ENGIE

Simon

Absolute Cheats. Do NOT sign any contract more than 1 year.
Absolute Cheats. Do NOT sign any contract more than 1 year.
They call me to change contract from Essent, because they are so much cheaper. Only to find out they locked me into something that was no good for me. I made this clear on the phone, was assured everything was fine. 6 months later. Nope. 400 euro fine plus paying the fine of my previous energy company that I had to switch out of to be an Engie customer. What a bunch of crap.

Be honest with your customers!

Good afternoon Simon,
Good afternoon Simon,
How unfortunate to read that your switch to ENGIE was not like you expected and that you have to pay a penalty. We would like to take a look in your account to see what happened. Please, send us an e-mail with your client details to socialmedia.nl@engie.com.
Thanks in advance!
Kind regards,

Otter

Ben zeer teleurgesteld en boos,Ben overgestapt ,omdat ik bij Engie veel goedkoper uit zou zijn als bij Green Choise ,wat bleek uiteindelijk was ik duurder uit ? ik moest mijn maand bedrag ophogen... Ben zeer teleurgesteld en boos,Ben overgestapt ,omdat ik bij Engie veel goedkoper uit zou zijn als bij Green Choise ,wat bleek uiteindelijk was ik duurder uit ? ik moest mijn maand bedrag ophogen ,kwam ik uiteindelijk duurder uit!!Bleek dat jullie mijn maandbedrag veel lager hadden ingeschat!!!!vind ik fraude ,wie kan je nog vertrouwen!!!??

Eerlijk zijn ,en niet op deze manier klanten bedonderen!!!

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review en wat vervelend om te lezen dat uw aanmelding niet helemaal op de correcte manier is verlopen. Mijn collega heeft u eergisteren proberen te bellen maar kreeg helaas geen gehoor. Graag delen wij nog onze bevindingen met u en hebben wij een aantal mogelijkheden hierin.
Wilt u contact met ons opnemen via 088 444 66 66. Dit kan op werkdagen tussen 08.00-18.00 uur. Wij hopen snel van u te horen en alvast bedankt!

Masseling

Bedrijf doet wat het moet doen en doet dat uitstekend

Geen idee

Goedemiddag,
Bedankt voor uw positieve review en het delen van uw ervaringen met ENGIE!

c.hoeben

Is goed

zou niet weten

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen met ENGIE!
Ik wens u een prettige dag toe.

A.Scheffer

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat u tevreden bent met ENGIE! Dit vinden wij erg leuk om terug te zien.

Gerard Wissink

Klantvriendelijk

Goedemiddag Gerard,
Bedankt voor het delen van uw review. Wat fijn om te lezen dat u ENGIE klantvriendelijk vindt. :-)

C. van der Vijver

Duidelijke informatie over verbruik en de te verwachten kosten aan het einde van het contractjaar
Gelukkig geen overtollige reclame of spaaracties

Goedemiddag,
Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met ENGIE en bedankt voor het delen van uw review.
Ik wens u een prettige dag toe!

Michel

Ze kunnen je prima aan het lijntje houden

Doen wat je belooft en als dat niet gaat: Niet beloven.

Goedemiddag Michel,
Goedemiddag Michel,
Bedankt voor uw feedback. Wat jammer om te zien dat u niet helemaal tevreden lijkt met ENGIE. Als wij u nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dit graag van u. U mag ons dan een e-mail sturen via socialmedia.nl@engie.com.

Philippens

Vriendelijk , prettig gesprek.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)
Niesje - Webcare

Bremer

De app is vaak niet goed te gebruiken en kontact per telefoon is helaas een ramp ( maar wel vriendelijk)

Zie boven Verder goed bedrijf

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback. Wat jammer om te zien dat u, ondanks ENGIE een goed bedrijf te vinden, een lage score geeft. Uiteraard is het erg vervelend als de App niet naar behoren werkt. Ik wil u in het vervolg ook vragen hier dan contact met ons over op te nemen zodat we kunnen kijken naar een oplossing.
Op sommige momenten kunnen wachttijden aan de telefoon zeker iets langer zijn dan verwacht, u kan overigens ook altijd contact met ons opnemen via een van onze social media kanalen of de live chat.
Wel fijn en leuk om te zien dat u inmiddels een contract verlenging bij ENGIE bent aangegaan. Bedankt voor uw vertrouwen in ons :-)