ENGIE

John

Doet wat het moet doen

Wachttijd aan de telefoon is veel te lang

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Ik begrijp dat de wachttijd de afgelopen tijd veel te lang is geweest. We doen ons uiterste best iedereen zo snel mogelijk te helpen en gelukkig zien we daar nu wel verbetering! Fijn dat u ondanks dat u lang moest wachten u wel tevreden bent met ons!
Pauline ENGIE - Webcare

coenen

Tevreden met service; als die al nodig was; goed informatie over wijzigingen. Bij aflopen van contract op tijd reminder en nieuw aanbod

dossier bijhouden. We hadden via mail een aanbod gekregen voor verlenging en dit geaccepteerd. 2 dagen later werden we gebeld ivm een aanbod voor verlenging of we hierop wilden ingaan. De informatie... dossier bijhouden. We hadden via mail een aanbod gekregen voor verlenging en dit geaccepteerd. 2 dagen later werden we gebeld ivm een aanbod voor verlenging of we hierop wilden ingaan. De informatie dat we verlengd hadden was duidelijk niet in systeem gezet bij ons klantendossier want anders waren we niet gebeld toch?

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Daar lijkt inderdaad iets niet goed te gaan ik ga dit melden om het in de toekomst te verbeteren.
Met vriendelijke...

Jansen

Alleen een uitgebreid gesprek gehad om mij als klant binnen te krijgen, verder geen contact gehad.

Ik heb 150 euro aan Vattenfall betaald, ben benieuwd wanneer ik dit bedrag kan terug verwachten.

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Goed dat u aangeeft na het verkoop gesprek contact met ons te hebben gemist. Zou u mij uw gegevens per e-mail kunnen sturen dan kijk ik graag met u mee naar de boetevergoeding. Deze e-mail kunt u sturen naar: socialmedia.nl@engie.com. Ik hoor graag van u!

Trees Lentjes

Ik ben tevreden maar komen afspraken niet na

Ik zou mijn boete van 250 euro binnen 7 weken terug krijgen en die heb ik nog steeds niet ontvangen

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Ik kijk graag met u mee naar de boetevergoeding. Zou u mij uw gegevens willen sturen naar: socialmedia.nl@engie.com? Bij voorbaat dank!
Met...

Martin Scherpenborg

Telemarketing was dwingend, website was prima

Telemarketing minder dwingend

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Ik begrijp dat de verkoper erg dwingend is geweest. Goed dat u dit bij ons meld. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Zou u mij uw gegevens willen toesturen naar socialmedia.nl@engie.com? Dan plaats ik graag een klacht bij de tussenpartij om dit kenbaar te maken. Bij voorbaat dank!

Peter Rolvink

Heel tevreden al meer als 6 jaar lid

Geen verbeterpunten ik ben gewoon tevreden

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)

H.Boks

Contact teveel digitaal, ik kom nu eenmaal uit een andere tijd, ik ben bijna 86 jaar.

mondeling telefonisch contact 033-4941135 of mobiel 06 21224886

Goedemorgen,
Dank u wel voor uw review. Ik heb u zojuist telefonisch proberen te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Ik kan me voorstellen dat het uw voorkeur heeft om telefonisch of via de post uw energiezaken te regelen. Deze mogelijkheid is er dan ook.
Voor al uw vragen en verzoeken omtrent uw energiezaken mag u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 088 - 444 66 66. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 uur en 18:00 uur bereikbaar.
Wanneer u ons iets wil toesturen dan mag dit via de mail naar klantenservice.nl@engie.com of via de post naar
Engie Nederland Retail bv
Postbus 10087
8000 GB Zwolle.
Ik zou u nog willen adviseren om uw persoonlijke gegevens zoals uw telefoonnummer niet publiekelijk te delen op het internet.
Wanneer u nog vragen heeft dan horen wij dit graag, anders wens ik u voor nu een mooie dag toe!
Hartelijke groet,

Blount

Prima telefonische uitleg gehad.
Goede prijs /kwaliteit verhouding.

Luhen

Goede adviseur en klantenservice