ENGIE

A. Wessel

Goed klantvriendelijk

kan ik niet bedenken

Goedemiddag,

Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons. We hopen op een lange en goede samenwerking!

Pauline - ENGIE Webcare

Prima ervaring , duidelijke en heldere communicatie

opgewekt voor elkaar wordt nog steeds niet goed gepresenteerd.
en kennis retail is niet goed op de hoogte

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Zou u de verbeterpunten willen toelichten in een e-mail aan ons zodat wij hier naar kunnen kijken. Dit kunt u sturen naar: socialmedia.nl@engie.com. Alvast... Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Zou u de verbeterpunten willen toelichten in een e-mail aan ons zodat wij hier naar kunnen kijken. Dit kunt u sturen naar: socialmedia.nl@engie.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Pauline - ENGIE Webcare

Margasants@hotmail.nl

Goedemiddag,

Bedankt voor de positieve feedback! Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over ons!

Pauline - ENGIE Webcare

Mensen pas op! Engie belde mij via een extern bedrijf bleek achteraf en beweerde dat ze de goedkoopste zijn. Na wat huiswerk blijkt niks is minder waar en nu blijkt dat ik de overstapboete ooo nog... Mensen pas op! Engie belde mij via een extern bedrijf bleek achteraf en beweerde dat ze de goedkoopste zijn. Na wat huiswerk blijkt niks is minder waar en nu blijkt dat ik de overstapboete ooo nog zelf moet betalen.(€250) mensen die geen zaken met dit bedrijf!

Lieg niet en kom je toezeggingen na

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Wat vervelend om te lezen dat u zo een ervaring met ons heeft! Zou u ons uw gegevens willen sturen naar: socialmedia.nl@engie.com zodat we eens kunnen kijken wat er gebeurd is en... Goedemiddag, Wat vervelend om te lezen dat u zo een ervaring met ons heeft! Zou u ons uw gegevens willen sturen naar: socialmedia.nl@engie.com zodat we eens kunnen kijken wat er gebeurd is en wat we voor u kunnen doen? We horen graag van u! Met vriendelijke groet, Pauline - ENGIE Webcare

j.de groot

Goede service

Goedemiddag,

Bedankt voor uw feedback! Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze service.

Vlgs mij eerlijk

op dit moment geen

Goedemiddag,

Bedankt voor het delen van uw review! Ik wens u een prettige middag toe.

Charnella - ENGIE Webcare

Johan Kastenberg

Vriendelijk personeel

Het verlengings voorstel laat een nieuw maandbedrag zien. Het zou beter en eerlijker zijn om de m3 en kWh prijs te laten zien. Met zonnepanelen is er maar weinig waar verschil in kan worden gemaakt.... Het verlengings voorstel laat een nieuw maandbedrag zien. Het zou beter en eerlijker zijn om de m3 en kWh prijs te laten zien. Met zonnepanelen is er maar weinig waar verschil in kan worden gemaakt. Het al dan niet verlengen kan dan aantrekkelijk worden gemaakt met kortingen of aanbiedingen.

Reactie ENGIE:

Goedemiddag Johan, Bedankt voor het delen van uw positieve review en tip! Als het goed is krijgt u ook de mogelijkheid de leveringstarieven te bekijken incl. en excl. de overheidsheffingen en... Goedemiddag Johan, Bedankt voor het delen van uw positieve review en tip! Als het goed is krijgt u ook de mogelijkheid de leveringstarieven te bekijken incl. en excl. de overheidsheffingen en BTW. Indien u hier nog vragen over heeft kan u ons een e-mail sturen via socialmedia.nl@engie.com. Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Monique De Groote

Ik heb al jaren, al ver voor het Engie was, al mijn energie bij deze maatschappij afgenomen. Altijd tevreden geweest, rekeningen goed leesbaar en verder heb ik nooit klachten gehad. Het enige wat ik... Ik heb al jaren, al ver voor het Engie was, al mijn energie bij deze maatschappij afgenomen. Altijd tevreden geweest, rekeningen goed leesbaar en verder heb ik nooit klachten gehad. Het enige wat ik mis, is een keer een beloning, omdat ik al zo lang klant ben. Er wordt nieuwe klanten van alles beloofd, maar oude klanten willen ook gewaardeerd worden..

Reactie ENGIE:

Goedemiddag Monique, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen met ENGIE door de jaren heen. Wij zijn uiteraard ook erg blij met u als trouwe klant. U geeft aan dat u graag wat meer... Goedemiddag Monique, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen met ENGIE door de jaren heen. Wij zijn uiteraard ook erg blij met u als trouwe klant. U geeft aan dat u graag wat meer beloningen ziet voor vaste klanten. Dit kan ik mij goed voorstellen. ENGIE heeft niet heel vaak actie's maar als deze er zijn brengen we dit in kaart via de website. Dit is dan geldig voor bestaande en nieuwe klanten, houdt dit vooral in de gaten. :-) PS: Binnenkort kan u een kleinigheidje verwachten met de post! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Goedemiddag,

Bedankt voor het delen van uw positieve review! Ik wens u een prettige middag verder.

Charnella - ENGIE Webcare

Ik vind Engie een fijn bedrijf om klant bij te zijn. De maandelijkse overzichten zijn helder en men geeft ook steeds bespaartips. Heel prettig

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met ENGIE en de service die wij verlenen. Daar worden we blij van! Ik wens u een prettige middag verder :-) Met vriendelijke groet,... Goedemiddag, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met ENGIE en de service die wij verlenen. Daar worden we blij van! Ik wens u een prettige middag verder :-) Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare