ENGIE

Henk Tebberman

Prima energieleverancier! Website en app werken erg goed, waardoor alles altijd direct inzichtelijk is.

Trouwe klanten standaard belonen met een lager tarief, of een staffelkorting gerelateerd aan het aantal jaren dat men klant is.

F. Horstman

Ze beloven de boete te zullen betalen maar later krijg ik een mail waar in staat dat er maar een deel vergoed wordt.

Als je iets beloofd moet je het na komen.

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, het is uiteraard niet de bedoeling dat u iets beloofd wordt en het daarna niet nagekomen wordt. Ik heb daarom even uw gegevens erbij gepakt en zie dat wij voor u de volledige boete... Goedemorgen, het is uiteraard niet de bedoeling dat u iets beloofd wordt en het daarna niet nagekomen wordt. Ik heb daarom even uw gegevens erbij gepakt en zie dat wij voor u de volledige boete vergoeden die uw vorige leverancier in rekening heeft gebracht vanwege het overstappen. Een deel van het totaal bedrag vergoeden wij inderdaad niet omdat dit voor uw eigen verbruik is geweest. Mocht u hier nog vragen of opmerkingen over hebben dan ontvangen wij graag een e-mail van u via socialmedia.nl@engie.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

TEMPELMAN

Niet

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, Allereerst bedankt voor uw review die u heeft achter gelaten, dit helpt ons om onze diensten te verbeteren. U geeft aan dat u geen verbeterpunten heeft voor ons en dat u de... Goedemorgen, Allereerst bedankt voor uw review die u heeft achter gelaten, dit helpt ons om onze diensten te verbeteren. U geeft aan dat u geen verbeterpunten heeft voor ons en dat u de overstap naar ENGIE als goed heeft ervaren. Natuurlijk zien wij graag de hoogst mogelijke score. Kan u aangeven waar wij u mee kunnen helpen zodat u een betere score geeft aan ons? Zo ja, kan u dan uw vraag en gegevens mailen naar socialmedia.nl@engie.com Hartelijke groet, Leon - ENGIE Webcare

Natascha

Zeer betrouwbaar en goed energie leverancier die geen onnodig geld over de balk gooit

Reactie ENGIE:

Goedemorgen Natascha, Wat leuk om te horen dat u zo positief bent over ENGIE! Hier worden wij natuurlijk gelukkig van. Als er nog vragen zijn waar ik u mee kan helpen, dan hoor ik dat graag.... Goedemorgen Natascha, Wat leuk om te horen dat u zo positief bent over ENGIE! Hier worden wij natuurlijk gelukkig van. Als er nog vragen zijn waar ik u mee kan helpen, dan hoor ik dat graag. Wilt u dan een e-mail sturen naar socialmedia.nl@engie.com? PS: Houd u brievenbus de aankomende dagen in de gaten. Hartelijke groet en een fijn weekend, Leon - ENGIE Webcare

Bergsma

ENGIE levert energie zonder fratsen

De app zal wat verbeterd kunnen worden vooral de grafieken.

Wesley

Zeer opdringerig

Mensen met beperkingen niet zomaar iets aansmeren

Reactie ENGIE:

Goedemiddag Wesley, wat vervelend om te lezen dat u zeer opdringerig bent benaderd. Kunnen wij u nog ergens van dienst mee zijn dan ontvangen wij graag uw postcode, huisnummer en vraag per e-mail. U... Goedemiddag Wesley, wat vervelend om te lezen dat u zeer opdringerig bent benaderd. Kunnen wij u nog ergens van dienst mee zijn dan ontvangen wij graag uw postcode, huisnummer en vraag per e-mail. U mag dit sturen naar socialmedia.nl@engie.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Fidom

Voor ons goede service altijd goed geholpen.

Voor mij geen verbeter punten.

Geen problemen gehad of storingen, alle overzichten netjes op tijd via email

H. Dunnewind

Zeer tevreden met de service van ENGIE. Communicatie via mail, tarieven, verbruik etc verloopt uitstekend.

n.v.t.

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, hartelijk bedankt voor het delen van uw goede ervaringen met ENGIE! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE webcare

besters

Top bedrijf

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, bedankt voor het delen van uw goede ervaring! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare