ENGIE

nvt

Goede communicatie. Meteen scherp voorstel voor verlenging van energiecontract.

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor! Wat fijn om te lezen dat je ook tevreden bent met je energieovereenkomst. Wij hopen op weer een fijne samenwerking met je!

therese wanders

Prima bedrijf goede service

Rino

Houden zo die gaat

Uitslag

Goed gesprek gehad met een deskundige medewerker

Carla

Altijd perfecte levering van gas en elektra, ook met de verhuizing liep alles heel soepel. Deze week de helpdesk aan de lijn gehad met een vraag en supervriendelijk en deskundig geholpen.

Ik zou niets weten

Goedemiddag,
Ik wens je dan ook veel woongeluk op je nieuwe woonadres...
Goedemiddag,
Ik wens je dan ook veel woongeluk op je nieuwe woonadres toe!

W. Riemens

Net overgestapt

App werkt niet, klantenservice niet bereikbaar WAARDELOOS! gelukkig zijn mijn 14 dagen bedenktijd nog niet voorbij.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review. Wat vervelend om te lezen dat je onze klantenservice niet hebt weten te bereiken. Onze klantenservice is dan ook van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 18:00 uur te bereiken op telefoonnummer 088 - 444 66 66. Ook zijn wij te bereiken via whatsapp op telefoonnummer 0623457896 en via social media en de chat.
Je geeft aan dat er wat problemen zijn met je persoonlijke omgeving op de ENGIE app. Wij zouden hier dan ook graag eens samen met jou naar willen kijken. Zou je hiervoor je klantnummer en/of adresgegevens willen e-mailen naar socialmedia.nl@engie.com? Wij horen graag van je!

Hulleman

Zomaar overgestapt.met een verhaal dat ze wettelijk iets verplicht zijn. En nee meneer u stapt niet over. Tot ik een contractbreuk van onze huidige leverancier kreeg.

Kappen met verkooppraatjes

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review. Wat jammer om te lezen dat je op een misleidende manier lijkt te zijn overgestapt. Het lijkt erop dat je bent benaderd door een tussenpartij. Wanneer er sprake is van misleiding, zouden wij hier graag een klacht voor willen uitzetten. Dit is dan ook niet de manier waarop wij onze klanten willen werven.
Wij zouden daarom graag deze situatie een samen met je door willen nemen en je van service voorzien die je ook van ons mag verwachten. Zou je hiervoor je klantnummer en/of adresgegevens willen e-mailen naar socialmedia.nl@engie.com? Wij horen graag van je!

Ron Vervoort

Zeer vriendelijke dame en geduldig zeker terzake kundig zij is de reden dat we verlengd hebben.

Erik

Niks mis mee.

Koos

Zoals ik verwacht

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en wij aan je verwachting voldoen. Bedankt hiervoor!