H.J. Boswijk

Geen gezeur, geen problemen en tot op heden keurige tarieven.

Houdt vaste tarieven voor vaste klanten. Een voordeliger tarief voor klanten met b.v. 5 jaar, 10 jaar achtereenvolgens contracten.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van jouw review! We zijn blij om te vernemen dat je tevreden bent met ENGIE, wij zullen jouw feedback zeker meenemen.
Een mooie dag...

Vijverberg

Duidelijk en geen poespas

Geen😇

Goedemiddag,
Hartelijk bedankt voor het delen van jouw review en positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ENGIE.
Hartelijke...

Nieuwendijk

Service is goed.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van jouw review! We zijn blij te lezen dat je tevreden bent over onze service.

W. Doosje

Het bevalt me best bij Engie

Geen idee

Goedemorgen,
Hartelijk bedankt voor het delen van jouw review. We zijn blij te vernemen dat je tevreden bent over ENGIE en dat je ons aanbeveelt bij anderen!
Een mooie dag...

Zeer positief

Nog geen😉

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over ENGIE!
Mocht je in de toekomst wel verbeterpunten voor ons hebben dan horen wij dat...
Goedemorgen,
Mocht je in de toekomst wel verbeterpunten voor ons hebben dan horen wij dat natuurlijk graag.

Hans

Ondanks dat mijn nieuw af te sluiten contract duurder uitvalt dan diverse andere aanbieders, blijf ik toch bij engie.
Gewoon een eerlijke en open aanbieding geen flauwekul, geen truckjes

Kan ik nog niet vinden

Goedemorgen Hans,
Goedemorgen Hans,
Hartelijk dank voor het delen van jouw review en positieve beoordeling! We zijn blij om te vernemen dat je zo tevreden bent over ENGIE. Bedankt voor het verlengen van jouw contract!

A.Geerse Dienstverlening

Goed, betrouwbaar, duidelijk.

Ga vooral zo door. Wel zou ik graag weer langere contracten willen kunnen afsluiten.
De app is ook heel fijn, super!

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent! We hopen in de nabije toekomst weer langere overeenkomsten te kunnen afsluiten :-).
Ik wens je nog een fijne...

M van Gils

Als ik wil inloggen op de website, wordt ik automatisch doorgestuurd naar de app. Dat is niet de bedoeling, want dan zou ik de app wel openen in plaats van de website bezoeken. Kunnen jullie dit... Als ik wil inloggen op de website, wordt ik automatisch doorgestuurd naar de app. Dat is niet de bedoeling, want dan zou ik de app wel openen in plaats van de website bezoeken. Kunnen jullie dit veranderen? Ik heb nu de app moeten verwijderen tijdelijk, om op de website te komen. Echter had ik een uitgebreidere pagina verwacht, waarin ik mijn contract en mijn verbruik etc allemaal zou kunnen zien. Maar er staat niets meer dan wat er in de app staat.

Goedemorgen,
Naar aanleiding van je review heb ik geprobeerd je te bellen. Wellicht is het handig even contact te zoeken met onze klantenservice zij kunnen dan samen met je even alles doornemen.

Linda

Een betrouwbare en fijne leverancier van gas en elektra. Vele jaren klant geweest. Mijn contract loopt per 3.7.24 af en helaas liggen de tarieven ten opzichte van alle overige leveranciers nu veel... Een betrouwbare en fijne leverancier van gas en elektra. Vele jaren klant geweest. Mijn contract loopt per 3.7.24 af en helaas liggen de tarieven ten opzichte van alle overige leveranciers nu veel hoger. Dit zit met name in de vaste leveringskosten (e11.86 per product per maand). Jammer want daardoor stap ik nu toch over naar een andere leverancier!

Pas die vaste leveringskosten aan naar een regulier tarief dit behoudt Engie vele klanten.

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Wat jammer om te lezen dat je weg gaat. Ik hoop dat we je in de toekomst nog eens mogen verwelkomen.
Pauline -ENGIE...
Pauline -ENGIE Webcare

H.E. Schuil

Over het algemeen goed te noemen

Beter aanbod geven, altijd hoger dan gemiddeld.

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Ik geef je feedback intern door.