ENGIE

Helderman

Aanbiedingen via callcentrums ook voor clientendie al een lopend contract hebben

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review en uw tip!
Ik wens u een prettige dag toe vandaag.
Hartelijke groet,
Charnella - ENGIE Webcare

Ronald Schotte

Na een kort telefonisch contact werd ik door een medewerker keurig te woord gestaan en geef hem daarvoor ook alle lof voor.

In dit geval géén.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service!
Pauline -...

mwae

Hele goede en ook snelle klantenservice. Je wordt teruggebeld volgens afspraak. Ze denken met je mee en geven je de tijd. Ben al jaren bij Engie en dit bevalt prima.

Goedemiddag,
Bedankt voor de positieve feedback! Wat leuk om te lezen hoe tevreden u met ons bent! We hopen nog lang met u samen te kunnen werken! :-)
ik wens u nog een fijne dag!
Met...
Goedemiddag,
ik wens u nog een fijne dag!

C de Regt

Heel goed .lief begripvol en geduldig

De website!! Ik kom er niet in want hij accepteert mn nieuwe Imail niet . Van alles geprobeerd HET GAAT NIET .

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u over ons zo tevreden bent maar wat vervelend om te lezen dat u de website niet meer in komt. Zou u ons uw gegevens toe willen sturen naar socialmedia.nl@engie.com dan kijken we graag met u mee of we u hiermee kunnen helpen!

Guitjens

Betrouwbaar en overzichtelijk

Tarieven iets verlagen

Goedemorgen,
Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te lezen dat u tevreden bent!

A. Stuiver

Tevreden met aanbod van verlenging

De app heeft kleine verbeterpunten

Goedemorgen,
Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te lezen dat u tevreden bent! Voor de verbeterpunten op de app kunt u via de app feedback op de app geven. Hierbij komt het meteen op de juiste afdeling terecht.
met vriendelijke groet,

Hut D.J

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u uw goede ervaringen met ENGIE deelt. Bedankt hiervoor!
Ik wens u een prettig weekend toe.
Hartelijke groet,
Charnella - ENGIE Webcare

Engie Roosendaal/ Kees Rommens

Goed bedrijf

Weet ik niet

Goedemorgen,
Bedankt voor uw positieve feedback! Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent met ons! We waarderen u als klant!
Met vriendelijke groet,...

Vrieswijk

De prijs vasthouden

Goedemorgen,
Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te lezen dat u zo tevreden met ons bent!

niepce

Engie, tot nu toe geen specifieke positive of negatieve ervaringen

Goedemorgen,
Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te lezen dat alles goed loopt!