Wilma Edelenbos

Gaat prima.

Ik doe nooit aan aanbevelingen.

Goedemorgen Wilma,
Bedankt voor het delen van deze mooie review!

Tim

Goedemiddag Tim,
Bedankt voor het delen van deze mooie review!

Roks

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Fijn dat je ons aanbeveelt aan anderen. Mocht je onze hulp een keer nodig hebben, neem gerust contact op met de klantenservice.
Ik...

H. van Hoesel

Ik heb geen nate ervaringen met Engie energie Nederland zoals je hoort in de media met andere energie bedrijven.

Ik heb geen verbeter tips ik heb een vast contract en kan maandelijks mijn termijnbedrag aanpassen altijd ideaal. Dus nooit teveel betalen of teveel terugkrijgen.

Goedemiddag,
Dank je wel voor deze mooie uitgebreide review! Heel erg fijn dat je geen slechte ervaringen met ons hebt. Mooi om te lezen dat je nu een vast contract hebt en dat je het fijn vindt om zelf je termijnbedrag te kunnen wijzigen.

Remmé

Super altijd goede feedback

Zou het niet 1, 2, 3 weten

Goedemiddag Remmé,
Goedemiddag Remmé,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Fijn om te lezen dat je altijd goeie feedback over ons hebt. Mocht je wel een keer verbeterpunten hebben dan horen wij het graag.

J Schots

Vind het gewoon een fijn bedrijf ook omdat je regelmatig op de hoogte wordt gehouden

Geen ben tevreden

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE! Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!
Voor nu wens ik je nog een...
Goedemiddag,
Voor nu wens ik je nog een mooie dag toe!
Hartelijke groet,
Niesje - ENGIE webcare

E.M. Veldhuis

Een goed en klantvriendelijk bedrijf.

nee, hoor dik tevreden.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Wat ontzettend fijn om te lezen dat je ons klantvriendelijk en een goed bedrijf vindt.
Lisa - ENGIE...

Delvoye

De 4 jaar dat ik nu stroom en gas af neem van Engie heb ik geen klachten gehad van zowel de levering als de administratieve afhandeling.

weet ik niet

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Fijn om te lezen dat je al een aantal jaren klant bent en dat je tot nu toe altijd tevreden bent geweest. We hopen dat je de komende jaren net zo tevreden kunt blijven met ons. Bedankt voor het vertrouwen in ENGIE!

Peter

Prijsverlaging

Goedemorgen Peter,
Goedemorgen Peter,
Bedankt voor het delen van jouw review! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over ENGIE. We begrijpen heel goed dat onze kosten een belangrijk aspect zijn, we doen dan ook ons best om ons aanbod zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor iedereen.
Hopelijk kunnen wij ervoor zorgen dat jouw beoordeling in de toekomst nog beter word!
Een hele mooie dag gewenst!
Hartelijke groet,
Susan- ENGIE Webcare

Antoinet Van Berkel

Prima ervaring. Bij telefonische gesprekken goed te woord gestaan.

Goedemiddag Antoinet,
Bedankt voor het delen van jouw mooie review. Fijn om te lezen dat je ervaring met ons goed is en dat je goed te woord bent gestaan toen je belde!
Ik wens je een mooie...
Goedemiddag Antoinet,
Ik wens je een mooie dag.