ENGIE

Thei Wilms

We zijn tevreden over de leveringen

Engie is niet de goedkoopste maar levert wel waar voor hun geld

A.F.Settels

Het moet nog blijken of Engie aan mmijn verwachtingen voldoet

Ja. Graag zend ik u daarvoor mijn scriptie over energiebesparing in de Bewoonde Omgeving.
En verwacht uw eerlijke reactie daarop. Geef daarvoor mij uw email aan mijn adres.
Dan kunnen mijn ervaring van uw bedrijf wellicht positiever zijn.

Dennis

Beloven veel komen afspraken niet na

Reactie ENGIE:

Beste Dennis, Vervelend om te horen dat wij onze afspraken met u niet nakomen. Ik kijk graag met u mee wat ik voor u kan betekenen. Kan u anders uw vraag en uw gegevens per e-mail sturen naar... Beste Dennis, Vervelend om te horen dat wij onze afspraken met u niet nakomen. Ik kijk graag met u mee wat ik voor u kan betekenen. Kan u anders uw vraag en uw gegevens per e-mail sturen naar socialmedia.nl@engie.com. Dan help ik u graag verder. Alvast bedankt voor de moeite. Hartelijke groet, Leon - Webcare ENGIE

M.Biesheuvel

Geen klachten ...

Nee...

harry

Alles verloopt prima

Jouke IJnema

In eerste instantie een negatieve ervaring gedeeld echter na een persoonlijk contact met een medewerker zijn de issues toch goed opgelost en herzie ik mijn mening hierover want het kan dus wel... In eerste instantie een negatieve ervaring gedeeld echter na een persoonlijk contact met een medewerker zijn de issues toch goed opgelost en herzie ik mijn mening hierover want het kan dus wel opgelost worden.

Helpdesk dient beter geïnstrueerd te worden wat wel en niet mogelijk is en of mag.
Aftersales is wel op de hoogte en doet dit dan wel prima.

d kalis

Ben sinds 8-8-2019 klant ik kan niet normaal inloggen om mijn gegevens in te zien iedere keer geeft die aan gebruikersnaam en of wachtwoord verkeerd al telefonisch contact over gehad en daarna weer... Ben sinds 8-8-2019 klant ik kan niet normaal inloggen om mijn gegevens in te zien iedere keer geeft die aan gebruikersnaam en of wachtwoord verkeerd al telefonisch contact over gehad en daarna weer het zelfde liedje . Bij Eneco nooit geen problemen . Ik werd vandaag weer benaderd door Eneco om opnieuw klant te worden , ben gelijk weer overgestapt.

Reactie ENGIE:

Goedemiddag de heer, mevrouw, Wat vervelend dat u problemen heeft met het inloggen op MijnENGIE. Ik zou graag telefonisch contact met u willen opnemen om u te helpen. Wilt u mij hiervoor uw... Goedemiddag de heer, mevrouw, Wat vervelend dat u problemen heeft met het inloggen op MijnENGIE. Ik zou graag telefonisch contact met u willen opnemen om u te helpen. Wilt u mij hiervoor uw gegevens per e-mail toesturen? Dat kan naar socialmedia.nl@engie.com. Alvast bedankt voor de moeite. Hartelijke groet, Iris - Webcare ENGIE

J. Westrik

Dramatisch slecht bedrijf, oude logge niet klantvriendelijke bedrijfsorganisatie. Zeer schofterig behandeld nav een lekkage die direct ontstond na een service-inspectie door hun uitgevoerd. "Ja... Dramatisch slecht bedrijf, oude logge niet klantvriendelijke bedrijfsorganisatie. Zeer schofterig behandeld nav een lekkage die direct ontstond na een service-inspectie door hun uitgevoerd. "Ja sorry meneer het is niet ons probleem want dat gedeelte van de leiding is niet van ons".

Luisteren naar je klanten, klachten serieus nemen.

J. Faasse

Vandaag een gesprek gehad met een van de medewerkers over teveel geproduceerde energie (zonnepanelen)
Kwestie was:
We hebben een tweede woning. Nu een jaar geleden is ons toegezegd dat...
Kwestie was:
We hebben een tweede woning. Nu een jaar geleden is ons toegezegd dat het teveel aan geleverde energie door de zonnepanelen (negatief saldo) overgezet kan worden op onze tweede woning.
Nu een jaar later blijkt dat niet mogelijk te zijn. In het systeem was ook niet meer te zien dat dit toegezegd is. Dus geen notitie van gemaakt.
Betreffende telefoniste heeft me correct te woord gestaan maar kon me gedane toezegging niet bevestigen. Het was dus allemaal technisch niet mogelijk. Ook administratief bleek dat er niets te regelen was.
We vinden het frustrerend en teleurstellend dat toezeggingen niet worden waargemaakt. Helaas dus "Een man een man een woord een woord".
Verder ben ik wel tevreden over deze maatschappij maar wat dit punt betreft maken ze dus geen pluspunt t.a.v. onze vraag richting andere energie bedrijven. En dat was wel onze gedachte.
We zijn dus een jaar in de veronderstelling geweest van een mooie service die er dus niet bleek te zijn en w

Zoek een mogelijkheid om dit te realiseren. Waar een wil is, is een weg.
Mooi concurrentie item!

M.M.Les

Het rapport maandelijks zou een mooie aanvulling kunnen krijgen als ook weergegeven zou worden de zelfde gegevens over dezelfde periode van het jaar daarvoor ter vergelijking. Bij voorbaat dank... Het rapport maandelijks zou een mooie aanvulling kunnen krijgen als ook weergegeven zou worden de zelfde gegevens over dezelfde periode van het jaar daarvoor ter vergelijking. Bij voorbaat dank M.M.Les

Zie vorige blok