Albert

Na 17 minuten wachten werd de verbinding verbroken, zeer frustrerend.
Na 17 minuten wachten werd de verbinding verbroken, zeer frustrerend.
De reden van bellen was dat ik nog steeds op DUBBEL tarief sta terwijl ik me via Gaslicht.com voor ENKEL tarief aanmeldde.
Op 25 oktober zou dit na contact met de klantenservice weer ENKEL moeten zijn maar ik zie vandaag dat ik nog steeds op DUBBEL tarief sta. Ik ga nu maar een mail sturen, de bereikbaarheid is zeer slecht!

Betere bereikbaarheid en als ik dan kies om wel lang te wachten de verbinding niet verbreken!

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Ik zie dat je tarief na het eerste contact is gecorrigeerd. Dit wil zeggen dat je per de start van je overeenkomst wordt afgerekend op enkel tarief. Indien jij ergens ziet staan dat het dubbel is wil ik je vragen hier een screenshot van te maken en te sturen naar: socialmedia.nl@engie.com. Voor wat betreft het verbreken van de verbinding heb ik direct een melding uitgezet. Excuses voor het verloop en de communicatie.

E. Martijn

Een vraag gesteld aan Engie; duidelijk en vriendelijk behandeld.

nee

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en dienstverlening!

Jenot Rossell

Nergens persoonlijk contact

Gebruik geen chat bots

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Zojuist heb ik geprobeerd je te bereiken, helaas kreeg ik je niet te pakken. De virtuele assistent zorgt ervoor dat je naar de juiste plek wordt gestuurd. Voor sommige vragen kunnen/mogen wij je namelijk niet via de chat helpen. Dit voorkomt irritant heen en weer contact voor jou als klant. Indien je de vragen van de virtuele assistent hebt doorlopen krijg je of het advies om te bellen of wordt je doorverbonden met een collega.
Mocht je hier nog vragen over hebben neem gerust contact op met onze klantenservice. We zijn op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 bereikbaar op 088-4446666.

Woudstra

Slechte bereikbaarheid wordt geen antwoord gegeven op mijn vraag over de eindnota. Krijg alleen maar antwoord dat de mail binnen 8 werkdagen wordt beantwoord. Een fout in de eindafrekening gemaakt... Slechte bereikbaarheid wordt geen antwoord gegeven op mijn vraag over de eindnota. Krijg alleen maar antwoord dat de mail binnen 8 werkdagen wordt beantwoord. Een fout in de eindafrekening gemaakt ten nadele van de klant, zal daarom wel niet worden opgepakt.
Na het invullen van deze review werd er binnen 1 dag gebeld.

Mails beantwoorden

Goedemorgen,
Allereerst de beste wensen! Dank je wel voor het delen van deze review. Wat vervelend om te lezen dat je ons slecht kon bereiken. Helaas hebben we het momenteel erg druk waardoor we dus minder snel kunnen reageren op e-mails. Onze excuses voor het ongemak. We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen.
Gelukkig zie ik dat de eindafrekening inmiddels is gecorrigeerd. Hier heb je dan ook bericht over gehad van ons. Fijn om te zien dat dit nu is opgelost.

Aalpol

Goeie service en fijne app

Korting voor bestaande klanten geven

Goedemorgen,
Allereerst de beste wensen. Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en onze ENGIE-app.
Lisa -...

c.van Houselt

niet

Goedemorgen,
Dank je wel voor deze review! We worden erg blij van deze mooie beoordeling.
Een fijne dag gewenst!

De lange

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review! We zijn erg blij met deze mooie beoordeling.
Een fijne dag gewenst!

J de Vries

Mijn nieuwe aanbod is zoveel hoger dan mn vorige terwijl ik altijd geld terug krijg begrijp ik niet

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Helaas zijn de kosten in de afgelopen jaren flink gestegen. Hierdoor zijn de tarieven inderdaad een stuk hoger dan wat je voorheen altijd betaalde. Mocht je hulp wensen bij je aanbieding kan je altijd bellen met de klantenservice. Dan helpen mijn collega's je graag verder.

Joyanne Koolen

Perfect te woord gestaan en geholpen door medewerkster Alexandra van de klantenservice, na 1 jaar weg te zijn geweest terug bij Engie en deze klant gaat niet meer weg! Alexandra bedankt voor alle... Perfect te woord gestaan en geholpen door medewerkster Alexandra van de klantenservice, na 1 jaar weg te zijn geweest terug bij Engie en deze klant gaat niet meer weg! Alexandra bedankt voor alle hulp, hier kan iedereen een voorbeeld aan nemen van de klantenservice!

geen tips

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Ik heb je berichtje meteen door gestuurd naar Alexandra :-).
Ik wens je nog een fijne dag en alvast hele...

Jan van Dalen

Gemakkelijk inzicht in het verbruik door gebruiksvriendelijke app

n.v.t.

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de app en het inzicht in je verbruik.
Ik wens je nog een fijne dag en alvast hele fijne feestdagen!...