ENGIE

c bruin

Ik ben een zeer tevreden klant ik kan er niets anders over zeggen.

Zou niet weten wat er verbetert moet worden.

Goedemiddag,
Wat fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent met ENGIE! Wij waarderen het ook enorm dat u al enkele jaren klant van ons bent.
Ik wens u een prettige middag...
Goedemiddag,
Ik wens u een prettige middag verder.
Charnella - ENGIE Webcare

Yvonne

Netjes en correct behandeld erg ges

Goedemiddag Yvonne,
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ENGIE. Erg leuk om terug te zien!
Ik wens u een prettige dag verder.
Charnella - ENGIE...
Goedemiddag Yvonne,
Ik wens u een prettige dag verder.
Charnella - ENGIE Webcare

t venderbosch

Duidelijke rekeningen en goede app

bij het aanbod voor verlenging de kosten die je nu hebt voor kWh en gas en wat het wordt erbij schrijven

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Wat een goede tip! Ik ga dit meteen doorgeven!
Pauline -...
Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Wat een goede tip! Ik ga dit meteen doorgeven!

Adriaans

Heldere communicatie

geef duidelijk het verschil aan met de concurrentie en maak personeelskorting inzichtelijk

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Goed dat u dit bij ons aangeeft. We nemen het mee om in de toekomst te kunnen verbeteren.
Ik wens u nog een fijne dag en alvast een prettig...

Brouwer

Eigenlijk alleen maar goede ervaring

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons!
Met vriendelijke groet,...
Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons!

A. Lanting

Vriendelijk en betrouwbaar

Ga zo door vriendelijke medewerkers met verstand van zaken!

Goedemiddag,
Bedankt voor deze positieve feedback! :-) Fijn dat u zo tevreden bent over ons!
Volgende keer gaan we voor een 10 haha!
Ik wens u nog een fijne dag!
Met vriendelijke...
Goedemiddag,
Bedankt voor deze positieve feedback! :-) Fijn dat u zo tevreden bent over ons!
Volgende keer gaan we voor een 10 haha!
Ik wens u nog een fijne dag!

VVE Tweede Weteringdwarsstraat 60

We zijn diverse keren gebeld voor verlenging

Stop met dat vervelende bellen.

Goedemorgen,
Bedankt voor uw review! Ik kan me goed voorstellen dat u het vervelend vindt om herhaaldelijk telefonisch benaderd te worden voor het verlengen van uw energieovereenkomst....
Goedemorgen,
Echter wanneer uw energieovereenkomst aflopende zou zijn, zou het u veel voordeel kunnen bieden om een nieuwe energieovereenkomst aan te gaan voor een bepaalde periode. Wanneer u uw overeenkomst niet verlengd, gaat u na afloop van uw overeenkomst, een overeenkomst voor onbepaalde tijd aan. Dan zou u gebruik gaan maken van de variabele energietarieven die twee keer per jaar wijzigen. U gaat dan ook mee in de eventuele prijsstijgingen.
Wanneer u niet meer telefonisch benader wenst te worden, kan u gebruik maken van het bel me niet register dat u na het gesprek wordt aangeboden. Ook kan u hier meer informatie over terugvinden op de website bel-me-niet.nl
Natuurlijk willen wij u als klant graag tevreden stellen met de service die wij aanbieden. Ik zou u graag willen vragen wat wij hierin nog voor u kunnen betekenen waar wij uw ongenoegen weg kunnen nemen? Zou u dit met uw persoonlijke gegevens willen mailen naar socialmedia.nl@engie.com? Wij horen graag van u!
Ik wens u voor nu dan ook vast een goed weekend toe!

Loebna Ssoulaimani

Zeer positief

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u vast een goed weekend wensen! :-)

Verevers

Duidelijk, open goede site enz.

Zou het niet weten.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u vast een goed weekend wensen :-)

Hans van Teeffelen

Eindresultaat goed, maar via whatsapp trage communicatie (altijd 1 dag later) en steeds andere medewerker. Telefonisch contact wel zeer goed.

Benoem een case manager voor ingewikkelde gevallen, zodat niet steeds een nieuwe medewerker zich in de materie moet inleven

Goedemorgen,
Bedankt voor uw positieve review. Dit vinden we erg leuk om te lezen! Ik kan me goed voorstellen dat wanneer u een vraag of verzoek heeft, hier ook zo snel mogelijk een reactie op te willen ontvangen en het graag afgehandeld ziet worden door dezelfde werknemer. Nu is dit inderdaad niet altijd mogelijk via whatsapp. De reactietijd is dan ook afhankelijk van de bedrijvigheid op dat moment.
Wanneer u uw energiezaken direct af wenst te handelen, zou ik u dan ook willen adviseren om hiervoor een ander kanaal zoals telefonisch of de chat te gebruiken. Zo spreekt u dan ook met één persoon en krijgt u gelijk antwoorden op al uw vragen.
Ik wil u dan ook bedanken voor uw feedback en wens u vast een goed weekend toe!
Met vriendelijke groeten,