ENGIE

Kapitein P.

Goede ervaring goed prijs en goede service

Geen wat ik me kan bedenken,
Ga zo door

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)
Niesje - Webcare

J. Mantingh

Ik ben tevreden over Engie.

Zou het niet weten.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review en wat fijn om te lezen dat u tevreden met ons bent! Ik wil u een prettig weekend alvast wensen.
Met vriendelijke groet,...

Elisa Aygur

Engie is een fijne, eerlijke, goedkope leverancier.

Op dit moment geen tips

Goedemorgen Elisa,
Wat fijn om te zien dat u tevreden bent met ENGIE! Ik wil u alvast een prettig weekend wensen.

Wynands

Er is een interpretatieverschil over de boete. Ze zijn zo hoffelijk om over een dag te ruziën en 50 euro extra te rekenen! Als dat klantenservice is?!

Nogmaals niet mee in zee gaan!

X

Je moet wel weten wat er precies gebeurd en precies alles van je eigen situatie weten, anders wordt je overvallen

Geef eerst de nieuwe voorwaarden voordat je ja moet zeggen. Vraag dat naar een aantal dagen. Je kan dan er beter over nadenken en vergelijken

Goedemorgen,
Bedankt voor uw review. Als ik uw verhaal zo lees lijkt deze review eerder bestemd te zijn voor de tussenpartij die u benaderd heeft voor een contract. Kan dit kloppen?
Ik heb...
Goedemorgen,
Ik heb hier in ieder geval een melding van gemaakt. U mag natuurlijk bij vragen altijd nog contact met ons opnemen via socialmedia.nl@engie.com.

Wynands

Ze leveren op twee adressen en voegen eigenhandig beide voorschotten samen. een verzoek om splitsing en betaling via verschillende rekeningen wordt geweigerd. Bij voortijdige opzegging van het... Ze leveren op twee adressen en voegen eigenhandig beide voorschotten samen. een verzoek om splitsing en betaling via verschillende rekeningen wordt geweigerd. Bij voortijdige opzegging van het contract uitkijken. Ze leggen de boeteregeling uit in hun eigen voordeel en zijn daarop vervolgens niet aanspreekbaar.
Nooit meer Engie

niet mee in zee gaan!

Goedemorgen,
Wat jammer om te zien dat u niet tevreden bent met de werkwijze en voorwaarden van ENGIE. Ik zie dat er reeds meerdere keren contact is geweest en wij u zo goed mogelijk proberen te helpen/uitleg geven over uw situatie. Wat betreft de boete kunnen we hier helaas dan ook niets aan veranderen gezien een overstap altijd een boete mee brengt bij een vast contract.

Ruzgar

Uitstekend

Zover ik weet is het prima zo

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ENGIE! Dit vinden wij erg leuk om terug te zien. Ik wens u een prettige dag toe!
Charnella -...

Mevr. M.P.Wiebes

Ik heb alleen goed ervaringen met ENGIE

n.v.t.

Goedemiddag,
Wat leuk dat u alleen maar goede ervaringen met ENGIE heeft. Uiteraard hopen wij dat dit zo blijft. :-)
Met vriendelijke groet,...

W. Westenberg

Uitstekende service

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Ik wens u een prettige dag toe.

Huisman

Geweldige klantenservice.
Ze zetten net het stapje meer en denken echt met je mee.
Vragen? Weten ze het antwoord niet, dan even met collega overleggen en je krijgt het antwoord.
Ik...
Geweldige klantenservice.
Ze zetten net het stapje meer en denken echt met je mee.
Ik heb echt het gevoel dat ik gehoord wordt en niet afgescheept.
Fijn dat de medewerkers ook de tijd krijgen om zo te werk te gaan.

Ik sta liever 15 min in de wacht en duidelijk en helder geholpen worden als 2 min in de wacht en een gehaaste medewerker aan de telefoon krijgen.

De medewerksters die ik afgelopen weken aan de telefoon heb gehad ivm verlenging en daarna vragen over de overeenkomst verdienen een dikke pluim.

Geen, zorg dat de klantvriendelijke medewerkers in huis blijven.

Goedemiddag,
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met ENGIE en goed om te lezen dat mijn collega(s) u goed hebben kunnen helpen met ook de verlenging van uw contract. We vinden het dan ook leuk dat u opnieuw voor ENGIE heeft gekozen! :-)