A. Krijt

Heeft een duidelijke app, die gemakkelijk te bedienen is. Engie is niet de goedkoopste maar scoort wel hoog in de reviews.

Een meer concurrerend aanbod bij verlenging. Hogere waardering van blijvende klanten.

Goedemiddag,
Wat een mooie review! Fijn dat je dit met ons deelt.
Wat leuk dat je zo tevreden bent over onze app en dat je hebt gekeken naar onze score bij de online reviews :)
Ik...
Goedemiddag,
Wat een mooie review! Fijn dat je dit met ons deelt.

Bijster La.mers

Duidelijke afspraken goed inzicht over gebruik. Geen ongewenste verrassingen

Goedemiddag,
Wat een mooie review! Fijn dat je dit met ons wil delen. Goed dat alles duidelijk is voor je :)

Steenhof

Okay met tarieven, goed bereikbaar

Geen op dit moment

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van deze review. Fijn om te lezen dat je ons goed kunt bereiken en dat je tevreden bent over onze tarieven! Leuk dat je ons ook aanbeveelt aan anderen :)...
Goedemiddag,
Ik wens je een hele fijne dag.

Pensioen

Goedemiddag!
Bedankt voor het delen van deze review en mooie beoordeling :)
Ik wens je een fijne dag.

Schellekens

Het komende jaar wordt het bedrag stuk lager dan gewend.Hoe kan dat?
Dat is lijkt mij,een verkooptruc.

Eerlijkheid dus.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van jouw review.
Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van jouw review.
Natuurlijk kan het voorkomen dat je nieuwe aanbod lager is dan je had verwacht. Dat is natuurlijk alleen maar mooi! Wellicht heb je je vorige contract in een duurdere periode afgesloten dan nu.
Zolang het verbruik in het aanbod klopt, kun je er vanuit gaan dat die kosten ook juist zijn. En als je hier toch nog vragen over hebt dan mag je natuurlijk altijd onze klantenservice bellen!
Ik wens je een hele fijne dag.

Kouer

Ik heb een energierapport ontvangen van onze tweede maand bij ENGIE. Toen ik vroeg om een rapport van de maand ervoor werd aangegeven dat dat niet kon omdat wij niet vanaf de eerste van de maand... Ik heb een energierapport ontvangen van onze tweede maand bij ENGIE. Toen ik vroeg om een rapport van de maand ervoor werd aangegeven dat dat niet kon omdat wij niet vanaf de eerste van de maand gestart waren. Maar ENGIE heeft de beginstand van onze meters en de eindstand van die maand. Maar het wordt pas zichtbaar op de jaarafrekening. Ik vind dat raar en klantonvriendelijk.

Overzicht van het verbruik vanaf dag 1!

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review. Allereerst nog van harte welkom bij ENGIE! Ik vind het vervelend om te lezen dat je over de eerste maand dat je klant bij ons was, geen energierapport hebt gekregen.
Voor het maken van een energierapport hebben wij een meterstand nodig op de eerste van de maand en de eerste van de volgende maand. Als je dus iets later in de maand klant wordt, kunnen we voor die eerste maand geen rapport opmaken.
We kunnen hiervoor helaas niet de beginmeterstand gebruiken van de datum dat je klant bent geworden bij ons. De beginstanden staan namelijk los van de uitlezingen voor de maandelijkse energierapporten. Het maken van die rapporten is een geautomatiseerd proces en kan hierop helaas niet aangepast worden.
Natuurlijk begrijpen we dat je het liefst inzicht had gehad vanaf dag één. Onze excuses voor het ongemak.

Curto

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Fijn om te lezen dat alles goed is en dat je ons aanbeveelt aan anderen.

Nico HJHulstaart

Ik vind dit een goed bedrijf omdat ze iedere maand inzicht geven in het energieverbruik op een overzichtelijke en duidelijke manier, tips geven om te besparen en inzichtelijk maken hoe het... Ik vind dit een goed bedrijf omdat ze iedere maand inzicht geven in het energieverbruik op een overzichtelijke en duidelijke manier, tips geven om te besparen en inzichtelijk maken hoe het maandtarief is opgebouwd.

Geen.

Goedemorgen Nico,
Goedemorgen Nico,
Wat een mooie uitgebreide review. Wat fijn dat je dit met ons deelt, dankjewel! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze maandelijkse energierapporten en dat je hier goeie informatie uit kunt halen. Het geven van inzicht aan onze klanten vinden we natuurlijk erg belangrijk.

J de vries

Niet echt

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Fijn om te lezen dat alles goed is volgens jou en dat je ons aanbeveelt aan anderen. Mocht je toch eens feedback voor ons hebben, laat het ons gerust weten.
Ik wens je een mooie dag!

Dorothee v B.

Nuttige spaartips,handige maandelijks overzicht van t gebruik

Jammer dat n 3 jaars contract niet meer mogelijk is ,andere aanbieders bieden dit wel aan

Goedemorgen Dorothee,
Goedemorgen Dorothee,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! We zijn blij dat je onze bespaartips waardeert en ook de maandelijkse overzichten die we je sturen. Inzicht in je energieverbruik en kosten vinden we erg belangrijk, zodat je weet waar je aan toe bent.
Hopelijk kunnen we je in de toekomst weer eens een driejarig contract aanbieden! Ik kan helaas niet vertellen of en wanneer we dit weer gaan aanbieden.