ENGIE

ben xiang

De adviseur is langs geweest en weg gegaan met jaarrekening en zeg dat hij thuis een overzicht ging maken om de kosten te vergelijken.
maand later krijg wij een bevestiging binnen van dat wij 5...
maand later krijg wij een bevestiging binnen van dat wij 5 jaar contract heb afgesloten.
zeer teleur stellend

geen handtekening vervalsen

Reactie ENGIE:

Goedemorgen Ben Xiang, Ik vind het heel erg vervelend dat u deze negatieve ervaring heeft gehad met ons. De manier waarop u bent aangemeld, zoals u dat beschrijft, is natuurlijk niet de manier... Goedemorgen Ben Xiang, Ik vind het heel erg vervelend dat u deze negatieve ervaring heeft gehad met ons. De manier waarop u bent aangemeld, zoals u dat beschrijft, is natuurlijk niet de manier waarop wij onze klanten willen werven. Dit is dan ook niet waar wij voor staan. Wij nemen dit erg serieus. Ik zou hier graag een klacht voor aan willen maken en uw situatie nader bekijken. Zou u hiervoor uw klantgegevens zoals uw klantnummer en adres willen mailen naar socialmedia.nl@engie.com. Wij willen dan graag samen met u zoeken naar een passende oplossing. Wij horen graag van u! Met vriendelijke groet, Niesje - Webcare

Hans 't Hooft

Over het algemeen zijn mijn ervaringen goed. Bij recent contact bleek echter dat doordat ik bij twee huizen Engie als leverancier heb, hier op de website en de App verwarring te kunnen ontstaan... Over het algemeen zijn mijn ervaringen goed. Bij recent contact bleek echter dat doordat ik bij twee huizen Engie als leverancier heb, hier op de website en de App verwarring te kunnen ontstaan waardoor ik geen goed overzicht heb en foute beslissingen neem. Bij een gevraagde correctie wordt naar mijn mening de AVG misbruikt om deze correctie niet uit te voeren. Ik ben al jaren klant en verwacht dan dat zaken opgelost worden.

Voor de rest geen klagen en gaat het gewoon goed.

In de website en app duidelijk laten zien oven welk adres het gaat. Kijk naar de gevolgde procedures bij problemen. Als iets niet goed in een procedure past, begin dan met nadenken over hoe het kan... In de website en app duidelijk laten zien oven welk adres het gaat. Kijk naar de gevolgde procedures bij problemen. Als iets niet goed in een procedure past, begin dan met nadenken over hoe het kan worden opgelost.

Reactie ENGIE:

Goedemorgen meneer 'T Hooft, Dank u wel voor uw review. Als ik het goed heb begrepen dan is er enige verwarring bij u ontstaan doordat u de app en de MIJNENGIE omgeving niet overzichtelijk... Goedemorgen meneer 'T Hooft, Dank u wel voor uw review. Als ik het goed heb begrepen dan is er enige verwarring bij u ontstaan doordat u de app en de MIJNENGIE omgeving niet overzichtelijk genoeg vindt. Natuurlijk willen wij aan ieder zijn voorkeur voldoen en proberen wij hier zoveel mogelijk in tegemoet te komen. Zou u ook aan kunnen geven wat er precies niet overzichtelijk voor u is geweest, zodat wij hier nog eens naar kunnen kijken en u hier nog van enige service in kunnen voorzien? Zou u hiervoor tevens uw klantgegevens willen sturen naar socialmedia.nl@engie.com. Dan zouden we hier graag nog eens naar willen kijken. U geeft ook aan dat uw correctieverzoek is afgewezen. Ik kan me voorstellen dat u dit jammer vindt. Ook hier zou ik u graag verder over willen informeren nadat ik uw gegevens erbij heb genomen. Wij horen graag van u! Met vriendelijke groet, Niesje - Webcare

compa

niets

Goedemorgen,

Dank u wel voor uw positieve review. Dit vinden wij erg leuk om te lezen!
Ik wens u nog een mooie zonnige dag toe!

Niesje - Webcare

Zeer goede ervaring.

Waarom wachten met aanbod, tot dat je een aanbod krijgt van een ander bedrijf,

Reactie ENGIE:

Goedemorgen meneer Derksen, Dank u wel voor uw review. U vraagt waarom wij wachten met u een aanbod op maat te doen totdat een andere leverancier u een aanbod doet. Helaas kunnen wij niet zien... Goedemorgen meneer Derksen, Dank u wel voor uw review. U vraagt waarom wij wachten met u een aanbod op maat te doen totdat een andere leverancier u een aanbod doet. Helaas kunnen wij niet zien dat een andere leverancier u een aanbod heeft gedaan. Wij kunnen hier dan ook niet op anticiperen. Wij doen u wel een verlengingsaanbod wanneer wij zien dat een overeenkomst binnen 3 maanden aflopende is. Hierover worden onze klanten schriftelijk geïnformeerd. Een verlengingsaanbod staat dan ook klaar in de MIJNENGIE omgeving. Wanneer uw overeenkomst nog langer lopende is dan 3 maanden, zal u dan ook geen aanbod op maat worden gedaan. Ik hoop u hiermee wat meer duidelijkheid te hebben kunnen geven. Wanneer u hier nog vragen over heeft dan horen wij dat graag! Voor nu wens ik u een mooie zonnige dag toe! met vriendelijke groet, Niesje - Webcare

F.Creemers

Wel erg geschrokken van jaarafsluiting met fikse bijbetaling ondanks gebruik van een pelletkachel! Alhoewel jaar er voor t wel klopte. Misschien iets te maken met de paar maanden geleden geplaatste... Wel erg geschrokken van jaarafsluiting met fikse bijbetaling ondanks gebruik van een pelletkachel! Alhoewel jaar er voor t wel klopte. Misschien iets te maken met de paar maanden geleden geplaatste slimme meter?
Ik heb jullie al hierover gebeld maar geen uitsluitsel wel de rekening. Graag contact. F.Creemers Te Welle 19 5673 BP Nuenen - 06 22865869.

Inzicht over t verschil - beveelt u bedrijf aan (vraag hieronder) Ja mits opgehelderd!

F.M. van Motman

Goede en snelle service en goed bereikbaar

Goedemiddag,

Bedankt voor het delen van uw positieve review, daar worden wij blij van!
Ik wil u een prettige dag wensen vandaag.

Charnella - ENGIE Webcare

Nadat ik mijn contract verlengd had, werd ik door twee verschillende mensen, namens Engie, gebeld met de mededeling dat ik een fantastische aanbieding zou krijgen wanneer ik mijn contract zou... Nadat ik mijn contract verlengd had, werd ik door twee verschillende mensen, namens Engie, gebeld met de mededeling dat ik een fantastische aanbieding zou krijgen wanneer ik mijn contract zou verlengen. Jullie hebben dus mijn naam en telefoonnummer aan een (agressief) wervingsbureau door gegeven. Niet goed!

Schakel geen gehaaide telefonische verkopers in. Zeker niet nadat er al een contract is afgesloten.
Vraag: welke bijzondere aanbiedingen hadden deze mensen dan in petto? Dat wil ik dan wel eens weten...

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Het is uiteraard niet fijn als u gebeld wordt voor een verlenging net nadat u de verlenging verwerkt heeft via MIJNENGIE. ENGIE werkt met meerdere tussenbedrijven samen waardoor u... Goedemiddag, Het is uiteraard niet fijn als u gebeld wordt voor een verlenging net nadat u de verlenging verwerkt heeft via MIJNENGIE. ENGIE werkt met meerdere tussenbedrijven samen waardoor u door een externe partij gebeld kan worden voor een contract. Uw gegevens bij ENGIE zijn uiteraard ook alleen voor ENGIE bestemd. Mocht u door andere partijen benaderd worden dan is hier wellicht een keer eerder contact mee geweest of zijn de gegevens bij een andere leverancier bekend. Indien u hier niet meer door benaderd wilt worden raad ik u aan u aan te melden via het bel-me-niet register. Ik kan uiteraard zo niet inzien welke aanbieding zij voor u klaar hadden liggen. Uw contract verlenging die via MIJNENGIE is geregeld heeft wel zeer voordelige tarieven die niet lager aangeboden kunnen worden via ENGIE. Wellicht was de verlenging daarom nog niet bekend of belden zij voor een andere leverancier dan ENGIE. Indien u hier nog vragen over heeft dan mag u deze altijd per e-mail stellen aan ons. Als u weet hoe het tussenbedrijf heeft kan u dit ook vermelden in uw e-mail. Ons e-mail adres is socialmedia.nl@engie.com. Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Jeffrey van der burg

Van der burg

Menselijler worden en niet 250 euro van mensen aftroggelen

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback ik kijk graag met u mee wat er gebeurd is. Zou u ons via de e-mail uw gegevens kunnen sturen. Dit mag naar: socialmedia.nl@engie.com. Bij voorbaat dank!... Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback ik kijk graag met u mee wat er gebeurd is. Zou u ons via de e-mail uw gegevens kunnen sturen. Dit mag naar: socialmedia.nl@engie.com. Bij voorbaat dank! Met vriendelijke groet, Pauline- ENGIE Webcare

Veel beloofd om over te stappen, daarna geen enkel contact meer

Beter communiceren

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Zou u mij in een e-mail kunnen toelichten wat u bedoelt met beloftes bij uw overstap? Wij ontvangen graag uw gegevens op: socialmedia.nl@engie.com. Bij... Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Zou u mij in een e-mail kunnen toelichten wat u bedoelt met beloftes bij uw overstap? Wij ontvangen graag uw gegevens op: socialmedia.nl@engie.com. Bij voorbaat dank! Met vriendelijke groet, Pauline - ENGIE Webcare

Lindeman

Aangegeven bij Engie dat mijn 3 jarig contract afloopt.
Er wordt geen enkel moeite genomen om mijn mail te beantwoorden en een volgende deal af te sluiten.
Daarbij komt dat gezien de...
Aangegeven bij Engie dat mijn 3 jarig contract afloopt.
Daarbij komt dat gezien de huidige markt, zijn zeer zeker niet de goedkoopste zijn.
Op deze manier van werken zal voor mij de overstap niet moeilijk meer zijn.

verbeter het klantcontact aan het einde van de looptijd van het contract

Reactie ENGIE:

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Ik kijk graag met u mee in uw gegevens. Zo kan ik kijken wat ik op dit moment wellicht voor u kan doen. Zou u mij uw gegevens willen sturen via:... Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Ik kijk graag met u mee in uw gegevens. Zo kan ik kijken wat ik op dit moment wellicht voor u kan doen. Zou u mij uw gegevens willen sturen via: socialmedia.nl@engie.com. Bij voorbaat dank! Met vriendelijke groet, Pauline - ENGIE Webcare