ENGIE

Steve Webbe

Goede ervaring

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u vast een heel goed weekend toewensen :-)
Niesje - Webcare

D. Levolger

Goede ervaringen. Mede door de goede app. Verder is het fijn en gemakkelijk dat nagenoeg alles digitaal geregeld kan worden. Ook bij vragen is dit fijn.

De jaarafrekening: deze wordt gepostdateerd. Per post ontvang ik de eindafrekening echter na de envelop geopend te hebben ligt de factuurdatum ongeveer een week in de toekomst. Ook is de... De jaarafrekening: deze wordt gepostdateerd. Per post ontvang ik de eindafrekening echter na de envelop geopend te hebben ligt de factuurdatum ongeveer een week in de toekomst. Ook is de betalingstermijn voor de klant 14 dagen echter wordt bij teruggave van de teveel betaalde energiekosten volgens de jaarafrekening door Engie een betalingstermijn van 21 dagen aangehouden. Dat komt niet lekker over bij de klant.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw ervaringen met ENGIE en ook uw tip voor ons. Wij nemen dit zeker mee als feedback voor in de toekomst!
Ik wens u een prettige middag...
Goedemiddag,
Ik wens u een prettige middag toe.
Charnella - ENGIE Wecare

Hansje Kalff

Prima. Nog nooit iemand gehoord of gezien.

Goedemiddag Hansje,
Wat fijn en leuk om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE. Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons.
Ik wens u een prettige dag verder!
Hartelijke groet,...
Goedemiddag Hansje,
Ik wens u een prettige dag verder!

A.

Prima service

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw review. Fijn om te zien dat ENGIE u goed bevalt!
Ik wens u een prettige dag verder.

Bosua

Mijn app om dagelijks mijn verbruik in te zien . Is na een jaar een paar maanden geleden ineens gestopt 2 keer contact opgenomen maar jullie hebben er niets mee gedaan .

Zorg maar eens dat de app werkt dat je dagelijks je verbruik kan inzien . Ik heb het een jaar gehad een paar maanden geleden is het ineens gestopt heb er 2 keer contact over gehad . Maar er is niets... Zorg maar eens dat de app werkt dat je dagelijks je verbruik kan inzien . Ik heb het een jaar gehad een paar maanden geleden is het ineens gestopt heb er 2 keer contact over gehad . Maar er is niets mee gedaan .

Bronsema

Als je je als klant meld na eindeloze telefoontjes. Heb ik het idee zo die is binnen!

Probeer eens iets menselijker te zijn en geef meer uitleg, altijd maar vragen
daar krijg je geen antwoord op.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw review. Het lijkt er op dat uw review gericht is aan de tussenpartij die u benaderd heeft voor een contract bij ENGIE. Ik zie namelijk dat u nog niet eerder contact met onze eigen klantenservice heeft gehad.
U kan uw feedback dan het beste geven aan de partij die u benaderd heeft. Mochten wij u nog ergens bij kunnen helpen dan mag u ons mailen via socialmedia.nl@engie.com met uw klantgegevens.

H.Hartman.

Goed.

Heb geen.

Goedemorgen,
Wat leuk om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE. Bedankt voor het delen van uw review!

P.ten Kate

De enigste ervaring die wij hebben is dat bij een eventueel contact alles snel en correct wordt afgehandeld.

Goedemorgen,
Wat fijn om te lezen dat uw ervaringen tot nu erg goed zijn met ENGIE. Leuk om terug te zien!

H.J. de Ruiter

Geen problemen

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen met ENGIE. Fijn om dit terug te zien!

I.Jellema

Verlenging ging prettig. huidige mail negatief wegens volhardend gebruik van de naam van mijn partner ipv mijn naam.

Voor de zoveelste keer: mijn man –geregistreerd partner- Jan Charpentier is in april 2018 gestorven. Als geregistreerd partner behield ik mijn eigen naam: I.J.Jellema. Gas en licht en huis staan nu... Voor de zoveelste keer: mijn man –geregistreerd partner- Jan Charpentier is in april 2018 gestorven. Als geregistreerd partner behield ik mijn eigen naam: I.J.Jellema. Gas en licht en huis staan nu dus op: I.J. Jellema.
Heb dit bij de verlenging van het contract met ebngie opnieuw laten veranderen. ACH!!!! SNAPPEN JULLIE NIET DAT DIT PIJNLIJK IS?

Ine Jellema, boos en verdrietig en ongeduldig wordend.

Goedemorgen Ine,
Bedankt voor het delen van uw ervaringen met ENGIE en uiteraard fijn dat u opnieuw voor ENGIE gekozen heeft.
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat u telkens...
Goedemorgen Ine,
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat u telkens geconfronteerd wordt met de naam van Dhr. Charpentier door ons. Dit is natuurlijk ook niet onze bedoeling geweest.
Ik zie dat mijn collega er inmiddels voor gezorgd heeft dat het huidige contract op naam van u zelf is komen te staan en met uw eigen gegevens.
Ik wil u nog een prettige dag verder wensen!