ENGIE

Ilona

Prima bedrijf,

Ga zo door !

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)

Wim franken

Zeer tevreden goede klanten service word meteen geholpen dikke 10

Zou ik niet weten never change a winning team zou ik zeggen

Thomas Dekker

Na goed gesprek met Uw klanten service en de toezegging dat mijn vraag i.v.m. de ergernis die ik had zou worden opgelost heb ik het volste vertrouwen dat het goed komt. Dan ben ik weer blij met ENGIE

Luisteren naar afnemer i.v.m. opgave energie gebruik

Goedemiddag Thomas,
Bedankt voor uw herziene review. Fijn om te lezen dat u een goed gesprek heeft gehad met mijn collega welke uw vertrouwen in ENGIE weer laat opbloeien.
Ik wens u een...
Goedemiddag Thomas,
Ik wens u een prettige dag verder!
Hartelijke groet,
Charnella - ENGIE Webcare

Hay

Ben wel tevreden over Engie, maar zoals altijd moet je gewoon elk jaar of elke drie jaar deelnemen aan energieveiling om de beste prijs te krijgen voor gas en water. En dan blijkt (zoals bij elke... Ben wel tevreden over Engie, maar zoals altijd moet je gewoon elk jaar of elke drie jaar deelnemen aan energieveiling om de beste prijs te krijgen voor gas en water. En dan blijkt (zoals bij elke energieleverancier) dat het aantrekkelijker is over te stappen naar een nieuwe/betere aanbieder. Doe je dit niet dan ben je meestal een dief van eigen portemonee.

Ook dezelfde scherpe prijzen voor de huidige klanten als degene die nieuwkomer zijn.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. U geeft als verbeterpunt weer dat u graag zou willen zien, dat bestaande klanten dezelfde scherpe energietarieven aangeboden krijgen als nieuwe klanten. Wij delen deze mening met u.
Wij maken dan ook geen onderscheid tussen bestaande en nieuwe klanten, in de aangeboden energietarieven. Wij willen hierin transparant zijn. De energiemarkt is continu in beweging en de energietarieven wijzigen maandelijks. Wij adviseren onze klanten dan ook altijd goed te kijken naar de aangeboden energietarieven voor gas en elektriciteit en de vaste leveringskosten. Dit zijn dan ook de enige kostenposten waarop energieleveranciers onderling concurreren. Of het aanbod ook voordeliger is voor de klant is dan ook eenvoudig te zien door de aangeboden tarieven naast de huidige leveringstarieven te leggen in de vergelijking.
Ik wil u bedanken voor uw feedback en het meedenken, dit stellen we erg op prijs, ik wens u voor nu nog een prettige middag verder :-)

Edwin Alblas

Geen meerdere meters

Helaas is in de app en rapportage het totaal verbruik niet te zien bij meerdere meters gas

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Momenteel is het inderdaad helaas nog niet mogelijk om meerdere aansluitingen in MijnENGIE te zien. Hier wordt wel achter de schermen aan gewerkt om te zorgen dat dit in toekomst wel mogelijk is. Nogmaals bedankt voor uw feedback!

J de Jong

Tot nu prima informatie over ons verbtuik.

Een snellere afhandelen van de boete van onze vorige energie leverancier.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent!

J.v.d.Boom

Prima bedrijf, elke maand een overzicht van mijn verbruik

op dit moment niet

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons!

Ad van Dijk

Gunstige prijs in combinatie met levering groene stroom.

Weet niet

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Ik wens u nog een fijne dag!

Avg

Recht toe recht aan.

Aanbod energiebesparende items met korting voor vaste klanten. Webshop is minder / eigenlijk niet gericht op energie.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw review en feedback. Uw verbeterpunt over onze webshop nemen wij zeker mee. Hopelijk kunnen we in de toekomst meer producten aanbieden naar uw wens.
Hartelijke groet,
Charnella - ENGIE Webcare

P.J. Spaan

Vriendelijk over de telefoon en scherpe energie tarieven

Ik heb geen verbeterpunten