ENGIE

Paradis

Nog arroganter sinds broodheren in Parijs wonen.

Ipv op een aangetekend schrijven correct te reageren, geen represailles nemen door te volharden in de boodschap.

Goedemorgen,
Dank u wel voor uw review. Ik begrijp van u dat u onvrede heeft omtrent de geboden service. Dat vind ik jammer om te horen. Ik zou dan ook graag eens met u mee willen kijken om te zien of wij u hierin nog van service kunnen voorzien. Zou u hiervoor uw klantnummer en/of adresgegevens kunnen sturen naar socialmedia.nl@engie.com? Bij voorbaat dank!

Remmerts

Prima energiebedrijf en klantenservice

duw klanten geen dubbeltarief door de strot bij een vervanging door "slimme" meter

Goedemorgen,
U geeft uw onvrede weer of het standaard ingestelde dubbeltarief bij het krijgen van een slimme meter. Het klopt dan ook dat bij het krijgen van een slimme meter, deze standaard staat ingesteld op het dubbele tarief. U heeft nog steeds de keuze uit dubbel tarief of enkel tarief. Dit is dan ook een administratieve handeling wat u zelf eenvoudig kan wijzigen in uw MijnENGIE omgeving of wij op uw verzoek met alle plezier voor u aanpassen. In het tweede geval horen wij dan ook graag van u! Voor nu wil ik u een prettige dag verder wensen :-)

ruts

Geen problemen

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige dag wensen :-)

A Dozeman

Prima bedrijf

worden de laatste tijd vaak gebeld door andere bedrijven die zeggen dat we goedkoper kunnen . Dan vrag hoe ze dat weten en dan wordt er gezegd dat jullie alles doorgeven. Dit willen we niet .... worden de laatste tijd vaak gebeld door andere bedrijven die zeggen dat we goedkoper kunnen . Dan vrag hoe ze dat weten en dan wordt er gezegd dat jullie alles doorgeven. Dit willen we niet . niemand hoeft te weten hoe en wat wij verbruiken . kunnen jullie hier rekening mee houden.
Fam. Dozeman

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. U vraagt of wij uw verbruik niet aan derden willen verstrekken. Hier informeer ik u graag over. Het gemiddeld jaarverbruik, ook wel bekend als het standaardjaarverbruik, wordt in een centraal register bijgehouden van iedere aansluiting in Nederland. Dit is met toestemming van de klant, toegankelijk voor alle leveranciers. Helaas hebben wij hier verder geen invloed op.
Ik wil u een prettige dag verder wensen :-)

Vincent

Slechte ervaring

Doen wat je beloofd en gemaakte fouten erkennen en herstellen!

Goedemorgen,
Dank u wel voor uw review. Als ik het goed begrijp dan zouden volgens u, beloftes niet zijn nagekomen en zijn er wat problemen geweest omtrent uw leveringsovereenkomst. Dit vind ik jammer om te lezen. Ik zou dan ook graag even met u mee willen kijken om te zien waarin wij u nog van service kunnen voorzien. Zou u hiervoor uw klantnummer en/of postcode en huisnummer willen mailen naar socialmedia.nl@engie.com. Ik kijk het graag allemaal even voor u na! Bij voorbaat dank!

Ruud van Rooij

ENGIE is een Goede en duurzame leverancier

Via uw con-collega's worden wij bestookt met het verzoek over te sluiten. Engie zou zijn trouwe klanten beter moeten belonen.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Hoewel ik begrijp dat u wil dat trouwe klanten worden beloond vinden wij dat trouwe klanten net als nieuwe klanten behandeld moeten worden. Wanneer wij nieuwe klanten immers cadeautjes aan zouden bieden en trouwe klanten niet is dit niet eerlijk. Wij hebben eerlijkheid erg hoog staan.
Pauline - ENGIE Webcare

H. van Zelm

Goed. Maar nu heb ik een driejarig contract. Is het zinvol om naar een goedkopere aanbieder te gaan of volgt u ook de lagere inkoopsprijzen?

Houd de klanten op de hoogte van de (prijs-)ontwikkelingen op de energiemarkt.

Goedemorgen,
Als ik u goed begrijp dan vraagt u naar een scherper aanbod bij ons. Ik zou graag even met u mee willen kijken naar de mogelijkheden omtrent uw leveringsovereenkomst. Zou u hiervoor uw klantnummer en/of postcode en huisnummer willen mailen naar socialmedia.nl@engie.com? Bij voorbaat dank. Wij kijken dan graag of wij u hierin nog van dienst kunnen zijn.
Ik wil u voor nu een prettige dag verder wensen :-)

engie

VERTROUWELIJK

ALS EERSTE OVERSTAPPEN DE EERSTE VAN DE MAAND dat is anders niet te volgen essent rekend volgens mee voor 7 dagen een maand Jullie zouden een goeden overstap regelen ik reken... ALS EERSTE OVERSTAPPEN DE EERSTE VAN DE MAAND dat is anders niet te volgen essent rekend volgens mee voor 7 dagen een maand Jullie zouden een goeden overstap regelen ik reken er op

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw review en uiteraard nog van harte welkom bij ENGIE! Ik kan mij goed voorstellen dat het gemakkelijker is voor u als er op de eerste dag van de maand een overstap geregeld wordt.
Het is echter algemeen voor elke energieleverancier dat de levering 30 dagen na aanmelding start ongeacht welke dag dit is. De overstap zal dan altijd geregeld worden tussen de twee energieleveranciers zodat u er als klant zijnde in ieder geval geen hinder van onder vindt.
Charnella - ENGIE Webcare

Paul van den Boom

Goede service

Niet van toepassing

Goedemiddag,
Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service!
Pauline- ENGIE...
Pauline- ENGIE Webcare

shuwendry

goed

Goedemiddag,
Bedankt voor de positieve feedback! :-)
Ik wens u nog een hele fijne dag!
Pauline - ENGIE Webcare