ENGIE

Over het algemeen goed.

Wat meer nadenken over de handelingen.
Wat meer nadenken over de handelingen.
Ik kreeg over het seizoen 351 Euro terug (zonnepanelen), maar toch werd mijn voorschotbedrag met 36 Euro per maand verhoogd, terwijl we dit jaar weer op een teruggave te kunnen rekenen. Overigens zijn wij een uitbreiding van onze zonnepanelen met 50% aangegaan.

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Bedankt voor het delen van uw review! De verhoging komt in uw geval wellicht doordat we het termijnbedrag voor gas en elektriciteit apart berekenen. Totaal komt u dan ruimer uit. U... Goedemiddag, Bedankt voor het delen van uw review! De verhoging komt in uw geval wellicht doordat we het termijnbedrag voor gas en elektriciteit apart berekenen. Totaal komt u dan ruimer uit. U kan altijd het termijnbedrag zelf aanpassen nav een termijnbedrag check via MIJNENGIE. Wat mooi trouwens dat u nog meer zonnepanelen in gebruik neemt voor het opwekken van uw elektriciteit! :-) Ik wens u een prettige middag verder! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

W.Lindeman

Goed; ben wel benieuwd naar het nieuwe aanbod voor 3 jaar

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Bedankt voor het delen van uw positieve review! Als het goed is kan u met een maandje ongeveer het verlengaanbod verwachten en bekijken via MIJNENGIE. Ik wens u een prettige middag... Goedemiddag, Bedankt voor het delen van uw positieve review! Als het goed is kan u met een maandje ongeveer het verlengaanbod verwachten en bekijken via MIJNENGIE. Ik wens u een prettige middag verder! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Prima. Nooit een probleem eigenlijk.

De app kan beter. De update per dag komt vaak niet vanzelf door. Na opnieuw inloggen pas.
Verder prima.

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review en uiteraard ook voor uw tip! U kan nog controleren of de optie 'verversen op de achtergrond' op uw toestel aan staat. Als dit uitstaat kan het er... Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review en uiteraard ook voor uw tip! U kan nog controleren of de optie 'verversen op de achtergrond' op uw toestel aan staat. Als dit uitstaat kan het er voor zorgen dat u telkens opnieuw moet inloggen voor de up te date gegevens. Indien er nog vragen zijn kan u ons mailen via socialmedia.nl@engie.com. Wilt u dan uw klantgegevens gelijk meesturen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

j dijks

Ik ben er net bij jullie bedrijf

ik hebmzonne paneel op dit huis, maak dat verschil met stroom en aan einde van jaar ,

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Zou u de verbeter punten aan ons willen toelichten per e-mail zodat we er voor u naar kunnen kijken? Dit mag u sturen naar:... Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Zou u de verbeter punten aan ons willen toelichten per e-mail zodat we er voor u naar kunnen kijken? Dit mag u sturen naar: socialmedia.nl@engie.com. Met vriendelijke groet, Pauline - ENGIE Webcare

J a van Houten

Goedemiddag,

Dank u wel voor uw positieve review! Ik wens u een prettig weekend alvast :-)

Charnella - ENGIE Webcare

Gaby Stockmans

Ontevreden over de nieuwe manier voor de meters op te nemen.

afspraak: iemand komt langs om de meters op te nemen

Reactie ENGIE:

Goedemorgen Gaby, Wat jammer dat u ontevreden bent over de manier dat uw meterstanden worden opgenomen. Het is vanuit ENGIE helaas niet mogelijk om iemand langs te sturen om de meterstanden op... Goedemorgen Gaby, Wat jammer dat u ontevreden bent over de manier dat uw meterstanden worden opgenomen. Het is vanuit ENGIE helaas niet mogelijk om iemand langs te sturen om de meterstanden op te nemen. Indien er geen slimme meters zijn zal u deze altijd zelf moeten doorgeven. Uw netbeheerder dient wel 1x in de 3 jaar langs te komen voor een fysieke opname. Mocht u nog vragen hierover hebben dan kan u ons mailen via socialmedia.nl@engie.com. Ik wens u alvast een fijn weekend! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Arie Scholten

Slechte ervaring door tussen verkoper die dingen belooft die jullie niet waar kunnen maken een boze klant

Luisteren naar de klanten

Reactie ENGIE:

Goedemiddag Arie, Het is natuurlijk nooit leuk als er beloftes gemaakt zijn die niet nagekomen worden. Ik zie dat u hier eerder contact over heeft opgenomen en er een klacht is ingediend. Uw... Goedemiddag Arie, Het is natuurlijk nooit leuk als er beloftes gemaakt zijn die niet nagekomen worden. Ik zie dat u hier eerder contact over heeft opgenomen en er een klacht is ingediend. Uw klacht is inmiddels beoordeeld en teruggekoppeld aan u. Helaas kunnen wij de zaak ook niet veranderen. Uiteraard mag u ons nog de eindafrekening sturen voor de boetevergoeding zoals mijn collega aan heeft gegeven. Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Dennis Robin Korthof

Werd dakloos en per direct uitgeschreven mét een boete.
Niet mee eens. Maar zo blijkt de regeling. Nu toch weer terug met een afbetalingsregeling. Onterecht maar zo is de regeling.

Meer begrip tonen in uitzonderingssituaties!

Reactie ENGIE:

Goedemiddag Dennis, Bedankt voor uw review en tip! We nemen dit zeker mee als feedback. Indien u ergens nog vragen over heeft dan mag u ons altijd mailen via socialmedia.nl@engie.com. Ik wens u... Goedemiddag Dennis, Bedankt voor uw review en tip! We nemen dit zeker mee als feedback. Indien u ergens nog vragen over heeft dan mag u ons altijd mailen via socialmedia.nl@engie.com. Ik wens u alvast een prettig weekend toe! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Schuit S

Rust.......

goed overzicht

Goedemorgen,

Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met ons! Ik wens u nog een fijne dag!

Pauline- ENGIE Webcare

Jan Swiers

Uitstekend en zeer goed in communicatie.

Verbeterpunt qua marketing zou kunnen zijn uit te dragen het gebruik van kernenergie voor CO2 beperking en daarmee grote bijdrage aan vergroening van NL. België heeft procentueel meer kernenergie,... Verbeterpunt qua marketing zou kunnen zijn uit te dragen het gebruik van kernenergie voor CO2 beperking en daarmee grote bijdrage aan vergroening van NL. België heeft procentueel meer kernenergie, dus eenvoudige kas spekker!

Goedemorgen,

Bedankt voor uw feedback! Leuk om te lezen dat u zo met ons mee wil denken! Ik wens u nog een fijne dag!

Pauline - ENGIE Webcare