ENGIE

Mario

Goede prijs en top service

Hi Mario,
Bedankt voor je feedback! Fijn dat je tevreden bent over onze service en prijs!

AMP Stor

Ik heb goede ervaring met Engie snel en voordelig

heb ik niet

Hallo,
Bedankt voor je positieve feedback! Wat fijn dat we je altijd goed en snel kunnen helpen.

Louis Bosten

Goed en accuraat

?

Hi Louis,
Bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons!

Jason

NIJMEGEN beeldbepalende SCHOORSTEEN

Ma 5 April. 2021

Vanuit alle windrichtingen kan men zien in de SKYLINE de SCHOORSTEEN van ENGIE
Ma 5 April. 2021

Vanuit alle windrichtingen kan men zien in de SKYLINE de SCHOORSTEEN van ENGIE
Neem geen risico’s dat er tijdens de sloop iets misgaat. Skyline zegt het al, te zien van alle windrichtingen. Door een wandeltocht langs de Waal en rondkijkende speel je met je gedachte . Woon nu 4 jaar in Nijmegen, het is iets wat in het beeld van Nijmegen kan passen. Men kan de schoorsteen gebruiken voor, bijvoorbeeld voor kleurstellingen van N.E.C. – Nijmegense Vlag of de kleuren van de Vierdaagse. Of misschien als het mogelijk is alles.
Verwacht bij baat een financiële tegemoetkoming.

Met vriendelijke groet:
Jason Kubbe

Hi Jason,
Hi Jason,
Bedankt voor je bericht! Helaas kan ik hierin niets voor je betekenen. Mocht je hier graag wat over kwijt willen kun je contact opnemen via: 088-7693400 of via centralegelderland@engie.com.

Paul Nelemans

niks

Hi Paul,
Bedankt voor je positieve feedback! Wat fijn dat je tevreden bent over ons!

Yvonna Markovic

Onderwerp: Klacht, de tussenpartij heeft mij onder valse voorwendselen klant gemaakt.

Beste heer/mevrouw,

Dit jaar ben telefonisch benaderd door een tussenpartij die aangegeven...

Beste heer/mevrouw,

Dit jaar ben telefonisch benaderd door een tussenpartij die aangegeven had dat ik kon besparen.
Diegene vertelde mij dat ik zoveel euro ging besparen per maand als ik klant van jullie zou worden, achteraf blijkt dit helemaal niet het geval is!
Het verbruik waar het termijnbedrag is berekend totaal niet overeenkomst met mijn verbruik. Zij claimde dit te hebben opgehaald uit de slimme meter (tot mijn ontdekking blijkt dit helemaal niet mogelijk te zijn). Achteraf de tarieven vergleken te hebben ga ik er helemaal niet op vooruit terwijl deze adviseur mij dit wel heeft verteld!
De partij heeft mijn onder valse voorwaarden klant gemaakt en vanwege dat is mijn verzoek om per direct mijn contract direct nietig te laten verklaren en dat ik hierom geen opzegvergoeding hoeft te betalen.
Mocht u hier geen gehoor aangeven dan zal ik ook een klacht indienen bij ACM en de behorende stichtingen de markt waarborgen.

Gelieve een reactie via de mail te ontvangen.

Mevrouw Markovic
Rivierlaan 7
3207BJ Spijkenisse
Yvonna1977@live.nl

Aanvraag nietig maken van mijn contract.

Szilvia Deri

Correct

Nieks,Ik vind het goed

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor! Ik wens je vast een vrolijk pasen toe!
Niesje

IJ

Ik wordt steeds gebeld door 0737516713. Als je opneemt wordt de verbinding verbroken. Het nummer is van Engie Energie.

Stoppen met spammen

Hallo,
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je telkens door een bepaald nummer gebeld wordt maar dat de verbinding gelijk verbroken wordt zodra je opneemt. Dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling.
Het nummer is echter niet van ENGIE. Onze contactgegevens kan je vinden op onze website via de klantenservice pagina. Ik vrees dat je gebeld wordt door een tussenpartij. Als je weet welk bedrijf dit is dan raad ik je aan om eventueel een klacht bij hen in te dienen. Uiteraard kan je ook het nummer blokkeren zodat je in ieder geval niet meer gebeld kan worden.

RK van Dijk

Zij belden vaak om een nieuwe contract te maken. Dat is niet goed, omdat zij
weten dat ik niet kan spreken en altijd met mail of Whatsapp communiceer.

Doe aub meer voor mensen met beperkingen. Ik kreeg later een mail.

Hallo,
Ik vind het vervelend om te lezen dat je gebeld bent over een contract terwijl je dit liever per mail of Whatsapp communiceert.
Je bent in dit geval benaderd door een tussenpartij en...
Hallo,
Je bent in dit geval benaderd door een tussenpartij en niet door ENGIE zelf. Ik vrees dat zij niet op de hoogte waren van je communicatie voorkeur, mijn excuses daarvoor.
Uiteraard kan je jouw contract verlenging ook regelen via MijnENGIE en bij vragen kan je ons mailen of via Whatsapp benaderen. Onze contactgegevens vind je op de website.

Timo

Geen bijzonderheden

Hi Timo,
Bedankt voor het delen van je review. Ik wens je een prettige dag toe.