trivoc'75

Solide bedrijf dat mij een zeer goed aanbod deed voor 3 jaar

Ik kan niks bedenken dat ze fout doen

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review. Wij vinden het leuk te vernemen dat je tevreden bent met jouw overeenkomst bij ENGIE! Wij kijken dan ook uit naar en fijne samenwerking met jou.
Ik wil je voor nu nog een fijne dag toewensen!

ENGIE

App werkt niet sinds 10dgn. Monitor elke dag verbruik om in deze lastige tijden met hoge tarieven verbruik in de gaten te houden. Zeer kwalijk dat het nu ineens sinds 10 dgn nietmogelijk is verbruik... App werkt niet sinds 10dgn. Monitor elke dag verbruik om in deze lastige tijden met hoge tarieven verbruik in de gaten te houden. Zeer kwalijk dat het nu ineens sinds 10 dgn nietmogelijk is verbruik te monitoren. Morgen maandag 2 mei maar kijjennof ik onder werktijd kan bellen om te horen wat er aan de hand is???? Komt allemaal niet betrouwbaar over.......

Duidelijke communicatie erg belangrijk!!!

P.Versteeg

Goede ervaringen ,snel eindafrekening,makkelijk en vriendelijk telefonish kontakt

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Ik wil je voor nu nog een energieke dag toewensen!
Hartelijke groet,...
Goedemiddag,
Ik wil je voor nu nog een energieke dag toewensen!

Eric

Goedemorgen,
Voor nu wens ik je nog een mooie zonnige dag toe!
Hartelijke groet,...
Goedemorgen,
Voor nu wens ik je nog een mooie zonnige dag toe!

Hans Rutten consultancy&advies

Onjuiste berekeningen verbruik ten behoeve van een gunstig jaarlastenberekening. Ik voel me erg bedrogen dat geen juiste informatie is afgegeven. Wees duidelijk en eerlijk!!!!!

op basis van juiste gegevens (historisch verbruik) een aanbieding doen. Eerlijkheid duurt het langst!!

Rikhof

In twijfel . Sinds een aantal dagen zit ik met hele maar dan ook met hele hoge stookkosten terwijl we de verwarming niet aan hebben ... zaten altijd tussen de 5 en 9 euro en ineens heb ik gisteren... In twijfel . Sinds een aantal dagen zit ik met hele maar dan ook met hele hoge stookkosten terwijl we de verwarming niet aan hebben ... zaten altijd tussen de 5 en 9 euro en ineens heb ik gisteren zogenaamd voor 21 euro verbruikt ....??? Hoe dan is hier een verklaring voor ?

Melding maken van verhoging

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review.
Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review.
Ik kan me voorstellen dat je schrikt van de verbruikskosten op jouw energie wanneer je deze niet hebt zien aankomen. Je geeft in jouw review aan dat de kosten vooral omhoog zijn gegaan. Dit kan natuurlijk zijn omdat jouw energieverbruik misschien is toegenomen, echter kan het ook zo zijn dat het verbruik niet hoger is maar misschien jouw contract is veranderd waardoor je andere tarieven afneemt.
In deze bijzondere tijd waarin we historisch gezien nog nooit eerder te maken hebben gehad met de hoge energieprijzen die nu gelden kan het ook zo zijn dat wanneer je overeenkomst aflopende is je hierna gebruik maakt van hogere tarieven dan je hiervoor gewend was.
Ik zou dan ook graag eens met jou mee willen kijken naar jouw situatie waardoor de vebruikskosten zo zijn toegenomen. Zou je hiervoor jouw review onder vermelding van jouw klantnummer en/of adresgegevens en telefoonnummer willen e-mailen naar socialmedia.nl@engie.com? WIj horen graag van je!
Voor nu wens ik je nog een mooie dag toe!

S. Nijhof

Ervaring met uw bedrijf positief, maar uitkomst van de contractverlenging een bittere teleurstelling i.v.m. de nieuwe kosten.

Hopelijk in de afzienbare tijd een betere aanbieding.

Goedemiddag,
Ik kan me goed voorstellen dat de hoge energieprijzen je niet ten gunste...
Goedemiddag,
Ik kan me goed voorstellen dat de hoge energieprijzen je niet ten gunste komen van je gemoed. We bevinden ons dan ook in bijzondere tijden op de energiemarkt waarin de energieprijzen historisch gezien nog nooit zo hoog zijn geweest. Net als jij hopen wij ook dat de energieprijzen binnenkort weer mogen dalen op de energiemarkt zodat wij weer scherpere aanbiedingen kunnen doen! Je kan hiervoor onze actuele energieprijzen altijd onze website in de gaten houden!
Voor nu wil ik je nog een mooie zonnige dag toewensen!
Niesje

van Oort

Slechte engie app. Krijg steeds het antwoord dat mijn gegevens niet bekend zijn bij engie. En terwijl ik toch klant ben.

App verbeteren.

J.H.Welling.

Goed zakelijk.

Weet ik nog niet zo.

Goedemiddag,
Ik wens je vast een fijn weekend toe!
Niesje...
Goedemiddag,
Ik wens je vast een fijn weekend toe!

Hoogervorst

Gaan niet in op de concrete vragen
Zeer vervelend om steeds weer opnieuw postcode huisnr en laatste 3 cijfers van bankrekening te moeten opgeven

Vraag door bij de klant wat is zijn probleem
Denk niet dat een half antwoord de klant tevreden zal maken integendeel!

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review. Ik heb je hier telefonisch over proberen te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Ik heb je een e-mail gestuurd waarin ik je hopelijk meer duidelijkheid heb kunnen geven op jouw vragen.
Wanneer je contact met ons opneemt via social media kanalen vragen wij inderdaad per contactmoment opnieuw naar jouw postcode en huisnummer en ter verificatie de laatste drie cijfers van jouw bankrekeningnummer. Ik kan me voorstellen dat je dit misschien vervelend vind echter is onze intentie hiermee om jouw privacy te waarborgen.
Wanneer je naar aanleiding van mijn verstuurde e-mail nog vragen hebt dan horen wij dit natuurlijk graag, anders wens ik je voor nu vat een mooie weekend toe!