ENGIE

Reijnen

Prima.....

?

Janssens

Ondanks de overvloed aan telefoons en emails om over te stappen ben ik bij Engie gebleven. Ik kan enkel hopen dat dat een juiste beslissing was.

Meer info geven over de prijsschommelingen.

Els

Minder. Wij ‘kregen’ zogezegd de Boxx (nagevraagd aan 3 verschillende medewerkers van Engie) gratis omdat we al zo lang klant waren. Maar blijkt, nu we toch veranderen, dat we de Boxx moeten... Minder. Wij ‘kregen’ zogezegd de Boxx (nagevraagd aan 3 verschillende medewerkers van Engie) gratis omdat we al zo lang klant waren. Maar blijkt, nu we toch veranderen, dat we de Boxx moeten betalen. Bij het aankaarten van dit probleem, kwam ik altijd bij iemand anders terecht (wel altijd vriendelijke medewerkers), dit moest telkens opnieuw eens besproken worden. Maar uiteindelijk is er nooit iets aan gedaan. Ook de klachtenverantwoordelijke zei niets te kunnen doen en verwees ons gewoon naar de klantendienst. We hadden het gevoel dat we altijd doorgestuurd te werden zonder dat er ons echt iemand heeft geholpen.

Eenzelfde contactpersoon bij een probleem

Goedemorgen,
Wat vervelend om te lezen dat u zich niet geholpen voelt. Ik kan me voorstellen dat het u ongenoegen geeft wanneer u vaak wordt doorverwezen. Ik zou me dan ook graag willen verdiepen in deze situatie en u van service voorzien die u van ons mag verwachten.
U heeft het over een Boxx die u gratis zou krijgen, maar uiteindelijk zelf heeft moeten betalen. Ik zou dit graag eens voor u na willen kijken. Zou u ons uw klantnummer en/of uw adresgegevens willen sturen. Dit mag u mailen naar socialmedia.nl@engie.com. Ik zou het dan ook graag voor u uit willen zoeken en u hierover telefonisch een terugkoppeling willen geven. Ik hoor graag van u!

CCM van der Meulen-den Hertog

Mijn telefonische contacten met Engie waren goed, wekt vertrouwen

ik zou het even niet weten

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige dag verder wensen :-)

Elenbaas

Kontakt goed

Brasseur

SUPER tevreden

Chantal

Meer doen voor vaste klanten

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. U geeft aan graag te willen zien dat er meer gedaan wordt voor vaste klanten. Wij hebben service hoog in het vaandel staan voor zowel bestaande als nieuwe klanten. Wij horen graag van u wat wij meer voor u kunnen betekenen. Wellicht dat wij u hierin alsnog van service kunnen voorzien. Wij horen graag van u. Voor nu wil ik u graag nog een fijne dag toewensen! :-)

Alice James

Deze is goed

Neen

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)