ENGIE

A. Kreulen

Prima contact met de medewerkster of medewerker. Goed gevoel bij.

Goedemorgen,

Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over ENGIE. We willen u bedanken voor de feedback! Ik wens u nog een fijne dag!

Pauline - ENGIE Webcare

Goede service

Goedemorgen,

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ENGIE! Ik wil u een prettige dag wensen :-)

Joop Albers

Altijd goede prijs/kwaliteit

Goedemorgen Joop,

Bedankt voor uw positieve review. Daar worden wij gelukkig van!
Ik wens u een prettige dag toe vandaag :-)

Charnella - ENGIE Webcare

Ik ben geen meneer. Staat ook op mevr. Kokke angevaare.

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wat betreft uw aanspreektitel mijn excuses! Ik heb dit gelijk voor u laten aanpassen in onze gegevens :-) Met vriendelijke... Goedemorgen, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wat betreft uw aanspreektitel mijn excuses! Ik heb dit gelijk voor u laten aanpassen in onze gegevens :-) Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Komen hun afspraken na

n.v.t.

Goedemorgen,

Wat fijn om te zien dat u tevreden bent met ENGIE! Daar worden wij gelukkig van :-)
Ik wens u een prettige dag toe.

W. Van Straten

Ik ben nu bijna 3 jaar klant bij Engie, en dat naar volle tevredenheid. Zo tevreden dat ik mijn contract met 3 jaar verlengde. Goede tarieven en geen omkijken naar. Vaak wordt gezegd ieder jaar... Ik ben nu bijna 3 jaar klant bij Engie, en dat naar volle tevredenheid. Zo tevreden dat ik mijn contract met 3 jaar verlengde. Goede tarieven en geen omkijken naar. Vaak wordt gezegd ieder jaar overstappen is voordeliger, ik betwijfel het.

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! We zijn erg blij dat u opnieuw voor ENGIE heeft gekozen en hopen dat de komende 3 jaren weer naar tevredenheid zullen verlopen... Goedemorgen, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! We zijn erg blij dat u opnieuw voor ENGIE heeft gekozen en hopen dat de komende 3 jaren weer naar tevredenheid zullen verlopen :-) Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Ik ben al 45 jaar met een onderbreking van 4 maanden klant van engie. Dit geeft wel aan dat wij geen shoppers zijn en voortdurend wisselen en een tevreden klant zijn. Toch heb ik een opmerking;... Ik ben al 45 jaar met een onderbreking van 4 maanden klant van engie. Dit geeft wel aan dat wij geen shoppers zijn en voortdurend wisselen en een tevreden klant zijn. Toch heb ik een opmerking; gezien het vergelijk met andere leveranciers werd mij toch geen heel aanbieding gedaan welke ik verwacht had. Ik ben akkoord gegaan met voorschot van €143 euro per maand .

De trouwe klanten meer korting bieden.

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, Bedankt voor uw positieve review en tip! Wij zijn uiteraard ook erg blij met u als trouwe klant van ENGIE. Wij bieden u dan ook altijd het meest voordelige tarief aan en vinden het... Goedemorgen, Bedankt voor uw positieve review en tip! Wij zijn uiteraard ook erg blij met u als trouwe klant van ENGIE. Wij bieden u dan ook altijd het meest voordelige tarief aan en vinden het fijn dat u opnieuw voor ENGIE gekozen heeft :-) Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Duidelijk en snel gecommuniceerd met Engie. Zij zijn klant gericht en staan open voor tarief aanpassingen

Het zou prettig zijn als Engie bij tariefs verlagingen dit aan de klant mededeelt zodat de klant de mogelijkheid heeft zijn tarieven te laten wijzigen. Voorkomt overstappen

Goedemorgen,

Bedankt voor uw positieve review en tip! Ik wil u een prettige dag wensen vandaag :-)

Roden

Geen opmerkingen

Goedemiddag,

Bedankt voor het delen van uw positieve review! Ik wens u een prettige dag verder vandaag :-)

Charnella - ENGIE Webcare

Tot op heden geen klachten en een vlotte website waar ook alles duidelijk is omschreven.

Zo direct zou ik het niet weten.

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Bedankt voor het delen van uw positieve review, dat vinden wij erg leuk om te lezen! Ik wil u een prettige dag verder wensen :-) Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE... Goedemiddag, Bedankt voor het delen van uw positieve review, dat vinden wij erg leuk om te lezen! Ik wil u een prettige dag verder wensen :-) Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare