ENGIE

S. Groot

Ik kreeg als melding in mijn app om het maandbedrag te verhogen. Echter de teruglevering van energie van de zonnepanelen was hier niet in meegenomen en ik zou bij de jaarafrekening geld terug... Ik kreeg als melding in mijn app om het maandbedrag te verhogen. Echter de teruglevering van energie van de zonnepanelen was hier niet in meegenomen en ik zou bij de jaarafrekening geld terug krijgen . Foutieve informatie van Engie !
Telefonisch contact gehad hierover en goed en vriendelijk uitleg gekregen

De teruglevering van energie van zonnepanelen in het voorschot mee berekenen !
Verlies van klanten op deze als informatie niet correct is. !

Mol

Ik ben zo niet blij. Der worden beloftes gedaan die niet worden vervult... kan het niet door een reden prima maar neem contact op. Maar nee wij blijven in de schaduw gehouden.

Communicatie

G.A. de Jonge

Geschreven op 2 januari 2019.

Geschreven op 2 januari 2019.
De termijnbedragcheck is naar mijn idee niet te vertrouwen. Immers rond 27 december 2018: U krijgt tussen 54 en 104 euro terug. Ook de maanden er voor: U krijgt terug.
: Op 1 januari : u moet tussen 254 en 324 bijbetalen. Op 2 januari in de ochtend: idem.
Vanmiddag 2 januari: U moet tussen 15 en 75 bijbetalen. Meetmoment voor jaarafrekening is 5 januari. Wie dit snapt mag het zeggen.
Vanwege drukte is bedrijf moeilijk bereikbaar.
Wie het snapt mag het zeggen. Bedrijf is niet bereibaar vanwege de

Betere uitleg bij dit soort veranderingen.
In de wachtrij een melding “Er zijn nog .... wachtenden voor u”. Ik kan dan als klant beslissen of ik denk dat het lang of kort duurt. Dat vind ik service en het legt de keuze bij mij als klant.

H. Brouwer

Zojuist via de chat contact gehad met Jacqueline omtrent verschil in tarieven van voorstel Eigen huis en aangeboden overeenkomst. Verschil zit waarschijnlijk in tariefaanpassing 2019 ( fiscus).... Zojuist via de chat contact gehad met Jacqueline omtrent verschil in tarieven van voorstel Eigen huis en aangeboden overeenkomst. Verschil zit waarschijnlijk in tariefaanpassing 2019 ( fiscus). Maar wil graag de berekening hoe verschil tot stand is gekomen en verband zorgvuldigheid afgesproken dat ik later vandaag een mail krijg met een exacte berekening. Tot dusver vriendelijk en accuraat geholpen. Nu in afwachting..... Vandaar nog even geen mening over het aanbevelen van Engie. ( Onderstaande 2 items zeggen nog niets maar die moeten gevuld zijn om af te sluiten!! ( Vreemd)

Bijvelds

Altijd prettig en duidelijk aan de telefoon

Kom van dat gas af speelt bij woningouwen.....misschien kan engie daar mee in gesprek

T.A Fieten

Klant vriendelijk en betrouwbaar

R. Wentink

Duidelijke info en klantvriendelijk contact.

Vooralsnog niet

Cap

Slechte klantenservice die mails negeert.

Antwoorden kan helpen.

Monica

Ik hen geen overstapper maar zo blij dat ik die medewerker in huis liet komen om alles uit te leggen. Ging allemaal heel professioneel. Ik zit nu ruim een jaar bij engie en het is veel goedkoper en... Ik hen geen overstapper maar zo blij dat ik die medewerker in huis liet komen om alles uit te leggen. Ging allemaal heel professioneel. Ik zit nu ruim een jaar bij engie en het is veel goedkoper en goede service. Erg tevreden