Kees Bertens

Goede en betaalbare energie.

Beloon b.v. bij verlengen d.m.v. van leuke kados.

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Ik kan me voorstellen dat u uw loyaliteit graag beloond ziet worden....
Goedemiddag,
Ik kan me voorstellen dat u uw loyaliteit graag beloond ziet worden. Echter bieden wij in plaats van bonussen, cashbacks of cadeaus liever transparantie in de vorm van scherpe energietarieven conform de marktwaarde. Zo blijven we transparant en weet je precies wat het voordeel is uit je energieovereenkomst! Dat neemt niet weg dat wij uw loyaliteit ontzettend waarderen. Wij hopen dan ook nog op een lange fijne samenwerking met u!
Ik wens u voor nu vast een fijne jaarwisseling toe!

J de Graaf

Prettig te woord gestaan door uw klantenservice

De prijs voor de verlengde contract is helaas zeer hoog.

Goedemiddag,
We bevinden ons in een bijzondere tijd op de energiemarkt waarin de...
Goedemiddag,
We bevinden ons in een bijzondere tijd op de energiemarkt waarin de energieprijzen historisch gezien nog nooit zo hoog zijn geweest. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat u hier misschien een beetje van bent geschrokken. Gelukkig bieden wij nog steeds scherpe en concurrerende energietarieven aan conform marktwaarde.
Ik wens u voor nu vast een fijne jaarwisseling toe!

J.Schaap

Vriendelijke medewerk(st)ers.als je wat te vragen hebt ,krijg je goede uitleg.Is niet duur en alles is groen.

Houden zo.

Goedemiddag,
Ik wens u nog een mooie energieke dag toe!
Goedemiddag,
Ik wens u nog een mooie energieke dag toe!

Bijl

Normaal. Hetgeen je mag verwachten.

Niet specifiek

Goedemiddag,
Ik wil je vast een fijne jaarwisseling wensen!
Goedemiddag,
Ik wil je vast een fijne jaarwisseling wensen!

Moos

Duidelijke en heldere communicatie

De energie is zo groen zodat ik er graag een boom over op zou willen zetten.

Wim C.

Is een open en betrouwbaar. Geeft heldere uitleg als je contact heb. Een goede app die elke dag wordt bij gewerkt.

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en onze ENGIE app, en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Ik wens je voor nu nog een energieke dag...
Niesje

Heb altijd een goede relatie en heel duidelijk gehad

geen alles naar volle tevredenheid.

Goedemiddag.
Ik wens je nog een energieke dag toe!

A.m. GrotenhuisRaven

BellenmetEngie is nu een ramp.Krijg ze niet te pakken.Was voorheenstukken makkelijker

On. In te loggen heb ik jullie nodig. Ik Wileennieuw accaunt aanmaken.Lukt gewoon niet.
Pleas help mij daar bij.Telefoon is bekend 0263793939

Goedemiddag,
U geeft aan dat het niet helemaal lukt om in te loggen op uw MIJNENGIE...
Goedemiddag,
U geeft aan dat het niet helemaal lukt om in te loggen op uw MIJNENGIE account. Ik heb u hiervoor telefonisch proberen te bereiken, dit is helaas niet gelukt.
Hopelijk is het inmiddels opgelost en kan u weer inloggen op uw mijnENGIE account. Mocht dit niet het geval zijn dan helpen we u hier graag telefonisch mee verder. U mag hiervoor contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 088 - 444 66 66.
Ik wens u alvast een fijne jaarwisseling toe!

Marielle

Het eerste (geautomatiseerd?) verlengaanbod was 2,5 keer zoveel als ons huidige contract. Extreem duur dus. Na telefonisch contact is dat hersteld en nu hebben we weer voor 3 jaar bijgetekend.... Het eerste (geautomatiseerd?) verlengaanbod was 2,5 keer zoveel als ons huidige contract. Extreem duur dus. Na telefonisch contact is dat hersteld en nu hebben we weer voor 3 jaar bijgetekend. Tussentijds is er geen contact, want alles verloopt soepel.

Verlengaanbod heeft meer contact en moeite gekost dan nodig, dus dat is. Jammer. Door het eerste foute verlengaanbod zal ik scherper moeten zijn in het vervolg.
En verder vind ik de app niet...
En verder vind ik de app niet heel erg handig, moeilijk zoeken als je bijv. wilt zien wat je jaarverbruik is. Staat verstopt in een jaarfactuur.

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat u over het algemeen zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Zoals ik het lees heeft het verlengen van uw...
Goedemiddag,
Zoals ik het lees heeft het verlengen van uw overeenkomst wat voeten in de aarde gehad. Dat vind ik jammer om te lezen. Ik ben echter wel verheugd dat u na telefonisch contact u hebt weten te kunnen vinden in uw verlengingsvoorstel.
Door alles wat er gaande is op dit moment op de energiemarkt vinden er dagelijks wijzigingen plaats. Historisch gezien zijn de energieprijzen dan ook nog nooit zo hoog geweest. Hierdoor zijn wij ook genoodzaakt hierin mee te bewegen. Onze excuses als dit je enige ongenoegen heeft gegeven.
Laten we ervan uitgaan dat het bij een volgend aanbod weer als vanouds mag verlopen!
Ik wil u voor nu vast een fijne jaarwisseling wensen!

P.Th. Valkenburg

Ik heb zeer goede ervaring met het bedrijf

Iets meer begeleiding bij verlengen of afsluiten

Goedemiddag,
U geeft als verbeterpunt aan dat u graag wat meer begeleiding zou zien...
Goedemiddag,
U geeft als verbeterpunt aan dat u graag wat meer begeleiding zou zien bij het verlengen van je overeenkomst. Natuurlijk willen wij u met alle plezier deze begeleiding bieden. Wanneer uw overeenkomst aflopende is mag u dan ook telefonisch contact met ons opnemen op telefoonnummer 088 - 444 66 66. Wij zullen u dan begeleiden bij elke stap en al uw vragen beantwoorden.
Ik wil u voor nu vast een fijne jaarwisseling wensen!