ENGIE

AH Onbelet

Uitstekend

??

Goedemorgen,
Bedankt voor je feedback! Wat fijn dat je zo tevreden bent over ons en onze service!

van Dijk.

Zolang Enie nog gebruik maakt van Beheerloket, dit callcenter met mega agressieve belstijl, waarbij contracten eenzijdig worden overgesloten terwijl je huidige overeenkomst met een andere... Zolang Enie nog gebruik maakt van Beheerloket, dit callcenter met mega agressieve belstijl, waarbij contracten eenzijdig worden overgesloten terwijl je huidige overeenkomst met een andere leverancier nog 15 maanden loopt, je keihard word voorgelogen en alles moet snel snel snel, zullen ze van mij nooit meer dan 0.5 ster krijgen. ga je schamen ENGIE!!!

fatsoenlijke partners in de hand nemen die wel begrijpen hoe je op een fatsoenlijke manier een klanten benaderd, ze niet voorliegt en een ongewenst een contract door de strot duwt, alles voor een... fatsoenlijke partners in de hand nemen die wel begrijpen hoe je op een fatsoenlijke manier een klanten benaderd, ze niet voorliegt en een ongewenst een contract door de strot duwt, alles voor een paar euro's.

Goedemorgen,
Ik begrijp dat je benaderd bent door een tussenpartij. Goed dat je dit bij ons meld. Ik heb je klacht doorgezet naar onze afdeling sales. Zij gaan dit bespreekbaar maken bij deze partij zodat dit in de toekomst verbeterd kan worden. Hoewel ik natuurlijk niet blij ben dat je zo benaderd bent geweest ben ik wel blij dat je het ons meld zodat we hier iets mee kunnen doen. Wel hoop ik dat je de mening van de tussenpartij los kunt zien van ENGIE en je review wilt herzien.

Jeroen Meijer

Duurzaam, betrouwbaar en overzichtelijk energie afnemen doe je bij Engie!

nvt

Hi Jeroen,
Bedankt voor je positieve feedback! Wat een mooie woorden :-). We zijn dankbaar voor klanten zoals jij!

Naam bekend bij Engie

Doe altijd direct zaken met Engie zelf. Via callcenter benaderd. Ze zeggen dat “ alles blijft zoals het is met scherpere voorwaarden “ en leuke aanbiedingen. Op eind van het gesprek, vraag ik... Doe altijd direct zaken met Engie zelf. Via callcenter benaderd. Ze zeggen dat “ alles blijft zoals het is met scherpere voorwaarden “ en leuke aanbiedingen. Op eind van het gesprek, vraag ik nogmaals of alles bij het oude blijft krijg je te horen: “ alleen de naam is anders “. Ben er niet ingetrapt. Iets dergelijks is me ooit eerder overkomen en “ ingetrapt”, bleek €. 7,00 per maand duurder te zijn. Heb ik van geleerd.

Onbegrijpelijk dat Engie via z.g.n. Callcenters haar naam te “ grabbel “ gooit. Callcenters kunnen van “ de lucht “ niet leven, toch…

Goedemorgen,
Bedankt voor je feedback! Wat fijn dat je ons zo in vertrouwen hebt genomen! We zijn blij dat je zo oplettend bent geweest en je een klant bij ENGIE bent.
Ik wens je nog een...

F. Kersten

Géén problemen gehad.

Goedemorgen,
Bedankt voor je feedback! Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service.

Gerrit Brinkman

Solide bedrijf

Hi Gerrit,
Bedankt voor je feedback! Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service.

Gerrit Broekhuis

Geen klachten, nette behandeling

Hi Gerrit,
Bedankt voor je feedback! Wat fijn dat het allemaal goed verloopt.

N de vries batelaan

Tot nog toe goed

Goedemorgen,
Bedankt voor je feedback! Wat fijn dat je tot zover nog zo tevreden met ons bent! :-) We zijn dankbaar dat je onze klant bent!
Pauline -...

cremers metselwerken

Slecht

niet meer liegen

Burchartz

Prettig dat je alle gegevens m.b.t. het energie verbruik via MijnEngie kunt opvragen. Dat inzicht geeft mij rust, zodat ik ook weet wanneer ik te veel energie gebruik en dus moet "minderen" met het... Prettig dat je alle gegevens m.b.t. het energie verbruik via MijnEngie kunt opvragen. Dat inzicht geeft mij rust, zodat ik ook weet wanneer ik te veel energie gebruik en dus moet "minderen" met het verbruik.

Hulp krijgen in het besparen van energie en waar (welke apparaten) teveel verbruikt word.

Goedemorgen,
Bedankt voor je feedback! Fijn dat je zo tevreden bent over onze service! We kunnen je absoluut helpen met energie adveis. Hiervoor kun je het beste bellen met onze afdeling energie advies: Zij zijn bereikbaar op 088 - 444 6630.