Faisal
Nou, bij mij is de realiteit helaas ook totaal anders dan wat vooraf werd voorgespiegeld. Sinds de overstap zijn mijn kosten ineens extreem gestegen. Ik kom nu uit op ongeveer €2.000 extra kosten, terwijl dit op basis van het aanbod en mijn eerdere verbruik absoluut niet te verwachten was. Wanneer je vervolgens contact opneemt met de klantenservice, kom je nauwelijks verder dan standaardantwoorden zoals: “het systeem leest dit uit” of “u verbruikt meer”. Maar hoe zo’n enorme stijging ineens kan ontstaan, wordt niet duidelijk uitgelegd. Ook krijg je geen helder antwoord op vragen over opzeggen, mogelijke gevolgen of hoe dit netjes opgelost kan worden. Kortom: zeer teleurstellend. Het voelt alsof je met een mooi aanbod wordt binnengehaald, maar daarna geconfronteerd wordt met kosten die totaal niet overeenkomen met de verwachtingen. De communicatie en klantenservice maken het helaas alleen maar frustrerender.
- Verbeterpunten of tips
- Nou, bij mij is de realiteit helaas ook totaal anders dan wat vooraf werd voorgespiegeld. Sinds de overstap zijn mijn kosten ineens extreem gestegen. Ik kom nu uit op ongeveer €2.000 extra kosten, terwijl dit op basis van het aanbod en mijn eerdere verbruik absoluut niet te verwachten was. Wanneer je vervolgens contact opneemt met de klantenservice, kom je nauwelijks verder dan standaardantwoorden zoals: “het systeem leest dit uit” of “u verbruikt meer”. Maar hoe zo’n enorme stijging ineens kan ontstaan, wordt niet duidelijk uitgelegd. Ook krijg je geen helder antwoord op vragen over opzeggen, mogelijke gevolgen of hoe dit netjes opgelost kan worden. Kortom: zeer teleurstellend. Het voelt alsof je met een mooi aanbod wordt binnengehaald, maar daarna geconfronteerd wordt met kosten die totaal niet overeenkomen met de verwachtingen. De communicatie en klantenservice maken het helaas alleen maar frustrerender.
- Product of looptijd contract
- Jaarrekening




