ENGIE

A.J.Koopman

Zeer positief

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!

Oomens

Akkoord. correct

Kuiper

Alles mooi op tijd door gegeven.

Maak hey goed koper.

Knook

Voldoende

op dit moment geen

van Iersel

Snel en goed geregeld

Wisman

Wij zijn tevreden, worden goed te woord gestaan en geholpen.

?

Particulier

Goed voorstel na bezoek aan vergelijkingssites energie vergelijken.

Goedemiddag,
Ik wens je vast een goed weekend toe!

p j visser

Telefonische overval om klant te worden

Telefonische overval om klant te worden

ik wordt gebeld door een engie meneer die zegt uw contract bij ons loopt af , ik stuur u nu een email voor verlenging , we kijken en al mijn gegevens staan erin , klikt u even op akkoord zegt de meneer, maar hij zegt niet uw bent nog geen klant en dit is een driejarig contract. Hij overvalt mij , het moet snel , dan heb jij geen tijd om na te denken. Ik teken niet want ik denk engie ?/ mijn leverancier is toch eneco

dit is een criminele overval taktiek en hoe komt engie aan mijn gegevens als ik daar nog nooit klant ben geweest ?

stop met deze overval taktieken

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw review. Ik begrijp uit uw verhaal, dat u bent benaderd door een tussenpartij welke u een aanbieding heeft gedaan voor een energieovereenkomst bij ENGIE.
Vrijwel alle energieleveranciers werken samen met tussenpartijen. Doorgaans verloopt dit ook goed, maar zo te lezen niet in uw situatie. Dit vind ik erg vervelend voor u. Ook wij zijn niet te spreken over de manier waarop u bent benaderd.
Wij zouden graag hierover met u in gesprek gaan zodat wij op een gepaste manier namens deze tussenpartij onze excuses aan u kunnen maken en een klacht kunnen uitzetten naar de betreffende tussenpartij. Zou u hiervoor je telefoonnummer willen e-mailen naar socialmedia.nl@engie.com? Wij horen graag van u! Alvast bedankt!

K. Kamp

Goed, goede communicatie

KJ Bolink

Goede service en duurzame energie, wat voor ons een pre is.