ENGIE

M de Weijer

Geen klachten en lekker om bij te houden wat je verbruikt met de app

Geen punten

Mandy

Agressieve telefonische verkoop

De medewerker was behoorlijk asociaal aan de telefoon. Mij in de rede vallen, terwijl ik aan het praten ben. Mij in de rede vallen en dan tegen mij zeggen dat ik moet luisteren naar zijn verhaal en... De medewerker was behoorlijk asociaal aan de telefoon. Mij in de rede vallen, terwijl ik aan het praten ben. Mij in de rede vallen en dan tegen mij zeggen dat ik moet luisteren naar zijn verhaal en hem laten uitpraten. Als ik zeg dat ik iets niet wil dan wil ik dat ook niet. Dan niet door zeiken en zeuren dat ik het wel moet doen. Jullie hoeven mij echt niet meer te bellen. Ik ben echt heel boos dat jullie op deze manier nieuwe klanten werven. Te schandalig! Mijn man is ook benaderd en die heeft precies hetzelfde meegemaakt. Geef jullie telefonische verkoopmedewerkers een goede communicatie training.

Hi Mandy,
Hi Mandy,
Ik schrik een beetje van je bericht! Zo horen de verkopers natuurlijk niet met mensen om te gaan. Zou je ons hierover willen bellen? Wij kunnen dan een officiële klacht maken over de tussenpartij en dus in dit geval over de verkoper. Zo kunnen we er voor zorgen dat dit soort dingen in de toekomst tegen worden gegaan. Van mijn kant in ieder geval excuses dat je zo behandeld bent! Als je ons wil bellen wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 08:00 en 18:00 op 088-4446666. Nogmaals excuses en ik hoop dat je even met ons wil bellen om de klacht te realiseren.

prive adres

Ik ben prima geholpen met het afsluiten van mijn energie contract!!

Fijn dat jullie alvast een berekening hadden gemaakt voor mij.

Hallo,
Bedankt voor je feedback! Fijn om te lezen dat we je naar wens hebben kunnen helpen met je energie contract.
Pauline...

Lans

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Hartelijke groet,
Niesje

Zerjun

Dramatisch

Nog steeds verwikkeld in een conflict over een te hoge rekening

Goedemiddag,
Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat er nog steeds onduidelijkheid bij je is over je betalingen en facturen.
Ik zie dat er op 17 februari een e-mail aan je is...
Goedemiddag,
Ik zie dat er op 17 februari een e-mail aan je is verstuurd betreft je klacht. Op deze e-mail hebben wij helaas nog geen reactie van je mogen ontvangen. Om de situatie samen met je op te lossen wil ik je dan ook graag verzoeken om alsnog op deze e-mail te reageren.
Ik hoop je hiermee voor nu naar tevredenheid te hebben geïnformeerd. Wij horen graag van je!
Niesje

G.J.L Piek

Valt mij tegen betreffende klantenbinding

als men vroegtijdig zijn contract verlengd, moeten jullie indien dit gunstig is voor de klant, de oude contractdata aanhouden.

Hallo,
Bedankt voor je feedback! Ik zie dat er inmiddels telefonisch uitleg over is geweest en dat wij je beter hadden mogen misschien wel moeten voorlichten over de situatie, Bedank dat je dit bij ons hebt gemeld! We gaan hier natuurlijk zeker wat mee doen!

geert reijnen

Geen problemen

weet niet

Hi Geert,
Bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!

emh siteur

Ik voel me bedrogen

waarom hoor ik niets meer van die Sam die alles zogenaamd geregeld heeft??

Dirk

Klantencontact is goed bereikbaar, deskundig en vriendelijk.

Het zou handig zijn als de bij een aanbieding, offerte of contract genoemde gegevens herkenbaar in het hele traject gemakkelijk zijn terug te vinden. Dat voorkomt onnodige vragen.

Hi Dirk,
Bedankt voor je mooie woorden! We zijn toevallig momenteel bezig dit proces te verbeteren! Fijn dat je hiervoor met ons mee wil denken.
Pauline -...
Hi Dirk,

Gerrit van Vugt

Na drie jaar Engie energie onderzocht ik alternatieven naast verlenging contract.

Nee, eigenlijk niet. Een enkel foutje tijdens het proces werd snel opgelost door Engie

Hi Gerrit,
Bedankt voor je feedback! Wat fijn dat we je tot zover in ieder geval goed hebben kunnen helpen! :-)