ENGIE

Frans Porteners

Een beetje vroeg met ervaringen vragen

Eerst maar eens contact leggen met de klant

Goedemiddag Frans,
Goedemiddag Frans,
Wat jammer om te zien dat u ons laag beoordeeld. U geeft aan dat het een beetje te vroeg is om ervaringen te vragen. Als nieuwe klant kan ik mij dat voorstellen maar wij vragen ons dan wel af waarom u een lage beoordeling geeft?
Ook schrijft u als verbeterpunt dat wij contact met onze klanten dienen op te nemen. U kan natuurlijk altijd contact met ons opnemen als u bepaalde vragen heeft. Indien dit nog het geval is mag u ons mailen via socialmedia.nl@engie.com met uw klantgegevens.

Boze klant

Dit is een stront leverancier als je een verhuisden doorgeeft doen ze dat wel maar let ook goed op want het is niet dat ze alleen een verhuizing doorvoeren maar ze zeggen ook direct je contract op... Dit is een stront leverancier als je een verhuisden doorgeeft doen ze dat wel maar let ook goed op want het is niet dat ze alleen een verhuizing doorvoeren maar ze zeggen ook direct je contract op zonder dat je het weet en dan zit je zonder contract in je nieuwe woning met alle gevolgen van dien dat je net beheerder je komt afsluiten ik zal nooit voor dit bedrijf gaan ook al zeggen ze het mooiste te beloven ga liever naar een ander toe bijvoorbeeld Eneco of Nuon of nle dan zit je beter dan bij Engie

Gewoon doen wat de klant vraagt

Goedemiddag,
Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met de service van ENGIE. U geeft aan dat wij na uw verhuizing zomaar uw contract op het nieuwe adres hebben beëindigd. Dit is niet het geval geweest want u bent afgesloten op het nieuwe adres in verband met een betaalachterstand. Hier bent u meerdere keren van op de hoogte gebracht door middel van diverse e-mails en brieven.
Mocht u vragen hierover hebben dan mag u ons mailen via socialmedia.nl@engie.com met uw klantgegevens.
Ik wens u voor nu een prettige dag verder!

Fens-debets

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Ik wens u een prettige dag verder.

Kok van Es

Al ruim 9 jaar tevreden klant bij Engie, destijds bekend als Electrobel, dus dat zegt toch wel iets. Natuurlijk weet ik dat er andere energie-leveranciers zijn die misschien iets goedkoper zijn maar... Al ruim 9 jaar tevreden klant bij Engie, destijds bekend als Electrobel, dus dat zegt toch wel iets. Natuurlijk weet ik dat er andere energie-leveranciers zijn die misschien iets goedkoper zijn maar zoals altijd doe ik zelf het rekenwerk in de verschillende eenheidsprijzen, maandelijkse of jaarlijkse vaste lasten en dan blijkt dat het (mij) niet veel scheelt onderling. Ik betaal altijd een hoger maandelijkse voorschot dan wat Engie op basis van mijn jaarverbruik berekent zodat ik nooit bij de jaarafrekening bij hoef te betalen. Het bedrag wat ik dan op jaarbasis teveel heb betaald wordt altijd binnen 2 weken terug gestort op mijn bankrekening. nog nooit heb ik hier problemen met Engie over gehad en dat geeft veel vertrouwen. Dat is ook de reden dat ik weer een 3jarige overeenkomst met Engie heb afgesloten. 3 jaar lang een vast gesteld eenheidstarief voor gas en elektra, dat geeft mij zekerheid en rust. Prima en (voor mij) betrouwbaar bedrijf. Ook is alles zeer makkelijk zelf te regelen (meterstanden doorgeven, maandbedrag (voorschot) wijzigen e.d.) op "MijnEngie".

Blijf zo doorgaan :-))

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te lezen hoe u onze service als zo prettig ervaart. Ik hoop dat we nog een hele lange samenwerking met u mogen hebben!
Ik wens u nog een...
Goedemorgen,
Ik wens u nog een fijne dag en alvast een heel prettig weekend!
met vriendelijke groet,

Koppes

Prima geregeld

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent!

'M. 'M. Sjoerts

Als je telefonisch contact zoekt bij ENGIE krijg je een medewerker aan de lijn en geen callcenter die meestal van niets weten. En dat vind ik prettig.

Goedemiddag,
Bedankt voor het mooie compliment! Wij doen ons uiterste best om als klantenservice goed te zijn en te blijven.
met vriendelijke...
met vriendelijke groet,

'M. 'M. Sjoerts

Dierecht contact geen callcenter

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Het is mij echter niet geheel duidelijk wat u bedoelt met "dierecht contact geen callcenter...
Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Het is mij echter niet geheel duidelijk wat u bedoelt met "dierecht contact geen callcenter ".
wanneer u dit toelicht dan kan ik u wellicht verder informeren. Ik wil u voor nu een prettige middag verder wensen :-)

Gosbert Veldman

Gewoon goed, als er iets geregeld moet worden kan bijna alles online. Klantenservice is goed word serieus gekeken naar een oplossing of duidelijk antwoord.

De website/app bij het verlengen van je contract zou ik persoonlijk het prettig vinden dat als er een persoonlijk aanbod word gedaan dat dan de huidige tarieven van m'n contract naast de nieuwe... De website/app bij het verlengen van je contract zou ik persoonlijk het prettig vinden dat als er een persoonlijk aanbod word gedaan dat dan de huidige tarieven van m'n contract naast de nieuwe staan. Dit zou een beter beeld scheppen over wat er veranderd.
(Misschien een presentje voor klanten die blijven ?)

Verder zou ik zeggen ga zo door dik te vreden en zie geen reden om weg te gaan.

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Ik zal uw tips meenemen zodat wij dit wellicht in de toekomst kunnen verbeteren!
Ik wens u...

Koning

Gemakkelijk en prettig

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)

H.Speek

Dit is goed