ENGIE

Jan Clowting

Goede service, heldere communicatie

nvt

Roland van der Heijden

Engie heeft een duidelijke en simpele gebruikers app en reageert snel op het aanpassen van het gewenste maandbedrag.

Verbruikscijfers in de app mogen nog sneller aangepast worden aan de hand van ons elektragebruik.

P.S.van der Laan

Goede ervaring, duidelijke commucatie.

Bernhard Vis

Bijzonder aardige en deskundige verkoper

f van giessel

Komen na wat men heeft toegezegd

op dit moment geen

Schuring R

Goed,maar blijf nadenken wat de klant echt wil

stop met reclame voor warmte pompen, tot dat ze zo stil zijn dat je geen ruzie krijgt met je buren.
Reken af tegen juiste terugleververgoedingen (hoog en laag tarief) van opgewekte KWH en niet tegen gemiddelde terugleververgoeding;

HI,
HI,
Bedankt voor je feedback! Voor de teruglevering wordt op de afrekening altijd de werkelijke terug levering na saldering afgerekend tegen het kale tarief. Als je hier een ander idee bij hebt wil ik je verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice zodat we dit samen met je kunnen bekijken!
Ik wens je nog een fijne dag en alvast een prettig weekend!
Pauline

Els Schouten

Goed/tevreden

ons adres is niet bekend bij de energiecheck!
heel erg vreemd!!

Hi Els,
Hi Els,
Bedankt voor het delen van jouw ervaringen met ENGIE en fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons. Wat jammer om te lezen dat jouw adres niet herkent wordt via de energie check. Bedoel je hier overigens de energie scan mee die je via de ENGIE website kan doen?
Om je verder te helpen mag je ons een e-mail sturen via socialmedia.nl@engie.com. Graag ontvangen wij dan ook gelijk jouw klantgegevens.

Johan Klaassen

Een cliënt van mij heeft een betalingsregeling vanwege een wat te hoog verbruik in het afgelopen jaar. Dhr. had een betalingsregeling in 10 termijnen waarvan hij er 8 stipt op tijd had voldaan. Bij... Een cliënt van mij heeft een betalingsregeling vanwege een wat te hoog verbruik in het afgelopen jaar. Dhr. had een betalingsregeling in 10 termijnen waarvan hij er 8 stipt op tijd had voldaan. Bij de 9de betaling ging er iets niet goed bij bank, waardoor deze niet was overgemaakt.
Het verbaasd mij dan heel erg wat voor een dreigbrief dan komt vanuit het incasso met gerechtelijke stappen en deurwaarder en het gelijk opeisen van de laatste 2 termijnen.

In mijn ogen kan dit veel klantvriendelijker en eerst eens vragen waarom aan de 9de termijn niet voldaan is. Zo gaat het bij veel andere energiemaatschappijen in ieder geval, zo is mijn ervaring.

Hoi Johan,
Hoi Johan,
Wat jammer om te zien dat je niet helemaal tevreden lijkt te zijn met de berichtgeving vanuit ENGIE. Fijn dat je dit aangeeft natuurlijk. Het bericht welke jouw cliënt heeft ontvangen is dan ook een geautomatiseerd bericht en niet een persoonlijke aanval of dreigbrief.
Mijn excuses dat jullie dit zo hebben ervaren. Dat is uiteraard ook niet de bedoeling geweest. Hopelijk heb je inmiddels contact met ons gehad voor een oplossing over de vervallen regeling. Indien dit er nog niet is geweest dan kijken we graag naar de mogelijkheden. Je kan hiervoor bellen met de afdeling Incasso via 088 - 769 32 32.1

A. Wesdijk-de Ruiter

Gunstige prijzen, een supermakkelijke ENGIE app en heel fijn om elke maand een energierapport te krijgen !

Hallo,
Wat leuk om te zien dat je jouw goede ervaringen met ENGIE deelt! Fijn dat je ook gebruik maakt van onze ENGIE app en onze overzichten bekijkt.

tamminga

Ik probeer via chatbox een tel nummer te krijgen. Wordt helaas niet geholpen

telefoonnummer

Hoi,
Hoi,
Wat vervelend dat je ons telefoonnummer niet hebt kunnen vinden en wat jammer dat je hierdoor een negatieve review hebt geplaatst. Ons telefoonnummer kan je altijd vinden via onze website op de klantenservice - contact pagina. Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben dan kan je ons op werkdagen tussen 08.00-18.00 uur bellen via 088 444 66 66.