ENGIE

R.Tichelaar

Prima, nooit geen problemen

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!

Bram Philippens

Goed. Weinig contact nodig. Prima en professioneel

E.Vaartjes

Leuk gesprek en duidelijk advies

misschien korting of kadobon bij verlenging contract

Goedemiddag,
Op dit moment kunnen wij je geen cadeaubon of andere cadeaus aanbieden....
Goedemiddag,
Op dit moment kunnen wij je geen cadeaubon of andere cadeaus aanbieden. De korting die wij bieden proberen wij vooral in de aangeboden tariefprijzen te verwerken. Wanneer het weer tijd is om je overeenkomst te verlengen wil ik je adviseren om vooral goed de website in de gaten te houden, zo blijf je op de hoogte van de acties van dat moment wat wij aanbieden.
Ik wil je bedanken voor je review en wens je voor nu nog een mooie zonnige middag toe!

Panjer S.J.

Ook verlenging aanbieden voor bijv. 3 jaar

Goedemorgen,
Bedankt voor je feedback. Het is bij ons bij verlengen mogelijk voor 1 en 3 jaar, indien je in MijnENGIE enkel een 1 jarig verleng voorstel ziet wil ik je vragen te bellen naar onze klantenservice zodat mijn collega een aanbieding met je kan bespreken. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 op 088-4446666.
Pauline -ENGIE webcare

Dirk

Al maanden aan het ploeteren met de door jullie geleverde -niet functionerende- dongle! Diverse keren feedback toegestuurd zonder resultaat!

Kom uit die luie stoel en dóe iets!!

Hi Dirk,
Hi Dirk,
Bedankt voor je feedback! Ik begrijp dat het voelt alsof wij niets doen. We werken er hard aan de problemen op te lossen zodat de Dongle doet waarvoor je deze hebt aangeschaft. Helaas durven we niet te zeggen hoe snel (of traag) het opgelost wordt. Wel kan ik je verzekeren dat we niet niks doen. Zodra het opgelost is krijg je van ons bericht hoe de problemen op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
Pauline

Engie

Toegankelijk goedkoop en nooit gedoe, klantvriendelijk dus!

?

Goedemorgen,
Bedankt voor je positieve feedback! Wat fijn om te lezen dat je ons en onze service zo kunt waarderen.

Mirjam Kruithof

Aanbiedingen graag per mail en niet telefonisch door een call center.

Hi Mirjam,
Hi Mirjam,
Bedankt voor je feedback! Je krijg van ons altijd een e-mail dat er een verlengaanbieding klaarstaat in de MijnENGIE omgeving. Indien je niet via MijnENGIE wenst te verlengen kun je ons altijd zelf even bellen zodat we een aanbieding op maat met je kunnen bespreken. Het is dan ook niet nodig dat je het via een call center doet.

José

Problemen netjes opgelost

Ik was door een tussenpersoon opeens aangemeld bij Engie, terwijl er gezegd werd binnen hetzelfde contract elders te blijven. Inmiddels heeft Engie gebeld en het contract netjes geannuleerd.

Hi José,
Bedankt voor de verbeterde feedback! :-) Fijn dat ik het voor je heb kunnen oplossen. Ik heb de klacht ingediend de persoon in kwestie wordt hier dus op aangesproken!
Ik wens je...
Hi José,
Ik wens je nogmaals een fijne dag!

Gerrit Nieuwenhuis

Top

Samenspannen met de Nederlandse belastingtoeslagen in te perken.

Hi Gerrit,
Bedankt voor je feedback! Wat fijn dat je tevreden bent met ons.

Martin

Prima leverancier en heldere communicatie

Sneller reageren en vaste klanten gelijk een beter aanbod doen

Hi Martin,
Bedankt voor je feedback! Fijn dat je zo met ons mee wilt denken.