Hanny Hendriks

Door de medewerkster werd goed en duidelijk verteld over de verlenging aan het einde van mijn huidige contract (per 21 oktober).

Helaas was er in de bevestiging van het contract voor gas een foutieve ingangsdatum vermeld.
D
Hier heb ik vandaag telefonisch contact over gehad; dit zou hersteld worden

Goedemiddag,
Bedankt voor je review! Ik zie dat de ingangsdatum is hersteld :-).

Kleine

Op zich prima

De app heeft te vaak storing, en dat duurt dan ook erg lang, soms zelfs weken!

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Het klopt dat wij de laatste tijd vaak problemen hebben gehad met de app en daarbij helaas ook een paar keer lang. We doen ons uiterste best dit in de toekomst tegen te gaan en bij iedere storing deze zo snel mogelijk op te lossen.

Oertel

Duidelijk , accuraat , sterke app met veel info

N.v.t.

Goedemorgen,
Hartelijk bedankt voor het delen van jouw review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ENGIE en onze app!
Susan-...

H.Otten

Heel goed en correct behandeld

Is al heel goed, dus volgens mij weinig te verbeteren

Goedemorgen,
Hartelijk bedankt voor het delen van jouw positieve review en beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ENGIE!
Hartelijke...

RJ van der Mark

Begin 2024 ben ik klant geworden, de overgang ging gemakkelijk. De app om je dat te vervolgens was snel geïnstalleerd en werkte prima. Afgelopen maand heeft ENGIE een upgrade doorgevoerd aan de app... Begin 2024 ben ik klant geworden, de overgang ging gemakkelijk. De app om je dat te vervolgens was snel geïnstalleerd en werkte prima. Afgelopen maand heeft ENGIE een upgrade doorgevoerd aan de app en vroeg de app van ENGIE om akkoord voor uitlezen van meterstanden. Na akkoord ben je de voorgaande data plotseling kwijt. En is door ENGIE ook niet meer terug te halen. De mooie ENGIE app is ineens een waardeloze informatie bron voor je totaal verbruik en kosten. Slechte zaak van ENGIE. Nog erger is dat de klant ook nog schuld krijgt.

Zorgen dat de klant zijn data wordt gearchiveerd bij elke upgrade van de ENGIE app.

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Ik vind het vervelend om te lezen dat je app niet werkt zoals je het wenst. Ik zie dat je hierover ook een klacht hebt ingediend welke in behandeling is genomen door mijn collega's van het klachtenteam. Zij zullen dit dan ook verder met je afhandelen.

W. van Schaik

Over het algemeen tevreden. Maar in januari èn februari extreem hoog energieverbruik...ik heb gebeld naar Engie maar konden niets voor me doen. Verwezen naar Enexis. Standaard verhaal..ze kunnen de... Over het algemeen tevreden. Maar in januari èn februari extreem hoog energieverbruik...ik heb gebeld naar Engie maar konden niets voor me doen. Verwezen naar Enexis. Standaard verhaal..ze kunnen de slimme meter testen maar als die niks aangeeft mag je zelf ruim €500 neerleggen. Maart ook nog ruim boven ons gemiddeld verbruik daarna weer 'normaal'. Zeer waarschijnlijk geeft de zgn. slimme meter schommelingen aan in het verbruik. Want na maart is het verbruik weer zoals de jaren ervoor.
Het betekent wel dat wij van €101 naar €170 moesten om niet later fors te moeten bijbetalen!

Engie is onze energieleverancier..wij betalen aan jullie. Als we met zo'n probleem bij jullie om hulp vragen zou het fijn zijn dat er moeite werd gedaan om er achter te komen waarom een klant zulke... Engie is onze energieleverancier..wij betalen aan jullie. Als we met zo'n probleem bij jullie om hulp vragen zou het fijn zijn dat er moeite werd gedaan om er achter te komen waarom een klant zulke extreem hoge verbruiken zijn. Bv. januari 385 kWh en febr. 441 kWh, maart 200 kWh!!

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Ik zie inderdaad dat je uitgelezen verbruik anders is dan voorheen. Het lastige is dat er niet zichtbaar is waar je verbruik naartoe is gegaan. Wij krijgen helaas enkel je meterstanden binnen. Ik zie dat je op de jaarafrekening naar verwachting wel geld terug krijgt gelukkig maar dat neemt niet weg dat je naar het lijkt inderdaad meer kosten hebt gehad dan je vooraf verwacht had.

mevr.Henny Schellen

Alles goed zeer tevreden

nee

Goedemorgen,
Hartelijk bedankt voor het delen van jouw review en positieve beoordeling. We zijn blij te vernemen dat je zo tevreden bent met ENGIE!
Hartelijke...

Huisman

Alles gaat naar wens

voor mij niet van toepassing

Hallo Huisman,
We zijn erg blij om te lezen dat alles naar wens verloopt en we doen ons best om deze ervaring zo te houden. Bedankt voor de positieve review!
Jasper -...
Hallo Huisman,
Jasper - ENGIE webcare

Erik

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent.

Hein

Mooie en uitgebreide app en goeie voorlichting.

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service en dienstverlening.