ENGIE

Wilma

Goed, duidelijk, vriendelijk.

Nee ik ben tevreden.

Goedemorgen Wilma,
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen met ENGIE! Ik wens u een prettige dag toe vandaag.

Tiele

Vriendelijk als er wat is bellen terug als het nodig is

die zijn er niet

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)
Niesje - Webcare

jerry krumpelman

Ik ben nu al enige jaren bij engie een goed bedrijf geen problemen en een duidelijke app ben nu aan het dubben of ik verleng of wegga omdat ik hoor dat als ik blijf je dat geld kan kosten hoor het... Ik ben nu al enige jaren bij engie een goed bedrijf geen problemen en een duidelijke app ben nu aan het dubben of ik verleng of wegga omdat ik hoor dat als ik blijf je dat geld kan kosten hoor het wel van engie

gewoon zo doorgaan

Goedemiddag Jerry,
Goedemiddag Jerry,
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen met ENGIE! We vinden het jammer dat u twijfels heeft om over te stappen of te verlengen bij ons. Uiteraard kan ik mij er wel iets bij voorstellen gezien iedereen wel het meest voordelige contract wilt.
Heeft u het verlengaanbod via MijnENGIE al bekeken? U mag natuurlijk ook altijd met ons bellen voor een verlengaanbod zodat we kunnen kijken welke tarieven wij u kunnen aanbieden. Dit kan via 088 444 66 66 op werkdagen tussen 08.00-18.00 uur. Wij horen graag van u!

Nvt

Nvt

Niesje - Webcare

H van Dijk

Er wordt verteld dat je veel goedkoper uit bent met Engie. Dat is absoluut niet waar.

Wees eerlijk over betalingen. Lieg niet.

Goedemiddag,
Wat jammer om te zien dat u niet zo tevreden bent met ENGIE. U geeft aan dat u duurder uitkomt dan had verwacht met ENGIE. Mochten wij nog iets voor u kunnen nakijken of uitzoeken mag u ons natuurlijk altijd een mail sturen via socialmedia.nl@engie.com.
Wij ontvangen dan graag uw klantgegevens. Alvast bedankt!

L.Steijn

Men wordt op de hoogt gehouden met het verbruik via een APP om inzichtelijk te maken hoeveel energie je verbruik per dag en per uur

Een verbeter punt is dat er een verschil is tussen de cijfers op de APP en op de PC om dat gelijk te trekken , zo dat bij het vergelijken het de zelfde uitkomst is .

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen met ENGIE en wat leuk dat u gebruik maakt van de ENGIE app voor het bijhouden van uw verbruik.
U geeft als tip/verbeterpunt...
Goedemiddag,
U geeft als tip/verbeterpunt aan dat de cijfers via de App en de website niet hetzelfde zijn. Dit is uiteraard zeer vreemd en zou ook niet de bedoeling moeten zijn als u ook dezelfde periode selecteert. Om dit voor u na te kijken wil ik u vragen deze issue door te geven via de Feedback optie in de App. Indien mogelijk mag u ook screenshots/foto's toevoegen waar u de verschillende cijfers ziet staan.
We zoeken dit dan graag verder voor u uit.

Wim Jonas

Engie doet moeite om klanten binnen te halen. Ben je eenmaal klant, dan is ben je snel een onbelangrijk nummer.

Neem klanten serieus, neem verantwoordelijkheid voor toezeggingen

Goedemiddag Wim,
Goedemiddag Wim,
Wat jammer om te zien dat u niet tevreden bent met ENGIE. Helaas kan uw contract niet opengebroken worden omdat u een vast contract bent aangegaan en verlengen pas mogelijk is 3 maanden voor einddatum.
Kan u echt niet meer langer wachten dan bieden we de optie van een wissel aan in het laatste jaar van uw contract. Voor u is dit mogelijk na 12 september 2020. U mag dan natuurlijk altijd opnieuw contact met ons opnemen voor een vervroegd aanbod.

W jansma

Goed bedrijf je kunt er verder mee

Zet ook in op waterstof dit is in mijn ogen de schoonste energie
Bovendien ook een systeem om overtollige elektriciteit op te slaan.
Mijn cv installatie is al geschikt voor deze...
Zet ook in op waterstof dit is in mijn ogen de schoonste energie
Bovendien ook een systeem om overtollige elektriciteit op te slaan.
Mijn cv installatie is al geschikt voor deze energiebron.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw review en wat geeft u ons een mooie tip! Ik ben er persoonlijk nog niet bekend mee maar ik ga het zeker noteren zodat we hier wellicht in de nabije toekomst meer meer kunnen doen.
Ik wens u nog een prettige dag toe!

Corrie

Goede sevice

Goedemorgen Corrie,
Bedankt voor uw positieve review! Dit vinden wij erg leuk om te zien.
Ik wens u een prettige dag toe!

Danny Janssen

So far so good

Het verbruik qua stroom en het zelf opwekken van stroom (in mijn geval net zonnepanelen) zou duidelijker mogen verwerkt in de app, nou zie ik alleen wat ik verbruik per dag.
Ik zou graag zien...
Ik zou graag zien wat ik per mnd opwek en verbruik.

Goedemorgen Danny,
Goedemorgen Danny,
Bedankt voor het delen van uw goede ervaringen met ENGIE en uw tip! U kan via MijnENGIE in de grafieken zien wat u verbruikt en teruglevert. Het totale aantal opwek kan u alleen op uw omvormer zien of als u nog een apart app heeft voor uw zonnepanelen. ENGIE registreert namelijk altijd alleen uw teruglevering.
Ook vindt u dit per maand terug op uw maandelijkse energierapporten. Deze vindt u terug via MijnENGIE onder energieverbruik. Indien u nog vragen heeft mag u altijd een e-mail sturen naar socialmedia.nl@engie.com. Ik wens u een prettige dag toe!