ENGIE

Jager

Ik heb zeer goeie ervaringen met dit bedrijf. Mijn vragen worden duidelijk en begrijpelijk beantwoordt en vooral de vriendelijkheid van de medewerkers is opvallend.

Ga zo door.

W. Klok

Ken dit bedrijf reeds jaren. Eerst als Electrabel en later als collega bedrijf van GTI, nu ook Engie.

Het is moeilijk hierop te antwoorden. De mogelijkheden liggen in de alternatieven voor energie in de toekomst. We krijgen ander gas (verdwijnt dus niet). Ook kernenergie zal weer op de agenda moeten... Het is moeilijk hierop te antwoorden. De mogelijkheden liggen in de alternatieven voor energie in de toekomst. We krijgen ander gas (verdwijnt dus niet). Ook kernenergie zal weer op de agenda moeten komen.

cheaptrendworld

Ik voel me opgelicht, ben een student in een huis dat gedeeld wordt over 5 mensen. ik huur van het huis een stukje. Ik werdt gebelt door een of andere sem van engie. op een of andere manier is het... Ik voel me opgelicht, ben een student in een huis dat gedeeld wordt over 5 mensen. ik huur van het huis een stukje. Ik werdt gebelt door een of andere sem van engie. op een of andere manier is het met zijn manipulatie technieken gelukt om mij over te halen voor een nieuw contract bij engie. eerlijk gezegt snapte ik er helemaal niks van en dacht ik dat het over een contract ging die mijn pa al had. Mij werdt vertelt dat ik daar al een soort van contract had. en dat de prijzen omlaag waren gegaan en dat de dankzij dat mij hebben gebelt. Ik heb al aangeveven dat ik er niks van snapte en dat ze beter mijn pa konden bellen. uiteindelijk werdt er een contract getekent voor het hele huis?? terwijl ik het huis al aan huren was incl de energiekosten.

niet oplichten en duidelijk aangeven dat er een jullie mij een nieuw contract wouden aanbieden.

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, Ik vind het vervelend om te horen wat u zich gemanipuleerd voelt om over te stappen naar ENGIE. Ik kijk graag met u mee voor een oplossing. Wilt u mij hiervoor uw gegevens & uw... Goedemorgen, Ik vind het vervelend om te horen wat u zich gemanipuleerd voelt om over te stappen naar ENGIE. Ik kijk graag met u mee voor een oplossing. Wilt u mij hiervoor uw gegevens & uw vraag per e-mail toesturen? Dat kan naar socialmedia.nl@engie.com. Ik hoop graag van u te horen. Met vriendelijke groeten, Leon - ENGIE Webcare

Ad de Jager

Goede helpdesk, meedenkend, probleem oplossend gericht

Kom zelf met een goed aanbod voor je trouwe klanten.

Rob Eisma

Zeer tevreden met Engie, waarom zou ik overstappen, weet nu wat ik heb.

Reactie ENGIE:

Goedemiddag Rob, Ik vind het erg leuk om te lezen dat u zo positief bent over ENGIE. Wij waarderen dit ook enorm! Ik hoop dat wij samen nog een lange samenwerking tegemoet gaan! Mocht ik nog... Goedemiddag Rob, Ik vind het erg leuk om te lezen dat u zo positief bent over ENGIE. Wij waarderen dit ook enorm! Ik hoop dat wij samen nog een lange samenwerking tegemoet gaan! Mocht ik nog iets voor u betekenen, dan hoor ik dat graag. U kan dan een mail sturen naar socialmedia.nl@engie.com Hartelijke groet, Leon - ENGIE Webcare

Klant

Minimaal

Antwoord geven op vragen per e-mail
Callcenters beter instrueren en aanbiedingen laten doen die ook op jullie website staat

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring met ons heeft wat betreft aanbiedingen. Graag kom ik in contact met u om dit te bespreken en op te lossen. Kan u uw gegevens... Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring met ons heeft wat betreft aanbiedingen. Graag kom ik in contact met u om dit te bespreken en op te lossen. Kan u uw gegevens sturen naar socialmedia.nl@engie.com? Dan help ik u graag verder om dit op te lossen. Hartelijke groet, Leon - ENGIE Webcare

Bol

Prima, altijd duidelijke communicatie naar de klant toe

nee, alles gaat gewoon goed

Betrouwbaar en betaalbaar, geen addertjes onder het gras!!

Was eerst bij Electrabel, wat Engie is geworden. Positieve ervaringen

-nog duidelijker specificatie van de energienota en vergelijkingen met andere aanbieders laten zien over eenzelfde periode

Krikken

Bevalt prima