ENGIE

gert verschoor

Snelle en acurate afhandeling van vragen

duidelijk vermelden of je met een tussenpersoon spreekt of met Engie zelf

Frank

Helaas klopt deze feedback niet. Regelmatig komt het voor dat de gegevens 3 tot 4 dagen achter lopen.

Toch proberen om sneller de gegevens te updaten!

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review. Ik kan me voorstellen dat je graag een zo actueel mogelijk inzicht in je verbruik wil hebben. Dit is mogelijk met de dongle. Ik zal je dan ook willen adviseren de beschikbaarheid hiervan in de gaten te houden in je ENGIE app. Wanneer deze weer beschikbaar zijn kan je je hier dan ook in je ENGIE app voor aanmelden.
Voor nu wil ik je vast een heel goed weekend toewensen.

Freek da Costa

Zeer tevreden

Het afgesproken bedrag door blijven innen en niet ieder jaar na
de jaarafrekening eenzijdig veranderen.

Goedemorgen,
Ieder jaar wordt je termijnbedrag opnieuw berekend aan de hand van het...
Goedemorgen,
Ieder jaar wordt je termijnbedrag opnieuw berekend aan de hand van het energie verbruik dat je dat afgelopen jaar hebt gehad. Je bent natuurlijk vrij om dit te wijzigen naar ieder desgewenst bedrag. Wanneer je het termijnbedrag te laag afstemt loop je het risico op bijbetaling en wanneer je deze te hoog afstemt is de kans groot dat je geld terug mag ontvangen. Wij adviseren dan ook altijd regelmatig door het jaar heen een termijnbedragcheck uit te voeren in de MijnENGIE omgeving zodat je altijd weet wat je kan verwachten en je termijnbedrag hierop kan afstemmen.
Voor nu wens ik je vast een heel goed weekend toe!

Freek van Zoeren

De afgelopen jaren nooit problemen gehad. Dus ook geen test op welke wijze dit zou zijn opgelost. En gelukkig maar.
Daarnaast is de verlenging adequaat en met begrip voor mijn wensen opgepakt....
Daarnaast is de verlenging adequaat en met begrip voor mijn wensen opgepakt. Ik heb geen verdere wensen dan ongestoord klant te zijn.

Ik heb deze niet kunnen bedenken. dat is dus ook een compliment. Ik maak deel uit van meerdere klantenpanels en ik lever vaak feedback.

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor! Wat leuk om te lezen dat je actief feedback levert. Dat is natuurlijk ook van harte welkom.
Ik wil je voor nu vast een heel goed weekend toewensen!

L.Leeflang

Fijn om elke maand een overzicht te krijgen van je verbruik

Goedemorgen,
Ik wens je vast een heel goed weekend toe!
Hartelijke...
Goedemorgen,
Ik wens je vast een heel goed weekend toe!

particulier

Probleemloos

niet van toepassing

Kapsalon Meeus

Energieprijzen liggen zo kort bij elkaar dat overstappen te mooi voor ogen lijkt. Zwaaien met kortingen kan elke maatschappij. Maar er gaat maar 1/3 van de energieprijs naar de consument. De... Energieprijzen liggen zo kort bij elkaar dat overstappen te mooi voor ogen lijkt. Zwaaien met kortingen kan elke maatschappij. Maar er gaat maar 1/3 van de energieprijs naar de consument. De netwerkvergoeding is overal hetzelfde. Dat blijken er veel nog niet te begrijpen. Wat me wel geweldig stoord is de aanbieding aan nieuwe klanten en bij Engie bij vaste klanten kortingen bij bol. com, zalando enz...... Wat heeft dat met energie te maken?????
Ik ben kapper en verkoop toch ook geen worsten???????
DROEVIGE Vaststelling.

Prima site, maar van mijn standpunt ga ik niet af. Punt....

Goedemorgen,
Als ik je goed begrijp dan heb je wat onvrede betreft de wijze waarop er...
Goedemorgen,
Als ik je goed begrijp dan heb je wat onvrede betreft de wijze waarop er aanbiedingen worden gedaan aan vaste en nieuwe klanten. Ik informeer je hier dan ook graag nog even over.
De aanbiedingen voor energie overeenkomsten die rechtstreeks vanuit ENGIE worden gedaan aan vaste klanten als zowel nieuwe klanten zijn zonder bonussen of cadeau kaarten. Wij kiezen er dan ook voor om dit niet te doen en daarentegen zo scherp mogelijke leveringstarieven aan te bieden. Ook maken wij hierbij geen onderscheidt tussen nieuwe en bestaande klanten. Wij vinden dan ook dat iedereen het recht heeft op dezelfde scherpe prijzen. Zo blijft het transparant en voorkomt het enige verwarring rondom het voordeel wat er uit een energieovereenkomst te behalen valt.
Nou kan het natuurlijk zijn dat je door een tussenpartij bent benaderd welke je wel een extra cadeau aanbiedt in de vorm van een cadeaukaart. Vrijwel alle energieleveranciers weken samen met tussenpartijen welke uit naam van de energieleverancier een aanbod op maat mag doen voor een energieovereenkomst. Wanneer deze tussenpartij een extra bonus of cadeaukaart aanbiedt valt dit onder de verantwoordelijkheid van de tussenpartij. Hier hebben wij dan ook geen invloed op.
Wij zijn hard aan het werk om na enige tijd ook alle acquisitie volledig in eigen hand en beheer te hebben om dergelijke verwarringen en irritaties te voorkomen.
Ik hoop hiermee toch enig ongenoegen bij je weg te hebben kunnen nemen. Natuurlijk mag je ons altijd benaderen voor al je vragen en feedback rondom je energiezaken. Daar zijn we voor! Voor nu wens ik je nog een fijne dag toe!

Venneker

Energie zonder problemen en verantwoorde energie.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je positieve review. Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Ik wens je vast een heel...
Goedemorgen,
Ik wens je vast een heel fijn weekend toe!

Frank

Geen klachten

De app die het energieverbruik weergeeft actueel maken. Vaak zijn de cijfers van dagen geleden.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review. Fijn om te lezen dat je geen klachten hebt. Betreft het inzicht in je energieverbruik zie je het energieverbruik tot aan een dag voor vandaag. Natuurlijk kan het voorkomen dat er af en toe een storing in de meter zit waardoor er op die dag geen gegevens uitgelezen konden worden. Dit betekent dan dat je die dag achterloopt in het inzien van je verbruik. Ik kan me voorstellen dat dit wat ongenoegen kan geven. Wellicht dat de dongle weer beschikbaar wordt waarbij je real time inzicht hebt in je verbruik. Ik zou je dan ook willen adviseren je ENGIE app goed in de gaten te houden. Wanneer deze weer beschikbaar wordt kan je je hiervoor in je MijnENGIE omgeving voor aanmelden.
Ik wens je vast een goed weekend toe!

Thomas Dik

Positief; duidelijke informatie, goed werkende app. Stuurt inforrmatieve nieuwsbrieven.

Goedemorgen,
Ik wens je vast een heel...
Goedemorgen,
Ik wens je vast een heel fijn weekend toe!