ENGIE

C. de Vries

Ik ben tevreden over Engie. Maar, ik zou bij een andere leverancier dat waarschijnlijk ook zijn. Engie is voor mij een duidelijk bedrijf, ik weet waar ik aan toe ben.

Ik wissel nooit van energie-leverancier. Ik denk dat ik daardoor niet de goedkoopste prijzen betaal. Vaste klanten wat meer kortingen geven of meer acties voor vaste klanten zou ik een pluspunt... Ik wissel nooit van energie-leverancier. Ik denk dat ik daardoor niet de goedkoopste prijzen betaal. Vaste klanten wat meer kortingen geven of meer acties voor vaste klanten zou ik een pluspunt vinden.

Goedemorgen,
De loyaliteit van vaste klanten waarderen wij enorm, echter willen wij...
Goedemorgen,
De loyaliteit van vaste klanten waarderen wij enorm, echter willen wij zo min mogelijk onderscheid maken tussen bestaande klanten en nieuwe klanten. Dit omdat wij van mening zijn dat iedereen van dezelfde acties, kortingen en scherpe tarieven moeten kunnen genieten.
Natuurlijk willen wij graag de tijd nemen om eens samen met je naar je overeenkomst te kijken om te zien wat wij hierin nog voor service kunnen bieden. Wij horen in dat geval graag van je. Wij staan van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 uur en 18:00 uur klaar om je met al je energiezaken te helpen. Voor nu wil ik je nog een fijne dag toewensen!

Allertz

Redelijke tarieven en duidelijke informatie door maandelijkae verbruiks rapport

Wat eerder nieuw voorstel voor verlenging contract

Goedemiddag,
Je geeft als verbeterpunt aan graag nog eerder een verleningsvoorstel te...
Goedemiddag,
Je geeft als verbeterpunt aan graag nog eerder een verleningsvoorstel te willen ontvangen bij het aflopen van je overeenkomst.
Op dit moment sturen wij drie maanden voordat de overeenkomst afloopt een verlengingsvoorstel. Ik kan me voorstellen dat je graag genoeg tijd wilt nemen om het aanbod door te nemen.
Wij kunnen de periode dan niet langer maken maar willen met alle plezier samen met je naar het voorstel kijken zodat we al je vragen kunnen beantwoorden en je zo volledig bent geïnformeerd over het verlengingsvoorstel en je hiermee wellicht wat tijd wint tot het maken van een weloverwogen keuze.
Wanneer je nog vragen hebt dan horen wij dit graag. Onze klantenservice staat van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 uur en 18:00 uur voor je klaar met vragen rondom al je energiezaken. Voor nu wil ik je nog een fijne dag toewensen!

Hans

Niet

Jansen

Tot op heden goed. Correct geholpen.

Heb ik op dit moment niet.

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor! Ik wens je nog een energieke dag toe!

Nan

Informeren per email. Telefonisch een aanbod proberen te verkopen voelt aan als "doordrukken"

Hoi,
Bedankt voor het delen van je review!
Ik wens je een fijne avond.

grit

Goed bedrijf

tevreden zo het nu gaat

M.H. Schoch

Goede energie leverancier die goedkoop is.
En die een overzichtelijke website plus App heeft.
Duidelijke communicatie.

Geen.

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en de ENGIEapp en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor! Ik wil je nog een energieke dag wensen.
Met vriendelijke...

Mathijs Frissen

Telefonische verkoop zeer slecht. Ondanks herhaaldelijk zeggen dat ze nu niet in staat is om te beslissen is haar wel een contract in haar maag gesplitst. (Mijn moeder op leeftijd)
Op meerdere...
Op meerdere punten voldoet de tot stand koming van het contract dan ook niet.
De gebruikte gegevens waarmee ze mijn moeder mee overblufde zijn zeker niet volgens de AVG regels verkregen.
Engie neem je verantwoordelijkheid en stop met deze praktijken.

Engie neem je verantwoordelijkheid en stop met deze praktijken.
Werk niet samen met callcenters die niet luisteren naar de klant en het contract er doorheen proberen te duwen.

Hoi Mathijs,
Hoi Mathijs,
Wat naar dat jouw moeder een contract aanbod heeft gekregen waarbij de regels niet gevolgd zouden zijn. Weet jij door welk tussenbureau en met wie er gebeld is? Deze gegevens kan je mailen via socialmedia.nl@engie.com zodat we hier een klacht voor kunnen indienen.
Als jouw moeder ook akkoord heeft gegeven maar toch liever niet wenst over te stappen dan ontvangen wij ook graag de klantgegevens om na te kijken of het contract geannuleerd kan worden.

Imola Szekeres

Engie heeft mijn gegevens naar fraudende bedrijven gegeven wie blijven mij belen in een agressieve manier. Ik ben in de bel me niet register , maar ik ben nog steeds gebelt en deze mensen weten dat... Engie heeft mijn gegevens naar fraudende bedrijven gegeven wie blijven mij belen in een agressieve manier. Ik ben in de bel me niet register , maar ik ben nog steeds gebelt en deze mensen weten dat ik ben klant bij Engie. Jullie beschermt jullie klanten niet en de gegevensdiefstaal is een misdaad. Ik ben heel boos op jullie door dit en ik denk dat ik ga bij de politie melden omdat dit is niet de eerste keer gebeurt. Ik ben klaar met jullie. Nooit meer Engie pfff!!

Eerlijkheid, klantvriendelijkheid!!

Hoi,
Wat vervelend dat je telkens benaderd wordt door tussenpartijen over jouw contract ondanks dat je bent aangemeld via het bel-me-niet register.
Ik zie helaas niet dat je eerder contact...
Hoi,
Ik zie helaas niet dat je eerder contact met ons hebt gehad hierover. Indien je dit eerst gedaan had, kunnen we je altijd meer informeren of uitleg geven hierover.
Zodra je gebruik maakt van het bel-me-niet register raden wij aan de voorwaarden ook goed door te lezen zodat je weet wat je te wachten staat. Daarbij geeft ENGIE uiteraard nooit zomaar jouw gegevens door aan derden. Dat mag namelijk ook niet in verband met de privacywet. Mocht je meer vragen hierover hebben dan staan we je graag te woord via onze klantenservice. De verschillende manieren om contact met ons op te nemen vind je op onze website.

P. van der Staak-Molenaar

Wilt u de spelling van mijn naam aanpassen in: van der Staak _Molenaar

Hoi,
Bedankt voor het delen van je goede ervaringen met ENGIE!
Hoi,
Bedankt voor het delen van je goede ervaringen met ENGIE!
Onze excuses voor de foutieve spelling in je achternaam. Ik heb dit direct aangepast en per mail aan je bevestigd. Je kan de goede gegevens nu ook inzien via MijnENGIE.
Ik wens je een fijne dag toe!