ENGIE

Harry Philippa

Denkt mee in het energieproces

Geen voorstellen sturen vanuit te oude gegevens. Als je al maanden zonnepanelen hebt dan geen voorstellen sturen die daar nog niet van uitgaan.

Walter de Wolf

Probleemloos, duidelijk en juiste informatie, ik krijg er bijna zelf de juiste energie van.

Nog te bedenken.

Nobel

Probleemloos en een maandelijks overzicht van het energieverbruik

Ga zo door

Persoon

Slecht

haal die agressieve verkopers eens van mijn telefoon af!!!!!!!!!!

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van je review. Als ik je goed begrijp word je op een agressieve manier telefonisch benaderd door tussenpartijen namens ENGIE.
Ik vind het erg...
Goedemorgen,
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt met onze tussenpartijen. Mijn oprechte excuses hiervoor. Natuurlijk kijk ik graag of ik je van service kan voorzien en hoe we dit op kunnen lossen. Zou je je klantnummer en/of adresgegevens willen mailen naar socialmedia.nl@engie.com?
Verder wil ik je wijzen op de mogelijkheid tot het beroepen op het recht van verzet tijdens zo'n telefoongesprek.
Wij horen graag van je. Alvast bedankt voor je moeite!

Www.ledverlichtingsite.nl

Helder en duidelijk met goede app

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van je mooie review. Wat fijn dat je tevreden met ons bent en dat je gebruik maakt van onze ENGIE-app!
Wij werken iedere dag hard om de ENGIE-app...
Goedemorgen,
Wij werken iedere dag hard om de ENGIE-app zoveel mogelijk te optimaliseren. Mocht je tips of feedback voor ons hebben dan horen we dit graag.
Ik wens je een mooie dag.

Duijvenvoorde

De service bij Engie is prima, ze zijn niet de goedkoopste maar dat is niet etg als je een betrouwbare leverancier hebt.
Wat ik op prijs stel is dat ze ruim voor einde contract een aanbod...
Wat ik op prijs stel is dat ze ruim voor einde contract een aanbod hebben gedaan voor verlenging, eindelijk een leverancier die zijn klanten serieus neemt en niet alleen als nummertje ziet. Het aanbod wat acceptabel mede omdat je weet wat je aan het bedrijf hebt.

Ondanks dat de nieuwe tarieven acceptabel waren had ik het op prijs gesteld als er een iets scherpere prijs neergezet was voor gas... Engie heette niet voor niets eerst Gas De France.

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor het delen van deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat je ons als een betrouwbare leverancier ziet en dat je je serieus genomen voelt. Dat is waar wij ook voor staan, eerlijkheid en transparantie.
Natuurlijk is het jammer dat we je geen scherper tarief voor gas konden bieden op dit moment. De prijzen voor gas zijn op dit moment erg hoog. Dit komt onder andere door het tekort van gas op de markt ten opzichte van de hoge vraag.
Hopelijk mogen we je in de toekomst weer eens een mooi scherp aanbod doen wanneer de prijzen weer gedaald zijn!
Ik wens je een fijne dag.

Wisman

Geen problemen met dit bedrijf wordt goed op de hoogte gehouden

Kan ik niet bedenken

Goedemorgen,
Dank je wel voor het plaatsen van deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden met ons bent en dat je goed op de hoogte wordt gehouden!
Ik wens je nog een mooie...
Goedemorgen,
Ik wens je nog een mooie dag.

wim

Is prima

nee, zeer tevreden

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van jouw review. Wat fijn om te lezen dat je zeer tevreden met ons bent en dat je ons aanbeveelt aan anderen!
Ik wens je een hele mooie...
Goedemorgen,
Ik wens je een hele mooie dag.

John Voortman

Alles kwam op tijd. Niet alleen de afschrijving maar ook het maand-overzicht en de verlenging. Prima app. Schone energie. Een customers service waarbij nogklant bent. Kortom een super bedrijf.

Oudere klanten hebben soms moeite met digitale vaardigheden. Soms helpt Jip & Janneke taal. Als digibeten daarvoor zouden kunnen kiezen is dat nog mooier

Goedemorgen,
Dank je wel voor je mooie en uitgebreide review. Wat fijn om te lezen dat alles netjes op tijd komt, je onze ENGIE-app gebruikt en dat je tevreden bent met onze klantenservice!
Natuurlijk helpen wij je graag als je er even niet uit komt online. Daar zijn we tenslotte voor! Je mag ons altijd bellen of op één van de andere manieren contact opnemen.
Ik wens je een fijne dag!

Prent

Tot nu toe goede ervaringen

Goedemorgen,
Dank je wel voor het plaatsen van deze review. Wat fijn om te lezen dat je tot nu toe goede ervaringen hebt met ons als jouw leverancier!
We gaan er voor dat je ook tevreden...
Goedemorgen,
We gaan er voor dat je ook tevreden met ons mag blijven.
Ik wens je een fijne dag!