ENGIE

Wilthagen

Het verbruik makkelijk te zien en is duidelijk.

n.v.t.

Wij zijn heel blij met jullie en vooral dat de prijs het zelfde blijft.Heel attent was dit bericht.
Wij wensen jullie een heel goed 2022 toe.

het kan in mijn ogen niet beter

W. Klok

Wij zijn best tevreden over jullie, maar de bereikbaarheid om vragen te beantwoorden over ons verlengingsvoorstel was een dieptepunt.
totaal geen contact met jullie te krijgen, daarom maar...
totaal geen contact met jullie te krijgen, daarom maar uiteindelijk akkoord gegaan met jullie verlenging,s voorstel.

als vaste klant wat meer service verwacht, zitten nu met een veel te hoog energie contract

Erik

Prima service

Niet van toepassing

J.v.d.Molen

Vriendelijk accuraat behulpzaamn.vt.

Neen

ENGIE

Duidelijkheid tot welke datum een contract aanbieding geldig is. Voorwaarden contract gelijk bij die aanbieding gevoegd.

Jaarafrekening per 01 januari van enig kalenderjaar elektronisch toezenden opdat dan de via zonnepanelen terug geleverde KWH voor de cliënt die aan het einde van iedere maand die standen noteert dit... Jaarafrekening per 01 januari van enig kalenderjaar elektronisch toezenden opdat dan de via zonnepanelen terug geleverde KWH voor de cliënt die aan het einde van iedere maand die standen noteert dit eenvoudig kan controleren.

van Mameren

Heb weinig ervaring want het werkt tot nu toe altijd

Weet ik niet

S.A. Ermstrang

Goede ervaring! Heel duidelijke app
Je wordt per dag op de hoogte gehouden van je verbruik. Heb het contract voor 3 jaar bijzonder voordelig kunnen verlengen.

Reactie ENGIE:

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en de ENGIE app, en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Ik wens je voor nu nog een fijne dag...
Goedemorgen,
Ik wens je voor nu nog een fijne dag toe!
Hartelijke groet,
Niesje

Tom

Slechte ervaring n.a.v. het verlengen van een contract.

Door fouten bij Engie, heb ik nu een hogere maandelijkse kosten, dan dat mij aangeboden werd. Door Engie wordt een belachelijke tegemoetkoming geboden. Dat er fouten worden gemaakt is tot daar aan... Door fouten bij Engie, heb ik nu een hogere maandelijkse kosten, dan dat mij aangeboden werd. Door Engie wordt een belachelijke tegemoetkoming geboden. Dat er fouten worden gemaakt is tot daar aan toe. Zorg dan wel dat je dit herstelt. De klant kan hier immers niets aan doen.

Sloven

Fijn duidelijk en geef je een betrouwbare indruk

Reactie ENGIE:

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Ik wens je voor nu nog een energieke dag toe!
Hartelijke groet,...
Goedemorgen,
Ik wens je voor nu nog een energieke dag toe!
Hartelijke groet,
Niesje