ENGIE

HW Kieft

Geen idee

Hoi,
Wat fijn om te zien dat je tevreden bent met ENGIE. Dank je voor het delen van je review!

Bongaards

Na een vast contract van drie jaar heb ik besloten te verlengen met weer drie jaar, dat zegt genoeg over tevredenheid.

Er valt niet veel te verbeteren.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je positieve review. We vinden het erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de diensten van ENGIE. IK wens je nog een hele fijne dag toe!

J.P. van der Borden

Weinig ervaringen door bijna geen contact.

Een leuk E-mailtje op z`n tijd?

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review. Als ik je goed begrijp dan zou je graag vaker een contactmoment willen hebben. Dit doormiddel van een leuk e-mailtje op zijn tijd. Ik heb je hier zojuist telefonisch over proberen te bereiken, dat is helaas niet gelukt. Daarom wil ik je verzoeken om contact met onze klantenservice op te nemen op telefoonnummer 088 - 444 66 66.
Natuurlijk vinden wij onze contact momenten erg belangrijk. Wanneer het nodig is nemen wij dan ook contact met je op om je energiezaken rondom je overeenkomst met je door te nemen.
Daarnaast ontvang je ook regelmatig correspondentie van ons betreft besparing op energiezaken zoals isolatie, zonnepanelen, overheidsheffingen et cetera. Wanneer je het idee hebt dat deze contactmomenten alsnog te weinig zijn dan vernemen wij dit graag van je. Wij kijken graag samen met je naar de ideale situatie waarin je naar tevredenheid geïnformeerd wordt. Wij horen graag van je!

Cor

Alles oke

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Hartelijke groet,

Patricia Deijkers

App werkt slecht, eerst werkt hij de dagen niet bij. Na verwijderen en terugplaatsen van de app kan ik nu niet meer inloggen, online geen contact te krijgen met een medewerker. Frustrerend

App

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend kan zijn wanneer er wat uitdagingen blijven aanhouden rondom de ENGIE app op je toestel. Je geeft aan dat je geen contact kon krijgen met onze medewerkers op de chat. Onze chatmedewerkers zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8:00 uur en 18:00 uur via onze website. www.engie.nl. Kan het wellicht zo zijn dat je buiten deze tijden contact op hebt proberen te nemen met onze chatmedewerkers?
Natuurlijk vinden wij het belangrijk dat je weer kan inloggen op je MijnENGIE account en de app weer optimaal werkt op je toestel. Wanneer hierin nog problemen zijn, zou ik je hier dan ook graag van service willen voorzien. Zou je hiervoor je klantnummer en\of adresgegevens willen mailen naar socialmedia.nl@engie.com zodat wij je klantgegevens erbij kunnen nemen en hierover contact met je op kunnen nemen? Alvast bedankt! Wij horen graag van je.

L. van Walsum

Goede dienstverlening, regelmatig relevante informatie ontvangen tijdens 3-jarig contract. Kwam 3 maanden voor afloop contract met een verlengingsaanbod, dat concurerend was met mijn zoektocht op... Goede dienstverlening, regelmatig relevante informatie ontvangen tijdens 3-jarig contract. Kwam 3 maanden voor afloop contract met een verlengingsaanbod, dat concurerend was met mijn zoektocht op vergelijkings sites. Werd door medewerker goed en vriendelijk benaderd.

Hallo,
Bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je de service als prettig hebt ervaren.
Ik wens je nog een fijne dag!
Pauline - ENGIE Webcare

G.de Wilde

Alles is naar wens gegaan.

Hallo,
Bedankt voor je review en fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij verwelkomen je graag opnieuw voor 3 jaren bij ENGIE. Leuk dat je opnieuw voor ons gekozen hebt! :-)

Coppens

Wij zijn telefonisch benaderd met de vraag om over te stappen naar Engie, omdat we veel goedkoper uit zouden zijn.
Het gesprek is opgenomen.
Tijdens dit gesprek hebben we gevraagd of in...
Het gesprek is opgenomen.
Tijdens dit gesprek hebben we gevraagd of in ons maandelijks bedrag óók de huur van de CV ketel zat.
Ja, werd ons verteld, dit bedrag is inclusief de huur van de CV ketel.
Nu krijgen we toch een rekening van onze vorige energieleverancier: huur CV ketel.
Als we contact opnemen met Engie en we vragen naar de bandopname van ons gesprek blijkt deze opname kwijt te zijn!!
Geen prettige ervaring dus!!

Eerlijk antwoorden op gestelde vragen

Hallo,
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je verkeerd geïnformeerd bent door de sales medewerker omtrent de kosten van de huur voor de CV ketel.
Mijn collega die je hierover...
Hallo,
Mijn collega die je hierover gesproken hebt vorige week vrijdag heeft reeds een klacht ingediend bij de betreffende tussenpartij zodat dit intern bij hen verder opgepakt kan worden.

H. Eijk

Wordt keurig te woord gestaan

Maandoverzicht duidelijker maken, vindt her verwarrend

Hoi,
Bedankt voor het delen van je review. Fijn om te lezen dat je keurig contact met ons hebt gehad.
Hoi,
Je geeft als feedback mee dat je het maandelijks energie rapport nogal onduidelijk vindt. We helpen je uiteraard graag met vragen hierbij. Je kan hiervoor contact met ons opnemen via één van onze kanalen te vinden op onze website. :-)

P. Kleinhoven

Gewoon goed

aanpassen berekening, welke niet correct is door het teruggeven van electra, welke echter keurig telefonisch is uitgelegt

Hi,
Bedankt voor het delen van jouw goede ervaringen met ENGIE en fijn om te lezen dat het probleem per telefoon alsnog goed uitgelegd kon worden.
Jouw feedback nemen wij uiteraard...
Hi,
Jouw feedback nemen wij uiteraard mee.