ENGIE

Kerckhaert

Duidelijk en goed advies ,transparant en duidelijk en heldere site

Hi,
Bedankt voor het delen van je ervaringen met ENGIE en jouw review. Wat fijn om te lezen ook dat je onze website duidelijk vindt. :-)
Ik wens je een prettig weekend toe!

J.A. Rollfs of Roelofs

De aandacht die je als klant krijgt is erg klantvriendelijk.

heb ik niet.

Hoi,
Hartelijk dank voor het delen van jouw goede ervaringen met ENGIE en fijn om te lezen dat je altijd goed contact met ons hebt. :-)
Ik wens je vast een goed weekend toe!

oeij

Betrouwbaar

bij aanbieden van milieuvriendelijke actie graag de kosten bekend maken, b.v. zonnepanelen, warmtepomp

Hallo,
Bedankt voor het delen van je review en feedback. Via https://www.engie.nl/product-advies kan je meer informatie vinden over onze producten voor verduurzaming.
Het klopt inderdaad...
Hallo,
Het klopt inderdaad dat er niet gelijk kosten bij staan. De reden hiervoor is dat de kosten per situatie en huishouden kunnen schelen met elkaar. Je kan daarom altijd een vrijblijvende offerte opvragen of advies gesprek aangaan met ons of één van onze partners. Leuk om te zien dat je eventuele interesse hebt in onze aangeboden producten en informatie! :-)
Ik wens je vast een goed weekend toe.
Charnella

Redelijk, medewerker callcenter over contractverlenging goed toegerust. Over de app met eerdere mindere ervaring

App geschikt maken voor door nulstand meter haan

Hoi,
Bedankt voor het delen van je review en jouw feedback.
Ik wens je een prettige dag verder!

Verdult

Dienstverlening soepel en helder

Nvt

Hoi,
Wat fijn om te zien dat je tevreden bent met onze dienstverlening. Bedankt voor het delen van je ervaringen met ENGIE!
Ik wens je een fijne avond toe.

Joop Butti

Geen problemen. Duidelijke functionerende website en een handige app om mijn verbruik te controleren. Graag groen en voordelig blijven.

Ik zou er een voorstander van zijn om de prijs per eenheid gas en electra te laten stijgen bij méér verbruik.

Hallo Joop,
Bedankt voor je review en wat fijn dat je gebruik maakt van de ENGIE app en deze je ook bevalt. ENGIE blijft zeker groen en altijd zo voordelig mogelijk.
Uiteraard ook bedankt...
Hallo Joop,
Uiteraard ook bedankt voor je feedback :-)
Ik wens je een prettige avond toe!

A Bonefaas

Ik vind het heel prettig om op de app het verbruik te kunnen volgen.

Hoi,
Wat fijn dat je onze ENGIE app in gebruik hebt en deze bevalt. Bedankt voor het delen van je review.
Ik wens je een fijne avond alvast!

G.J. ten Pas

Heb onlangs mijn 3-jarig contract verlengt met opnieuw 3 jaar. Engie is niet de goedkoopste leverancier, maar de service, waaronder het maandelijkse overzicht van het energieverbruik, waardeer ik... Heb onlangs mijn 3-jarig contract verlengt met opnieuw 3 jaar. Engie is niet de goedkoopste leverancier, maar de service, waaronder het maandelijkse overzicht van het energieverbruik, waardeer ik zeer.

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor! We kunnen inderdaad niet altijd de goedkoopste zijn ook al streven wij naar de scherpste tariefprijzen waarin we ook duurzaam blijven en wij de service kunnen bieden die je van ons mag verwachten.
Mocht je nog vragen hebben dan staan we van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 uur en 18:00 uur voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. Ik wil je voor nu nog een fijne dag toewensen!

Hummel

Alles klopt zoals afgesproken.

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor! Ik wens je nog een fijne dag toe!

Henk

Duidelijke rapportage

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor! Ik wens je nog een energieke dag toe!