ENGIE

nee

J.L. Gieske

Prima club

J.G.M. Jansen

Graag de nieuwe tarieven t.o.v de tarieven die ik had !

Freek

Duidelijk

Ik vind dat klanten die al lang bij Engie klant zijn dit ook op de een of andere wijze mogen merken. Bijv. zoals dat bij een aantal concurrenten gebeurt. Een oplopende korting per jaar.

Mick van den Broeke

Duidelijke afspraken, goede service, ook telefonisch goed en snel bereikbaar.

Misschien iets duidelijker communiceren ivm eventuele overname !! Het waarom en dat er tav het contract niets zal veranderen.

j van amerongen

Kan niet beter geen problemen

Schouten

Beste mensen kijk uit voor colporteurs je denkt contract 1 jaar maar naar overstap krijg je boete van 250 euro want contract is 3 jaar

Klanten beter informeren schandalig bij engie is klant geen koning maar gelijk een boete krijgen gaat te ver snotneuzen rijden in nieuwe auto's klant betaald.

visser

als u een mail stuurt met goed koperen energie kosten en ik sluit opnieuw een contract af voor drie jaar ben ik nu duurder uit dan mijn vorige contract hoe kan dat scheelt €13,00

Reactie ENGIE:

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Je geeft aan dat je bij het verlengen van je overeenkomst, je...
Goedemiddag,
Je geeft aan dat je bij het verlengen van je overeenkomst, je energiekosten € 13,00 duurder zijn geworden. Ik kan me voorstellen dat je hier misschien wat vraagtekens bij hebt.
Natuurlijk willen we je hier graag over informeren. Omdat het hier over inhoudelijke informatie omtrent je overeenkomst gaat, mag je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via de chat op de website, per whatsapp, facebook messenger of telefonisch op telefoonnummer 088 - 444 66 66. Wij helpen u via deze kanalen graag verder. Via dit kanaal wens ik je voor nu nog een fijne dag toe!
Hartelijke groet,
Niesje

W.J. van der Veer

Het hele jaar mijn best gedaan zo scherp mogelijk "aan de wind" te zeilen m.b.t. het voorschotbedrag. En dat is me gelukt. Ik stuurde aan op een paar tientjes bijbetalen; 't werd € 62. Prima. Nu... Het hele jaar mijn best gedaan zo scherp mogelijk "aan de wind" te zeilen m.b.t. het voorschotbedrag. En dat is me gelukt. Ik stuurde aan op een paar tientjes bijbetalen; 't werd € 62. Prima. Nu volgde de jaarrekening met daarin een nieuw voorschotbedrag (zonder enige vorm van overleg!); maar liefst € 39 p/mnd meer; dus meer dan € 400 per jaar extra. Reden? Werkelijk geen idee. Oh ja, op de afrekening stond ook nog dat "we deze maand nog het oude maandbedrag in rekening brengen". Ik ben benieuwd welk bedrag dat nu wordt want ik heb een paar uur na ontvangst direct weer mijn jaarbedrag verlaagd; minus € 39 dus

Geef een ADVIES aan de klant om maandbedrag aan te passen en doe dat niet éénzijdig op deze manier!

B.de Graaf

Ik had een contract afgesloten via een tussen persoon West bespaarcoach. Er werd mij beloofd dat ik een cadeau zou ontvangen maar wat schetst mijn verbazing de cadeau akte van hun is gestopt. Ik ben... Ik had een contract afgesloten via een tussen persoon West bespaarcoach. Er werd mij beloofd dat ik een cadeau zou ontvangen maar wat schetst mijn verbazing de cadeau akte van hun is gestopt. Ik ben in de pen geklommen en heb Engie gemaild en gebeld. De medewerkster verml. Tamara Kloos zorgde voor een presentje in de vorm van zaadje klavervier (geluk) het werd netjes per post verzonden en zaterdag ochtend ontvangen met een briefje van Engie. Dit stellen wij zeer op prijs, dus nogmaals dank daar voor. Het contract is geannuleerd binnen 14 dagen. B.de Graaf-Lochem

Tussenpersonen willen je graag hebben voor de provisie, ieder wil geld verdienen.

Reactie ENGIE:

Goedemiddag,
Misschien vind je het leuk om te horen dat wij hard aan het werk zijn...
Goedemiddag,
Misschien vind je het leuk om te horen dat wij hard aan het werk zijn achter de schermen om het aanbieden van overeenkomsten volledig in eigen hand te kunnen nemen, zodat wij geen samenwerkingen meer hoeven aan te gaan met tussenpartijen. Niet dat wij hier in zijn algemeenheid ontevreden over zijn want gelukkig gaan deze samenwerkingen over het algemeen in de meeste gevallen altijd goed.
Ik wens je voor nu nog een fijne dag toe!
Hartelijke groet,
Niesje