er gemaakt. Klantenservice slecht bereikbaar. Fouten toegeven zijn ze slecht in, ligt nooit aan hun eigen kunnen.

Klant serieus nemen en bij gemaakte fouten de klant hierin compenseren ipv te zeggen "u mag nu kosteloos overstappen"

Michelle

Waardeloos bedrijf. Je komt nooit terecht bij de klantenservice als je belt. En ze laten je fikse bedragen betalen en dan nog een eindafrekening te sturen. Ze liegen en bedriegen je

Bedrijf sluiten

C

Na 19 minuten in de wacht te hebben gestaan, de verbinding verbroken. Zonde van mijn tijd en geld om zo belachelijk lang te moeten wachten zeg.
Ik belde omdat ik als klant binnen gehaald ben...

Kortere wachttijden aan de telefoon want na 19 minuten nog niemand gesproken te hebben is wel schandalig.
Open en transparant zijn naar klanten over wat ze moeten gaan betalen. Niet eerst een vette worst voor houden om ze als klant binnen te halen.

A J

HEEL SLECHT,na te zijn ingelocht en eindelijk het telefoon nummer heb ,dan nog weer voor kies nummers en nu al 20 min in de wacht. dat noemen ze klanten service .maand geleden ook gebeld precies het...

Wanneer je eindelijk iemand aan de lijn krijgt ,en afspraken maakt moeten deze ook na gekomen worden