ENGIE

Caroline Voortman

ENGIE komt helaas niet gemaakte afspraken na

Beter contact met klantenservice via mail. Telefonisch niet goed te bereiken

Paul van Leeuwen

Prima communicatie en heldere app om mee te werken

Nvt

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE, onze ENGIE app en de communicatie, en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Ik wens je voor nu nog een hele...
Goedemorgen,
Ik wens je voor nu nog een hele mooie dag toe!

S.Hopman

Kreeg prima en duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Zou het niet weten

Goedemorgen.
Bedankt voor het delen van uw review. Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Ik wens je voor nu nog een mooie...
Goedemorgen.
Ik wens je voor nu nog een mooie dag toe!

Jaap

Positief

Hallo Jaap,
Dank je wel voor het delen van deze mooie review. Fijn dat je positief over ons bent en ons aanbeveelt aan anderen!
Ik wens je een mooie dag.
Lisa van ENGIE

Hans Braal

Na een aantal jaar met plezier klant te zijn geweest heb ik zojuist besloten om mijn energie van een andere leverancier te gaan betrekken. Ik heb begrip voor de huidige situatie op de energiemarkt,... Na een aantal jaar met plezier klant te zijn geweest heb ik zojuist besloten om mijn energie van een andere leverancier te gaan betrekken. Ik heb begrip voor de huidige situatie op de energiemarkt, ook al pakt dat voor mij behoorlijk ongunstig uit. Heb van ENGIE een voorstel gekregen dat echt nergens op slaat. Niet zozeer vanwege de gehanteerde tariefstelling, maar wel omdat het gebruikte inschatting van mijn verbruik helemaal onzin is, veel te laag. En dat resulteert natuurlijk in een relatief goed uitziend maandbedrag. ENGIE kan na een 'drie jaar vast contract' ongetwijfeld heel goed mijn reële verbruik inschatten (en bovendien wordt het per dag bijgehouden...). Je wordt echt besodemieterd als je niet uitkijkt. Heb nu bij een van de meest gerenommeerde leveranciers in NL een aanbieding gekregen die maar liefst 25% lager ligt dan het aanbod van ENGIE. Uiteraard wel berekend aan de hand van de juiste verbruiksgegevens...

Wees gewoon eerlijk naar bestaande en toekomstige klanten.

T. Bouman

Recht door zee. Duidelijk aanbod.

Goedemiddag,
Ik wens u voor nu nog een energieke...
Goedemiddag,
Ik wens u voor nu nog een energieke dag toe!

part

We hopen dat de callcenters hun kop gaan houden Blokkeren helpt niet Ze switchen naar andere tel nummers

Goedemiddag,
Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vind om vaak benaderd te...
Goedemiddag,
Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vind om vaak benaderd te worden door tussenpartijen die je een aanbieding willen doen voor een energieovereenkomst.
Vrijwel alle energieleveranciers werken samen met tussenpartijen die deze aanbiedingen pro actief mogen doen en mensen hiervoor benaderen. Helaas kunnen wij dit niet tegengaan. Wellicht is het een pleister op de wond dat wij er naar streven om dit weer in volledig eigen beheer te nemen zodat wij geen samenwerkingen meer hoeven te doen met tussenpartijen hiervoor!
Voor nu wens ik je vast een fijne jaarwisseling toe!

R.C. van Westen

Matig

De prijzen zijn ex BTW. Dus lijken laag maar er komt 21% bij

H.C. de Bruin

Al jaren tot tevredenheid afnemer van energie bij Engie.

Bij model kontrakt alleen gegevens gekregen van gas bij navraag waar blijft elektrisch geen antwoord gekregen. klein foutje ?

Goedemiddag,
Wanneer je gas en elektriciteit bij ons afneemt dan zou dit ook allebei...
Goedemiddag,
Wanneer je gas en elektriciteit bij ons afneemt dan zou dit ook allebei moeten zijn weergegeven in de aanbiedingen die wij doen. Natuurlijk kijken we hierin graag met je mee. Je mag hiervoor telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 088 - 444 66 66. Ook zijn wij te bereiken via chat, social media en whatsapp en uiteraard via de mail op klantenservice.nl@engie.com.
Voor nu wens ik je vast een fijne jaarwisseling toe!

Kees

Nieuw contract afgesloten

Geen duidelijk advies over 1 of 3 jarig contract.

Goedemiddag,
Je geeft aan dat je graag een meer duidelijk advies had willen krijgen...
Goedemiddag,
Je geeft aan dat je graag een meer duidelijk advies had willen krijgen over een eenjarige of driejarige overeenkomst.
Deze duidelijkheid zouden we je ook heel graag willen geven. We bevinden ons in een bijzondere tijd op de energiemarkt, waarin de energieprijzen historisch gezien nog nooit zo hoog zijn geweest. Door de onzekerheid op de energiemarkt is het dan ook lastig om hier een goed advies over te kunnen geven. Bovendien blijft de contractvorm ook een persoonlijke keuze.
Wanneer je graag alle voor en tegen wil weten over elke mogelijke contractvorm, mag je hiervoor onze klantenservice benaderen. Wij helpen je graag met het verstrekken van volledige informatie zodat je hier een weloverwogen keuze in kan maken.
Voor nu wil ik je vast een fijne jaarwisseling wensen!