José van Eeuwijk

Maandag 15 november contact gehad met de klantenservice over de nieuwe tarieven. Omdat in het verleden mijn man dit deed en ik het nu moet doen had ik veel vragen. Vandaag krijg ik een super lieve... Maandag 15 november contact gehad met de klantenservice over de nieuwe tarieven. Omdat in het verleden mijn man dit deed en ik het nu moet doen had ik veel vragen. Vandaag krijg ik een super lieve kaart en een bosje rozen toegestuurd. Ik was al zo tevreden hoe ik ben geholpen maar dit is echt geweldig.

Hi José,
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en dat we je op deze manier van wat steun hebben kunnen voorzien.
Ik wens je nog een fijne dag!
Pauline

Peter

Afrekeningen correct

App knoppen wisselen tussen stroom en kosten werkt niet onderin bovenon wel.

Hi Peter,
Bedankt voor je feedback! :-)
Ik wens je nog een fijne dag!
Pauline

jos

Prima contact, goede info

n.v.t.

Goedemorgen,
Ik wens je voor nu nog een mooie dag toe!

Graddie

Prima bij verhuizing geen problemen alles in 1 x geregeld top

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Ik wens je dan ook veel woongeluk toe op je nieuwe...
Goedemorgen,
Ik wens je dan ook veel woongeluk toe op je nieuwe woonadres!

Sabine

Prettig en fijn geholpen

Ga vooral zo door!

Goedemorgen,
Ik wens je nog een mooie dag toe!

Pjotr

Telefonisch goed te woord gestaan. Vriendelijk, duidelijk en ter zake deskundig. Een verademing in energieland!

Goedemorgen,
Ik wens je voor nu nog een energie dag toe!
Hartelijke groet,...
Goedemorgen,
Ik wens je voor nu nog een energie dag toe!

Kos

Goede service

Goedemorgen,
Ik wens je nog een energieke dag toe!

Jan van Hirtum

Alle jaren dat ik klant ben bij Engie altijd vlekkeloos verlopen.

Goedemorgen,
Wij streven dan ook naar een continuïteit van onze fijne samenwerking!...
Goedemorgen,
Wij streven dan ook naar een continuïteit van onze fijne samenwerking! Ik wens je nog een fijne dag toe!

C.L. Maijs

Duur wachttijden bij het telefoongesprek

Dat je in deze tijd lang moet wachten ivm met de vragen over de verhoogde energieprijzen is logisch. Maar dat je na een half uur er gewoon uitgegeoid wordt en dus opnieuw achter aankunt sluiten is... Dat je in deze tijd lang moet wachten ivm met de vragen over de verhoogde energieprijzen is logisch. Maar dat je na een half uur er gewoon uitgegeoid wordt en dus opnieuw achter aankunt sluiten is onacceptabel

Lucas

Goedemorgen,
Ik wens je nog een mooie dag toe!