P. Timmermans

Prima!

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van jouw mooie review! Fijn om te lezen dat je ons aanbeveelt aan anderen.

smit

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Fijn om te lezen dat je ons aanbeveelt aan anderen.

T.A. Remans

Vanaf de eerste dag duidelijke afspraken en toegankelijk bij telefonische vragen.

Nog geen negatieve ervaringen.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Fijn om te lezen dat je onze afspraken duidelijk vindt en dat je ons toegankelijk vindt wanneer je ons belt. Dat vinden we ook erg belangrijk!
Ik wens je een fijne dag.

Borst

Gewoon goed

Niet echt

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw mooie review! Gewoon goed is natuurlijk goed genoeg. Fijn dat je tevreden met ons bent en ons aanbeveelt aan anderen.
Ik wens je een fijne...

Tiny Janssen

Geen klachten

Niet

Goedemorgen Tiny,
Hartelijk bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te lezen dat je geen klachten of verbeterpunten voor ons hebt. Bedankt voor je vertrouwen!
Een hele mooie dag...
Goedemorgen Tiny,

Peter Jansen

Ik ben meer dan tevreden over Engie

De prijs. Is altijd te hoog voor een aow er.

Goedemorgen Peter,
Bedankt voor het delen van jouw review en mooie beoordeling! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over ENGIE.
Hartelijke groet,...
Goedemorgen Peter,

Linda Martens

Geen tips of verbeterpunten

Goedemorgen Linda,
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze diensten en dat je ons aanbeveelt bij anderen.
Een hele mooie dag...
Goedemorgen Linda,

H. Been-Westerveld

Mooi contract gehad van 3 jaar

Jammer dat ik nu iets meer moet betalen

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review en positieve beoordeling. We zijn blij om te lezen dat je al 3 jaar een loyale klant bent en ondanks de prijsstijgingen ervoor hebt gekozen jouw contract bij ons te verlengen.

HaM schouten

We zijn heel tevreden

Geen verbetering of tips

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE en jouw energie overeenkomst! Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!
Voor nu wens ik je vast een mooie dag toe!
Niesje - ENGIE webcare

Marieke Zwartjes

Heel tevreden, tot nu alleen maar positieve ervaringen.

Geen.

Goedemorgen,
Voor nu wens ik je vast een mooie dag toe!
Niesje - ENGIE webcare