ENGIE

T. Hoeing

Ben net 2 maanden klant heb geen negentienen ervaringen

Graag het verbruik per maand naar e-mail

Edwin Strijb

Telefonisch aangesmeerd en nog geen half uur later weer afgemeld met het betreffende formulier per mail.
Wat me nu al opvalt is dat alles braaf doorgaat terwijl er volgens de regels is afgemeld.

Ik ben bang dat ik morgen maar de rechtsbijstand moet gaan contacten om maar geen onnodige uit de bekende hoge hoed te hoeven ontvangen.

Mvgr,
Strijb

Ben duidelijk aan de telefoon in plaats men vergeet het totale plaatje te laten zien.

Erg jammer weer.

Reactie ENGIE:

Goedemiddag Edwin, Vervelend om te horen dat u het gevoel heeft dat er telefonisch u iets is aangesmeerd. Daarnaast geeft u aan dat alles doorloopt terwijl u zich heeft afgemeld. Ik kijk graag... Goedemiddag Edwin, Vervelend om te horen dat u het gevoel heeft dat er telefonisch u iets is aangesmeerd. Daarnaast geeft u aan dat alles doorloopt terwijl u zich heeft afgemeld. Ik kijk graag met u mee voor een oplossing. Wilt u mij hiervoor uw gegevens per e-mail toesturen? Dat kan naar socialmedia.nl@engie.com. Alvast bedankt voor de moeite. Hartelijke groet, Leon - ENGIE Webcare

Peter van der Ven

Dit bedrijf heeft een agressieve manier van contracten aansmeren.
Dit bedrijf heeft een agressieve manier van contracten aansmeren.
Na uitdrukkelijk meerdere malen gezegd te hebben ook na een aantal vragen die gesteld worden die ook opgenomen worden als bedoeling zo een bewijs te hebben dat je een overeenkomst heb gesloten, heb ik uitdrukkelijk gezegd ik wil alleen een aanbieding ontvangen en beslist geen overeenkomst die ik op moet zeggen!
Tet mijn verbazing is er toch een overeenkomst gesloten die je alleen door het printen van een formulier en na deze ingevuld te hebben weer te scannen en te versturen kan opzeggen! Online kan dit dus niet om het lastig te maken voor mensen die niet zo thuis zijn met computers e.d. schandalig!!
Ik wil nooit meer iets met Engie te maken hebben!!!!

In ieder geval mensen goed behandelen en niet ongewilt een contract aansmeren!!!

Reactie ENGIE:

Goedemiddag Peter, Ik vind het vervelend om te horen dat u de manier van verkoop als onprettig en agressief heeft ervaren. Dit is uiteraard niet onze bedoeling. Inmiddels zie ik dat u contact... Goedemiddag Peter, Ik vind het vervelend om te horen dat u de manier van verkoop als onprettig en agressief heeft ervaren. Dit is uiteraard niet onze bedoeling. Inmiddels zie ik dat u contact heeft gehad met onze klantenservice om uw aanvraag te annuleren. Uiteraard betekent dat dat u niet gaat overstappen naar ENGIE. Ik ga wel een klacht indienen aangezien dit niet de mening is hoe wij als ENGIE een potentiële klant willen benaderen. Onze excuses voor het ongemak. Hartelijke groet, Leon - ENGIE Webcare

harry vanirsel

Zeer negatief, ooit al problemen gehad met onduidelijkheden rond de aansluiting van het contract. Verder na een scheiding zelf in een lastige situatie gekomen waardoor ik even niet kon betalen. Die... Zeer negatief, ooit al problemen gehad met onduidelijkheden rond de aansluiting van het contract. Verder na een scheiding zelf in een lastige situatie gekomen waardoor ik even niet kon betalen. Die betaling kan overmorgen gebeuren. had ik ook aangegeven maar men bleef star. uitgelegd dat mij dit ruim 2000 euro aan extra kosten met zich mee gaat brengen maar daar was men niet gevoelig voor. menselijkheid is ver te zoeken bij enige

piet spall

Goede contacten mbt levering zonnepanelen
goede informatievoorziening (nog voor verbetering vatbaar) ziwe verbeterpunten hieronder

bij de levering (op verzoek) van het overzicht verbruik per uur, graag de mogelijkheid geven om te salderen per dag/week/maand/jaar /en per H/L periode. Bv via een app en op de pc
- voor de verbruikte energie
- voor de teruggeleverde energie

Peter Hoornweg

Ik was klant bij Green Choice. Maar vanuit Green Choice kreeg ik vrij weinig terugkoppeling over mijn feitelijke gebruik / teruglevering.

Dit is zo veel beter bij Engie: dagelijks...

Dit is zo veel beter bij Engie: dagelijks overzichten van teruglevering / gebruik / kosten.

Met een slimme meter kan dit allemaal probleemloos. Engie maakt het waar, in tegenstelling tot Green Choice.

particulier

Ik heb er nog geen echt goed gevoel bij nog te kort bij ENGIE aangesloten

M.E. van der Laan

Ze vertellen niet wanneer de energie goedkoper wordt, ze maken je wijs dat de energie duurder wordt om vaste contracten te verkopen zodat je er drie jaar aan vast zit.

Ze weten wat de energie prijzen gaan doen, dus een eerlijk advies geven graag.

marinus van zwam

Tot nu goed , echter ik zit nog wel te wachten hoe de werkwijzer m.b.t. de meterstanden werkt

Meer en duidelijker informatie , richting de klant !

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Ik heb u geprobeerd telefonisch te bereiken maar helaas is dit niet gelukt. Ik ga u een e-mail sturen met het verzoek om uit te leggen welke informatie u precies mist. Zodra ik... Goedemiddag, Ik heb u geprobeerd telefonisch te bereiken maar helaas is dit niet gelukt. Ik ga u een e-mail sturen met het verzoek om uit te leggen welke informatie u precies mist. Zodra ik een reactie van u heb ontvangen, probeer ik wederom contact met u op te nemen. Ik hoop graag van u te horen. Hartelijk groet, Leon - ENGIE Webcare

H.F.M. deFisser-de Beer

Nog te kort klant om een wezenlijke mening te kunnen hebben.

Zie eerste vraag