ENGIE

Mullenders

Betrouwbaar en prijsgunstig

Betere app

R.M Bomhof

Goede duidelijke info op website. Verder geen moeilijkheden of leveringsproblemen.

In situaties als de huidige , contractverlenging terwijl prijzen wijzigen, op voorhand contact opnemen met relatie d.m.v. telefoon of mail.

Goedemiddag,
Dank je wel voor het delen van deze mooie review. Wat fijn dat je onze website duidelijk vindt en dat je geen moeilijkheden of problemen hebt ondervonden.
Wanneer je toe bent...
Goedemiddag,
Wanneer je toe bent aan verlenging sturen wij je vanaf drie maanden van tevoren een e-mail ter herinnering. Tevens zetten we een aanbod voor je klaar in MijnENGIE met actuele tarieven, ook mag je ons dan altijd bellen uiteraard. Maar bedankt voor je feedback!
Ik wens je een fijne dag.

J.P. Laan

Prima. De informatie is duidelijk. Je weet exact hoeveel je afneemt

ik zou het niet weten

Dag meneer Laan!
Dag meneer Laan!
Dank je wel voor het delen van deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat je alles duidelijk vindt en dat je gebruik maakt van het inzicht in jouw verbruik. Zo blijf je altijd op de hoogte!
Ik wens je een mooie dag. :)

P.H.de Vroom

Ik heb zeker positieve ervaringen met Engie. De enige negatieve ervaring: na het afsluiten van een verlengingscontract heb ik besloten gebruik te maken van mijn herroepingsrecht en de overeenkomst... Ik heb zeker positieve ervaringen met Engie. De enige negatieve ervaring: na het afsluiten van een verlengingscontract heb ik besloten gebruik te maken van mijn herroepingsrecht en de overeenkomst te ontbinden. Omdat ik alleen een automatische ontvangst bevestiging ontving en bang was dar de herroepingsperiode voorbij zou zijn, heb ik diverse keren een mail gestuurd om bevestiging van de herroeping. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen, alleen deze mail om mijn positieve ervaring te delen. Ik wacht de reactie van Engie af.

Snelle reactie op email contact.

Van der Pas

Vreemd met openingstijden

Er staat op jullie website dat jullie bereikbaar zijn van 08:00 tot 18:00. Bel ik om 17:28 op, krijg ik een boodschap dat jullie niet kunnen helpen omdat jullie tot 18:00 geopend zijn ????? Er staat op jullie website dat jullie bereikbaar zijn van 08:00 tot 18:00. Bel ik om 17:28 op, krijg ik een boodschap dat jullie niet kunnen helpen omdat jullie tot 18:00 geopend zijn ?????
Beetje vreemd vind je niet?

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van jouw review. Ik wil je direct onze excuses aanbieden voor het feit dat we niet altijd tot zes uur bereikbaar waren, terwijl dit wel onze normale openingstijden zijn.
Ik geef je hier graag meer uitleg over. Zoals je je misschien kunt voorstellen hebben wij het de afgelopen weken ontzettend druk gehad wegens alle veranderingen op de energiemarkt. Om kwaliteit van service te kunnen waarborgen hebben wij besloten om bepaalde dagen eerder te sluiten. Dit zodat mensen niet nog tot na zes uur onnodig lang in wachtrijen stonden en onze collega's iedereen zo goed mogelijk te woord konden staan.
Inmiddels lijkt het weer iets rustiger te worden en zijn we in principe ook weer tot 18:00 uur geopend. Wij hopen dat dit in de toekomst niet meer nodig is. Nogmaals onze excuses.
Ik wens je een fijne dag!

Piet van den Akerboom

Nadat ik een nieuw contract wilde bevestigen, was mijn maandbedrag ineens met 30 euro verhoogd. Ik vind dat je zo niet met je vaste klanten om kan gaan.

Je aan je eerste aanbieding houden.

Dag Piet,
Volgens mij heb je een dubbele review geplaatst. Ik heb al een reactie geplaatst onder je eerder verstuurde review.
Ik wens je een fijne dag!

cf knijpinga

Wie zijn jullie en waar is mijn contract met mn eigen leverancier?

nogmaals ik ken jullie niet wat is dit voor bedrijf?

Ton van Rijn

Op zich goed, maar schandalig hoe je moest verlengen. Kon niet via de app en werd doorverwezen naar de site. Op mijn IPad kon dat echter niet. Daar liep je vast. Uiteindelijk wel via de computer... Op zich goed, maar schandalig hoe je moest verlengen. Kon niet via de app en werd doorverwezen naar de site. Op mijn IPad kon dat echter niet. Daar liep je vast. Uiteindelijk wel via de computer gelukt, maar dat duurde een paar dagen. In de tussentijd waren de tarieven weer verhoogd.

Zie boven. Zoals het nu werkte, heeft mij geld gekost.

Goedemorgen Ton,
Goedemorgen Ton,
Dank je wel voor het delen van je review. Ik vind het erg vervelend om te lezen dat het je in eerste instantie niet lukte om je contract te verlengen via MijnENGIE. Excuses voor dit ongemak.
Mocht je in de toekomst weer eens problemen ervaren wil ik je uitnodigen om direct contact met ons op te nemen. We hadden je namelijk op dat moment ook kunnen helpen en het probleem wellicht kunnen oplossen voor je. Nu ontvangen we dit bericht achteraf en dan kunnen we er helaas niets meer in veranderen.
Weet in ieder geval dat wij altijd al onze klanten te woord willen staan en willen helpen bij problemen.
Ik wens je nog een hele fijne dag!

R. Smallenburg

Geen klachten.

Lagere tarieven (grapje)

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent.
Hopelijk kunnen we je snel weer eens een lager tarief aanbieden ;-)
Ik wens je...
Goedemorgen,
Hopelijk kunnen we je snel weer eens een lager tarief aanbieden ;-)
Ik wens je een mooie zonnige dag toe!

van Geert

Terwijl langzaam bekend werd dat de gasprijzen flink om hoog zouden gaan, kregen wij in augustus al een aanbieding om ons nieuwe 3 jaar contract alvast te verlengen ( voor december). We konden het... Terwijl langzaam bekend werd dat de gasprijzen flink om hoog zouden gaan, kregen wij in augustus al een aanbieding om ons nieuwe 3 jaar contract alvast te verlengen ( voor december). We konden het daarom opnieuw voor een redelijk bedrag vastleggen.

Goedemiddag!
Dank je wel voor het delen van deze mooie en positieve review! Wat fijn dat jij nog net op tijd je tarief scherp kon vastzetten voor de prijsstijgingen.
Bedankt voor je...
Goedemiddag!
Bedankt voor je vertrouwen in ENGIE en ik wens je een fijne dag :)