ENGIE

Curves

Telefonisch bereikbaar zijn

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Ik begrijp dat u er hinder van heeft ondervonden dat wij telefonisch niet goed bereikbaar waren. Excuses hiervoor! Wij werken hard om te zorgen dat we iedereen zo snel mogelijk kunnen helpen.

Houkes

Goedemiddag,
Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent!

visser

Tot nu toe goede ervaring

Goedemiddag,
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons! Uiteraard doen wij ons uiterste best dat deze ervaring zo blijft! :-)
Ik wens u nog een hele fijne dag!
Met vriendelijke...
Goedemiddag,
Ik wens u nog een hele fijne dag!

Steenvoorden

Goedemiddag,
Wat fijn dat u uw goede ervaringen met ENGIE deelt. Ik wil u nog een prettige middag wensen.
Charnella - ENGIE Webcare

Elferink

niet teveel wijzigen

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review en nog een prettige middag gewenst!
Charnella - ENGIE Webcare

Rover

Zeer behulpzaam en snel geregeld.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)

Braas

Mijn ervaring is alleen maar positief

Heb ik niet

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een mooie dag verder wensen :-)

Jansen Sophia

Prima behandeling en vriendelijk en deskundig

Misschien wat meer reclame maken hoewel ik we een beetje gek wordt van teveel van andere

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Het is natuurlijk belangrijk om reclame te maken dit doen wij ook zeker maar gelukkig nog niet zodat u er gek van wordt!
Pauine - ENGIE Webcare

J. van Dongen

Hanan

Ben dik tevreden

Geen verbeterpunten de app is ook zo fijn super gewoon!!!

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige dag verder wensen :-)