M. De Wit

Een voorstel voor een nieuwe contractperiode maar binnen 4 dagen moeten beslissen vind ik te kort.

Het contact met de medewerkers aan de telefoon: beetje ongemakkelijk. Ik heb de eerste maal aangegeven dat mijn echtgenoot is overleden. Hier is een notitie van gemaakt.
Daarna ben ik nog 4x gebeld door andere medewerker waarbij steeds om mijn echtgenoot werd gevraagd. Heel pijnlijk en slordig.
Uiteindelijk is het contract op mijn naam gezet en toch staat in deze mail weer "de heer" de Wit.

Ik denk dat bovenstaande wel voldoende zegt.

Wendy Schaefer

Al een paar jaar verloopt alles naar wens. Fijne app waar ik in de gaten kan houden of het maandtermijn nog goed is en indien nodig kan aanpassen.

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en de ENGIE app, en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling...
Goedemiddag,
Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling toe!

Gerrit

Prima geholpen.

ik had een aanbod voor 3 jaar vanaf 1 februari.
Toch kreeg ik een mail dat ik nog 4 dagen had om te
beslissen.

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Je geeft aan dat het aanbod voor een nieuwe energieovereenkomst een...
Goedemiddag,
Je geeft aan dat het aanbod voor een nieuwe energieovereenkomst een beperkte geldigheid heeft (gehad). Ik kan me voorstellen dat je dit misschien kortdag vindt om een keuze op te kunnen maken.
Omdat er zoveel gaande is op de energiemarkt waarin de energieprijzen dagelijks wijzigen moeten wij hierop meebewegen en daardoor hebben onze aanbiedingen deze beperkte geldigheid.
Wanneer het in de nabije toekomst weer stabieler wordt op de energiemarkt kunnen wij de geldigheid op onze aanbiedingen hier eventueel ook weer op gaan aanpassen. Ik hoop je hiermee dan ook wat meer duidelijkheid te hebben kunnen geven.
Wanneer je nog vragen of onduidelijkheden hebt over het aanbod dat je van ons hebt mogen ontvangen, mag je contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je dan graag verder.
Voor nu wil ik je vast een fijne jaarwisseling wensen!

Tom

Betrouwbare leverancier met duidelijke communicatie en probleemloze afhandeling verhuizing met tijdelijk twee gelijktijdige afname adressen.

Geen.

Goedemiddag,
Ik wil u veel woongeluk toewensen op uw nieuwe adres en alvast een fijne...
Goedemiddag,
Ik wil u veel woongeluk toewensen op uw nieuwe adres en alvast een fijne jaarwisseling gewenst!

Pieternel van Exter

Laagdrempelig

Duidelijkheid geven over variabel contract

Goedemiddag,
U geeft als verbeterpunt aan dat u graag wat meer duidelijkheid ziet in...
Goedemiddag,
U geeft als verbeterpunt aan dat u graag wat meer duidelijkheid ziet in een overeenkomst voor onbepaalde tijd waarin u gebruik zou maken van de variabele tarieven.
Wanneer u hier nog enige onduidelijkheden over heeft dan horen wij dit graag. U mag hiervoor contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 088 - 444 66 66, via mail op klantenservice.nl@engie.co of via chat, social media of whatsapp.
Voor nu wens ik u vast een fijne jaarwisseling toe!

J Riethoven

Goedemiddag,
Ik wil je voor nu vast een fijne jaarwisseling wensen!
Hartelijke...
Goedemiddag,
Ik wil je voor nu vast een fijne jaarwisseling wensen!

Wilthagen

Het verbruik makkelijk te zien en is duidelijk.

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en het inzicht in uw energieverbruik, en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Ik wens u voor nu nog een energieke...

n.v.t.

Wij zijn heel blij met jullie en vooral dat de prijs het zelfde blijft.Heel attent was dit bericht.
Wij wensen jullie een heel goed 2022 toe.

het kan in mijn ogen niet beter

Goedemiddag,
Wanneer u een nieuwe energieovereenkomst aangaat, zal er nagenoeg altijd...
Goedemiddag,
Wanneer u een nieuwe energieovereenkomst aangaat, zal er nagenoeg altijd sprake zijn van een andere energietarieven. Hier zou u na behoefte dan ook nog even naar kunnen kijken. Mocht u hier nog vragen over hebben dan horen wij dit graag. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 18:00 uur bereikbaar op telefoonnummer 088 - 444 66 66. Wij zijn ook via chat, whatsapp, socialmedia en via mail op klantenservice.nl@engie.com te bereiken.
Wij wensen u ook een gezond en energiek 2022 toe!

W. Klok

Wij zijn best tevreden over jullie, maar de bereikbaarheid om vragen te beantwoorden over ons verlengingsvoorstel was een dieptepunt.
totaal geen contact met jullie te krijgen, daarom maar...
totaal geen contact met jullie te krijgen, daarom maar uiteindelijk akkoord gegaan met jullie verlenging,s voorstel.

als vaste klant wat meer service verwacht, zitten nu met een veel te hoog energie contract

Goedemiddag meneer of mevrouw Klok,
Dank je wel voor het delen van je review.
Goedemiddag meneer of mevrouw Klok,
Dank je wel voor het delen van je review.
We vinden het erg vervelend om te lezen dat je ons niet kon bereiken. Helaas zijn wij ons hiervan bewust. We hebben het echt ontzettend druk gehad de afgelopen tijd. Het is je vast niet ontgaan wat er allemaal gaande was op de energiemarkt. Wij deden en doen dan ook ons uiterste best om een ieder zo snel mogelijk te woord te staan en hopen hierin toch op jouw begrip. We willen je in ieder geval ontzettend danken voor het vertrouwen in ENGIE. Wie weet kunnen we in de toekomst, als de energiemarkt weer wat normaliseert, toch een scherp aanbod doen.
Op onze website vind je al onze contactmogelijkheden. Over het algemeen word je het snelst geholpen via de live chat of via de telefoon als het een wat rustiger moment is.
Excuses voor het ongemak.
Ik wens je een fijne dag!
Lisa van ENGIE

Erik