A.W.van Vreeland-Meijer

Engie een prima bedrijf mijn energie verlenging ging voorspoedig

dat zou ik niet weten

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Hartelijke groet,...

Hans van Eerden

Vandaag (15-11) een slechte ervaring met bedrijf gehad. Werd zonder vooraankondiging groot bedrag van rekening gehaald. Dit bedrag via de bank laten restitueren. Na telefonisch contact (mijnerzijds)... Vandaag (15-11) een slechte ervaring met bedrijf gehad. Werd zonder vooraankondiging groot bedrag van rekening gehaald. Dit bedrag via de bank laten restitueren. Na telefonisch contact (mijnerzijds) uiteindelijk zaken op orde gekregen. Dit terwijl er geen jaar afrekening gepland is. Men had een fout gemaakt bij de jaarafrekening medio juli 2021. Dit is overigens voor mij niet te controleren door alle vreemd opgemaakte facturen. Ben nog doende om e.e.a. recht te krijgen. Dit nog verder afwachten. Ik bepaal wie wat van mijn rekening afhaalt.

De klanten beschouwen als klanten en niet als melkkoe.
Vooraf de klanten duidelijk bekend maken wat te doen en wat van elkaar verwacht wordt.

Hi Hans,
Hi Hans,
Ik vind het jammer dat je deze ervaring zo voelt. Doordat de netbeheerder besloten had per 1 januari om het TF signaal aan te passen is er in het systeem iets mis gegaan. Daardoor zijn een aantal jaarafrekeningen inderdaad opnieuw gemaakt. Hierover heb je als het goed is ook een begeleidend schrijven ontvangen. Wij vinden het natuurlijk ook erg vervelend dat het niet goed gelopen is. Je kunt beide facturen in de MijnENGIE omgeving openen en nalopen. Mocht je nog wat hulp wensen daarbij mag je ons natuurlijk altijd bellen.

José van Eeuwijk

Maandag 15 november contact gehad met de klantenservice over de nieuwe tarieven. Omdat in het verleden mijn man dit deed en ik het nu moet doen had ik veel vragen. Vandaag krijg ik een super lieve... Maandag 15 november contact gehad met de klantenservice over de nieuwe tarieven. Omdat in het verleden mijn man dit deed en ik het nu moet doen had ik veel vragen. Vandaag krijg ik een super lieve kaart en een bosje rozen toegestuurd. Ik was al zo tevreden hoe ik ben geholpen maar dit is echt geweldig.

Hi José,
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en dat we je op deze manier van wat steun hebben kunnen voorzien.

Peter

Afrekeningen correct

App knoppen wisselen tussen stroom en kosten werkt niet onderin bovenon wel.

Hi Peter,
Bedankt voor je feedback! :-)

jos

Prima contact, goede info

n.v.t.

Graddie

Prima bij verhuizing geen problemen alles in 1 x geregeld top

Goedemorgen,
Ik wens je dan ook veel woongeluk toe op je nieuwe...
Goedemorgen,
Ik wens je dan ook veel woongeluk toe op je nieuwe woonadres!

Sabine

Prettig en fijn geholpen

Ga vooral zo door!

Goedemorgen,
Ik wens je nog een mooie dag toe!

Pjotr

Telefonisch goed te woord gestaan. Vriendelijk, duidelijk en ter zake deskundig. Een verademing in energieland!

Goedemorgen,
Ik wens je voor nu nog een energie dag toe!
Hartelijke groet,...
Goedemorgen,
Ik wens je voor nu nog een energie dag toe!

Kos

Goede service

Goedemorgen,
Ik wens je nog een energieke dag toe!

Jan van Hirtum

Alle jaren dat ik klant ben bij Engie altijd vlekkeloos verlopen.

Goedemorgen,
Wij streven dan ook naar een continuïteit van onze fijne samenwerking!...
Goedemorgen,
Wij streven dan ook naar een continuïteit van onze fijne samenwerking! Ik wens je nog een fijne dag toe!