ENGIE

J.A.P. Meere

Ervaringen zijn goed: goede service, goede overzichten

af en toe duurt het een paar dagen voordat je terug kunt kijken naar het gebruik van de vorige dag. Dat mag verbeterd worden.

G J Haarman

Normaal gesproken goed. Echter ik heb gezien dat uw aanbiedingen niet constant waren: bij een bepaalde looptijd contract, ik dacht 3 jaar, een prijsverschil van dacht ik 10 euro.

Op moment geen idee.

Truus Swinkels

Gert

Al 26 jaar bij de zelfde leverancier alleen naam veranderingen door fusie en overname door de energie leverancier ons verloop Rendo en nog wat namen tot heden Engie en dit bevalt ons goed.

tip maak een soort bonus malus systeem net als bij een autoverzekering geen schade lagere premie betalen. hoe langer je bij de energyleverancier zit hoe meer korting je krijgt voor de vaste klanten... tip maak een soort bonus malus systeem net als bij een autoverzekering geen schade lagere premie betalen. hoe langer je bij de energyleverancier zit hoe meer korting je krijgt voor de vaste klanten als ik op een verjaardag door een ieder voor gek wordt versleten omdat ik niet jaarlijks overstap en volgens hun veel welkomstpremie mis loop. en dan hoeft Engie geen verkoop team en callcenter te faseliteren en reclame te maken in de media en welkomst premie´s te betalen dit alles is ook niet gratis.besteed dit geld voor je vaste klanten want deze mensen zorgen wel voor jullie cashflow.een vlieg blijft alleen op een keutel zitten als deze warm is en zo zijn de energie hoppers ook.

Noorduin

Over het algemeen zijn wij tevreden

eind december ontvingen wij een mail met een leuke aanbieding,
die bleek alleen voor nieuwe klanten, niet zo leuk als wij voor het 7e jaar klant zijn.

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Als ik u goed begrijp dan bent u enigszins teleurgesteld in het aanbod wij wij aan u als loyale klant hebben gedaan. Natuurlijk willen wij onze loyale... Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Als ik u goed begrijp dan bent u enigszins teleurgesteld in het aanbod wij wij aan u als loyale klant hebben gedaan. Natuurlijk willen wij onze loyale klanten ook belonen met de meest scherpe aanbiedingen. Aan de hand van uw e-mailadres heb ik uw klantgegevens erbij kunnen nemen. Ik zou dan ook graag telefonisch met u, een scherp verlengingsvoorstel door willen nemen. Mogen wij u hiervoor telefonisch benaderen? Zou u door kunnen geven wanneer het voor u het beste uitkomt om contact met u op te nemen? Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Niesje - Webcare

Natascha

Zeer klantvriendelijk, duidelijk, helder, transparant en geen vervelende verrassingen.

Geen.

Goedemiddag,

Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)

Niesje - Webcare

smits

Website goed te hanteren bij zoeken contract verlenging.

Via website moeilijk vast te stellen of je een goede deal hebt.
Zo vroeg ik me af waarom ik niet een lager maandbedrag kreeg nu overal beschreven wordt dat alle energiekosten dalen.
dan...
Via website moeilijk vast te stellen of je een goede deal hebt.
dan wordt het moeilijker.
Eigenlijk alleen vanwege gemak voor verlenging gekozen.

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. U geeft aan dat u het lastig kon zien of uw aanbod via de website ook voordeliger voor u zou zijn.... Goedemorgen, Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. U geeft aan dat u het lastig kon zien of uw aanbod via de website ook voordeliger voor u zou zijn. U geeft dan ook aan vanuit gemak te hebben gekozen voor een verlenging. Natuurlijk vinden wij het leuk dat u wederom voor ons gekozen heeft, maar wij zouden u ook graag alle duidelijkheid willen geven omtrent uw overeenkomst. Hiervoor zouden wij graag telefonisch contact met u op willen nemen. Als u hier interesse voor heeft dan wil ik u vragen wanneer wij u hiervoor telefonisch mogen benaderen. Wij horen graag van u. Ik wil u voor nu een prettige middag verder wensen :-) Met vriendelijke groet, Niesje - Webcare

W.Koopmans

Keurig bedrijf, alles loopt goed.

Betere en gemakkelijker bereikbaarheid per telefoon

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien.U geeft aan dat u graag zou willen zien, dat wij betere telefonische bereikbaarheid zouden... Goedemorgen, Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien.U geeft aan dat u graag zou willen zien, dat wij betere telefonische bereikbaarheid zouden hebben. Natuurlijk doen wij er alles aan om u snel en eenvoudig van service te kunnen voorzien, Het kan natuurlijk zijn dat u ons treft op een druk moment waardoor u niet meteen telefonisch te woord wordt gestaan. U heeft ook de mogelijkheid tot het plaatsen van een terugbelverzoek op onze website waardoor u dan niet te lang hoeft te wachten en wij u zo snel mogelijk, of op het door u doorgegeven moment terug zullen bellen. Naast onze telefonische bereikbaarheid van maandag tot vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur zijn wij ook op de chat via onze website of social media te bereiken. Ook heeft u de mogelijkheid uw vragen via whatsapp te stellen op telefoonnummer 06 - 234 57 896. Mocht u uw vragen liever per e-mail richten dan kan dat naar klantenservice.nl@engie.com. Ik hoop hiermee aan uw verzoek te hebben voldaan. Wanneer u nog vragen heeft dan horen wij dit graag. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-) Met vriendelijke groet, Niesje - Webcare

H. de Kort

Alles prima geregeld.

Bereikbaarheid kan beter. Het zou beter zijn als jullie ook per email bereikbaar zouden zijn.

Reactie ENGIE:

Goedemorgen, Dank u wel voor het delen van uw positieve review. Dat vinden wij erg leuk om zien. U geeft aan dat de bereikbaarheid beter kan, wanneer wij ook per e-mail bereikbaar zouden zijn.... Goedemorgen, Dank u wel voor het delen van uw positieve review. Dat vinden wij erg leuk om zien. U geeft aan dat de bereikbaarheid beter kan, wanneer wij ook per e-mail bereikbaar zouden zijn. Ik informeer u dan ook graag over onze bereikbare kanalen waaronder ons uw e-mailadres klantenservice.nl@engie.com. Hier mag u al uw vragen en verzoeken rondom uw energiecontract aan richten. Ook zijn wij telefonisch op telefoonnummer 088 - 444 66 66 bereikbaar op de chat via onze website of social media of via whatsapp op telefoonnummer 06 - 234 57 896. Wij staan van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur tot uw beschikking om u van dienst te zijn. Ik wil u nog een mooie zonnige dag toewensen :-) Met vriendelijke groet, Niesje - Webcare

H.Beulink

Prima bedrijf en prima prijs

Reactie ENGIE:

Goedemoergen meneer, mevrouw Beulink, Dank u wel voor uw positieve review. Dat vinden wij erg leuk om te lezen! IK wil u nog een mooie zonnige dag toewensen! Met vriendelijke groet, Niesje... Goedemoergen meneer, mevrouw Beulink, Dank u wel voor uw positieve review. Dat vinden wij erg leuk om te lezen! IK wil u nog een mooie zonnige dag toewensen! Met vriendelijke groet, Niesje - Webcare