M.A.N. Rijneveld

lagere tarieven

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent.
Ik wens je nog een fijne dag!
Pauline - ENGIE Webcare

De Zeeuw

Prettige communicatie met medewerker. Geeft duidelijke informatie.

Het is niet handig het contract helemaal voor te lezen. Te veel info die ik niet kan onthouden. Eerst het contract per mail versturen en dan toelichten, werkt beter.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de communicatie met mijn collega. We vinden het belangrijk om iedereen zo goed mogelijk te woord te staan.
Vervelend dat de informatie die verteld werd misschien wat veel was! Bij het versturen van een aanbod zijn we wettelijk verplicht om allerlei voorwaarden te benoemen. Gelukkig staat alles uiteindelijk ook in je contract. Uiteraard heb je na ontvangst van je contract veertien dagen bedenktijd. Dus mocht er dan nog iets onduidelijk zijn of je bent daar niet tevreden over, dan zit je er nog niet helemaal aan vast.

Ia stolk

Snelle kontakten

Kontrakt niet duidelijk wat betreft m3 en kWh in de aanbieding

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Fijn om te lezen dat je snel contact met ons kon krijgen.
Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is omtrent je nieuwe tarieven....
Goedemiddag,
Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is omtrent je nieuwe tarieven. Hierom stuur ik je via de e-mail even een korte en duidelijke opsomming van jouw tarieven per kWh en m³. Hopelijk kan ik daarmee de onduidelijkheid wegnemen.
Ik wens je een fijne dag!

hooiveld p.a.

Uitsteken service goed.

graag meer jaren contract

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met de service van ENGIE! Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!
Voor nu wens...
Goedemorgen,
Voor nu wens ik je nog een mooie dag toe!
Niesje - ENGIE webcare

T.Z.Brussen

Alleen maar positief.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Wat fijn dat je alleen maar positief over ons bent. Mocht je verbeterpunten voor ons hebben waardoor we samen tot een 10 kunnen komen, laat het ons gerust weten!
Ik wens je een mooie dag.

kleijhorst

Vriendelijk, duidelijk en heldere advies.

Goedemiddag,
Wat een mooie review om te lezen! Dank je wel dat je dit met ons deelt. We zijn erg blij dat je ons vriendelijk vindt en dat alles verder duidelijk is. Ook vinden we het fijn dat we je van goed advies kunnen voorzien.

Wilma

Ik heb tot nu toe altijd een goede service ervaren. Snel bereikbaar en helder antwoord

Helaas kan ik nu heb 3- jarig contract meer afsluiten

Voor nu wens...
Goedemorgen,
Voor nu wens ik je nog een mooie dag toe!
Niesje - ENGIE webcare

Heemskerk

Goede service, zijn bereikbaar als je ze nodig hebt.

De app is niet helemaal up to date

Goedemiddag,
Hartelijk bedankt voor het delen van jouw review en positieve beoordeling! We zijn blij om te vernemen dat je tevreden bent over ENGIE.
Hartelijke...
Susan- ENGIE Webcare

Klaas Rem

Ik word goed geïnformeerd en de app is echt super

Ik heb recentelijk twee keer een mail verstuurd over één onderwerp en tot op heden geen enkele reactie gehad. Dat zou voor mij een reden kunnen zijn om bij contractverlenging ook bij andere... Ik heb recentelijk twee keer een mail verstuurd over één onderwerp en tot op heden geen enkele reactie gehad. Dat zou voor mij een reden kunnen zijn om bij contractverlenging ook bij andere maatschappijen te gaan kijken. Maar achteraf bleek dat ik mijn vraag naar een verkeerd e-mail adres had gestuurd (replay) waarop dus niet gereageerd wordt. Misschien dat ik beter op de site naar het juiste e-mail adres had moeten kijken.

Goedemiddag Klaas,
Goedemiddag Klaas,
Bedankt voor het delen van jouw mooie review! Fijn om te lezen dat je contact hebt gehad met mijn collega Susan. Vervelend dat je niet ons juiste e-mailadres hebt. Hopelijk kun je ons nu in de toekomst beter bereiken!
Ook mag je ons altijd bellen of benaderen via onze livechat.

C Bos

Mijn ervaring is zeer goed

ik heb geen verbeterpunten

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van jouw review en positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat je ervaring met ENGIE zeer goed is. Mocht je in de toekomst nog verbeterpunten voor ons hebben horen wij dat natuurlijk graag.
Susan- ENGIE Webcare