ENGIE

Gerard Koeleman

Over ervaring met Engie is weinig te melden. Normaliter heb je met je energiebedrijf alleen contact als er iets mis is, bijvoorbeeld met betaling. Contacten van de kant van Engie zijn bijvoorbeeld... Over ervaring met Engie is weinig te melden. Normaliter heb je met je energiebedrijf alleen contact als er iets mis is, bijvoorbeeld met betaling. Contacten van de kant van Engie zijn bijvoorbeeld iedere 2 maanden een rapport van het energieverbruik. Dit is wel prettig.

Ik zou niet weten wat een energiebedrijf meer aan klantvriendelijkheid kan doen.

R.Schotte

Het is een ja en néé dat is mijn ervaring.

Geef alle medewerkers van de afd.klantenservice de juiste informatie als klanten daarom vragen.

Berendsen

Pas nieuwe klant

Help mij eens met een eigen stroomopslag . Is een eigen betaalbare accu mogelijk? Heb ik meteen een noodstroom voorziening. Halen wij meteen de pieken uit het netwerk.

Reactie ENGIE:

Geachte heer/mevrouw Berendsen, Wat leuk om te horen dat u interesse heeft in een betaalbare accu voor een eigen stroomopslag. Ik help u hier graag verder mee. Ik heb de vraag uitgezet bij de... Geachte heer/mevrouw Berendsen, Wat leuk om te horen dat u interesse heeft in een betaalbare accu voor een eigen stroomopslag. Ik help u hier graag verder mee. Ik heb de vraag uitgezet bij de desbetreffende afdeling. Zodra ik een terugkoppeling heb, neem ik per e-mail contact met u op. Ik wens u voor nu een fijne dag verder. Hartelijke groet, Leon - ENGIE Webcare

Bianca Evering

Fijne samenwerking. Medewerkers denken met je mee

Geen tips of verbeterpunten

Pieter Knap

Het maandelijks verbruiksoverzicht is nuttig maar zou nog nuttiger zijn als het verbruik zou worden vergeleken met het gemiddeld verbruik van soortgelijke huiushoudens. Essent doet dat voor electriciteit.

Jos

Zeer professioneel handelen

Meer reclame maken

Koelen

Engie is een goed bedrijf eerlijk betrouwbaar en betaalbaar en vooral groen energie

a Dudink

Wil ijchekijk iederde maand een overzicht hebben van mijn meterstand

digitale meterstand op de mail

J,a kas

Nog weinig ervaring met ENGIE

weet ik niet

T. Hoeing

Ben net 2 maanden klant heb geen negentienen ervaringen

Graag het verbruik per maand naar e-mail